ORİNGLİ ZİNCİR ve DİŞLİ SETİ
Reklamlar
-
10 Ağustos 2017, 15:26
#1
Arkadaşlar merhabalar. tecrübe sahibi arkadaşlarımdan bir ricam var. Bilgilendirirlerse sevinirim.
şu anda Honda CBF 150 kullanmaktayım. motorumdan son derece memnunum. Ancak kafama takılan şu; üzerinde takılı bulunan zinciri ORİNGLİ zincir ile, 43T olan arka dişlisini de 42T dişli ile değiştirirsem motoruma artı-eksi ne gibi bir etkisi olabilir. CBF 150 ile uzun mesafe sürüşü yapanlar var mı? Zaman zaman şehir dışına çıkıyorum ve 300-350 km yol yapıyorum. bu hususu da göz önünde bulundurarak bilgi verirseniz sevinirim. herkese selamlar.
Reklamlar
-
10 Ağustos 2017, 15:39
#2
1200-1300 km kadar uzun yola çıkmıştım en fazla cbf ile herhangi bir problem olmamıştı.Ortalama 2 saatte bir mola vermiştim. Dişli zincir için ise bence değiştirmek gereksiz tabi tercih meselesi.
-
10 Ağustos 2017, 16:16
#3
o ring li zincir, sizin gibi düşük hızlarda seyreden makinalar için sadece zincir sesini azaltır. uzun süreli kullanımda faydasını görürsünüz ama şahsi fikrim gereksiz harcama olacaktır.
dişli sayılarıyla oynayarak kazanacağınız ve kaybedeceğiniz şeyleri şuradan bulabilirsiniz;
http://www.sprocketcalculator.com/
current olan kısma şu anki değerleri girin, new olana da yeni yapacağınızı. buna göre size neden kazanıp neden feragat edeceğinizi söyler size.
ön dişli aynı kalacak, arka dişliyi küçültecekseniz tork düşer son hız artar.
kolay gelsin.
-
10 Ağustos 2017, 16:24
#4
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)