A1 Ehliyeti alacağım yakın zamanda biraz araştırma yaptım ve bu iki motor arasında kaldım. Sıfır bir Cbr125 almak mı daha mantıklı, ikinci el MT125 mi? Motorların artı ve eksi yönleriyle yorumlarsanız sevinirim.
A1 Ehliyeti alacağım yakın zamanda biraz araştırma yaptım ve bu iki motor arasında kaldım. Sıfır bir Cbr125 almak mı daha mantıklı, ikinci el MT125 mi? Motorların artı ve eksi yönleriyle yorumlarsanız sevinirim.
Kardeşim biri racing diye geçiyor birisi naked diye sen hangi tarz seviyorsun senin zevkine bağlı ben olsam cbr125r alırdım hem sıfır alıcaksan daha mantıklı
eyvallah kardeşim
mt 125 kullandım oturuş pozisyonu oldukça rahat kıvrak bir motor istediğin gibi yönetiyorsun ama cbr 125 oturuş pozisyonu gereği o kadar rahat değildir diye düşünüyorum gidiş açısından da mt 125 hiç de geride kalmaz ben ikisi arasında kalsam elbette mt derdim hem daha büyük gösterişli hem de daha rahat .
Mt 125'in selesi çok yüksek. Biraz uzun biri değilseniz ayaklarınız yere tam basmıyor, yorabilir..
Tam aradığım konu eyw senin yerinde olsam 0 bir cbr 125 alırım kafam ağrımaz ikisi de sıfır olsa mt derdim.
Cbr 125'in oturuş pozisyonu gayet rahat racing gibi değil.Sırf yedek parça fiyatları ve ikinci el piyasası için Cbr 125 tavsiye ederim.Yan grenaj 160 lira,kuyruk grenajı 55 lira daha ne olsun
Cbr125-2004-2010 kasa alırsan 2013 kasaya göre daha rahat manevra var ama konfor yok zaten ss bu
Mt125 al keyfine bak ikiside his makinesi değil konforlu rahat manevra kabiliyeti vardır mt125 de racinglerde gidon acısı dar olduğu için zorlayabilirsin kendini yada çok rahat ya edebilirsin ben chopperden inip cbr aldım nedense chopperden daha konforlu ve daha kıvrak ( cidden cbr125-2006 modele bisiklet gibi biniyordum ve bu çok hoşuma gidiyordu 0-80kmh arası çok yeterli 3-4saniye benim max gel görelim ki top speed 145 i geçemedim kesici izin vermedi 120 bile gayet yeterli geçen bi drift125 15 e bindim motor gitmiyor lanet okudum ama rahattı şimdi o gidon varken )
Ben cbr'ın grenajlarının o kadar ucuz olduğunu zannetmiyorum. Ben cbf150 için sormuştum , sadece sağ depo grenajı 270 tl dediler (servis)...
sanırsam ucuz dedikleri yan sanayi ürünler
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------
Aslında şehiriçi için dediğin gibi mt125 hem kıvraklığıyla hemde ışıklarda filan sıkıştırıldığında daha seri olmasıyla daha mantıklı.
Mt 125 beni motora başlatan motordur.Bomba bir alettir.duruşu gidişi hele parça kalitesi efsanedir.Fransa'da üretilir,100 km'de 1.8 litre yakar.7 saniyede 80 km'e hıza çıkar ve bununla ışıklarda çoğu aracı tokatlarsın.max hız 125 km'dir.Gösterişlidir,kalıplıdır.Yanına yanaşır o toylar "Ağğbi kaşlık bu ya?" Diye sorarlar.
Sokak motorudur.Uzun yola gelmez.Yan yatırırsın,düşürürsün vs korkma.4-5 kez düşürdüm.Çizik haricinde bir şey olmuyor motora ya.
Lanet japonlar aynı kasaya bi 250'lik motor koymadılar.Ucube mt-25'i getirdiler.
125 lik motor yurumez 3 ay sonra sıkılırsın, satarken çok zarar edersin. Git ikinci el bir ybr yada honda 125 ace falan al, 3 ay bin degerinde satıp 250 tarzi bisiler alirsin. 125 lik paketci motoru olur anca.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)