ktm block patlatma ve servis ilgisizliği
Reklamlar
-
Sayın İlgili,
KTM DUKE 200, 2016 model, 11.000 km, şaşe nolu aracım 02.08.2017 tarihinde 110 km hız ile seyir halinde iken motor kitlendi ve durdu.
Hemen bağlı bulunduğum KTM servisi İSTANBUL ARTI GRUP u aradım ve aracımı servise çektirdim.
Ve nasıl bir yol izleyeceğimi öğrenmek için ilgili kişileri aramaya başladım.
İlk olarak İSTANBUL ARTI GRUP tan Onur Bey ile görüştüm ve kendisi bana arıza tespiti yapılması gerektiğini söyledi.
Bunun üzerine 04.08.2017 ve 09.08.2017 tarihlerinde arıza tespiti yapılması için artı grup ve spormoto ya mailler gönderdim.
17.08.2017 de İSTANBUL ARTI GRUP ONUR BEY tarafından bana arıza tespiti yapılmasına müsaade etmediğim için aracıma bakılamadığı, motorun 1000 bakımı faturası sistemde olmadığı için de garanti kapsamı dışında kaldığımı ve bu nedenle arıza tespiti için de servis ücretine istediğine dair dair bir mail geldi.
Oysa ben arıza tespiti yapılmasına ilişkin defalarca mail göndermiştim.
Bu arada aracımın garanti kapsamında olup olmadığıma ilişkin ANKARA SPORMOTO CAN BEY ile defalarca telefon görüşmesi yaptım.
Kendisi benden 1000 ve 7500 bakım faturalarını istedi.
Ben 7500 bakımını mayıs 2017 tarihinde yaptırdığımı fakat ARTI GRUP un bana bununla ilgili fatura vermediğini söyledim.
Çünkü Artı Grup motorumun satış işlemi sisteme işlenmediği için ( hala bayide gözüküyor ) 7500 bakımını sisteme işleyemeyiz demişti.
1000 bakımı ise ben 2. Sahibi olduğum için ben de yoktu ve bunu araştırmaya başladım.
İSTANBUL SPORMOTO ya gittim ve Cenk Bey ile görüştüm.
Cenk Bey bana şase numaramı girerek servis raporlarını sundu.
Bu raporlar oldukça ilginçti. Eylül 2016 tarihli satış sisteminize mayıs 2017 olarak işlenmişti ve temmuz 2017 ye 7500 bakımı işlenmişti fakat 1000 bakımı bir türlü görünemiyordu
Cenk bey bana iç sistemlerinizin bizi ilgilendirmediğini, bu tarz gecikmeler olabildiğini söyledi.
Ben de ilk sahibini bana söyleyin bu raporu bulayım dedim. Cenk bey sisteminize girerek bana ŞÜKRÜ BİLGİN adlı kişinin ilk sahibi olduğunu fakat iletişim bilgilerinin bulunmadığını söyledi.
Ki bu da çok ilginçti.
Ben de şükrü bilgin e bir şekilde ulaştım ( global dünya, bilgiye ulaşmak o kadar da zor değil ) ve mide bulandırıcı gerçekler ile tanışmaya başladım. Şükrü Bilgin denen şahıs sizden haziran 2017 de bir motor satın almıştı.
Büyük ihtimalle de sisteminiz geriye dönük işlenemediğinden dolayı da benim şase numaram ile bu şahsa satış yapılmış gösterilmişti.
Araştırmaya devam ettim. Motorumu satın aldığım kişi ile iletişime geçtim ve 1000 bakım faturasını da buldum.
Belge elimdedir.
Fakat tabi bu bakım fişi yine iç sistemlerinizde kayıtlı değil.
Tüm bunlar için yüzlerce telefon görüşmesi, 10 larca mail trafiği yaşadım.
41 gündür aracım yok. İşimi aracımla sürdürdüğümden dolayı işten kovuldum.
bu süreç içinde tüketici haklarım gereği sizden araç talep ettim fakat hiçbir dönüş olmadı ve araç kiralamak zorunda kaldım. Hiçbir çalışanınız benim durumum ile ilgilenmedi.
Maddi manevi zararım büyüktür. Tüm bu yaşadıklarımdan dolayı,
Ben MOTORUMUN YENİSİNİ ve MADDİ ZARARLARIMIN karşılanmasını talep ediyorum.
Aksi takdirde ;
Yasal haklarıma başvuracağım.
