Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Crf 250L ve Rx3i Evo

    REKLAM ALANI
  1. #21
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Bence karda sürüş için ayaklarının yere tam basması şart.
    Ve güçlü motorlar eziyettir.
    10-15Hp den büyük motorlar ağırlık yüzünden sıkıntı.
    Ha güçlü kuvvetli olursun, boy 1.85+ dır, tecrübe zirve yapmıştır o başka.
    Kışın gözlemleyin. Motorla yollarda kimler dolaşıyor.
    CBF, YBR ve muadilleri, küçük 8-10 Hp scooterler. Gerisi hasar, masraftır.
    Buz falan yazmıyorum bile.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Bisan Pasific 125
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru alçaltırsan bence pek sıkıntı yaşamazsın.En fazla 5-6 cm alçalır o da sana yeter zaten.Görüntüye aldanma.Çoğu Çinli daha şekil duruyor ama hepsi şekilde kalıyor.Sende daha kısa olup WR'lere binenler var.Olmadı Kars'a yakın bir bayiye gidip motorun bi üstüne otur.
    Şu an yurtdışındayım zaten normalde kocaeli'de oturuyorum ben okul için kars'a gidiyorum sadece.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------

    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kars da kış şartlarında motor sürme amacın nedir ?
    Otobüsler mahşer yeri gibi oluyor. Çarşıya gitmek istesem tamamen eziyet. Haftanın 5 günü çarşıya gitmem gerekiyor spor salonu için otobüsler böyle olunca da aksatıyorum gitmiyorum. Bu yüzden motosiklet almak istiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğim karda sürdüğüm motosiklet xtreme max 150di...

    Rx3ievo 3 çanta ile mi 146 kilo ? Bi yanlışlık olmalı..

    Ki yanlışlık yoksa da, Crf250 her halükarda rx3ievo'dan daha kolay kullanıma sahip, daha çevik daha kontrollü olacaktır eminim.
    Kar ve buzda illa motor sürücem derseniz yere düştüğünüzde en az hasarı hangi motor verir onuda göz onune alin...
    Kesinlikle CRF250 diyorum ikisi arasında, tartışmak bile manasız.
    Rx3i 163 kilo hocam 146 olan crf.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------

    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence karda sürüş için ayaklarının yere tam basması şart.
    Ve güçlü motorlar eziyettir.
    10-15Hp den büyük motorlar ağırlık yüzünden sıkıntı.
    Ha güçlü kuvvetli olursun, boy 1.85+ dır, tecrübe zirve yapmıştır o başka.
    Kışın gözlemleyin. Motorla yollarda kimler dolaşıyor.
    CBF, YBR ve muadilleri, küçük 8-10 Hp scooterler. Gerisi hasar, masraftır.
    Buz falan yazmıyorum bile.
    Hocam yalnız racing falan almayacağım ben crf olacak buyuk ihtimalle. O yollar için en uygunu bu motorlar olur sanırım. Scooterlar o yollarda gidemez gibi geliyor. Lastikleri çok küçük zaten.

  3. #23

    Üyelik
    14 Aralık 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BAJAJ BOXER
    honca crf e 2600 tl daha fazla verip alırdım hem kalite hem servis açısından çok iyi

  4. #24

    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Bisan Pasific 125
    Alıntı ozgurrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honca crf e 2600 tl daha fazla verip alırdım hem kalite hem servis açısından çok iyi
    Ben alana kadar zam gelmez umarım

  5. #25

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı N4O1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otobüsler mahşer yeri gibi oluyor. Çarşıya gitmek istesem tamamen eziyet. Haftanın 5 günü çarşıya gitmem gerekiyor spor salonu için otobüsler böyle olunca da aksatıyorum gitmiyorum. Bu yüzden motosiklet almak istiyorum.
    -30 derecede için ekipmanınız var mı ? uygun ekipmanınız var mı ? yoksa o şartlara uygun ekipman için de şöyle minimum 3 bin ayır kenara .. kalitesizini alırsan adamı hasta eder.

    1 ton ekipman giyeceksin , (-30 derece için) sonra çıkaracaksın , Sonra spor yapacaksın sonra bu ekipmanları bir daha giyeceksin, sonra tekrar evde çıkaracaksın.

