Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Hız Sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı CriminalS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Usta hatırladığım kadarıyla sendede mh drift vardı sen kaç yapıyodun ?
    Yanlış hatırlıyorsun endurocuyum ben
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış hatırlıyorsun endurocuyum ben
    dur onun yerine ben cevap vereyim; haa pardon reyizz

  3. #23
    manofsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2014
    Şehir
    Aydın/Kuşadası
    Motosikleti
    MT-25
    bi ara bende drift kullandım.120 hakkıdır zaten geçmez. geçeninde ya makinesi oynanıktır. yada km saati yanlış gösteriyordur. he birde unutmadan. bırak şu sürat işlerini mazallah duramazsın sonra...

  4. #24
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı manofsteel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi ara bende drift kullandım.120 hakkıdır zaten geçmez. geçeninde ya makinesi oynanıktır. yada km saati yanlış gösteriyordur. he birde unutmadan. bırak şu sürat işlerini mazallah duramazsın sonra...
    bugün ben işten gelirken düzde 128 km hızı gördüm. motorum bastıkça gidiyor yaa.

    mondial drift sahibi arkadaşım sana söylemeyi unuttum, performans hava filtresi takmayı dene. bende performans hava filtresi takılı ve orjinal takılıyken taş çatlasın 9 bin deviri bir gıdım geçmiyordu hatta yokuş aşağı bile.

    ama bugün düzde 128 km hız yaparken 9700 devirde falandı. red line sınırını 700 devir kadar geçtim.

  5. #25
    CriminalS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2017
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Mondial 150 Mh Drift
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün ben işten gelirken düzde 128 km hızı gördüm. motorum bastıkça gidiyor yaa.

    mondial drift sahibi arkadaşım sana söylemeyi unuttum, performans hava filtresi takmayı dene. bende performans hava filtresi takılı ve orjinal takılıyken taş çatlasın 9 bin deviri bir gıdım geçmiyordu hatta yokuş aşağı bile.

    ama bugün düzde 128 km hız yaparken 9700 devirde falandı. red line sınırını 700 devir kadar geçtim.
    Uzun iş hava filtresi fln orjinali rahat 140 basması lazım daha yeni denedim hala aynı bayır aşağı eğildim 120 dedi daha da hızlanmadı düzdeyken 110 geçmiyor nasıl iş bu çözemedim ? 5. Vites 8 bini grçmiyor

  6. #26
    ..YaNKee.. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR 650F
    hız tehlikelidir boşver yapma sanki nolacak

  7. #27
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı ..YaNKee.. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hız tehlikelidir boşver yapma sanki nolacak
    Yok, yapacak o onu. Takmış kafaya.

  8. #28
    CriminalS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2017
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Mondial 150 Mh Drift
    aynn ⬆⬆⬆⬆

  9. #29
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    250cc naked motor ile 160 anca görüyorum düzde.

  10. #30
    CriminalS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2017
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Mondial 150 Mh Drift
    +upupupupup

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

    ..........

  11. #31
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    supap ayarından hemen sonra performans düştüyse sebebini düşünmek zor olmasa gerek..

    özellikle egzos supapı çok sıkı ayarlanmışsa yüksek devirlerde kaçırmaya başlar , böyle zorlamaya devam edersen supap keser piston tepesine düşebilir..

  12. #32
    CriminalS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2017
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Mondial 150 Mh Drift
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    supap ayarından hemen sonra performans düştüyse sebebini düşünmek zor olmasa gerek..

    özellikle egzos supapı çok sıkı ayarlanmışsa yüksek devirlerde kaçırmaya başlar , böyle zorlamaya devam edersen supap keser piston tepesine düşebilir..
    Daha yeni yaptırdım subap ayarını suanlık iyi gibi bayır asagı 138 diyor 150 lik karbüratör takıp 36 arka dişli yapmayı düşünüyorum ...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

