Güç,tork,kullanılabilirlik,yakıt vb.konularda hangi motor daha iyidir hangisi kullanıcı dostudur?
Güç,tork,kullanılabilirlik,yakıt vb.konularda hangi motor daha iyidir hangisi kullanıcı dostudur?
http://www.motosiklet.net/forum/mark...cb650f-mi.html
Üstteki link işinize yarayabilir.
Sorunuzun cevabı eğer yeterli tecrübeniz var ise Mt-07'dir.
MT-07 kullanmadım. Şu anki motorum cb650f 2017 model.
Kullanıcı dostu değişken cevaplı olur. Bana göre iki motorda kullanıcı dostu sayılmaz. Hata affedebilecek durumda ve güçte değiller. Sürekli yüksek devirde seyrediyor ve arka tekere güç aktarımı her viteste daima yüksek seviyelerde.
Bildiğim kadarıyla mt-07 daha çok tutuldu. Ben Hondacı olduğum için alışkanlıklarımdan vazgeçmemek adına cb650f aldım.
İki motosiklette daha çok şehir içi gezi için kullanılan modeller. Bana göre her ikiside NAKED olan bu türler, sanki SS den bozma, ehlileştirilmiş biraz daha şehir içi asfalt kullanımına yatkın sportif sürüş imkanı sağlayan motosikletler.
"Önemli olan acil durumda ne yapacağını bilerek sürmek değil, acil duruma hiç düşmeyecek şekilde sürebilmektir."
Teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------
Neden peki?
mt 7 nin üst vergi diliminde olmasının yükünü 650f den daha az yakarak çıkardığını var sayarsak ve ille de dört silindir sesi diye çıldırmıyorsak, motorla oynamayı seviyorsak mt7 daha tercih edilesidir. hafıftir, bisiklet gibidir. teker öğrenmek isteyen adam için bulunmaz hint kumaşıdır. bu arada iki motosikleti de kullandım.
hatta fırsat buldukça eşten dosttan mt7 sini rica eder şöyle haylazlıklar yaparım
bana göre iki motor arasındaki en büyük fark silindir sayıları.. eğer 4 silindir sesi şart değilse mt07 tercihim olurdu 2 naked arasında..
Birisi iki silindir, birisi dört. Fazla konuşmaya gerek yok dört silindirin sesi varken mt07'ye gerek yok
Anladım yani agresiflik ikisinde de var ama mt-07 daha keyifli daha suntvari her işe geliyor yani.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------
Kafamı karıştıran da o işte merak ediyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------
Seste n başka artısı var mıdır acaba? Cb650f daha güçlü olduğunu hissettiriyor mu?
Cb650f test surusune gittm.ust devirlerde surmeyi seviyorsan cb650 guzel makina devirlendikce gidiyor.mt07 gucu daha alt devirlerde bhissettiriyor.gaza tepkisi daha cabuktur 2 silindirden dolayi.sehir icine mt07 daha rahat ettirebilir ust viteslerde kalsanda makina ceker torktan dolayi.cb de vitesi kucultmek ister bi yerden sonra
CB derim sebebi vergi, sebebi 4 silindir,sebebi renkleri, sebebi beygir farkı ve mt den sayıca daha az olması not : mt de kullandım CB de.
Çok mt kullandım, dün itibariyle 7 gün cb kiraladım. Cok beğendim cihazı.
Vergiye takılmıyor galiba.
Sanki cok az bir titreşim alıyorum ya da ben çok hassasım.
Yakıt olayı olarak cb çok hoşuma gitti..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------
Akşam kahve ısmarlıyorsan geliyorum cb ile.
Çok da muadil bir karşılaştırma olmaz. Sınıflar aynı olsa da CB650F'nin Yamaha karşılığı XJ6N'dir. Sınıflar aynı olduğu müddetçe yakıt konusunda tabii ki iki silindir 68 N/m tork olan motosiklet 4 silindire göre daha düşük miktarda tüketim sergileyecektir, ancak daha yüksek gücü de 4 silindir üretecektir. Muhakkak KTM örnekleriyle müstesnalar ortaya çıkacaktır, ancak belirttiğim gibi "aynı sınıf" detayı dikkate alınmalıdır.
Öte yandan, fiyat/performans çerçevesinde bakıyorsak konuya, aynı zamanda kullanıcısı olduğum MT-07 daha avantajlı. Silindir sayısı dolayısıyla bakım giderleri, yakıt tüketimi ve verimliliği ile daha avantajlı.
YOutube da B.O.B un cb650f incelemesi vardı izlemediyseniz bir bakın derim.
tork kullanılabilirlik ekonomi mt07
güç performans cb650f
bence de bambaşka motorları kıyaslamışsın.kategori olarak aynı olsada aslında honda biraz daha üst seviyede kalıyor.4 silindirle 2 silindiri zaten zor kıyaslarsın.yerinde olsam şehir içinde geziyorsam mt07 ben gezmeyi severim turlara çıkıyorum diyorsan cb650 derdim.arasındaki vergi farkı ve kullanım süreni yapıcağın kilometreyi hesaplarsan tercihin ortaya çıkıcaktır diye düşünüyorum.sonuçta 2 motordanda pişman olmazsın.benim tek takıntım honda nın made in japon olmaması.kıyaslama imkanım olmadı ama belki 2sinide süren arkadaşlar mt07 nin daha kaliteli hissettirdiğini söyleyebilir.birde honda nın o rezalet kadranı olmasa tamam bu iş.
O zaman CB650F daha racing vari yani.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:57 ----------
Gece gazlaması olarak buldum o video mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
Almak için değil zaten de kafamı kurcaladı biri daha güçlü biri daha torklu daha agresif.
CBR 650 F kullanıcısı olarak kesinlikle tavsiye ederim. 4 silindir az yakıyor çok güzel bir gaz tepkisi var tek eksi yönü biraz ağır bir motosiklet. Vergi dilimini de hesaba katacak olursak hiç düşünme CB 650 F derim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------
stock egzoz ile sesi bu bizzat benim videodaki şahıs
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)