Omurgayı en iyi nasıl koruruz ?
Reklamlar
-
Burdaki korumalı yeleklerden almayı düşünüyorum.Bunların koruması iyi midir ? Kullanan var mı ? Montun altına giyebilir miyiz ? Ne önerirsiniz ? Ekipman da belli bir yere kadar tamam ama mümkün olan en iyi korunma yöntemini merak ediyorum.
http://www.motosella.com/koruyucu-yelek
Reklamlar
-
Bunlar arazide iyi korur ama asfaltta pek koruyucu olmaz. Yani darbeden korusa bile asfaltın üstünde Allah korusun düşersen kayar gidersin.
Bende böyle birşey almayı düşünüyorum. Ama onun üstüne asfaltta kaymayacak birşey giymek lazım.
Zaten bunu kullananlarda genelde enduro yapanlar ve üstüne ona uygun kıyafet giyiyorlar.
-
korumalı sırt çantası takıcaksın.
-
-
Acerbis İmpact Mx Göğüs ve Sırt Koruma modeli kullanıyorum oldukça başarılı. Genelde Allah korusun kaza sırasında üzerimden çıkmasın diye montumun altına giyiyorum. Montumda gögüs koruması olmadıgı için bunu tercih etmiştim. Fakat bel koruması mevcut değil. Çoğu korumalı montta gögüs koruması yok ve sırt korumaları yeterli olmayabiliyor. Bu tip gögüs ve sırt korumayla birlikte kullandıgında daha güvenli oluyor. Tavsiye ederim(sadece giyinip soyunurken sorun oluyor, onada alıştık artık )
-
EN1621-2 onaylı ufo cyborg evo bodyguard
dalak böbrek yürek filan için de işe yarar
http://www.motosikletaksesuarlari.co...lek_32672.html
-
cevaplar için teşekkürler başka fikirleri önerileri de duymak isteriz
-
-
Süper Moderatör
Boyuna göre 5-7 baklalı sert sırt koruması.
-
Koruma diye sacmasapan, rahatsiz, ve acil ihtiyaca yonelik olmayan seyler alma taraftari degilim.
Yurek icin koruma mi olur Allah askina? Zaten onemli bir organ oldugu icin gogus kafesi icine koymus Allah. Motosiklet kazasinda kalbinden yaralanan duydunuz mu hic?
Giymesi cikartmasi pratik ve kolay olan, hava alan, terletmeyen, kullanim esnasinda rahatsizlik vermeyen koruma zaten zor bulunan bisey. En iyi koruma uzerinizde olan korumadir.
-
Motosiklet Eğitmeni
Kask takmaya da gerek yok.
Kurban olduğum Allah önemli bir organ olduğu için beyni kafatasının içine koymuş.
Gerçi bazılarına koymayı unutmuş ama bunun uzaylılara bir zararı yok.
Omurlarınıza zarar verecek şiddette bir kaza geçirirseniz, vücudunuzun diğer yerlerinin de ölümcül hasar alacağı gerçeğini göz önünde bulundurarak sürün.
Motosiklet kullanırken tek yasal mecburiyetiniz kask.
Diğer önlemler kişiye kalmıştır ve kullanmak cesaret eksikliği değil, kendinize ve sizi sevenlere olan saygı ve sevginizin göstergesidir.
-
COQ adlı üyeden alıntı
Kask takmaya da gerek yok.
Kurban olduğum Allah önemli bir organ olduğu için beyni kafatasının içine koymuş.
Gerçi bazılarına koymayı unutmuş ama bunun uzaylılara bir zararı yok.
Omurlarınıza zarar verecek şiddette bir kaza geçirirseniz, vücudunuzun diğer yerlerinin de ölümcül hasar alacağı gerçeğini göz önünde bulundurarak sürün.
Motosiklet kullanırken tek yasal mecburiyetiniz kask.