    Düz yolda 120 görmesi lazım normalde suan biraz acıldı 110 fln diyor

  13. #33

    Üyelik
    19 Şubat 2016
    Ön dişlin 16 büyük ihtimalle. Orjinalde 15 dişli olur.Driftle 130 gitmen, başına sıkıntı açabilir dengesiz oluyor.İlla hız istiyorum diyorsan,65.5 piston takarsın arka dişliyi 36 yaparsın hafif rampa aşağı uçar gidersin.Senede 1 silindir contası yenilersin çünkü sakin kullanmiyacaksin sorduğun sorudan belli. Bu arada silindir contasini 2 tane takicaksin, karbüratörü mcx karbüratörü tak 200 lükle felan uğraşma.6 baskili balata bulursan tak debriyaj balatalarini standart balatalardan farkli olan biraz daha pahali bir balata var ,beyaz renkli çember üzerinde siyah dişli aralari acık o balatayi bulursan ondan tak ,kalkislarda felan çok farkediyor.Al sana çözüm uğraş uğraş dur.Kendin yapamiyacaksan 15,20 km için bir dünya paran gidecek ,yinede sen bilirsin.

  14. #34

    Üyelik
    27 Haziran 2011
    Şehir
    aydın
    Motosikleti
    yamaha x-max 250
    eskiden cbf ve ybr 140 yapıyor diye tartışılırdı şimdi biraz daha değişmiş.o motor zaten max 110 yapar 140 yapanın ya makinesiyle oynanmıştır ya bayır aşağıdır ya da uyduruyodur.bu işler dişli değiştirmek kadar basit değil biryerden kazanırken diğer yerden kaybedersin bayır aşağı hızlanırsın torktan kaybedersin ve motorsikletin torku bence son hızdan çok daha önemli

  15. #35
    CriminalS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2017
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Mondial 150 Mh Drift
    Alıntı pring adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eskiden cbf ve ybr 140 yapıyor diye tartışılırdı şimdi biraz daha değişmiş.o motor zaten max 110 yapar 140 yapanın ya makinesiyle oynanmıştır ya bayır aşağıdır ya da uyduruyodur.bu işler dişli değiştirmek kadar basit değil biryerden kazanırken diğer yerden kaybedersin bayır aşağı hızlanırsın torktan kaybedersin ve motorsikletin torku bence son hızdan çok daha önemli
    Hayır düz yolda eğilince 120 ye çıkıyor gps le ölçtük 8 bin devir de 5. Viteste 110 diyor 10 bine çıksa 140 fln yapacakta yapamıyor karbüratör yüzünden

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------

    Vulturenin karbüratör ünü takacam piston fln işine girmem fazla anlamıom Gerezli motorda satılan 6 baskı 6 balata alasım var ama mh driftin debriyajda 5 civata var alacagımkinde 6 tane uyar mı bilmiyorum ,

  16. #36
    CriminalS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2017
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Mondial 150 Mh Drift
    +UPUPUPUPUP

  17. #37
    X-Slim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2015
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    23' Tvs Jupiter 110 CC
    Aynı motor zamanında bende vardı km 2000 e gelince ilk 6 ay hep yokuş aşşağı 140 a dayıyordum gidiyordu makina düzde 130 yapıyordu sonra nedense 110 dan fazla gitmemeye başladı.

    Tabi gösterge doğru mu değil mi bilmiyordum

  18. #38
    CriminalS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2017
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Mondial 150 Mh Drift
    Alıntı X-Slim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı motor zamanında bende vardı km 2000 e gelince ilk 6 ay hep yokuş aşşağı 140 a dayıyordum gidiyordu makina düzde 130 yapıyordu sonra nedense 110 dan fazla gitmemeye başladı.

    Tabi gösterge doğru mu değil mi bilmiyordum
    Aynn bugün bnde otobana çıktım bayır aşağı baya tüzgar vardı motorun üstüne yattım 😂 8.5 devirden yukarı çıkmıyor son 125 fln gördü . Düz yoldayken 110 diyor şuan açılıo heralde daha yeni subap ayarı yaptırdım şık şık diye ses geliyo yine 😤😤

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

    Upppppppğğğ

  19. #39

    Üyelik
    11 Eylül 2017
    Motor aciliyo komple yat ustune bi zaman sonra 150 vurar bendekide gitmiyodu suan iyi

  20. #40
    CriminalS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2017
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Mondial 150 Mh Drift
    Alıntı L-SwitchD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor aciliyo komple yat ustune bi zaman sonra 150 vurar bendekide gitmiyodu suan iyi
    Aynn üstüne eğilince baya bir fark ediyor 100 deyken direk 120 ye çıkıyor bn düz durarken 120 basmasını istiomki saten. Normalde ole olması lazım


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)