    Spor degil normal yakın yerlere çarşıya pazara giderken montu giymemek için üşendigimden araba ile giyorum..

    -30 dereceye giyecegin ekipmanlar içlikti botuydu otobüs daha pratik olabilir.



    Olumsuz yorum yapmayayım ama biz de genç iken böyle fantaziler düşünüyorduk normaldir. Büyünce idrak ediyorsun kazın ayağı öyle değilmiş perdeliymiş diyorsun
    Bu arada kars kazı da güzel lezetli olur

    Sana tavsiyem ;https://www.sahibinden.com/arazi-suv...uery_text=lada bu olur
    zekeriyaimam ve drtayfun bunu beğendiler.

  6. #26

    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Ordu
    Motosikleti
    Aprilia RSV 1000
    arkadaş çevremden crf kullanma imkanım oldu ve cok cok hoşuma gitti ama maddi durumlardan dolayı bende rx3i motora yöneldim baya araştırdım kime sorsam sakın alma dedi bende gıcık oluyordum çünkü şekil şemal ve fiyat olarak cok cazip geliyordu bana hastası oldum motorun o derece alma arifesindeyken bir bayinin önünde rx3i denk geldi arkadaştan rica ettim
    Kullandım ben böyle gürültülü, böyle titreyen, böyle hantal, böyle durmayan, böyle bütün karenajından ses gelen bir motor daha sürmemiştim. Okadar büyük hayal kırıklığına uğradımki anlatamam.. Belki kullandığım arkadaşın motoru öyledin inşallahda ben yanılıyorumdur yine diyeceklerim bukadar.

    ikinci bir konuda servis büyük ihtimalle kars ta motosiklet sektörüde ustalarıda azdır mevsimsel şartlardan dolayı bu nedenle en az arıza yapacak sorun çıkartmayacak motoru seçmelisin ve tabiki HONDA

  7. #27
    lifespeed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha r25 2017-honda activa S 2017
    Bende vardı rx3 evo. 2016 da sıfır almıştım. Hiç beni yolda bırakmadı ama kronik sorunları vardı. Mesela subap sesi. Servise götürüyordum. Ses azalıyordu ama 50 km sonra gene artıyordu. Benim gibi kıl birisiysen crf al geç arkana bakma.

  8. #28
    anılbel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir - Kuşadası
    Motosikleti
    Wolf 125/ VSTAR
    İkisi de boş , 125 lik hatta 100luk commuter iş görür , en azından düşünce , masrafın çok olmaz . O soğukta , buzda motor sevdası da iyiymiş .

  9. #29
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı N4O1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yalnız racing falan almayacağım ben crf olacak buyuk ihtimalle. O yollar için en uygunu bu motorlar olur sanırım. Scooterlar o yollarda gidemez gibi geliyor. Lastikleri çok küçük zaten.
    -30'C de nasıl tutacaksın enduro motoru. Vakti gelince konuşalım. Hep buradayız.
    He, "benim param var kardeşim" alırım dersen. Hayırlı olsun.

    Alıntı anılbel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkisi de boş , 125 lik hatta 100luk commuter iş görür , en azından düşünce , masrafın çok olmaz . O soğukta , buzda motor sevdası da iyiymiş .
    Dedim ama beğenmedi arkadaş.

  10. #30
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    kar kış kullanımında crf önerenleri pek anlamadım açıkçası

    kimse aradaki sürüş farklılıklarını yazmamış
    crf yapı itibari ile dual cross olarak geçer special cross değil ama yol motoruda değil tam olarak
    süspansiyonların sönümlemeleri uzundur daha çok yaylanır ama arazi kullanımına uygun olması gerektiğinden çok sert olamazlarda
    ön çatal uzunluğu frenaj için - faktördür tekerlek frenaj esnasında kaçarsa freni bırakıpta toplama şansınız neredeyse hiç olmaz

    crf250L direk kullandığım için mondial'dede çok ufak bir git gel ve tepkilerini ölçecek kadar bindiğim için yazıyorum

