Diplomat Can, Motorcu pırasa taşıyor.
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Bir enteresan video ile daha karşınızdayım. 00:15 teki bakışmalar özel ;)
https://www.youtube.com/watch?v=Q0EN-mWsuss
Fren esnasında ön lastiğin kitlenme/kayma öncesi son anlarına benzer bir hissiyat vardı. Sanırım yerdeki beyaz boyadan ötürü ancak videoda anlaşılmıyor.
*Aracın içi boş. ( Siyah camlardan ne kadar görebildiysem o kadar gördüm )
Reklamlar
-
sabırlı olup soldan geçmek lazım bence.. bunlar normal başımıza gelen olaylar.. dikkatli olmak gerekli..
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
..YaNKee.. adlı üyeden alıntı
sabırlı olup soldan geçmek lazım bence.. bunlar normal başımıza gelen olaylar.. dikkatli olmak gerekli..
Normal vatandaşın bomboş yolda kasıtlı, olarak fren yapmasını anlarım, diplomat/konsolosluk personeli olması garibime gidiyor.
Tüm mesajlar içkili olarak yazılmaktadır. Hoşunuza gitmediyse göz ardı edin.
-
Sizde Maaşallah kaptırmış gidiyorsunuz sahil yolu İstanbul içi 122 km/h (17. saniye).
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı
Sizde Maaşallah kaptırmış gidiyorsunuz sahil yolu İstanbul içi 122 km/h (17. saniye).
@yaşlıveacemi durur mu. Yapıştırmış cevabı.
Yukarıda enteresan demiştim ancak eksik kalmaması açısından, haklı haksız tartışması yapmıyorum sadece garibime gitti.
-
onuda süren normal insan sonuçta hata yapmak herkese mahsustur bence..
-
000000 adlı üyeden alıntı
@yaşlıveacemi durur mu. Yapıştırmış cevabı.
Yukarıda enteresan demiştim ancak eksik kalmaması açısından, haklı haksız tartışması yapmıyorum sadece garibime gitti.
Olan bana oldu arada kim vurdu ya gittim. Şakası bir yana kim haklı kim haksız veya daha haksız muabbetine girmek istemem sonuçta hepimiz bazen adrenaline ihtiyaç duyuyoruz. Kendine dikkat et kazasız belasız sürüşler.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı
Olan bana oldu arada kim vurdu ya gittim.
@yasliveacemi abi sanırım yanlış anladın, orada iyi bişey dedim ben. Yazdığın mesaj yerini ve anlamını buldu demekti o
Kırdıysam affola. Karşılaşırsak çay/kahveler benden.
Not: Orjinali "Nasrettin hoca durur mu, Yapıştırmış cevabı"
..YaNKee.. adlı üyeden alıntı
onuda süren normal insan sonuçta
hata yapmak herkese mahsustur bence..
Hata değil abi, kasıtlı olarak frenliyor. Azıcık dikkatlice izlersen sanırım farkına varırsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
-
diplomat, çakarlı falanca yerin genel müdürü vs türü araçlar çok daha hırt kullanabiliyorlar.tahminim siyah araba kaptırmış giderken arka koltuğundaki şahsiyet " yavaş evladım buranın virajları sert" demiştir, o da emredersiniz deyip basmiştır frene beygir gibi.
-
Yanlış anlama kardeşim takip mesafesini ayarlamakta sıkıntı var gibi geldi. Diplomatın çok ani ve daha sert fren sıkması gerekse ne olacaktı. Arka cama sinek gibi yapışacaktın.(teşbihte hata olmaz).
-
Dikkat et pırasaları yerden toplamak zorunda kalmasınlar.
hatalısın
-
sağdan sollama, takip mesafesi, sinyal, şerit ihlali, belirlenenin üzerindeki hızınızı katmıyorum bile hesaba.
Motorda taşınanın patatez olmadığını vurguluyosan patatez gibi davranma.
-
Gereksiz risk aliyorsunuz bence, kendinizi de sorgulayin biraz. kurallara uygun gittiginizi dusunmuyorum
-
-
Bunlar bişi değil yahu ohooo :D harbi bu kadar basit şeyler yaşayan herkez video atıyormu buraya ( ciddi soruyorum ) ?
