Motosiklet Şehir içi Hız Limiti?
Reklamlar
-
20 Ağustos 2017, 22:13
#1
Az evvel yolda gezerken dikkat ettim 3 şerit gidiş 3 şerit dönüş yolu var.
Araç için hız 82km max 90km limit
Motosiklet haliyle daha az diye biliyorum..
Merak ettiğim 600-1000cc alanlar ne yapıyor?
O yüksek CC ile 60-80km kurallara uyarak gidiyorsanız motora verdiğiniz para güçten çok görünüş için oluyor 20-30-40.000 hatta 60.000 TL verip r6-650cc Honda sürenler için diyorum..
Kuralları boşver beklemeden trafiği kendinizi riske atıp makas atarak gidiyorsanız nereye kadar?
Sinyalsiz bir araba önünüze kırar olmadık yerde durur gelip sizi vurur aman dikkat
Not: Yol Bursa-Nilufer ilçesindeki Orhaneli yolu
Reklamlar
-
20 Ağustos 2017, 22:33
#2
ibo8316 adlı üyeden alıntı
Az evvel yolda gezerken dikkat ettim 3 şerit gidiş 3 şerit dönüş yolu var.
Araç için hız 82km max 90km limit
Motosiklet haliyle daha az diye biliyorum..
Merak ettiğim 600-1000cc alanlar ne yapıyor?
O yüksek CC ile 60-80km kurallara uyarak gidiyorsanız motora verdiğiniz para güçten çok görünüş için oluyor 20-30-40.000 hatta 60.000 TL verip r6-650cc Honda sürenler için diyorum..
Kuralları boşver beklemeden trafiği kendinizi riske atıp makas atarak gidiyorsanız nereye kadar?
Sinyalsiz bir araba önünüze kırar olmadık yerde durur gelip sizi vurur aman dikkat
Not: Yol Bursa-Nilufer ilçesindeki Orhaneli yolu
Bu tür motorları şehir içinde nadir görürsünüz zaten , uzun yol yapan adam katlar plakasını yapıştırır gider.
-
21 Ağustos 2017, 00:22
#3
hocam takma kafana bu kadar sosyal algı kuralların üstündedir daima. top speed 310 olan bi motosiklet neden üretilirki? sadece pist mi? Külahıma anlatın
-
21 Ağustos 2017, 00:50
#4
2 defa Otoyola kaçak girip çıktım hala karayolları geçişlerimi sistemde göremedi kamera bile göremedi neyin hız limiti
-
21 Ağustos 2017, 00:59
#5
82 EDS hız limitlerinde motosiklete ceza gelmez çünkü kamera araçların ön plakayı okuyor. Motorda da önde plaka olmadığı için sıkıntı olmaz. Tabi bu demek değil ki yapıştır makas at vs.
-
21 Ağustos 2017, 10:43
#6
Süleymantnz adlı üyeden alıntı
hocam takma kafana bu kadar
sosyal algı kuralların üstündedir daima. top speed 310 olan bi motosiklet neden üretilirki? sadece pist mi? Külahıma anlatın
Avrupa'daki yollar daha geniş ve herkes kurallara sinyal e uyuyor..
Türkiye'de manyak biri arkanızda ise sağ şeritten giderken sol yan şerit boş olsa bile manyak size korna çalarak selektör yaparak yol ister sollamaya kalkar bizzat gördüm trafikt bunu
-
21 Ağustos 2017, 11:05
#7
Hayatında hiç şehirler arası yol yaptın mı merak ediyorum.TORK TORK TORK.Pulsar rs 200 ile istanbula giderken 3 şeritli yolda sağ taraf 90 80 ile akıyor kamyonlar orta şeritte önümde giden 120 ile sollamaya çıkan bir tır ve arkaya toz toprak atıyor.Atmasa bile tırın arkasından gitmenizi tavsiye etmem. Sol taraf ise vızır vızır akıyor. Bu senaryoda o düşük torklu araç sola geçmesi halinde arkadan hızlı gelen bir aracın mtoosikeltin götüne girmesi en kötü ihtimalle arkadan yapıştırma ihtimali çok yüksek.O gün dedim ki lük alacağım.Gittim zx 636 aldım.Eğitimimi aldım şehir için 200 ile gitmiyorum. Uzun yolda da 200 ile gitmiyorum. 150 Max.Ama gazı açtığımda tepeme götümün dibine kimse gelemiyor.