Tüm belgelerim resmi olarak elimdedir. ( mailler, bakım fişleri, servis fişleri, çalışanlarınız tarafından gönderilen yalan ihtar mailleri ve iç sistem şaibeli girişler )
Bütün belgelerim
[IMG]file:///C:/Users/eda/Desktop/KTM/1000%20bak%C4%B1m%20faturas%C4%B1.jpg[/IMG] iş emri 1000 bakımı ve 7500 bakım
[IMG]file:///C:/Users/eda/Desktop/KTM/i%C5%9F%20emri%20formu.jpg[/IMG]
[IMG]file:///C:/Users/eda/Desktop/KTM/7500%20bak%C4%B1m%20servis%20raporu.jpg[/IMG]
BU ŞEKILDE AVUSTURYA KTM YE MAİL OLARAK ATTIM VE CEVABINI BEKLIYORUM İLGİ ALAKA 0 VE KİMSE SATTIGI ARACA SAHİP ÇIKMIYOR
VE BENDE BU KONUYU HERYERDE PAYLASICAM HAKLARIMI KULLANICAM SONUNA KADAR
http://imageshack.com/a/img924/290/kp3n9k.jpg
http://imageshack.com/a/img922/2558/R868nU.jpg
http://imageshack.com/a/img924/1478/u6lP6P.jpg
http://imageshack.com/a/img922/1912/waprs2.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------
Yazıda yanlış paylastığım bakım resımlerı burada
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
ve üstüne bana tebliğ kağıdı gönderdiler onu da paylaştım gönderdiğim maillerin hepsini reddeden yazı yazmıslar ben 5 mail attım ve siz izin vermediğiniz için arıza tespiti yapamıyoruz dediler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
Reklamlar
-
-
Yaşamış olduğunuz talihsizlik üzücü. Geçmiş olsun. Haklı olduğunuz meseleyi sonuna kadar diretin.
Fotoğrafları local göstermiş olduğunuz için alıcıya ulaşmamış olabilir. Onu bir kontrol edin
-
Geçmiş olsun tekrar, el birliği ile sorununu çözeceğimize inanıyorum.
-
Geçmiş olsun. Forumda neredeyse birebir aynı sorunları yaşamış bir arkadaş vardı.
Konuya göz atmanızı tavsiye ederim. İşinize yarayacak şeyler olabilir.
Geçmiş olsun.
-
Sağolasın bakalım daha neler çıkacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:05 ----------
inşAllah bir şekilde çözüm sağlanır diye umut ediyorum.
-
Avukata vereceksin, maddi manevi tazminat açacaksın. Kendin uğraşma. Sonunda avukatlık masrafını da ödeyecekler...
-
Geçmiş olsun, umarım sonuca ulaşırsınız. Peki zararı cebinizden öderseniz masraf ne kadar çıkıyor? Ve motor yağsız mıydı neden kitledi acaba. Biraz uğraşır ama hakkınızı alırsınız, çok sinir bozucu bir olay.
-
Umarım herşey yoluna girer.
Motoru tam olarak ne zaman aldınız ? Motor hala ArtıGrup a mı ait ? Eğer öyle ise size ait olmayan motorla nasıl şikayette bulunacaksınız ?
-
KTM gibi bir firma bile bu kadar rezilliğe nasıl ortak olur ayıp
-
motorun herşeyi tamamdı bakımları vs yağ su hiçbir eksiği yoktu çalışırında da bir sıkıntı yoktu anlamsız bir anda sabah işe giderken kitledi ve kaldı öylece
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------
Moturu mart 29 2017 tarıhınde aldım onların kendı sistemlerinde çevirdıklerı düzenbazlıklar var
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------
evet şuan son çara ona başvurdum davayı açıcam hemen inş
-
sonuna kadar git arkandayız koçum - Ver mehteri
-
bu "artı grup" ne? motosiklet servisi mi sigorta şirketi mi?
-
Buralarda bir arkadaş vardı. Spor moto şöyle iyi, böyle güzel diyen. Nerede o arkadaş çağırın gelsin.
KTM güzel motorlar üretiyor, bu tarz sorunlar cbr'de veya mt 25'de de olabilirdi. Yani 1-2 olay yaşandı diye bok atamayız. Ama malının arkasında durmayan distribütör benim gözümde uzak durulmasi gereken bir mahalle esnafıdır.
