R25' DEN MT 07 GEÇMEK İSTİYORUM - TaTaTa öldün çık demeyin !
Reklamlar
-
12 Ağustos 2017, 01:46
#1
Foruma ilk geldiğimde farklı bir hesapla konu açmıştım ne almalıyım 1000 lik olmazda 600lük olur sözüne inananlardandım :D Neyse dostlar konuya geleyim sürekli ist. içinde trafikteyim işimden dolayı 4 teker araç kilometrem belkide 800bin olmustur ist. içinde şuanki aracım bile 285bin km de bundan yaklasık 5 ay önce sıfır R25 almıstım ama arkadaş ortamı şeytan oyuncagı kana girince cıkmıyor arkadaşlarımın motorlarını gece vakitlerinde kullandım açıkcası aklım fikrim suanki motorumu aldıgımdan beri 600 cc naked makinelerdeydi. Soru şu oluru olmazını bilmem 5 ayda (1 ay yattı) 8bin km yol yaptım motosikletim ile viraj - panik freni - gaz dozajlama - trafikteki motorun konumu vs sadece eğittim kendimi.Geçen günlerde CB650f yeni kasa bi motor aldı arkadasım denedim r25 den kolay geldi ve bu gece daha yeni indiğim motor 2014 mt-07 bu motorlar bana daha kolay geliyor sürmesi ve daha hafif kıvrak almak istiyorum tutamıyorum kendimi yardımcı olun yarın ilana koycam.İlk öpücük misali hep aklımda o asil demir atlar :D
Reklamlar
-
12 Ağustos 2017, 01:48
#2
Bizden hızlısı mezarda
-
12 Ağustos 2017, 01:49
#3
Mersin İl Temsilcisi
bence yeteneklisiniz
mt7, çoğu 600 lükten daha agresif.
direk 1000lik alın.
hem fren vs donanımı daha yüksek.
-
12 Ağustos 2017, 01:52
#4
yürekçe adlı üyeden alıntı
bence yeteneklisiniz
mt7, çoğu 600 lükten daha agresif.
direk 1000lik alın.
hem fren vs donanımı daha yüksek.
Üzdü :( ben alma konusunda kararlıyım sizce eksik kalmış bi yönüm varmı siz değerli büyüklerime sormak istediğim şey bu arada en büyük benim ki tribinde değilim foruma girmeden 5 ay once eger 600cc almıs olsaydım sanırım helvam yenmıstı bunun trafikteki hatalarımı görerek iyi ki güçlü bi makine yok altımda dediğim zamanlar oldu.
Gözümüz Yükseklerde Değil Kahrolası Tümseklerde
-
12 Ağustos 2017, 01:56
#5
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
1- Sekil için geçeceksen geç, kör topal yuvarlanır gidersiniz. 07 ailesinin çoğu kör topal zaten. Hatta sanırım yamaha sırf bu kör topal grubu için yapmış 07 yi.
2- tecrübem yeter artık büyütmek istiyorum diyorsan, r25 bayıncaya kadar geçme. O ikarus seni küçük motorda yakalasın.
Şahsi fikrim 1. seçenekten ötürü motor değişmek istiyorsun. Eğer 2. seçenek olsaydı kimseyi sallamadan alırdın.
-
12 Ağustos 2017, 01:56
#6
Mersin İl Temsilcisi
BrazenBull adlı üyeden alıntı
Üzdü :( ben alma konusunda kararlıyım sizce eksik kalmış bi yönüm varmı siz değerli büyüklerime sormak istediğim şey bu arada en büyük benim ki tribinde değilim foruma girmeden 5 ay once eger 600cc almıs olsaydım sanırım helvam yenmıstı bunun trafikteki hatalarımı görerek iyi ki güçlü bi makine yok altımda dediğim zamanlar oldu.
ben ciddi söyledim. neden üzüldünüz ki?