-
000000 adlı üyeden alıntı
@yasliveacemi abi sanırım yanlış anladın, orada iyi bişey dedim ben. Yazdığın mesaj yerini ve anlamını buldu demekti o
Kırdıysam affola. Karşılaşırsak çay/kahveler benden.
Not: Orjinali "Nasrettin hoca durur mu, Yapıştırmış cevabı"
Hata değil abi, kasıtlı olarak frenliyor. Azıcık dikkatlice izlersen sanırım farkına varırsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
https://www.youtube.com/watch?v=Q0EN-mWsuss
dikkatli izledim tekrar.. eğer onun bilerek fren yaptığını düşünüyorsan takip mesafesinide senin ayarlaman gerektiğini biliyosundur... sağdan geçmeye çalışmak ayrı bir kusur.. yani nerden tutsan kusur bence sende..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------
Eski_kasa adlı üyeden alıntı
Bunlar bişi değil yahu ohooo :D harbi bu kadar basit şeyler yaşayan herkez video atıyormu buraya ( ciddi soruyorum ) ?
bende bunu demek istedim aynen bütün gün devamlı başımıza gelen olaylar..
-
İki noktaya dikkat çekebilirim. İlk olarak, "Geçmek istediğimiz araba son sollamasını yaptıktan sonra sağ müsait olduğunda bize yol verecek mi?" sorusunun cevabını kendimiz görmek için biraz zamana ihtiyacımız var. Yani araba sağdaki bir sürücüyü geçti, biz arkasına yaklaştık. Bu araba bize yol verecek mi, vermeyecek mi ? Bunu anlamak için kısa bir süre izlemek gerekebilir. uzun değil, kısa bir süre. Ayrıca bizim ona yaklaştığımızı, sağının müsait olduğunu görebilmesi için ona da zaman tanımalıyız. Sol şeridin soluna iyice dayanıp öndekiyle aramıza bir saniye koyarsak o pozisyonda geçecek kısa bir süre içinde ona bizi görmesi ve yol ermesi için şans vermiş oluruz hem de biz onun yol vermeye niyeti olup olmadığını anlarız. BU araba sürücüsü bizi görmüş ve yol vermek istemiş olabilir. Ama biz sağa girmek için çok aceleci olduğumuz için yavaşlamak zorunda kalmış olabiliriz. Öndekilerin niyetini anlayıp ona göre konumlanıp geçip gitmek için onlara algılamak için hem onlara hem kendimize biraz zaman tanımamız lazım. Bu konuda zaman tanımak bizi yavaşlatmaz, aksine daha hızlı ve güvenli yapacaktır.
İkinci nokta da virajlarda araba sürücülerinin içeri gitme eğilimi. Araba sürücülerinin neredeyse tamamı viraj başlar başlamaz içeri kapatır. Yani sağ virajda hemen sağa iyice yanaşır. Emniyet şeridi varsa emniyet şeridine kadar girer. Sol virajda da sol şeridin en soluna dayanır. Bu bilgi doğrultusunda bizim hızlı yaklaştığımız bir sağ virajda geçmek istediğimiz arabaya sol şeridin en solundan yaklaşmamız avantaj olur çünkü çok büyük ihtimalle araba sürücüsü virajı görür görmez içeri kapatır. Bundan faydalanıp en solun en solundan geçip gitmek için konumlanmak avantajlı olurdu. Eğer önümüzdeki sol viraj olsaydı aynı araba sürücüsü iyice sola yanaşırdı. Biz de sağ şeridin en sağından geçip gidebilirdik. Araba sürücülerinin bu erken kapatma eğiliminin farkında olmak sadece sollarken değil, sollanırken de bizi güvende tutar. Bölünmüş yolda sağ viraja sağ şeritten girdiğimizi ve bu virajda bizi bir arabanın solladığını düşünün. Bu araba bizi geçer geçmez önümüze kıracaktır çünkü hız onu tedirgin eder ve virajın dış konumunda kalmayı beceremez bir an önce içe kapatmak ister. Yani bizim önümüze kırar. Sağ virajda sizi sollayan araba emin olun önünüze kıracaktır, hazırlıklı olur ona göre konumlanırsanız sorun yaşamazsınız.