-
21 Ağustos 2017, 11:09
#8
Hız limitini aşmanın karşılığı doğrudan risk alıp ölüme davetiye çıkarmak değil. Olaylara bu kadar siyah beyaz bakmayın.
Otoyolda motosiklet hız limiti 100kmh, bu hızda gitmek bazen tehlikeli olabiliyor. E bu limiti takmamak demek de 300kmh'ye sabitlemek demek değil.
Veya Anadolu Yakası sahil yolunda limit 70kmh otomobil için, motosiklet için ne bilmiyorum :D buna uymamak demek sahili 160'la dönmek demek de değil.
-
21 Ağustos 2017, 11:33
#9
En makul hız sınırı: Bulunduğunuz oto yolda akan trafik hızı ile aynı seviyede gitmektir bence.
-
21 Ağustos 2017, 11:43
#10
sdt adlı üyeden alıntı
En makul hız sınırı: Bulunduğunuz oto yolda akan trafik hızı ile aynı seviyede gitmektir bence.
En makul hız sınırı ani durumlarda başına bir şeye gelmeyeceğine inandığın hızdır. Bunu da zamanla anlıyor insan. Başına bir şeyler geldikçe anlıyor.
-
21 Ağustos 2017, 11:45
#11
Pcxbear adlı üyeden alıntı
En makul hız sınırı ani durumlarda başına bir şeye gelmeyeceğine inandığın hızdır. Bunu da zamanla anlıyor insan. Başına bir şeyler geldikçe anlıyor.
Tabii seyir hızı dediğim zaman için de takip mesafesini kesinlikle korumak lazım. O zaman zaten güvenli duruş için gerekli hızda seyir etmiş olursunuz.
Şu ana kadar bu şekilde sürdüğümde bir sorun yaşamadım. Allah kimseye kaza bela vermesin.
-
21 Ağustos 2017, 12:19
#12
sdt adlı üyeden alıntı
En makul hız sınırı: Bulunduğunuz oto yolda akan trafik hızı ile aynı seviyede gitmektir bence.
Bunun da şöyle bir riski var, uzun süre motosiklet arkasında giden otomobil sürücüleri motosiklet izlemekten mi sıkılıyorlar, yürüsün de dinleyelim mi diyorlar ne oluyorsa, önlerinde aslında o kadar alanı haketmeyen bir araç görmeye tahammülleri kalmıyor. Ben o yüzden sabit akıyorsa trafik bir iki dakikada bir yerimi değiştirip biraz ilerliyorum.
-
21 Ağustos 2017, 12:35
#13
Romedon adlı üyeden alıntı
Hayatında hiç şehirler arası yol yaptın mı merak ediyorum.TORK TORK TORK.Pulsar rs 200 ile istanbula giderken 3 şeritli yolda sağ taraf 90 80 ile akıyor kamyonlar orta şeritte önümde giden 120 ile sollamaya çıkan bir tır ve arkaya toz toprak atıyor.Atmasa bile tırın arkasından gitmenizi tavsiye etmem. Sol taraf ise vızır vızır akıyor. Bu senaryoda o düşük torklu araç sola geçmesi halinde arkadan hızlı gelen bir aracın mtoosikeltin götüne girmesi en kötü ihtimalle arkadan yapıştırma ihtimali çok yüksek.O gün dedim ki lük alacağım.Gittim zx 636 aldım.Eğitimimi aldım şehir için 200 ile gitmiyorum. Uzun yolda da 200 ile gitmiyorum. 150 Max.Ama gazı açtığımda tepeme götümün dibine kimse gelemiyor.