1000cc motorlar 700cc ara motorlardan daha donanımlı bence ve daha konforlu
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
12 Ağustos 2017, 02:03
#7
000000 adlı üyeden alıntı
1- Sekil için geçeceksen geç, kör topal yuvarlanır gidersiniz. 07 ailesinin çoğu kör topal zaten. Hatta sanırım yamaha sırf bu kör topal grubu için yapmış 07 yi.
2- tecrübem yeter artık büyütmek istiyorum diyorsan, r25 bayıncaya kadar geçme.
Şahsi fikrim 1. seçenekten ötürü motor değişmek istiyorsun. Eğer 2. seçenek olsaydı kimseyi sallamadan alırdın.
Açıkça konuşayım size kimse yok güç vs falan muhabbeti yapmasın ben sesini rahatlığına bakarım kolay kullanım frenleme vs ortalama olsun yeter mahallede caddede teker yapma niyetim yok torklu makineler biliyorum ama suan r25 im gitmiyor arkadaşta cbf 150 var benim motora uçak diyor gerçi :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------
yürekçe adlı üyeden alıntı
ben ciddi söyledim. neden üzüldünüz ki?
1000cc motorlar 700cc ara motorlardan daha donanımlı bence ve daha konforlu
Uygun olsun istiyorum ve 600cc den yukarı ckmayı düşünmüyorum. Motor sevdasına ducati scrambler modelini görünce tutuldum naked makineler çok ilgimi çekiyor
Gözümüz Yükseklerde Değil Kahrolası Tümseklerde
-
12 Ağustos 2017, 02:05
#8
Mersin İl Temsilcisi
tek kalemde mt 09 alırdım..
bir de güzel bir ön cam..
ama turing makina sevdiğim için aklımda deli sorular..
sanırım ktm superduke 990 ya da üstünü alırdım..
küçük ve serseri...
-
12 Ağustos 2017, 02:07
#9
yürekçe adlı üyeden alıntı
tek kalemde mt 09 alırdım..
bir de güzel bir ön cam..
ama turing makina sevdiğim için aklımda deli sorular..
sanırım ktm superduke 990 ya da üstünü alırdım..
küçük ve serseri...
bütçe 27bin malesef
Gözümüz Yükseklerde Değil Kahrolası Tümseklerde
-
12 Ağustos 2017, 02:10
#10
Mersin İl Temsilcisi
BrazenBull adlı üyeden alıntı
bütçe 27bin malesef
27bine ben coşardım be ya
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
12 Ağustos 2017, 02:11
#11
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
BrazenBull adlı üyeden alıntı
Açıkça konuşayım size kimse yok güç vs falan muhabbeti yapmasın ben sesini rahatlığına bakarım kolay kullanım frenleme vs ortalama olsun yeter mahallede caddede teker yapma niyetim yok torklu makineler biliyorum ama suan r25 im gitmiyor arkadaşta cbf 150 var benim motora uçak diyor gerçi :D
Tekrar ediyorum şekil yapmak için alıyorsan olur. ( gaz koluna bebek hassasiyeti gösterme yada revlimiter ile sınırlandırma vs )
Alıntı yaptığım mesajında kalınlaştırdığım bölümlerle başta konuştuğumuz bölümler uyuşmuyor! Bu yüzden o makina kafana geçer abi. r25ten devam etmende fayda var.
07 kaçmıyor bi yere bi sezon daha geçir önümüzdeki sezon bakarsın o makinaya.
Ekleme: Bütçe 27 bin, hiç olmaz. o motoru kırıp dökeceksin, sağlam cüzdan lazım.
-
12 Ağustos 2017, 02:17
#12
r25 17 bin olmus 2. eli / 5bin alacagım var - 5 kredi 6 sene önceden beri hayaller hayaller nasip oldu ama aklım hep naked 600lüklerde sizce eksik bi durum varmı / not: ehliyet var sadece iş makinesi yok ehliyetimde ölmem dimi :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------
000000 adlı üyeden alıntı
Tekrar ediyorum şekil yapmak için alıyorsan olur. ( gaz koluna bebek hassasiyeti gösterme yada revlimiter ile sınırlandırma vs )
Alıntı yaptığım mesajında kalınlaştırdığım bölümlerle başta konuştuğumuz bölümler uyuşmuyor! Bu yüzden o makina kafana geçer abi. r25ten devam etmende fayda var.