Diğer önlemler kişiye kalmıştır ve kullanmak cesaret eksikliği değil, kendinize ve sizi sevenlere olan saygı ve sevginizin göstergesidir.
Allah göz vermiş okumak, beyin vermiş anlamak için. Burada hemfikiriz. Ama devamında ben açıkça anlatamadım herhalde kendimi...
Şahsen bellik ve boyunluk gibi korumaları günlük kullanım için yeterli f/p oranına sahip olmadığını düşünüyorum, yani fayda/pratiklik.
Ceket zaten giyiyoruz, ve doğru düzgün her ceketin işe yarar bir sırtlığı var. Ancak insanın vücudunun hareketini ve nefes almasını zorlaştıracak şekilde önüne ve yanına plakalar konulmuş biri yeleği anlamıyorum.
En sık (tekli) kaza olan low side esnasında çarpacağınız yer belli, dirsek ve kalçanız. Dolayısıyla ceket ve mümkünse pantolon şart. Peki bu durumda bu yeleklerin işlevi ne?
Eğer ön ve yan koruma içeren yelek giyecek kadar zorluğa katlanacaksam böyle bir yelek yerine niye çok daha üstün olan deri tulum giymeyeyim?
-
dostum omurgayı korusak kafayı kim koricak kafanın kopmaması için nasıl önlem alıcaz? malum otoyollar bizi öldürmek için tasarlanmış
-
Preste sac büküp koruma yapmayı düşünüyorum. İyi birşey olursa paylaşırım herkes faydalansın.
-
lowside dusme, yercekimi, ivme, kutle, pozisyon, dusmenin sona erdigi eylemsizlik şok noktasi yani stoper noktasi...
birincil tekil kisi lowside yere dustu, kaciniz kontrollu dusme yasadiniz ey forum ahalisi... hadi yasadik ve sol yanimiza yattik. Yere temas noktalari nerelerdir ?
ilk temas sol kalca ikinci temas sol bilek ici ve ayasi, sonra sonra sag el ayasi ile dirsek ve omuz... en son kaskin yere vurmasi...bu sekilde yerde macera bitecek mi.... tabiki hayir... sag kol rahat durmaz sag bacak noooluyoz lan der, veeee yuvarlanma baslar. kaos bes saniye daha devam eder.. nerfe sona erer ya kaldirim kose betonunda, yada dikey bir engelde, mesela bariyerde... kisacasi motosiklet kazasi tam bir kaostur, pist surusleri haricinde onceden planlama imkansizdir.. bu neden ile max ekipman destegini tartismakta yersizdir. Her fikire ve dusunceye saygim vardir ancak, sizde lutfen kaza esnasindaki kaos ortamini sakin bir zamanda mesela uyumadan once yataginizda dusununuz, bu gercekten sizi ekipman konusunda aydinlstacaktir.
-
Bence cok büyük oranda ihmal edilen bölge boyun. Aea da boynunu kırdığı söyleniyor. Küçük bir kaza atlattım boynum zedelendi 2 haftada zor geçti. Boyun kırılmasını önleyecek pratik bir ekipman gerekli lakin hangisi ne kadar korur gerçekten gerekli mi bilmiyorum. Piyasada çok kullanan da üreten de yok anladığım kadarıyla. Tecrübeli insanlar bilgilendirebilir.
-
alp010 adlı üyeden alıntı
Bence cok büyük oranda ihmal edilen bölge boyun. Aea da boynunu kırdığı söyleniyor. Küçük bir kaza atlattım boynum zedelendi 2 haftada zor geçti. Boyun kırılmasını önleyecek pratik bir ekipman gerekli lakin hangisi ne kadar korur gerçekten gerekli mi bilmiyorum. Piyasada çok kullanan da üreten de yok anladığım kadarıyla. Tecrübeli insanlar bilgilendirebilir.
İşe yarar ve pratik bir boyun koruma malesef yok. Ayrıca sürüş esasında ciddi miktarda kullanıyoruz boynumuzu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)