-
zaferce adlı üyeden alıntı
İki noktaya dikkat çekebilirim. İlk olarak, "Geçmek istediğimiz araba son sollamasını yaptıktan sonra sağ müsait olduğunda bize yol verecek mi?" sorusunun cevabını kendimiz görmek için biraz zamana ihtiyacımız var. Yani araba sağdaki bir sürücüyü geçti, biz arkasına yaklaştık. Bu araba bize yol verecek mi, vermeyecek mi ? Bunu anlamak için kısa bir süre izlemek gerekebilir. uzun değil, kısa bir süre. Ayrıca bizim ona yaklaştığımızı, sağının müsait olduğunu görebilmesi için ona da zaman tanımalıyız. Sol şeridin soluna iyice dayanıp öndekiyle aramıza bir saniye koyarsak o pozisyonda geçecek kısa bir süre içinde ona bizi görmesi ve yol ermesi için şans vermiş oluruz hem de biz onun yol vermeye niyeti olup olmadığını anlarız. BU araba sürücüsü bizi görmüş ve yol vermek istemiş olabilir. Ama biz sağa girmek için çok aceleci olduğumuz için yavaşlamak zorunda kalmış olabiliriz. Öndekilerin niyetini anlayıp ona göre konumlanıp geçip gitmek için onlara algılamak için hem onlara hem kendimize biraz zaman tanımamız lazım. Bu konuda zaman tanımak bizi yavaşlatmaz, aksine daha hızlı ve güvenli yapacaktır.
İkinci nokta da virajlarda araba sürücülerinin içeri gitme eğilimi. Araba sürücülerinin neredeyse tamamı viraj başlar başlamaz içeri kapatır. Yani sağ virajda hemen sağa iyice yanaşır. Emniyet şeridi varsa emniyet şeridine kadar girer. Sol virajda da sol şeridin en soluna dayanır. Bu bilgi doğrultusunda bizim hızlı yaklaştığımız bir sağ virajda geçmek istediğimiz arabaya sol şeridin en solundan yaklaşmamız avantaj olur çünkü çok büyük ihtimalle araba sürücüsü virajı görür görmez içeri kapatır. Bundan faydalanıp en solun en solundan geçip gitmek için konumlanmak avantajlı olurdu. Eğer önümüzdeki sol viraj olsaydı aynı araba sürücüsü iyice sola yanaşırdı. Biz de sağ şeridin en sağından geçip gidebilirdik. Araba sürücülerinin bu erken kapatma eğiliminin farkında olmak sadece sollarken değil, sollanırken de bizi güvende tutar. Bölünmüş yolda sağ viraja sağ şeritten girdiğimizi ve bu virajda bizi bir arabanın solladığını düşünün. Bu araba bizi geçer geçmez önümüze kıracaktır çünkü hız onu tedirgin eder ve virajın dış konumunda kalmayı beceremez bir an önce içe kapatmak ister. Yani bizim önümüze kırar. Sağ virajda sizi sollayan araba emin olun önünüze kıracaktır, hazırlıklı olur ona göre konumlanırsanız sorun yaşamazsınız.
Aferim, oraya buraya link vermeden bilgi verince çok tatlı oluyosun <3
-
matrax33 adlı üyeden alıntı
...Aferim...
Hadi çocum kafam götürmüyor seni, kendi evinin önünde oyna. Bak hem sen Honda GS1, GS2, GS3 ve GS4 için ödediğin paraları geri almak için Honda'ya mesaj yazmakla uğraşmayacak mıydın? Hani tüm eğitimleri aldıydın da sana hiç bir faydası olmadıydı. Zaten hepsini biliyordun... Sana özel mesaj da yazdım bak sen kendi anlatmak istediğini anlat, benimle uğraşmak zorunda değilsin, ben seninle uğraşmıyorum diye... Ama yok illa onu bunu rahatsız edecek... Honda'dan paranı geri alamazsan haber et üç beş kuruş ben atarım. Sahi ya o eğitimler için sana sertifika verdiler miydi? Bi paylaşsan da görsek inansak o eğitimleri aldığına. Ben yalan söyleyen sıradan bir troll olduğunu düşünüyorum da.
-
ülkede böyle şeyler çok normal alışmışlar mallar baksana burda sana saydırıyo
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)