07 kaçmıyor bi yere bi sezon daha geçir önümüzdeki sezon bakarsın o makinaya.
Ekleme: Bütçe 27 bin, hiç olmaz. o motoru kırıp dökeceksin, sağlam cüzdan lazım.
R25 ne kadar rahat olursa olsun ben cb650f ve mt 07 de gördüğüm rahatlıgı hiç vermiyor. sanki motoru sırtımda tasıyorum gibi hissettim tekrar kendi motoruma geçince bu arada egzoz takmayan r25 cilerdenim apaçilik yok :D
Gözümüz Yükseklerde Değil Kahrolası Tümseklerde
-
12 Ağustos 2017, 02:21
#13
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
BrazenBull adlı üyeden alıntı
r25 17 bin olmus 2. eli / 5bin alacagım var - 5 kredi 6 sene önceden beri hayaller hayaller nasip oldu ama aklım hep naked 600lüklerde sizce eksik bi durum varmı / not: ehliyet var sadece iş makinesi yok ehliyetimde ölmem dimi :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------
R25 ne kadar rahat olursa olsun ben cb650f ve mt 07 de gördüğüm rahatlıgı hiç vermiyor. sanki motoru sırtımda tasıyorum gibi hissettim tekrar kendi motoruma geçince bu arada egzoz takmayan r25 cilerdenim apaçilik yok :D
ben diyeceğimi dedim, sana gelmez o makina. r25 bayıncaya kadar devam etmeni tavsiye ederim... Karar senin.
Tüm mesajlar içkili olarak yazılmaktadır. Hoşunuza gitmediyse göz ardı edin.
-
12 Ağustos 2017, 02:23
#14
Ben neyi sorduğunu anlayamadım hocam madem gönlün var git al. Ayrıca sana katılıyorum mt 25 - pulsar 200 - ktm 250 hepsini kullandım mt 07 kullanınca işte motor bu dedim. Mesele gazı köklemek uçmak kaçmak değil motor çok dengeli gidişi dönüşü duruşu hepsine nal topları.
Kafana geçirirsin diyen arkadaşları da anlamıyorum bu iş eğitime bakar, sana katılmadığım tek nokta kendi kendini eğitimiş olman bütçenden 500 Lira ayır ve profesyonel eğitim al o zaman hiç birşey bilmediğini göreceksin.
Ben de bu akşam arkadaşımla motorları değiştirdim mt 07 sürdüm 80 km kadar fikrim aynı motor çok güzel mesele senin nasıl kullandığın. Ayrıca arkadaşımın ilk motoru ama 15 saatten fazla güvenli sürüş 1 tam gün de adak eğitimi aldı. Bi tarafına geçirdiği yok. Birlikte ankara kuşadası oradan İstanbul sonra tekrar ankara yaptık sıkıntı yaşamadık çok şükür. Eğitim şart hocam
-
12 Ağustos 2017, 02:28
#15
owlam adlı üyeden alıntı
Ben neyi sorduğunu anlayamadım hocam madem gönlün var git al. Ayrıca sana katılıyorum mt 25 - pulsar 200 - ktm 250 hepsini kullandım mt 07 kullanınca işte motor bu dedim. Mesele gazı köklemek uçmak kaçmak değil motor çok dengeli gidişi dönüşü duruşu hepsine nal topları.
Kafana geçirirsin diyen arkadaşları da anlamıyorum bu iş eğitime bakar, sana katılmadığım tek nokta kendi kendini eğitimiş olman bütçenden 500 Lira ayır ve profesyonel eğitim al o zaman hiç birşey bilmediğini göreceksin.
