Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Bajaj Karabük Yetkili Servisinden Büyük Ayıp

    REKLAM ALANI
  1. #1
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Merhaba arkadaşlar,

    Yakın zamanda büyük bir haksızlığa uğradım, bunu sizlerle paylaşmak ve fikirlerinizi almak istedim. Biraz uzun olacak kusura bakmayın, hikayenin başlangıç tarihi bayağı eski çünkü, beni uzun süredir oyalıyorlar.

    Bundan üç ay bilmem kaç gün önce motorum olan Discover 150F ile Karabük-Ankara turu yapmıştım. Gidiş yolunda ve Ankara trafiğinde hiçbir sorun çıkarmamış olan motordan, dönerken ince, garip bir ses geldiğini fark ettim. Halbuki ne gidişte, ne de dönüşte motoru çok fazla yoracak bir hareket yapmıştım. "Belki ısınmıştır ya da uzun süredir yolda olduğum içindir" deyip yola devam ettim ancak ertesi gün sesin devam ettiğini fark edip yetkili servise gittim. Bu esnada takvimler 24 nisanı gösteriyordu.

    Karabük Bajaj yetkili servisi bana eline yeni motorlar geldiğini, motorumu almaya yerinin olmadığını söyledi. Bekleriz, deyip eve döndüm. Dört gün sonra tekrar gittim, cevap aynıydı. Bu durum toplam 10 gün içerisinde üç kez tekrarlandı. Son gidişimde de aynı cevabı alınca "allah allah, adam bizi mi sallıyor acaba" deyip Kuralkan'la iletişime geçtim, durumu ilettim. Servise ulaşacaklarını ve bana haber vereceklerini söylediler ancak yine yaklaşık 10 günlük bir beklemenin sonrasında tekrar servise gidip duruma bakmaya karar verdim.

    Servise gittiğimde usta bana manalı manalı baktı, "konuştun mu fabrikayla" dedi, belli ki ya fabrika kendisine ulaşmıştı, ya da etrafımdan biri durumu ustaya çıtlatmıştı. "Madem fabrikaya beni şikayet ettin, ben de senin motorunu tamir etmiyorum" özetli bir cümle kurdu. "Ne demek motorunu almıyorum" dedim, "böyle bir lüks olabilir mi?" Sonra ustam başladı söylenmeye, zaten ona para kazandırmıyormuşuz, paralı işleri başkasına yaptırıp ona işin "ameleliğini" yaptırıyormuşuz. Bunları söylerken kast ettiği şeyler garanti durumları, kendisi yedek parça ve sarf malzemeyi fahiş fiyata sattığı için kendi işimizi kendimiz gördüğümüzde sorun oluyormuş, bunu öğrendim. Kısaca ona garantiden garantiye gelmemizden şikayet etti. "Bajaj'a ücretsiz mi çalışıyorsun" dediğimde "Bajaj bana paramı 4-5 ay sonra veriyor, ben neden onları bekleyeyim ki?" dedi, benim yapabileceğim bir şeymiş gibi.

    Mantıksız bir karar vermemesi için dil döktüm ustaya, "Bak usta" dedim," ufacık şehirdeyiz, senin bize ihtiyacın olur, bizim sana" dedim, "Ben senin motoruna bakmam, git nerede yaptırırsan yaptır" deyince uzatmanın anlamı olmadığına kanaat getirip tekrar Kuralkan'la iletişime geçtim. Bana sundukları çözüm her biri 130'ar kilometre ötede olan Bartın veya Kastamonu'daki bir servise motoru bırakmam oldu. Dedim bu nasıl iş, servis kafasına göre beni kabul etmiyor ve sizin bana sunduğunuz çözüm başka bir şehre gitmem mi? Motorum yol yapacak durumda değil ve ben de öğrenciyim, bilmem kaç yüz lira verip de kamyona yükletip götüremem motorumu. "Bari servis yol masraflarımı karşılasın" dedim, "böyle bir şey yapamayız" dediler. "E bunun servise bir yaptırımı yok mu" dedim, "kafasına göre müşteriyi engelleyebiliyor mu?" "Biz başka bir servis arayışına gireceğiz" dediler, "eğer bize bir öneriniz varsa şu şu yollardan iletin."