    diğer karşılaştırmalara gelecek olursak
    biri honda diğeri mondial ( ki esası zongshen markasıdır ) ve dolayısı ile üzerindeki plastik kalitesi fark edecektir biri daha pahalı sonuçta
    2side mekanik anlamda büyük sorunlar çıkartan bir model değil ( ki biri mondial olduğu göz önüne alınırsa yurt dışında bile baya tutuluyor abd hollanda ve rusyada daha farklı marka isimleri altında satılıyor mesela )
    birinin süspansiyon sönümlemesi daha çok ve ağırlıklı orta şekerli arazi sürüşü için tasarlanmış şamyel iç lastikli diğeri ağırlıklı yol için tubless lastiklere sahip lastik patladığında biri işkence diğeri basit çözümler ile yollarına devam edebilir ve cross lastiği karda diğerine göre maksimum %1 gibi fazladan tutunma gücü verebilir oda lastiğin gömülecek kadar bir kara ihtiyacı olduğunu söylemem gerek ama kuru asfaltta cross lastiği yol lastiği kadar hiç bir zaman tutunma kabiliyeti yoktur
    kontrol 2sindede göreceli olarak iyi crf'de direksiyon turu daha fazla ama rx3i evo viraj kabiliyeti ve yol tutuşundan daha önde ( bu arada fren testi yapan arkadaş üzerindeki fabrikasyon lastiklemi denemiş acaba merak ettim ? bir çok kimse diğer ünlü markalarda bile fabrikasyon lastiğini kullanmazken hem de / ayrıca crf üzerinde öyle bir sert fren denemesini yapmasını öneririm cross lastiklerle neler olacak acaba kendisi yaşayarak tecrübe edebilir çok istiyorsa )
    crf'de bakım km'si daha uzun diye daha iyi olduğunu iddia etmek yanlış olur ona bakarsanız cbf'lerde de normal kullanıcıya 4bin kuryelere 2bin km'de bir servise gelin diyorlar aynı makina niye 2 farklı km ? mesela esasında yağın sürekli değişiyor olmasıda kötü birşey değil



    şimdilik okuduklarımdan ve diğer aklıma gelenler bunlar

    ama hepsinden önemlisi -30'ları gören bir mevsimsel hava şartlarında motosiklet kullanmak ne kadar doğru bir karar olur bunu düşünmek daha iyi
    istanbulda bile karda kışta motosiklet kullanılıyor tabi cbf ybr yan yatıp sürüklenesede birşey olmuyor neticede koruma demirleri sayesinde ama kuryelerin bile çoğu bu şartlarda çalışmıyor çalışalarda gerçekten maddi sıkıntılar çeken insanlar oluyor daha fazla para kazandıkları için aynı zamanda. şahsen ben bu havalarda özellikle kurye kullanımına karşıyım daha fazla para ödemekten değil kendi işim için motor kullanan birine birşey olmasını istemediğimden extreme şartlar altında o adamı ben çalıştırıyor sayılıyorum neticede

  11. #31
    salimpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2017
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    kuba sl 200- gd 250 n- DUKE 250-..
    Tabikide crf hocam sıfır bile olsa çinli alma ben az cok cektım sıkıntısını,2. el japon al sıfır çinli alma.Crf güzel alettir,sehir jant lastık takar supermotoya cevırır on numara gezersın.Usb girişine ıkı ufak cantaya sakın aldanma.

  12. #32
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Senin yerinde olsam 10 bine bir doğan yada toros alır 4 tane de kış lastiği, bir de çorum kaloriferi taktırır bakardım keyfime kış günü. Orada donarsın motorla ve her an düşme riskin var. Üstelik sen iyi kullansan bu sefer de etrafındaki biri gelip sana çarpabilir. Fazla riskli, üstelik yedek parça derdin de olmaz.

  13. #33

    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Bisan Pasific 125
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    -30 derecede için ekipmanınız var mı ? uygun ekipmanınız var mı ? yoksa o şartlara uygun ekipman için de şöyle minimum 3 bin ayır kenara .. kalitesizini alırsan adamı hasta eder.

    1 ton ekipman giyeceksin , (-30 derece için) sonra çıkaracaksın , Sonra spor yapacaksın sonra bu ekipmanları bir daha giyeceksin, sonra tekrar evde çıkaracaksın.

    Spor degil normal yakın yerlere çarşıya pazara giderken montu giymemek için üşendigimden araba ile giyorum..

    -30 dereceye giyecegin ekipmanlar içlikti botuydu otobüs daha pratik olabilir.