Ben de bu akşam arkadaşımla motorları değiştirdim mt 07 sürdüm 80 km kadar fikrim aynı motor çok güzel mesele senin nasıl kullandığın. Ayrıca arkadaşımın ilk motoru ama 15 saatten fazla güvenli sürüş 1 tam gün de adak eğitimi aldı. Bi tarafına geçirdiği yok. Birlikte ankara kuşadası oradan İstanbul sonra tekrar ankara yaptık sıkıntı yaşamadık çok şükür. Eğitim şart hocam
Ben eğitim aldım gis te ileri sürüşmü almam lazım tekrar ? Eğitim aldım uyguladım hepimiz motosiklet kullanıyoruz ama benim daha 8 bin km oldu şehir içi mt 07 ye bindiğimde sanki o 8000 km yi bu motorda yaptım gibi rahat şekilde sürdüm tek sıkıntı gidon yüksek geldi r25 e göre yavaş dönüşlerim biraz temkinli yaptım alıştım ama motora 10km sürmeme rağmen :D
Gözümüz Yükseklerde Değil Kahrolası Tümseklerde
-
12 Ağustos 2017, 02:29
#16
Ben 250 den direk 1000 geçtim hacı 0 sıkıntı :D TCS candır gerçi istanbul gibi yerde yaya bile gezilmez. Kendine güvenin varsa hiç durma al...
-
12 Ağustos 2017, 02:32
#17
54RR adlı üyeden alıntı
Ben 250 den direk 1000 geçtim hacı 0 sıkıntı :D TCS candır
Sell +9 r25 :D alcam ya mt 07 kesin
Gözümüz Yükseklerde Değil Kahrolası Tümseklerde
-
12 Ağustos 2017, 02:36
#18
BrazenBull adlı üyeden alıntı
Ben eğitim aldım gis te ileri sürüşmü almam lazım tekrar ? Eğitim aldım uyguladım hepimiz motosiklet kullanıyoruz ama benim daha 8 bin km oldu şehir içi mt 07 ye bindiğimde sanki o 8000 km yi bu motorda yaptım gibi rahat şekilde sürdüm tek sıkıntı gidon yüksek geldi r25 e göre yavaş dönüşlerim biraz temkinli yaptım alıştım ama motora 10km sürmeme rağmen :D
Hocam öncelikle eğitim biten birşey değil. Biraz araştırırsan her sene aynı eğitimleri yenilemenin çok faydası olduğunu söyleyenler var. Kesinlikle ileri sürüş al bence. Çünkü o eğitimde sana motorunu hem çok düşük hızlarda kontrol etmeni hem de yüksek hızda engelden kaçma frenleme vs vs çok şey öğretiyorlar. Güvenli sürüş eğitiminden daha farklı. Kendi motorunun minimum ve maksimum durumlarda ki kabiliyetlerini öğreniyorsun. Hocam altımda ki motor gidiyor diye sürekli tapa gaz yapıp trafikte apaçilik yapma derdinde değilsen hiçbirşey olmaz.
-
12 Ağustos 2017, 02:41
#19
owlam adlı üyeden alıntı
Hocam öncelikle eğitim biten birşey değil. Biraz araştırırsan her sene aynı eğitimleri yenilemenin çok faydası olduğunu söyleyenler var. Kesinlikle ileri sürüş al bence. Çünkü o eğitimde sana motorunu hem çok düşük hızlarda kontrol etmeni hem de yüksek hızda engelden kaçma frenleme vs vs çok şey öğretiyorlar. Güvenli sürüş eğitiminden daha farklı. Kendi motorunun minimum ve maksimum durumlarda ki kabiliyetlerini öğreniyorsun. Hocam altımda ki motor gidiyor diye sürekli tapa gaz yapıp trafikte apaçilik yapma derdinde değilsen hiçbirşey olmaz.
Emanet motorla ağır kazam var bu yuzden 6 sene aileme dil döktüm (rip:cbr250r) :D akıllandım
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:38 ----------
owlam adlı üyeden alıntı
Hocam öncelikle eğitim biten birşey değil. Biraz araştırırsan her sene aynı eğitimleri yenilemenin çok faydası olduğunu söyleyenler var. Kesinlikle ileri sürüş al bence. Çünkü o eğitimde sana motorunu hem çok düşük hızlarda kontrol etmeni hem de yüksek hızda engelden kaçma frenleme vs vs çok şey öğretiyorlar. Güvenli sürüş eğitiminden daha farklı. Kendi motorunun minimum ve maksimum durumlarda ki kabiliyetlerini öğreniyorsun. Hocam altımda ki motor gidiyor diye sürekli tapa gaz yapıp trafikte apaçilik yapma derdinde değilsen hiçbirşey olmaz.
Motosikleti alınca ilk iş önce güvenlik ve eğitim başına gelmeyen es geçiyor bu konuyu biliyorum. ehliyetsiz eğitimsiz motosiklet sürmek 2 ay hastane koridorlarının yolunu açmıstı bana
Gözümüz Yükseklerde Değil Kahrolası Tümseklerde
-
12 Ağustos 2017, 08:43
#20
Ben makine mühendisi bir abinizim. Motora 1993 de honda kinetix dx100 ile başladım. Onunla izmire bile gittim geldim. Sonra yamaha xt350 motorumla tüm türkşye gezdim. Sonra 30un üzerinde motor değiştirdim ve o gün bugündğr aktif motora biniyprum. Garajımda şu anda gsx1400 , crf1000 (devamlı kullandığım motorum),fzs600 ve r80gs basic im var. Daha bugüne kadar bir yerim kırılmadı ciddi kazam olmadı. Bunları bu mesajda ünanılmaz yanlış hatta cinayete teşebbüs babında tavsiyeler gördüğüm ve sizi de yanlış bir yolda gördüğüm için yazıyor ve belirtiyorum.
500 liralık 1-2 eğitimle olursun diyen ve 1000 lik motor al diyen arkadaşlara itimat edersen onlar gibi olursun Aman dikkat. Eğitim önemli hatta şart ama tecrübe ile pekişmiş eğitim olmaz ise hiçbir işe yaramaz.
Motorda mevsimler çok farklı yollarda uzun km ler yapman lazım.
Bir kere Mt25 kamyon gibi geliyorsa en az 1 yıl daha kullanın derim. Hatta daha güçsüz bir motor alıp onda devam edin. motor ve dinamiklerini daha iyi özümsemelisiniz (kızmayın üzülmeyün ama bu konuda eksik kalmışsınız) Ben bunca motorum var oğlumun winggo sunu zevkle kullanıyorum bana hiç kamyon gibi gelmiyor. Mt25 gördüğüm süper bir motor. Mt25 gibi bir motoru sevmeyen adam goldwingi de sevmez. İlk önce onu sevmen lazım. Bunun içşn de bi cbf150 ye bin hatta çin öalı bir motora bin 1-2 güb. Sınra mt25 İle ciddi bir eğitim alın pist eğitimi de dahil , uzun yola gidin hatta arkanızda artçı ile. Yağmurda kışın çok soğukta sürün , çok sıcakta bir bodruma git gel. Hatta bir de yaylaya çıkın çadırınız techizatınız ile hafif bıcır toprak yollara girin. Bu esnada techizat tanıyın yazlık kışlık... Evet ananız ağlıycak çok yorulacaksınız ve motorunuzun ne yapamayacağınızı anladığınızda bi üst modele geçebilirsiniz.
Fz7 ve 4 silindir cb650 nin size daha güzel gelmesinden daha doğal ne olabilir. Fz7 den sonra fz9a yada 1000 lik bir motora binince de o size uçak gibi gelecek. Ondan inip goldwinge bininice de o uçak gibi gelecek. Yapmayın. Kendinizi seviypr ve hayatta. Zevk almak istiyorsanız yapmayın yavaş yavaş gidin sağlıklı ve mutlu gidin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)