bi ara bende drift kullandım.120 hakkıdır zaten geçmez. geçeninde ya makinesi oynanıktır. yada km saati yanlış gösteriyordur. he birde unutmadan. bırak şu sürat işlerini mazallah duramazsın sonra...
bugün ben işten gelirken düzde 128 km hızı gördüm. motorum bastıkça gidiyor yaa.
mondial drift sahibi arkadaşım sana söylemeyi unuttum, performans hava filtresi takmayı dene. bende performans hava filtresi takılı ve orjinal takılıyken taş çatlasın 9 bin deviri bir gıdım geçmiyordu hatta yokuş aşağı bile.
ama bugün düzde 128 km hız yaparken 9700 devirde falandı. red line sınırını 700 devir kadar geçtim.
+upupupupup
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
..........
supap ayarından hemen sonra performans düştüyse sebebini düşünmek zor olmasa gerek..
özellikle egzos supapı çok sıkı ayarlanmışsa yüksek devirlerde kaçırmaya başlar , böyle zorlamaya devam edersen supap keser piston tepesine düşebilir..
Daha yeni yaptırdım subap ayarını suanlık iyi gibi bayır asagı 138 diyor 150 lik karbüratör takıp 36 arka dişli yapmayı düşünüyorum ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------
Düz yolda 120 görmesi lazım normalde suan biraz acıldı 110 fln diyor
Ön dişlin 16 büyük ihtimalle. Orjinalde 15 dişli olur.Driftle 130 gitmen, başına sıkıntı açabilir dengesiz oluyor.İlla hız istiyorum diyorsan,65.5 piston takarsın arka dişliyi 36 yaparsın hafif rampa aşağı uçar gidersin.Senede 1 silindir contası yenilersin çünkü sakin kullanmiyacaksin sorduğun sorudan belli. Bu arada silindir contasini 2 tane takicaksin, karbüratörü mcx karbüratörü tak 200 lükle felan uğraşma.6 baskili balata bulursan tak debriyaj balatalarini standart balatalardan farkli olan biraz daha pahali bir balata var ,beyaz renkli çember üzerinde siyah dişli aralari acık o balatayi bulursan ondan tak ,kalkislarda felan çok farkediyor.Al sana çözüm uğraş uğraş dur.Kendin yapamiyacaksan 15,20 km için bir dünya paran gidecek ,yinede sen bilirsin.
eskiden cbf ve ybr 140 yapıyor diye tartışılırdı şimdi biraz daha değişmiş.o motor zaten max 110 yapar 140 yapanın ya makinesiyle oynanmıştır ya bayır aşağıdır ya da uyduruyodur.bu işler dişli değiştirmek kadar basit değil biryerden kazanırken diğer yerden kaybedersin bayır aşağı hızlanırsın torktan kaybedersin ve motorsikletin torku bence son hızdan çok daha önemli
Hayır düz yolda eğilince 120 ye çıkıyor gps le ölçtük 8 bin devir de 5. Viteste 110 diyor 10 bine çıksa 140 fln yapacakta yapamıyor karbüratör yüzünden
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------
Vulturenin karbüratör ünü takacam piston fln işine girmem fazla anlamıom Gerezli motorda satılan 6 baskı 6 balata alasım var ama mh driftin debriyajda 5 civata var alacagımkinde 6 tane uyar mı bilmiyorum ,
Aynı motor zamanında bende vardı km 2000 e gelince ilk 6 ay hep yokuş aşşağı 140 a dayıyordum gidiyordu makina düzde 130 yapıyordu sonra nedense 110 dan fazla gitmemeye başladı.
Tabi gösterge doğru mu değil mi bilmiyordum
Aynn bugün bnde otobana çıktım bayır aşağı baya tüzgar vardı motorun üstüne yattım 😂 8.5 devirden yukarı çıkmıyor son 125 fln gördü . Düz yoldayken 110 diyor şuan açılıo heralde daha yeni subap ayarı yaptırdım şık şık diye ses geliyo yine 😤😤
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------
Upppppppğğğ
Motor aciliyo komple yat ustune bi zaman sonra 150 vurar bendekide gitmiyodu suan iyi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)