    Buraya kadar her şey güzel. Ancak bugün bile görüyorum ki, Kuralkan için bir günümü harcayıp, bölgedeki servisleri gezip, Kuralkan'a öneride bulunduğum halde servis için bir şey yapılmadığını görüyorum, hala yetkili servis listesinde Karabük'te tek görünüyor. İsim vermeyi gereksiz görüyorum çünkü buradakiler zaten durumu bilir ve servisten de bir şekilde şikayetçidir zaten; bilmeyen diğer forumdaşlarımsa resmi siteden kolaylıkla bakabilir. Bu arada eklemeliyim ki Ekrem Ata beye bireysel olarak ulaştım ve bana konunun inceleneceğini söyledi, ancak bugüne kadar bana ne Kuralkan'dan herhangi bir biçimde dönüş yapıldı, ne de herhangi bir sonuç görebildim. Ekrem bey bu konuya denk gelirse kendisinden bana ulaşmak nezaketini göstermesini rica edeceğim.

    Konuya dönersek, iş başa düştü deyip Kastamonu'daki bir servisle görüştüm, gelin dediler. Arızalı motorum ve iki motorcu arkadaşımla birlikte yollara düştük, ancak gel gelelim biz 10km gidemeden motordan "ciyak" diye bir ses geldi ve bir şeyler boşa düştü. Motora giden güç kesilmişti, kranktan kaynaklı bir sorun olduğunu tahmin etmiştik arkadaşlarla ama bugün biliyorum ki krank ve şanzıman komple dağılmış.

    Hikayenin bundan sonrası daha da ilginç, bilmem daha önce motorla motor çekmeyi denediniz mi ancak ben denememiştim, oldukça lanet bir işmiş. Yanımıza aldığımız, nalburun "bu seni rahat rahat çeker abi" dediği ip her fırsatta kopmaya başladı, o gün de şansımıza ülke genelinde motorcu çevirmeleri varmış. Daha yola çıkmadan çevrilmeye başlanan biz, yol boyunca yanlış hatırlamıyorsam dört kez çevrildik. Bunlardan biri de bir jandarma karakoluna denk geldi, sağ olsunlar hem bize çay ve su ikram ettiler (hava 30'lu derecelerin üst çeyreğindeydi ve yanıyordu), hem de tahminen tank çekmeye müsait olan, başparmak kalınlığında bir uydu kablosunu bize hediye ettiler, yola devam edebilelim diye. O kablo sayesinde (ki onu da iki kez koparmayı başardık) Kastamonu'ya üç kez ölüm tehlikesi atlatarak ulaştık ve motoru servise bıraktık. Motor 23 gün boyunca serviste kaldı, ustanın söylediğine göre yedek parça bekleniyordu. Her ne ise, sonuç olarak birkaç gün önce motorumu teslim aldım, birkaç eksiklik var ancak uzatmayı ve sizi daha fazla yormayı gereksiz görüyorum.

    Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim, okumaya üşenen arkadaşlar içinse özet geçeyim ki çok da küfür yemeyelim:

    Bajaj Karabük servisi, bireysel arzuları çerçevesinde, arızalı olan motorumu tamir etmemeyi uygun gördü ve beni çok sıkıntılı durumlarda bıraktı; Kuralkan'dan da servise yönelik herhangi bir çalışma görmedim, en azından sonuç olarak. Dahası, anlattığım gibi bunlar üç küsur ay önceydi, dolayısıyla bu servis benim garanti süremden en az iki ayı boşa harcamayı başardı. Servisi tüketici mahkemesine vermeyi düşünüyorum, bana bu konuda yol gösterecek arkadaşlar var mıdır? Tüketici mahkemesine neyi delil olarak gösterebilirim?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

    Şu an fark ediyorum ki bayağı yazmışım ancak dediğim gibi konu uzun, en özet halini de sonda belirttim. Tekrar kusuruma bakmayın arkadaşlar. Dilimiz sürçmüş ise de affola.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Ocak 2017
    Bu bayiden benzer bir muameleye de ben maruz kalfım, konusunu da açmıştım, müşteri hizmetlerine de şikayet etmiştim fakat dalga geçer şekilde geri dönmüşlerdi. Resmen bayide kendi motorumu kendim tamir etmiştim, kimse el sürmedi çırak ve ben uğraştık. Bir kaç ay önce tesadüfen Ekrem beyle mesajlastık durumu da kendisine ilettim motoru sattığımı da söyledim ve diğer arkadaşların sorunlarıyla ilgilenmesinin herkes içindaha hayırlı olacağını söyledim.
    Ekrem beye ulaşabilirseniz ancak o ilgilenir müşteri hizmetleri falan hak getire.