    Olumsuz yorum yapmayayım ama biz de genç iken böyle fantaziler düşünüyorduk normaldir. Büyünce idrak ediyorsun kazın ayağı öyle değilmiş perdeliymiş diyorsun
    Bu arada kars kazı da güzel lezetli olur

    Sana tavsiyem ;https://www.sahibinden.com/arazi-suv...uery_text=lada bu olur
    Ekipman sorun değil onlar zaten aklımda.
    Araba çok masraflı olur o yüzden istemiyorum. Yorumunuz için teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

    Alıntı anılbel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkisi de boş , 125 lik hatta 100luk commuter iş görür , en azından düşünce , masrafın çok olmaz . O soğukta , buzda motor sevdası da iyiymiş .
    Hocam ben 125lik motosikletten bıktım koruma demiri taktırırsam düşünce de sağını solunu kırmamış olurum motorun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:43 ----------

    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kar kış kullanımında crf önerenleri pek anlamadım açıkçası

    kimse aradaki sürüş farklılıklarını yazmamış
    crf yapı itibari ile dual cross olarak geçer special cross değil ama yol motoruda değil tam olarak
    süspansiyonların sönümlemeleri uzundur daha çok yaylanır ama arazi kullanımına uygun olması gerektiğinden çok sert olamazlarda
    ön çatal uzunluğu frenaj için - faktördür tekerlek frenaj esnasında kaçarsa freni bırakıpta toplama şansınız neredeyse hiç olmaz

    crf250L direk kullandığım için mondial'dede çok ufak bir git gel ve tepkilerini ölçecek kadar bindiğim için yazıyorum

    diğer karşılaştırmalara gelecek olursak
    biri honda diğeri mondial ( ki esası zongshen markasıdır ) ve dolayısı ile üzerindeki plastik kalitesi fark edecektir biri daha pahalı sonuçta
    2side mekanik anlamda büyük sorunlar çıkartan bir model değil ( ki biri mondial olduğu göz önüne alınırsa yurt dışında bile baya tutuluyor abd hollanda ve rusyada daha farklı marka isimleri altında satılıyor mesela )
    birinin süspansiyon sönümlemesi daha çok ve ağırlıklı orta şekerli arazi sürüşü için tasarlanmış şamyel iç lastikli diğeri ağırlıklı yol için tubless lastiklere sahip lastik patladığında biri işkence diğeri basit çözümler ile yollarına devam edebilir ve cross lastiği karda diğerine göre maksimum %1 gibi fazladan tutunma gücü verebilir oda lastiğin gömülecek kadar bir kara ihtiyacı olduğunu söylemem gerek ama kuru asfaltta cross lastiği yol lastiği kadar hiç bir zaman tutunma kabiliyeti yoktur
    kontrol 2sindede göreceli olarak iyi crf'de direksiyon turu daha fazla ama rx3i evo viraj kabiliyeti ve yol tutuşundan daha önde ( bu arada fren testi yapan arkadaş üzerindeki fabrikasyon lastiklemi denemiş acaba merak ettim ? bir çok kimse diğer ünlü markalarda bile fabrikasyon lastiğini kullanmazken hem de / ayrıca crf üzerinde öyle bir sert fren denemesini yapmasını öneririm cross lastiklerle neler olacak acaba kendisi yaşayarak tecrübe edebilir çok istiyorsa )
    crf'de bakım km'si daha uzun diye daha iyi olduğunu iddia etmek yanlış olur ona bakarsanız cbf'lerde de normal kullanıcıya 4bin kuryelere 2bin km'de bir servise gelin diyorlar aynı makina niye 2 farklı km ? mesela esasında yağın sürekli değişiyor olmasıda kötü birşey değil



    şimdilik okuduklarımdan ve diğer aklıma gelenler bunlar

    ama hepsinden önemlisi -30'ları gören bir mevsimsel hava şartlarında motosiklet kullanmak ne kadar doğru bir karar olur bunu düşünmek daha iyi
    istanbulda bile karda kışta motosiklet kullanılıyor tabi cbf ybr yan yatıp sürüklenesede birşey olmuyor neticede koruma demirleri sayesinde ama kuryelerin bile çoğu bu şartlarda çalışmıyor çalışalarda gerçekten maddi sıkıntılar çeken insanlar oluyor daha fazla para kazandıkları için aynı zamanda. şahsen ben bu havalarda özellikle kurye kullanımına karşıyım daha fazla para ödemekten değil kendi işim için motor kullanan birine birşey olmasını istemediğimden extreme şartlar altında o adamı ben çalıştırıyor sayılıyorum neticede
    Hocam sizin tavsiyeniz ne olurdu bu koşullar altında motosiklet olarak? Rx3i daha mi iyi olur diyorsunuz?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------

