Kisa ve öz. Herhangi bir 2015-16 pulsar yerine 8.5 bin-9 bin e şu motoru alir miydiniz? Evetse neden hayirsa neden? Fikirler için cok teşekkür ediyorum simdiden. Saygılar MT.
İlan no : 466846506
Kisa ve öz. Herhangi bir 2015-16 pulsar yerine 8.5 bin-9 bin e şu motoru alir miydiniz? Evetse neden hayirsa neden? Fikirler için cok teşekkür ediyorum simdiden. Saygılar MT.
İlan no : 466846506
Hocam bence yeni motosiklet almak daha mantıklı bmw de olsa ömrünü doldurmuş gibi caferacer falan olur anca bundan
@frankestayn1 o da bi fikir tabi 😂
Almazdım.97 model F650 çok çok iyi bakılmamışsa ölüdür.
97 model motosiklete rahat rahat nasıl km orijinal yazabiliyorlar aklım almıyor.
20 yıl boyunca her yıl 4000km mi yapmış bu motosiklet? R1 ile sadece 6 ayda 7000km yaptım bu tür km orjinal laflari bana hiç inandırıcı gelmiyor.
Motor güzel görünüyor ancak:
Söylenen tüm temizliği ve orjinalliği doğru kabul ediyorum,
Eski bir bmw ile yeni bir bajaj'ın arıza yapma olasılığını da eşit tutuyorum (Bajaj'cılar vurmasın),
Durum bu şekildeyken bile Bajaj alırdım çünkü Bmw'nin bakım ve onarım maliyetleri Bajaj'dan yukarıda kalacaktır.
Zaten bi arka amortisoru 450 € :(
Avrupalı bir kullanıcıdan olsaydı bmw derdim.Ama ülkemizden olduğu için ikisi de değil.
Ben herkesin aksine BMW alırdım. Yeni motorun elbette konforu farklı olacaktır.Sorunsuz olacaktır. Ama 650cc'nin tadı bambaşkadır. Fotoğraftaki kmlere aldanmayın, 70bin de yazabilir, 7bin de.. Bu yaşta bir motosiklet rektifiye görmüş de olabilir, km si 2 kere dönmüş de olabilir. Maksat uygun parçalar kullanılarak yenilenmiş, bakımları yapılmış olsun. Üstelik elektronik aksamları günümüz motorlar gibi olmadığından, mekanik bir makina olduğundan öyle saçma sapan arızalar vermez. Verdiği arızaları yapacak ustayı bulma konusunda zorlanmazsın. İlanlara baktığında göreceksin ki 20 yaş üzeri satılan pek çok muadili var. Ve her gün yollarda karşılaşıyoruz. Yurtdışı forumlarda da 300.000 - 400.000 çeviren motorlar var. İş ki şu anda görünen bir arızası olmasın. Senin yerinde olsam alırdım 9 bine, paşa paşa 650cc bmwnin tadını çıkarırdım. (Üstelik motordan hiç anlamayan biri bile sorduğunda BMW kullanıyorum demenin de tadını unutma) 1 ya da 2 sene sonra zaten bunun üzerine kredi çekip biraz daha iyisini kovalayacaksın. Bu arada yanlış anlaşılmasın, Bajaj sevmem filan demiyorum. Ama benim tercihim sıfır Bajaj mı, eski BMW mi dersen tabi ki (sağlamsa) BMW. (Bu arada kendim de 11 yaşında, 106 bin kmde bir Suzuki kullanıyorum.)
Zekeriyaimam'ın dediği gibi Avrupa yada Amerika'da olsaydı al derdim ama Türkiye'de eşeğe biner gibi bindiklerinden alınmaz.Bakımları vs pahalı.9 bin TL'lik motosikletin kim bilir bindikçe daha ne kadar masrafı çıkacaktır.Alsam tanıdığım adamdan alırdım.Sahibinden'de ki hiç bir adamdan o kadar eski model bişi almazdım.
motor güzel görünüyor ancak parçasının pahalı olduğunu unutmamak lazım. debriyaj balatası bile 2016 model mt 07'den pahalı. bir amortisör minimum 1.500 TL. yine de motor temizse alınır ve tepe tepe binilir. 98 f 650 kullanıyorum. 150.000 km yaptım, kayda değer bir masrafım olmadı, hatta rektefiye bile olmadı. dikkat etmen gereken esas konu bakım tablosudur, bu tabloya harfiyen uymak gerekli ve hangi km de ne değişmesi gerekiyorsa MUTLAKA değişmelidir. her ne kadar basit bir mekaniğe sahip olsa da aslında mühendislik harikasıdır ve bunu kullanırken hissettirir.
+ tork, yol tutuş, uzun bakım aralıkları, hızlanma ve problemsizlik
- yedek parça fiyatı, konfor
satın alındığında "geçmiş olsun ve hayırlı olsun" cümlelerini bir arada duyuran tek motordur.
bu da benimki;
Ben motorun Etrafında bir tur dönerim Üzerine oturup sadece çalıştırırım O an içime sinmişse bir kıvılcım olur zaten ve bir çuval civatada olsa alırım hiç içime simmeişse sıfırda olsa almam. Motora zevk için biniyorum tüm hayatımız ticari kaygılarla geçiyor zaten bırakında motorda da parayı düşünmeyin alıcağınız hazzı düşünün bu sizi mutlu eder.
Ha birde etrafınızda alacağınız her mala bir kulp bulan insanlar olacaktır zerre kulak asmayın. Onların ben düşüncelerinin bir ..... fayda sağladığını görmedim henüz.
Abi harika anlatmışsın motorunu!!! Bu motorla bu kadar uzun süre yolculuk etmeni ve kilometreler yapmanı işyerimde ayağa kalkıp alkışlayarak destekledim.
Şaka bir yana, ne aradığın ne ile tatmin olduğun ve kendini ney ile bağdaştırdığın çok önemli. Tüketim toplumu olduğumuz için bu motora parayla bile sittin sene şu dönemde adam bindiremezsin.
Çok önemli bir detaydan yine bahsetmişsiniz... Bakımlar. Ayrıca 20-30 bin km den sonra bu motor kullanıcısına artık "ben senin evladınım" der. Kolay kolay bırakılamaz.
Eski Avrupa malı motosikleti kullanmak pahalıdır, almak değil.
bence eski model transalp 600 de bakabilirsiniz bence japonlar daha sorunsuz sağlam ve basit sistemde oluyorlar kaç yaşında olursa olsun 1. sırada japon gelir benim için .
teşekkürler, tümünü ben yaptım
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
hocam, yukarıda yazdığım gibi bakım tablosuna harfiyen uyulursa sorun çıkma olasılığı çok az. dikkat edilmesi gereken 2 yer var; 1. marş motoru/rublesi 2. manifold boğaz lastiği. bu kadar basit aslında
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)