yılda en az 2 kere uzun rotalara çıkmıyorsanız bence gereksiz.15000 fark ve + olarak ağırlık ve yakıt konusu.traceri şehiriçi kullandığınız yazmışsınız versysle bu mümkün mü?
Ve performans olarak görüntü ve ses olarakda bi tık üsttür yani versys.
yılda en az 2 kere uzun rotalara çıkmıyorsanız bence gereksiz.15000 fark ve + olarak ağırlık ve yakıt konusu.traceri şehiriçi kullandığınız yazmışsınız versysle bu mümkün mü?
Ve performans olarak görüntü ve ses olarakda bi tık üsttür yani versys.
Yılda iki kez uzun rotaya çıkacağım inşallah,yanıma artçım hazır artık..Önce yurt içi sonra yurtdışı,Versys şehir içi de çok rahat kullanılan bir motor diye biliyorum..
Bu arada uzun yıllar çeşitli maxi scooterlar kullandım,Mesela tracer 900 ile ilk scooter im Sym gts 250 arasında şehir içi kıvraklık konusunda bir fark yaşamadım sadece sele yüksekliği farkı ile sym de ayaklar yere daha sağlam basıyor..Tracer'ın ancak maxi scooterlardan daha küçük motorlara nazaran şehir içi kullanım kıvraklığı az olabilir..
Versys hakkında ise Honda integra ile kıyaslar daha kıvrak olduğu sonucuna varabilirsiniz..
Ben hic hareket halinde bi versys 1000 görmedim. Niye tercih edilmiyor onuda anlamadım. Enduroya 4 silindir yakışmıyor galiba.
İntegra 750d versys 1000
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt 21 Lt
Ağırlık 237 kg 250 Kg
Yakıt farkını çıkınca sadece 6 kg daha ağır versys 1000..neden integra ile kıyasladım daha evvel integra aldım kullandım biliyorum..millet integra yı ağırlıklı şehiriçi kullanımı yani scooter niyetine alıyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------
Benim uzun zamandır takip ettiğim kadarıyla kawasaki fiyatları genelde muadillerinden pahalı kalıyor..Mesela Tracer 900,vfr800,gibi alternatifleri varken versys 1000 satılmıyor..Mesela ben hala o kadar fiyat farkını verebilmek adına,iki motoru da tanıyıp kullanmış olanların görüşünü almaya çalışıyorum..
Bu arada şahsi fikrim tip olarak Tracer daha yakışıklı..
Aradaki farkın maximum 3 te biri maliyet ile, Tracer ı orjinal halinden daha konforlu hale getirebilirsin. Ha görüntü ve gaz tepkisi olarak tamamen zevk meselesi ama Tracer şahsen daha bi önde.
Para konusunda sıkıntın yok ise, değiştir, yoksa bence aradaki fiyat farkına değecek bir farklılık yok.
attan inip eşeğe binmek gibi olur bari vstrom gibi konforlu ve uzun ömürlü bir motosiklet alın versys de bence tracer gibi arada bir model ..
2007 model versys motorum yan yatmıştı 4 sene önce parçaların parasını nakit vermeme rağmen 1,5 yıl sürdü parçaların gelmesi bulunması vs üzerindeki kawasaki stickerina ozamanın parasıyla 60 euro gibi bir para istenmişti :d iyi düşünün
o günden sonra herkese söyledim japonların içinde en sert ve tatmin edici kawasaki fakat servis ve parçası başa bela.
Bahsi geçenlerden hiç birini kullanmadım. Fikir olsun diye söyleyeyim 1190 adv ve vstrom1000 de araştırabilirsiniz. Toprağa da geliyorlar biraz.
Sn Levent GÖÇMEN'i buralara davet ediyorum. ;)
Bu konuya bilir kişi düzeyinde yanıt verebilecek kişi kendisi ve hatta Jemand nickli üyemizin tavsiyesi ile kendisine pm ile önce z1000sx i sordum,tecrübelerini aktardığında vazgeçip, Versys 1000 i sordum ama yoğunluktan dönemedi yada z1000sx den sonra versys 1000 i sormam saçma gelmiş olabilir..
Levent bey.. Versys in benim arayışlarıma daha fazla yanıt vereceğini düşünerek z1000sx den vaz geçtim yoksa spam mesaj falan değil yazdıklarım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------
Bende bu alternatif üzerinde düşünüyorum iki gündür,bir uzun yol yapıp geleyim bakalım nasıl olacak,bu hafta sonu seyahat planım var,ilk günde istanbul-fethiye yapacağım inşallah,bakalım akşam vardığımızda durumlarımız ne olacak..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------
Geçmişte suzuki Gsx 650f tecrübemden ötürü hep bir sempatim var Suzuki markasına,650F her şeyiyle güzel bir motordu (Yenisi olsa alırdım) 250 km son hızı ile ss gibi iken konforu e200 mercedes idi vs. Vstrom a bakıyorum bakıyorum ön kafa karenajını ve gagayı beğenemiyorum,bir de canlı bakayım olmadı..aslında suzuki marka olarak bende 1. sıradadır..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------
1190 2 silindir miydi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------
Amanın vstrom da 2 silndir imiş..
Bundan sonra mümkünse 4 silindir motor alacağım..
Hocam versus 1000 alacaklara tracer 900 oneriyorlar paran cebinde kalsın diye.
Takıntı değilde tercih diyelim,2 silindirli motorlar daha titreşimli,ayrıca sesi hoşuma gitmiyor pata pata,bir de cbf 1000 yeni model yok diye biliyorum,2013 en yenileri..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------
Tam olarak iki motora da binmiş ve kıyaslayacak kişi de aynı tavsiyede bulunur mu?Sorusunun cevabını arıyorum..Yoksa teknik veriler,görünüm,servis,parça,satış fiyatı..kağıt üzerinde her detay yolları tracer a çıkarır..
OOoo bu forum olmadan yaşayabileceğimi sanmıyorum
@İsmailsen son noktada ne alıyoruz şimdi Z1000sx sana gelmez genç işi
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------
Aslında cevap vermiştim, fakat nereye gitti mesaj bulamiyorum ;)
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
@ Levent
z1000sx mevzusunu detaylı anlatımlı mesajını gördüğüm an kapadım zaten..Teşekkürler..
Versys 1000 e gelince..
Valla mesaj bana da ulaşmadı..şu meseleye son noktayı koy'unuz ve beni kurtar'ınız..
Not : çok kafaya takmış değilim..Tracer'imle mutlu mesut devam edebilirim en az 1 yıl daha..
1 not daha: Ne alıyoruz sorusunda ciddi isen Versys e geri dön diyeceğim ama ikinci el satılık az ve bir tane fiyatı uygun motor var Yıldırım Sakarya da onu da sen alırsın diye korkuyorum ve demiyorum..
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)