    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin yerinde olsam 10 bine bir doğan yada toros alır 4 tane de kış lastiği, bir de çorum kaloriferi taktırır bakardım keyfime kış günü. Orada donarsın motorla ve her an düşme riskin var. Üstelik sen iyi kullansan bu sefer de etrafındaki biri gelip sana çarpabilir. Fazla riskli, üstelik yedek parça derdin de olmaz.
    Hocam o arabalarla servisten çıkamam hem dediğim gibi masrafı fazla olur arabaların malum öğrenciyim.

  14. #34
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Do nar sın.Bu kadar net yazıyorum.Full rukka yada klim set alıcak paran varsa bilemem

  15. #35

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Kar kış kıyamet motor süren biriyim.
    Kar başka.
    Buz başka.
    Buzun olduğu yerde motor işi yaş.
    Motor için tercihimi sorarsan da 3 kez crf dedim kısmetse 4 olucak.

  16. #36

    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Bisan Pasific 125
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Do nar sın.Bu kadar net yazıyorum.Full rukka yada klim set alıcak paran varsa bilemem
    Ona bir çözüm bulurum sadece bir monta 500 600 dolar verecek halim yok ki bunun içliği pantolonu eldiveni vs de var. 1500 liraya bir şeyler almaya çalışacağım.

  17. #37
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı N4O1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ona bir çözüm bulurum sadece bir monta 500 600 dolar verecek halim yok ki bunun içliği pantolonu eldiveni vs de var. 1500 liraya bir şeyler almaya çalışacağım.
    1500 liraya sadece Columbia,North Face filan al motosiklet montu ve pantolonunun altına giyecek.Ama bunlar da bence en fazla 50 km/h'e kadar korur sonra yine donmaya başlarsın.

  18. #38

    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Bisan Pasific 125
    Alıntı Alonedark93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kar kış kıyamet motor süren biriyim.
    Kar başka.
    Buz başka.
    Buzun olduğu yerde motor işi yaş.
    Motor için tercihimi sorarsan da 3 kez crf dedim kısmetse 4 olucak.
    Neden crf peki hocam artıları nedir rx3i'ye göre?

  19. #39
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı N4O1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam sizin tavsiyeniz ne olurdu bu koşullar altında motosiklet olarak? Rx3i daha mi iyi olur diyorsunuz?[COLOR="Silver"]
    kışın her halükarda binemeyeceksin 2 motosikletede
    yazında arazi koşullarında gitmeyeceksen rx3i evo bakardım ben

    bakın kimse kara kaşına kara gözüne almıyor alırken herkes çin malı olduğunun farkında
    muadili olarak dl250 var türkiyeye geldimi bilmiyorum birde gs300 olacak ama gelip gelmeyeceği belli değil hoş gelsede tahmin edersinizki 20bin tl'den aşağı pek olacağını sanmam bu 2 motosikletinde hatta 25bin 30bin bandında olacaktır minimum

    peki arada 10bintl fark ödemeye değecek mi bunca vergi ödüyorken birde ? aralarında olsa olsa en fazla 3 4 hp fark olacaktırki bu size aman aman birşey katmayacak yani ortalama max 160 yapabildiklerini düşünsek birinin 10km daha hızlı gidebiliyor olması veya 160'a kadar çıktığınızda 1 veya 2 motor fark atabiliyor olmaları hiç bir işe yaramayacak sonuçta gideri ve gücü az çok ortada olan makinalar yakıt ve bakım tasarrufu sağlayıp uygun maliyetler ile satın alınabilirlik için tasarlanmışlar yollarda benimki bu kadar basıyor benim motorum seninkini şöyle deler mantığı ile bakmayacaksınız. 3 4 hp üstün makinadaki adam diğer dandik motordakine göre kg farkı yüksek çıkarsa o hp'lerinde pek bir anlamı kalmaz bu arada kg başına düşen beygir oranı önemlidir çünkü oda dediğim gibi yarış motoru bakmıyor ve pist ortamında değiliz ulaşım araçlarıdır bunlar tamamiyle

