Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

düştüm ama nedenini anlayamadım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    IRC bence kötü bir lastik hele de eskiyse kösele gibi oluyor ve biraz sert frenlemede hemen kendini bırakabiliyor. Mitas sport force bakabilirsiniz. Fiyatı diğerlerinden uyguncadır.

    Zincirden ses geliyorsa muhtemelen esnemiştir. Gerdirttirin. Pay kalmadıysa yeni zincir dişli takımınız hayırlı olsun.

    Eğitim için mutlaka zaman ve nakit ayarlamaya bakın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Lazasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Motosikleti
    CRF 250 Rally
    Ben de ön teker kilitlenmesi nedeniyle kaza yapmış biri olarak, eğitim alana kadar kendime göre uygun bir yöntem deniyorum. Şehir içinde ön fren kullanacaksam tek parmak ile kullanıyorum. İşaret parmağım frenin üzerinde oluyor, ani bir durum olursa tek parmakla zaten fazla sıkamıyorsun ama düşük hızda yavaşlatacak kadar idare ediyor. Takip mesafemi de her zaman korurum. Fren yokmuş gibi...

  3. #23

    Üyelik
    14 Temmuz 2017
    Sual: Guslün farzları nelerdir?
    CEVAP
    1- Ağzın içini yıkamak,
    2- Burnun içini yıkamak,
    3- Bedenin her yerini yıkamak. [Göbek içini, bıyık, kaş ve sakalı ve altlarındaki derileri ve baştaki saçları yıkamak farzdır. Gözleri ve kapalı küpe deliğini yıkamak gerekmez.]

    Dikkat etmek lazım...

  4. #24
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Kardeş sen ileri sürüş eğitimi al, yoksa başına bir iş gelecek, tercih senin...

    Ben vespa academiye gitmistim, tavsiye ederim, her koşulda ön ve arka freni eşit olarak sıkman gerekiyor, ani durumlarda ya da sıktın kizakladi lastik o zaman freni ön arka eşit şekilde pompalaman (sık ve bırak) lazım, ayakların yere değsin öne doğru uzanarak sürmek zor diyorsan alçak olan naked veya cruiser tipi bir şey bakıcan, bir de racing bir acemi için en zor makinadir, cbr 250 icabında 160-170 yapıyor, tehlikeli...

  5. #25
    ghazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2017
    Motosikleti
    Honda CBR 250R 14''
    tavsiyeleriniz için sağolun artık mecbur eğitim alacağım ist'dan

  6. #26
    FCTokuri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda crf 250 rally>Yamaha MT-125
    Selam. Eğitimde öğrendiklerim:

    -Trafikte yürüme hızlarında giderken ön fren kullanılmaz, düşersin. Kesin ve net. Gaz, debriyaj, arka fren üçlüsüyle gitmek gerekiyor.

    -Daha yüksek hızlarda hafif yavaşlamak için gaz kesmek ve arka fren. Daha hızlı yavaşlamak yada durmak için ön ve arka fren aynı anda kullanılacak.

    - Ön fren iki parmakla değil dört parmakla sıkılacak. Çünkü ne kadar sıkman gerektiğini her zaman kestiremeyebilirsin ve iki parmağın yetmediğinde diğer parmaklarını oradan çıkarıp daha güçlü çekme şansın olmaz. İkinci olarak bir yere çarparsan parmakların kopabilir. Ben iki parmağa alışmıştım ama şimdi dörde alışmaya çalışıyorum.

    - Pedlere topukla yada orta kısımla değil ayakların ucuyla basılmalı. böylece hem farkında olmadan fren yapma olasılığı ortadan kalkar hem de yaylanma, ayağa kalkma gibi gerekli hareketler yapılabilir, hem de daha rahat zaten.

    - Zincirler için gerginliği ve dişlilerin aşınıp aşınmadığını kontrol etmeni öneririm.

    İlk fırsatta eğitim tabii ki, keyifli sürüşler.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)