Nmax ın tüketimi de gayet makulmuş o zaman. Ben nmax 155 liği en az 3 lt yakar diye düşünüyordum
Nmax ın tüketimi de gayet makulmuş o zaman. Ben nmax 155 liği en az 3 lt yakar diye düşünüyordum
Şu ana kadar Nmax 125'in tüketimini 2.4 litrenin üstüne geçiremedim. O oranlarıda çok nadir gördüm.
Konuyu güncellemenin faydalı olacağını düşünüyorum. Benim gibi ikilemde kalanlara azıcık rehber olsun
Nmax avantajları:
- ABS + arka fren disk
- 155cc için ara hızlanmalar ve performans
Nmax dezavantajları:
- Sert süspansiyon ve sele konforsuz
- Servis ücretleri
- 4 lü flaşör yok
- Sele tam açılmıyor
- Plastik kapaklı gidon
- Arka stoplar led değil
PCX avantajları
- Dörtlü flaşör, çakmak şarj soketli kapalı göz
- Aynalar daha iyi
- Servis ve yedek parça fiyatları
- Konfor
- Sele tam açılıyor
- Ön arka aydınlatma full led
- Akıllı anahtar sistemi
- Start-stop
- Kromajlı şık gidon
PCX dezavantajları
- Arka fren kampana
- ABS yok
- Fabrika çıkışı IRC lastikler (yeni ebatların daha iyi olduğunu söylüyorlar)
- 150cc versiyon yok
para varsa elbette NMAX
abs ve disk fren benim icin yeterli kriterler
bu saatten sonra 125-155 alti bir motor olmadigi surece kampana falan ile ugrasmam
2015 yilinda Barkin incelemisti ikisini
https://www.youtube.com/watch?v=3qFa8IUo0DE
2018 yilinda ise Motoron
https://www.youtube.com/watch?v=AOcbt-748WU
Nmax - pcx - medley üçlüsü içinden seçim yapmam gerekirken ilk olarak pcx elendi.
Frenler, lastikler yüzünden.
Medley de piyasası olmaması, aksesuar eksikliği vs. gibi şeyler yüzünden elemiştim o da çok güzel Scooter.
Son tercihim nmax oldu. Gerçekten çok memnun kaldım. Tavsiye ederim...
Yukarıda saydığım avantaj ve dezavantajları kendi önceliklerimle değerlendirdiğimde pcx ağır basıyor ve sanırım pcx alacağım. Nmaxın sert süspansiyonu ve konforsuzluğuna dayanabileceğimi sanmıyorum, 250cc den buna geçeceğim çünkü.
Nmax'ın ABS ve arka diskten başka bir avantajı da yok. Sırf sertliğinden ötürü motoru 500km de değiştirenler biliyorum. Tanıdığım bir usta yetkili servis de nmax çok sert ve servisleri iyi değil diye beni uyardı. PCX in arka kampana diye çok yerin dibine gömülüyor ama kombine fren çalışma şekli itibarıyle bir frenaj zaafiyeti yok, kampana ile uğraşacak bir şey de yok, değişmesi gerektiğinde diske göre belki daha hesaplıdır bile. Lastikler kötü ise seti 400TL ya değişir o da sıkıntı değil o kadar. Ama nmaxın sertliği büyük problem. Ufak tefek dizayn ve fonksiyonellik içeren özelliklerde de pcx daha önde. 4 lü flaşör bence önemli. ben alıcı gözle incelediğimde ön arka görünüş, gidon tasarımı ve dizayn olarak da pcx i daha çok beğendim.
Görünüş kişisel hocam bana da nmax daha güzel geldi mesela. Biraz daha kalıplı, oturuşu daha güzel geldi. Biraz pcx sürdüm ama nmax kadar güven vermedi, frenleri hoşuma gitmedi. Ben biraz da acemilik sebebiyle abs ye yöneldim bu yüzden.
Maalesef çok sert, konforsuz. Çoğu kişiyi üzecektir. Zaman zaman beni de üzüyor bu durum maalesef.
Servis konusunda İstanbul'da bir sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum, alternatif bol. Tabii fiyatları Honda'ya göre nedir ne değildir bilmiyorum...
İşlevsellik konusunda pcx çok daha iyi dediğiniz gibi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)