    yani herkes makina alırken en güzelini ister en iyisini ister ama herkes cebindeki imkanlar ile ilerliyor

    gönül isterki ss severlerin hepsi bmw s1000rr hp4 veya yamaha r1m alabilsin endurocular r1200gs adv veya ktm 1200 adv alabilsin
    ama gel görelim ki hayaller daha çok sanayi olduğundan ülkemizde herkes cebine göre bir şeyler bakıyor



    kısacası arazi sürüşü ( öyle aman aman hoplama zıplama pek olmaz crf 250 L ile ) yapmak istiyorsan daha çok crf
    ama daha çok yol sürüşü yapmak istiyorsan rx3i evo

    bu biraz senin kararına kalmış birşey
    crf'de boy için endişelenme arka süspansiyon bağlantısını değiştirip aşağıya indirebilirsin uygun ölçülere geliyor aynı zamanda süspansiyonlar yumuşak olduğundan oturduğunda da hayli çöküyor motor ama asfalt kullanımı ve asfalltaki ani manevralar için bu süspansiyon tarzı uygun değildir
    adventure makinalarda bile bu kadar yumuşak süspansiyon yoktur çok daha ağır oldukları halde dikkatinizi çekerim kullanmadıysanız da öğrenin ( bu tam olarak hangi tarzda nerede süreceğini bilmeden yorum yapanlar için )
    rx3i içinde muhtemelen alçaltma aparatı bulursun ama türkiyede zor veya yaptırman gerekir

    internette ebay aliexpress tarzı sitelerde rear suspension lower kit veya low/ lower link olarak bakabilirsin genel olarak link adı kullanılıyor


    karar tümüyle sende olmalı aldığın zaman keşke dememelisin. yani 2 motoru da her yönden iyice araştır kullanım tarzını belirle +larını -lerini tart ve bilerek al.
    ama tekrar ediyorum kışın her 2 motoruda kullanamayacaksın zaten hem soğuk hem don nedeni ile

    bana bakarsan 600cc motosikletim var hemde 2001 model
    neredeyse 90bin km'de üstelik

    bir çoğuna göre pert bir motosiklet ve hatta 5 para etmez
    ama halen gaza yüklenirsem 600f'lerin çoğunu geçiyorum
    ve halen dışarda gören birisi 2001 model olduğunu duyduğunda şaşırıyor gerek çalışma sesi gerek şasi duruşuyla diri bir makina olması nedeni ile yani en dandik makinayla bile km'lerce sorunsuz yol alan insanlar var bazı konular tümüyle makinaya nasıl baktığın ile alakalı sen hor kullanıp içine edersen tabiki makinan seni yolda bırakır ama sen el üstünde tutar adam akıllı amacına uygun kullanırsan senelerce mutlu binersin



    son olarak bilmeyenler için yazıyorum
    crf'de radyatör yerini bilenler varmı acaba ? söyliyim sol grenaj altında ve düştüğünüzde korumanız yok ise eziliyor ve peteklerin çoğu soğutma işlevini yitirebiliyor çarpma şiddetine göre grenajlar çok para tutmasada radyatör can sıkıcı bir durum olabiliyor
    sağlam korumalar var ama bir yerden sonra bunlarda yamulup kırılabiliyorlar

  20. #40

    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Bisan Pasific 125
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kışın her halükarda binemeyeceksin 2 motosikletede
    yazında arazi koşullarında gitmeyeceksen rx3i evo bakardım ben

    bakın kimse kara kaşına kara gözüne almıyor alırken herkes çin malı olduğunun farkında
    muadili olarak dl250 var türkiyeye geldimi bilmiyorum birde gs300 olacak ama gelip gelmeyeceği belli değil hoş gelsede tahmin edersinizki 20bin tl'den aşağı pek olacağını sanmam bu 2 motosikletinde hatta 25bin 30bin bandında olacaktır minimum

