Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

CBR125 mi MT125 mi ?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Eylül 2017
    A1 Ehliyeti alacağım yakın zamanda biraz araştırma yaptım ve bu iki motor arasında kaldım. Sıfır bir Cbr125 almak mı daha mantıklı, ikinci el MT125 mi? Motorların artı ve eksi yönleriyle yorumlarsanız sevinirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Eylül 2015
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Kardeşim biri racing diye geçiyor birisi naked diye sen hangi tarz seviyorsun senin zevkine bağlı ben olsam cbr125r alırdım hem sıfır alıcaksan daha mantıklı

  3. #3

    Üyelik
    02 Eylül 2017
    eyvallah kardeşim

  4. #4

    Üyelik
    18 Nisan 2017
    Şehir
    konya-ankara
    mt 125 kullandım oturuş pozisyonu oldukça rahat kıvrak bir motor istediğin gibi yönetiyorsun ama cbr 125 oturuş pozisyonu gereği o kadar rahat değildir diye düşünüyorum gidiş açısından da mt 125 hiç de geride kalmaz ben ikisi arasında kalsam elbette mt derdim hem daha büyük gösterişli hem de daha rahat .

  5. #5
    Hamza Toruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2014
    Şehir
    DORUKOĞLU
    Motosikleti
    DORUKOĞLU
    0 cbr al kafanda rahat olsun ...

  6. #6
    Erky Perky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2016
    Şehir
    Orgrimmar
    Motosikleti
    Mekgineer's Chopper
    Mt 125'in selesi çok yüksek. Biraz uzun biri değilseniz ayaklarınız yere tam basmıyor, yorabilir..

  7. #7
    MotoRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2017
    Şehir
    Kırşehir
    Motosikleti
    -YOK-
    Tam aradığım konu eyw senin yerinde olsam 0 bir cbr 125 alırım kafam ağrımaz ikisi de sıfır olsa mt derdim.

  8. #8
    dasmehdix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2017
    Şehir
    başakşehir
    Motosikleti
    Honda CBR250R'15
    Cbr 125'in oturuş pozisyonu gayet rahat racing gibi değil.Sırf yedek parça fiyatları ve ikinci el piyasası için Cbr 125 tavsiye ederim.Yan grenaj 160 lira,kuyruk grenajı 55 lira daha ne olsun

  9. #9

    Üyelik
    31 Aralık 2016
    Cbr125-2004-2010 kasa alırsan 2013 kasaya göre daha rahat manevra var ama konfor yok zaten ss bu
    Mt125 al keyfine bak ikiside his makinesi değil konforlu rahat manevra kabiliyeti vardır mt125 de racinglerde gidon acısı dar olduğu için zorlayabilirsin kendini yada çok rahat ya edebilirsin ben chopperden inip cbr aldım nedense chopperden daha konforlu ve daha kıvrak ( cidden cbr125-2006 modele bisiklet gibi biniyordum ve bu çok hoşuma gidiyordu 0-80kmh arası çok yeterli 3-4saniye benim max gel görelim ki top speed 145 i geçemedim kesici izin vermedi 120 bile gayet yeterli geçen bi drift125 15 e bindim motor gitmiyor lanet okudum ama rahattı şimdi o gidon varken )

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Ben cbr'ın grenajlarının o kadar ucuz olduğunu zannetmiyorum. Ben cbf150 için sormuştum , sadece sağ depo grenajı 270 tl dediler (servis)...

  11. #11

    Üyelik
    31 Aralık 2016
    Alıntı Remzidemir41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben cbr'ın grenajlarının o kadar ucuz olduğunu zannetmiyorum. Ben cbf150 için sormuştum , sadece sağ depo grenajı 270 tl dediler (servis)...
    değil abi nerde ya ben 1400 tl ile gittim

    Alt sakal sağ sol 240 tl üst sakal 90 sagğ sol çamurluk 90 kafa 270 sadece plastik demirsiz depo 300 kuyruk 120
    Bunlar tek i için geçerli yani
    Sağ sakal 120
    Çift sakalı 240

  12. #12

    Üyelik
    02 Eylül 2017
    Alıntı Remzidemir41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben cbr'ın grenajlarının o kadar ucuz olduğunu zannetmiyorum. Ben cbf150 için sormuştum , sadece sağ depo grenajı 270 tl dediler (servis)...
    sanırsam ucuz dedikleri yan sanayi ürünler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------

    Alıntı can arslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt 125 kullandım oturuş pozisyonu oldukça rahat kıvrak bir motor istediğin gibi yönetiyorsun ama cbr 125 oturuş pozisyonu gereği o kadar rahat değildir diye düşünüyorum gidiş açısından da mt 125 hiç de geride kalmaz ben ikisi arasında kalsam elbette mt derdim hem daha büyük gösterişli hem de daha rahat .
    Aslında şehiriçi için dediğin gibi mt125 hem kıvraklığıyla hemde ışıklarda filan sıkıştırıldığında daha seri olmasıyla daha mantıklı.

  13. #13
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Mt 125 beni motora başlatan motordur.Bomba bir alettir.duruşu gidişi hele parça kalitesi efsanedir.Fransa'da üretilir,100 km'de 1.8 litre yakar.7 saniyede 80 km'e hıza çıkar ve bununla ışıklarda çoğu aracı tokatlarsın.max hız 125 km'dir.Gösterişlidir,kalıplıdır.Yanına yanaşır o toylar "Ağğbi kaşlık bu ya?" Diye sorarlar.

    Sokak motorudur.Uzun yola gelmez.Yan yatırırsın,düşürürsün vs korkma.4-5 kez düşürdüm.Çizik haricinde bir şey olmuyor motora ya.

    Lanet japonlar aynı kasaya bi 250'lik motor koymadılar.Ucube mt-25'i getirdiler.

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Eylül 2017
    125 lik motor yurumez 3 ay sonra sıkılırsın, satarken çok zarar edersin. Git ikinci el bir ybr yada honda 125 ace falan al, 3 ay bin degerinde satıp 250 tarzi bisiler alirsin. 125 lik paketci motoru olur anca.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler