Peki ya arkasini?
Adam çok düzgünce sorununu dile getiremese de ,bu kadar üstüne gitmenize makara yapmanıza gerek yok.Eğlenmek isteyen başka oyuncaklara yönelsin.
30-40kmh ile düşük viteste giderken deviri baya yükseltip bir anda debriyaji bıraktığın halde on kalmıyorsa debriyaj balatalarinda sıkıntı olabilir. Nasıl ön kaldırmaya çalışıyorsun problem o
Max tork devrine kadar çık 1. Vites sonra gazı kes motor öne yığılInca gidonu kendine çekerek gazı aç. Yinede kalkmıyorsa Motorun gücü yetmiyordur.
Gazı sertçe açtığın anda debriyajı direk sal en azından hafif kalkması lazım torksuz olsa bile.Hiç kalkmıyorsa debriyaj balatanda sıkıntı olabilir ; ki benim cbr 125r debriyaj balatalarım bittiği halde tekere hafiften geliyordu ,hemen hemen aynı motorlar tekere gelmesi lazım başka bir sıkıntı da olabilir.
Arka tekerin amortisörünü yumuşatabilirsen yumuşat, arka lastik havasını biraz indir, sonrasında 1. vites 10 12 km ile giderken debriyajı sık ara gaz vererek debriyajı birden bırak telaş anında ayağın arka fren üzerinde bulunsun frene bastığın an teker yere iner.
https://www.youtube.com/watch?v=FCd6S5CS2dA video sonrasında takla attım. Trafik olmayan bir alan seçin ve abartmayın.
Rampaya doğru dene. Arkaya arkadaşın otursun. Torkun en yüksek olduğu deviri tespit et.
Sonra ambulans ı ara gelsin büyük bir ihtimal gerekecek.
Ben gazı biraz yüklenip kalkarken tekere geliyor. Özellikle arkamda artcı varken cok dikkat ediyorum
Debriyaj ayarinizi hassaslastirip erken kavratin, debriyaji sikip devir verdikten sonra debriyaji ani birakin, kalkar.
Yalniz burada devir ayariniz cok onemli, kafaniza gecebilir motor. O nedenle gittikce artan bir devir pratigiyle denemelerinizi bos alanda yapin.
Gidon cek, amartisor bilmemne yap, lastik dusur falan, gereksiz. Dogru devir yeterlidir. Sonucta yeni kullanicisiniz.
Yahu arkadaşım kardeşim boşversene indirmeyi kaldırmayı. Dümdüz git işte. Düşeceksin kafa üstü.
Hayret biz hepimiz kaldırabiliyoruz.
Debriyajı sıkıp gaz verip aniden debriyaj bıraksın mı ? Bu nasıl bir saçmalık Bilmiyorsun bari insanlara fikir verme.Motor kafana geçer birde sakatlanırsın.
Taktik şudur.
Ön fren sık ön süspansiyon çöksün süspansiyon geri gelirken gaz ver ve o ivmeyle hafif gazla kaldır.Devamında denge ve arkaya aşma durumunda arka fren ile dengelemeye çalış. budur bu işin taktiği.
SADECE ENDURO @YOUTUBE
Başa geçme durumu yok debriyajla teker yapmada.Aynısı sadece gaz koluyla yaparken de olur.Bu işin tek bir yöntemi yok demek ki.Debriyajla kaldırmanın sıkıntısı deviri iyi ayarlamak gerekir.Debriyajı sıkarken gaz vermek yerine debriyajı doğru devirde bırakıp gaz vermek daha mantıklı.
Belki de Ten uyumu yoktur.
Yani motorla anlaşamıyorsundur yanlış anlaşılma olmasın. Biraz daha zaman geçirin huyunu suyunu öğrenin.Zamanla her şeyin üstünden gelebilirsiniz.
Millet biraz eglensin diye dolaylı yoldan biraz espirice sordum. Sorun yok yani 😁😁
Motorun önünü kaldırmadan olmaz Allah öbür dünyada bu konuyla ilgili seni sorguya çekecek ön kaldırmadan cennete giremeyeceksin seni ön kaldırırken görenler şu motorcular gebermeyi hak ediyo diyecek ön kaldırmayı düşüneceğine niye yerli malı kask yok de yada al kaskı eline kask sağlammı çürük çarık yeri varmı diye bak bazeb diyorum ki bu ülkede dininizde sizin gibilerin olsun ben gidiyorum
muhabbet nerelere gitmiş yaw belden aşşağı vuran vurana.. viagra dan girilmiş, tuvalletten çıkılmış.. madem öyle bu muhhabbettin devamı böyle gider sanırım.. 'madem türksün, göster ürksün'
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)