    peki arada 10bintl fark ödemeye değecek mi bunca vergi ödüyorken birde ? aralarında olsa olsa en fazla 3 4 hp fark olacaktırki bu size aman aman birşey katmayacak yani ortalama max 160 yapabildiklerini düşünsek birinin 10km daha hızlı gidebiliyor olması veya 160'a kadar çıktığınızda 1 veya 2 motor fark atabiliyor olmaları hiç bir işe yaramayacak sonuçta gideri ve gücü az çok ortada olan makinalar yakıt ve bakım tasarrufu sağlayıp uygun maliyetler ile satın alınabilirlik için tasarlanmışlar yollarda benimki bu kadar basıyor benim motorum seninkini şöyle deler mantığı ile bakmayacaksınız. 3 4 hp üstün makinadaki adam diğer dandik motordakine göre kg farkı yüksek çıkarsa o hp'lerinde pek bir anlamı kalmaz bu arada kg başına düşen beygir oranı önemlidir çünkü oda dediğim gibi yarış motoru bakmıyor ve pist ortamında değiliz ulaşım araçlarıdır bunlar tamamiyle

    yani herkes makina alırken en güzelini ister en iyisini ister ama herkes cebindeki imkanlar ile ilerliyor

    gönül isterki ss severlerin hepsi bmw s1000rr hp4 veya yamaha r1m alabilsin endurocular r1200gs adv veya ktm 1200 adv alabilsin
    ama gel görelim ki hayaller daha çok sanayi olduğundan ülkemizde herkes cebine göre bir şeyler bakıyor



    kısacası arazi sürüşü ( öyle aman aman hoplama zıplama pek olmaz crf 250 L ile ) yapmak istiyorsan daha çok crf
    ama daha çok yol sürüşü yapmak istiyorsan rx3i evo

    bu biraz senin kararına kalmış birşey
    crf'de boy için endişelenme arka süspansiyon bağlantısını değiştirip aşağıya indirebilirsin uygun ölçülere geliyor aynı zamanda süspansiyonlar yumuşak olduğundan oturduğunda da hayli çöküyor motor ama asfalt kullanımı ve asfalltaki ani manevralar için bu süspansiyon tarzı uygun değildir
    adventure makinalarda bile bu kadar yumuşak süspansiyon yoktur çok daha ağır oldukları halde dikkatinizi çekerim kullanmadıysanız da öğrenin ( bu tam olarak hangi tarzda nerede süreceğini bilmeden yorum yapanlar için )
    rx3i içinde muhtemelen alçaltma aparatı bulursun ama türkiyede zor veya yaptırman gerekir

    internette ebay aliexpress tarzı sitelerde rear suspension lower kit veya low/ lower link olarak bakabilirsin genel olarak link adı kullanılıyor


    karar tümüyle sende olmalı aldığın zaman keşke dememelisin. yani 2 motoru da her yönden iyice araştır kullanım tarzını belirle +larını -lerini tart ve bilerek al.
    ama tekrar ediyorum kışın her 2 motoruda kullanamayacaksın zaten hem soğuk hem don nedeni ile

    bana bakarsan 600cc motosikletim var hemde 2001 model
    neredeyse 90bin km'de üstelik

    bir çoğuna göre pert bir motosiklet ve hatta 5 para etmez
    ama halen gaza yüklenirsem 600f'lerin çoğunu geçiyorum
    ve halen dışarda gören birisi 2001 model olduğunu duyduğunda şaşırıyor gerek çalışma sesi gerek şasi duruşuyla diri bir makina olması nedeni ile yani en dandik makinayla bile km'lerce sorunsuz yol alan insanlar var bazı konular tümüyle makinaya nasıl baktığın ile alakalı sen hor kullanıp içine edersen tabiki makinan seni yolda bırakır ama sen el üstünde tutar adam akıllı amacına uygun kullanırsan senelerce mutlu binersin



    son olarak bilmeyenler için yazıyorum
    crf'de radyatör yerini bilenler varmı acaba ? söyliyim sol grenaj altında ve düştüğünüzde korumanız yok ise eziliyor ve peteklerin çoğu soğutma işlevini yitirebiliyor çarpma şiddetine göre grenajlar çok para tutmasada radyatör can sıkıcı bir durum olabiliyor
    sağlam korumalar var ama bir yerden sonra bunlarda yamulup kırılabiliyorlar
    Anladım hocam fakat kışın da kullanacağımı varsayarsanız kar üzerinde yani hangisi daha avantajlıdır ben bunu merak ediyorum aslında.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)