Ben KTM kullanirkende böyleydi. Yine arkadaş sanslıymış bakim faturası vermişler. Bana ne fatura vermişlerdi, nede sisteme işlemişlerdi. Hey gidi hey
-
artı grup ktm nin bayisidir
-
Umarım sorununuz çözülür, peşini bırakmayın gerekirse verin avukata gitsin. Haklı gözüküyorsunuz.
-
Sildim gitti
-
Mexico adlı üyeden alıntı
Buralarda bir arkadaş vardı. Spor moto şöyle iyi, böyle güzel diyen. Nerede o arkadaş çağırın gelsin.
KTM güzel motorlar üretiyor, bu tarz sorunlar cbr'de veya mt 25'de de olabilirdi. Yani 1-2 olay yaşandı diye bok atamayız. Ama malının arkasında durmayan distribütör benim gözümde uzak durulmasi gereken bir mahalle esnafıdır.
Ben KTM kullanirkende böyleydi. Yine arkadaş sanslıymış bakim faturası vermişler. Bana ne fatura vermişlerdi, nede sisteme işlemişlerdi. Hey gidi hey
Sorun ARTI GRUP'un sorunu, SPORMOTO'ya neden mal ettiğinizi anlamadım? Distribütör olması demek tüm sorumluluğun onlarda olması mı demek? Adamlar (ARTI GRUP) motoru satmışlar ama kendi üzerlerinde görünüyormuş hala bu nasıl SPORMOTO'ya mal edilebilir? SPORMOTO bu tarz sıkıntılı bir distribütör ise KTM AVUSTURYA merkez bu konu hakkında neden hiçbir şey yapmıyor bu kadar mail trafiği sonrası? Madem kötü olan SPORMOTO o halde tedarikçisinin TÜRKİYE distribütörüne el atması gerekir, yanlış mıyım? E müdahale yok? O halde 2 sonuç çıkıyor, SPORMOTO denildiği gibi sorunlu bir bayii değildir veya KTM firması sorunlu bir firmadır.
Önceden de söyledim tekrar söylüyorum ve gerekirse yarın da söylerim, ben onca karalamaya karşın SPORMOTO SERVİSİ tarafından bana yapılan jesti aktardım o başlığımda. SPORMOTO babamın şirketi değildir, savunmam için bir sebebim yok lakin karaya kara aka ak demekle yükümlüyüm. Negatif yorumlar yüzünden ben sevdiğim motosikleti almamaya çok yakındım, iyi ki de almışım bu kötü yorumlara kulak asmayıp. Benim gibi vazgeçme arefesinde olan arkadaşlara farklı bir perspektif kazandırmaya çalıştım. İşiniz gücünüz çamur atmak, çamuru silene tokat atmak.
-
-
zabuzaretta adlı üyeden alıntı
Sorun ARTI GRUP'un sorunu, SPORMOTO'ya neden mal ettiğinizi anlamadım? Distribütör olması demek tüm sorumluluğun onlarda olması mı demek? Adamlar (ARTI GRUP) motoru satmışlar ama kendi üzerlerinde görünüyormuş hala bu nasıl SPORMOTO'ya mal edilebilir? SPORMOTO bu tarz sıkıntılı bir distribütör ise KTM AVUSTURYA merkez bu konu hakkında neden hiçbir şey yapmıyor bu kadar mail trafiği sonrası? Madem kötü olan SPORMOTO o halde tedarikçisinin TÜRKİYE distribütörüne el atması gerekir, yanlış mıyım? E müdahale yok? O halde 2 sonuç çıkıyor, SPORMOTO denildiği gibi sorunlu bir bayii değildir veya KTM firması sorunlu bir firmadır.
Önceden de söyledim tekrar söylüyorum ve gerekirse yarın da söylerim, ben onca karalamaya karşın SPORMOTO SERVİSİ tarafından bana yapılan jesti aktardım o başlığımda. SPORMOTO babamın şirketi değildir, savunmam için bir sebebim yok lakin karaya kara aka ak demekle yükümlüyüm. Negatif yorumlar yüzünden ben sevdiğim motosikleti almamaya çok yakındım, iyi ki de almışım bu kötü yorumlara kulak asmayıp. Benim gibi vazgeçme arefesinde olan arkadaşlara farklı bir perspektif kazandırmaya çalıştım. İşiniz gücünüz çamur atmak, çamuru silene tokat atmak.
Tamam SPORMOTO süper, SPORMOTO harika. Sensin şampiyon. Konuyu bir daha oku derim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler