VFR si olanlar lütfen irtibat kuralım, konusalım paylasalım
sizden vfr hakkında bilgi alsak daha iyi olucak sanki.madem kullanıyosunuz
biraz anlatsanız.
bende kararsız kaldım
ya fazer alıcam ya vfr...
fazer kullnadım biliyorum.sürüş pozisyonu.frenlemesi,motor gücü filan herşey güzel.ama vfr konusunda bi bilgim yok malesef...
bende bu motoru almak için ismimi yazdırdım, bakalım kullanınca bilgilerimi paylaşacağım burada.
açıkcası ben vfr kullanıcılarını bulup onlardan tecrübelerini dinlemek istiyorum ama kimse yok burda vfr cı olarak galiba...
ismini mi yazdırdın?sıra mı bekliyosun Honda'da? Honda bayilerinde VFR 800 mevcut bildiğim kadarıyla.Ama siyah istersen bekletiyolar galiba.Ama o da Fenerbahçe ve Suadiye'De var bildiğim kadarıyla.Ben de bayılıyorum VFR'ye.Yapılmış en estetik ve en çok göze hitabedebilen motor bence.Ama çok pahalı.CBR1100XX'den daha pahalı.24500 YTL civarında.Hemde CBR1100XX'den 30 beygir kadar daha güçsüz.Fazer'dan ise çok pahalı.Bu koşullarda almayı pek düşünmüyorum.4000-5000 YTL kadar indirirlerse almayı ciddi düşünürüm ama
biri VFR mi dedi !?
Evet VFR kullanıcıları varsa deneyimlerini paylaşsınlar lütfen.
ben izmirdeyim dostum, bakalım yazıcam birşeyler, resimlerlede süsleyeceğim sayfayı.. ama tecrübelilerden yardım bekliyorum...
nevZAT150 şimdiden hayırlı olsun diyeyim. gerçekten çok özel bir motor seçmişsin. bravoo.
vfr 800 klasmanının tek motoru. "ben hem hız hem uzun seviyorum" diyorsan alacagın tek motor vfr 800 olmalı. uzun yoldaki konforu ve tatmin edici gücü ile ideal bir motor.
hondacbr1100xx
aliberkayŞimdi..
Honda VFR 800 ABS Sport Tourıng bır motor...Onun için biraz ağır.. 218 Kg.. Ne de olsa yol makinası..
Diğer Tourınglere gore bıraz pahalı.. Ama Teknolojisi güzel..
Hakkında şöyle bir söylenti vardır ;
- Bu motosikleti Honda çalışanlarına yapmışlar... Üst elemanlar için.. Dikkat etti isen de fazla yok..
Bence güzel bir motor...Racing alıp sadece hız yapacagına.. Touring alıp "Bu hız beni kesmedi diyeceğine" bunu al ve her ikisi ni de yap..
bu kırmızı renkli yazılar neden vfr 800 sorusuna verlilebilecek en iyi cevapVFR kullanıpta memnun olmayan birisi var mı bilmiyorum???
kiminle konuştuysam bu motoru öve öve bitiremiyor...
4 silindirli olsun, uzun yola gitsin, yormasın, performanslı olsun ama racing olmasın, şehir içi kullanımına da uygun yani çok büyük olmasın...
VFR 800 ABS...
nevZAT150 bu motoru alıpta şikayet eden çıkmadı racinglere göre daha saglam bir motor abs'si ile güven verici ve uzun yolda yine senin bir racing gibi yormaz. atla üstüne kafan nereye esiyorsa orayaaa
bu arada vfr 800 topigi var fakat ne resim ne video nede teknik özellik var. olaya el atalım
Önde giden motor vfr 800 yolu nasıl yuttuğuna bak
vfr 800 resimlerinden oluşan güzel bir klib izlemeni tavsiye ederim...!!!
Teknik Özellikler
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 16 sübaplı DOHC 90º V4 silindirli
Motor hacmi (cc) 782
Silindir çapı & strok (mm) 72 x 48
Sıkıştırma oranı 11.6 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (ps @ dev/dak) 109 / 10500
Max tork (Nm @ dev/dak) 80 / 8750
Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ringli zincir
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2120 x 735 x 1195
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.460
Sele yüksekliği (mm) 805
Yerden açıklık (mm) 125
Yakıt kapasitesi (litre) 22
Tekerlekler
Ön U profilli 6 kollu alüminyum döküm
Arka U profilli 5 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17M/C (58W)
Arka 180 / 55 ZR17M/C (73W)
Süspansiyon Ön Kademesiz ön yükleme ayarlı, 43mm´lik HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 109 mm esneme aralıklı
Arka Kademesiz uzaktan kontrollü hidrolik ön yükleme ve açılma ayarlı gaz sarjlı HMAS amortisörlü pro link, 120mm esneme aralıklı
Frenler Ön Kombine 3 piston kaliperli 296x4,5 mm´lik hidrolik çift disk, ABS, cüruflu metal balatalı
Arka Kombine 3 piston kaliperli 256x6mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 218 kg
Renk seçenekleri Kırmızı, Siyah, Gümüş
woooww harikaaa işte mt de güzel bir vfr kullanıcılarının fikir paylaşım topiği oluşuyor... hayırlısı olsun bakalım.. bende resimlerimi buradan paylaşıcam inş
son resim ne öyle eleman altındakini racing sandi herhalde.
o yere sürtüp kıvılcım çıkmasına neden olan peg!ler degil mi?
bu arada vfr ile bukadar yatılacagını düşünmezdim.
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır. Sebep: Mevcut başlık. Lütfen yeni bir başlık açmadan önce arama yapınız
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir. Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır. Forum Kurallarını okumak için tıklayın.. Şikayetleriniz için tıklayın
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)