dostum benzeri benim başıma geldi cbf ile marş basıyor ama ateşlemiyordu hatta buji dışarda ateşliyordu ama sıkıp taktıgımda ateşleme yapmıyordu böyle bi sorun olabilir buji değiştir derim denemeye deger 10 lira
dostum benzeri benim başıma geldi cbf ile marş basıyor ama ateşlemiyordu hatta buji dışarda ateşliyordu ama sıkıp taktıgımda ateşleme yapmıyordu böyle bi sorun olabilir buji değiştir derim denemeye deger 10 lira
Bence motorda hiç bir sorun yok. Yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla aşırı bi acemlik var. Devir saatindeki yazılarla rolantinin düşük olup olmadığını falan tahlil ediyosun, kornadanın çalışmasıyla motorun çalışmasını bağdaştırmışsın.
Ya sağ elcikteki ateşleme düğmesini açık unutuyosun. yada jikleyi yanlış kullanıyosun. Yada motorun benzininin bittiğinin farkında değilsin. Motor sıcakken tekrar çalıştırmak için jikle kullanılmaz. Sen bunlardan birini yanlış yaparken motoru boğduruyosun.
Acemiliğini fark eden serviste sizi pek ciddiye alamıyor doğal olarak.
Bunlar bir japon motorunun arızaları mı, hem de sıfır km şaka bir yana parasıyla tecrübeli bir ustaya git, sizin servis de iş yok, bedava hizmet için ülkemiz çok gerilerde ... benim motorum taş gibi, harika, bastırıyorum parasını, ustanın da maşallahı var, burası türkiye, money talks
Bir sorun olduğu kesin. Eleman benimle dalga geçer gibi, benzin bitti farkında değilsin, jikle kapalı mı bilmiyorsun falan yazıyor. Sinirimi zıplattı durduk yere gözüm kör görmüyorum jikle açık mı kapalı diye. motorun depoya işedim nede olsa benzinle aynı renk diye ondan stop etti bozuldu.
Neyse, evet abi haklısın, garanti olayı olmasa servisle falan uğraşmam, şimdilik mecbur kaldık.
Weak are prey
çinlilere denmediğinin bırakılmadığı cbf in ybr nin kutsal sayıldığı forumda nasıl böyle bir başlık olur yahu ? birçok insan cbf le yaşadığı sorunlardan bahsetmiş çinli ile bu sorun yaşansa çinli işte almayacaksın bilmem ne derler . ondan sonra honda yamaha istediği gibi fiyat çeker. müstahak bize...
Arkadaşımda vardı bu sorun, motorla bir süre gittiğinde motor ısınınca durdurursan tekrar çalışmıyordu soğuyana kadar. Marş motorunu değiştiler sorun düzeldi.
bekledikten sonra çalışıyorsa motor boğuluyordur.. karbüratöre baktırmalısın ilk olarak.. başka yerde sıkıntısı olabilir ama ilk bakılacak yer karbüratör..
Benzin depo kapağından hava alamıyordur dolayısıyla bekleyince benzin gelip çalışıyor, stop edince kapağı aç kapa sonra çalıştır.
Çok beğenerek aldığım zaman daha 1.000 km de olan cbf in temmuz ayında bile jiklesiz çalışmadığını öğrendiğimde çok üzülmüştüm. Kronikmiş bu malesef jiklesiz çalıştırmama olayı... Jikle ile çalıştırınca da devir 3.000 e geliyordu zaten biraz beklemen lazım yoksa stop ediyor, jikleylede 3.000 devire cikiyor (motordaki toplam devir ne ki? Abartcak olursak nerdeyse redline görecek jikle yüzünden) jikle çekiliyken devir sürekli değişiyor dalgalanıyor, fazla artıyor vs bayaa bildiğin karbüratörlü motosiklete tövbe etcektim ��
Mondial z one s 180 vardı o da karbüratörlü ama kışın gayet rahat şekilde jiklesiz çalışırdı. Jikleyi açtığımda stabil bir devirde sabit çalışırdı.
Cbf herşeyiyle çok iyi ama bu muhabbet aşırı can sıkıcı, sizdeki sorun da bunla ilgili olabilir mi acaba?
Konuyu açalı aylar oldu tabi ki çözüme ulaştı, yazmayı unuttum buraya da yazayım aynı sorunu yaşayan arkadaşlar için. Olay Felis Leo'nun dediği gibi sebebi ise depo kapağı contasının aşırı sert olması contadan kaynaklı hava almıyordu motor, conta da ufak bir delik açtım ve mutlu son.
Weak are prey
bir yanlışlık olmasın Honda bu yolda kalmaz neyse neyse honda avukatları toplanır şimdi
geçmiş olsun
Hacı boşver hondayı şimdi;arkadaş scooter alacak kymco+16 modeli önerdim,sende aldın kullanıyorsun + ve - yorumların neler?belki faydası dokunur.
Konu burada
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)