Olayı çok güzel açıklamışsınız TORK diye bu kelime yeterde artar. Müsaadenizle bir olay anlatacağım. Şehirler arası yolda rampa yukarı çıkarken sol tarafıma lüks o büyük otomobillerden biri geldi aynı anda yukarıdan aşağı aynı şeritten kamyon çıktı gözlerim faltaşı gibi açıldı şimdi kamyon sinek gibi ezecek otomobil bayır yukarı kaçamayacak diye. O koca otomobil gaza basmasıyla sinek gibi beni solladı ve önüme geçti. Orta sınıf bir otomobil olsaydı eminim sonu çok kötü olacaktı. Yani güçlü makina daima hızlı gideceksin demek değil sıkıştığında muhtaç olduğun tork pistonların da olmalı.
-
21 Ağustos 2017, 12:39
#14
Motosiklet te hız sınırı - %10 diye biliyorum ben, ama ani hızlanmalar bizim için çok önemli. Romedon a katılıyorum.
-
21 Ağustos 2017, 12:56
#15
sdt adlı üyeden alıntı
En makul hız sınırı: Bulunduğunuz oto yolda akan trafik hızı ile aynı seviyede gitmektir bence.
Genel kanı, kendinizi koruyabilmek amacıyla %10 fazlasıdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------
yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı
Olayı çok güzel açıklamışsınız TORK diye bu kelime yeterde artar. Müsaadenizle bir olay anlatacağım. Şehirler arası yolda rampa yukarı çıkarken sol tarafıma lüks o büyük otomobillerden biri geldi aynı anda yukarıdan aşağı aynı şeritten kamyon çıktı gözlerim faltaşı gibi açıldı şimdi kamyon sinek gibi ezecek otomobil bayır yukarı kaçamayacak diye. O koca otomobil gaza basmasıyla sinek gibi beni solladı ve önüme geçti. Orta sınıf bir otomobil olsaydı eminim sonu çok kötü olacaktı. Yani güçlü makina daima hızlı gideceksin demek değil sıkıştığında muhtaç olduğun tork pistonların da olmalı.
Muhtemelen korktuğunuz gibi olmayacak, otomobil üzerinize kıracaktı.
Geçmiş olsun.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
21 Ağustos 2017, 13:04
#16
Çok güzel ve faydalı bir konu olmuş. Öncelikle merhaba.
Şehir içinde fazla hızlı gitmemeye olabildiğince temkinli davransamda altımdaki motosiklet arada sırada hadi be abi biraz daha bas der gibi bi tepki veriyor. dayanamıyorum kaptırıyorum.
Maximum hızım 178 kmh şehir içi.
Maximum Hızım 204 kmh şehirler arası
Ortalama Hızım 95 Kmh şehir içi
Ortalama Hızım 143 kmh şehirler arası
göstergemin bana söylediği bu.
-
21 Ağustos 2017, 13:09
#17
shadowofsun adlı üyeden alıntı
Çok güzel ve faydalı bir konu olmuş. Öncelikle merhaba.
Şehir içinde fazla hızlı gitmemeye olabildiğince temkinli davransamda altımdaki motosiklet arada sırada hadi be abi biraz daha bas der gibi bi tepki veriyor. dayanamıyorum kaptırıyorum.
Maximum hızım 178 kmh şehir içi.
Maximum Hızım 204 kmh şehirler arası
Ortalama Hızım 95 Kmh şehir içi
Ortalama Hızım 143 kmh şehirler arası
göstergemin bana söylediği bu.
Abi rs125'in bi fotosunu at da gözümüz şenlensin
-
21 Ağustos 2017, 13:32
#18
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/182094-guzel-bir-motosiklet-deneyimi.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Abi rs125'in bi fotosunu at da gözümüz şenlensin
dostum bu linkte görebilirsin
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-deneyimi.html
-
21 Ağustos 2017, 14:24
#19
Kullandığımız motorların hemen hepsinin torku, hacmi ile orantılı ve hemen hemen aynı biliyosunuz di mi?
-
21 Ağustos 2017, 14:30
#20
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Abi rs125'in bi fotosunu at da gözümüz şenlensin
zek dalga geçme la çocukla
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)