  3. #3
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    bacaccilar birazdan savunmaya gelir
    Eski_kasa ve Shrieker bunu beğendiler.

  4. #4
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Evet, Bajaj'dan önce bir Mondial sahibiydim ve bu bayi aynı zamanda Mondial'e çalışıyordu. Servise ilk gittiğim zamandan beri kendi işimi kendim görürüm, çünkü kendisine pek güvenmiyorum ve servisten memnun olunmadığını da biliyorum. Size de aynı şekilde yaklaşmış olması can sıkıcı. Ekrem beye ulaştım ancak kendisinden geri dönüş alamadım. Bu konuya denk gelirse bana ulaşmasını rica ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------

    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bacaccilar birazdan savunmaya gelir
    Amacım karalamak değil elbette, yalnızca derdimi anlatıp sizlerin de fikrini almak. Sorun garantiden çözüldü ancak uzun süre bekletildim ve garantimin boşa geçen bir süresi var.

  5. #5

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Ekrem amca buyur malzeme bu, eldeki bu.

    Ben senin motoruna bakmam!!!

    Bu lafın altından cinayet çıkar be!!

    Servisleriniz dingonun ahırı gibi kullanıyor galiba isim hakkınızı.

    Geçmiş olsun sanada kardeşim..

  6. #6
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Sağolasın hocam, umarım garantiden boşa giden sürem için bir şeyler yaparlar.

  7. #7

    Üyelik
    18 Nisan 2017
    Şehir
    konya-ankara
    kabul edilemez. kuralkan ve bajaj nasıl kaybeder yazısı resmen...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

    birazdan facebookta bajaj türkiye sayfasına bu konu hakkında bir mesaj atacağım. birkaç kişi daha atarsak infial yaratmış olduğunu anlayıp işlem yapacaklardır.
    roadpeople bunu beğendi.

  8. #8
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Desteğiniz için teşekkür ederim, sesimizi duyurabilirsek ne mutlu bize.
    roadpeople bunu beğendi.

  9. #9
    ccc67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2013
    Motosikleti
    Cbr 125 (2014 kirmizi) /Artik Cbr 250 (2016 siyah)
    Honda deyince bize markacılık yapmayın diyorlar.Bazı şeyler maalesef marka kalitesi oluyor.Geçmiş olsun
    Shrieker, roadpeople ve Eski_kasa bunu beğendiler.

  10. #10
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Sağolun, marka olarak bir şey söylemek istemiyorum ancak Kuralkan'ın bu servise müdahale etmesi gerektiği düşüncesindeyim.
    roadpeople bunu beğendi.

  11. #11
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    İlk başta "okumadık kardeş, durumumuz yoktu" diyecektim, ama bir nefeste okudum vallahi. Öncellikle çok geçmiş olsun.Bu Kuralkan malesef sittin senedir böyle. Hyosung 2008'de globalden kendilerine geçerken atıp tutan şöyle bir reklamatörleri vardı forumda (forum unutur, dünya unutur, evren unutur, ben unutmam). Off ne atıp tutmalar, caka satmalar ! Kuralkan hyosungu şöyle uçuracak, böyle kaçıracak ... Hyosung bunlara geçti, aynı senin açtığın gibi başlıklar açılmaya başlandı Hyosung sürücüleri tarafından.

    Hiçbir değişiklik yok. Kullanıcıya güven verme sıfırın altında. Ekrem Bey gibi gene reklamasyon hamleler. Bu adamı da methede ede bitiremidler. Yahu kardeşim, sen verdiğin paranın karşılığını alabiliyor musun ona bak. Yok efenim, Ekrem Bey çok sıcak, ilgili, babacanmış, sen kimsin köpek nasıl laf edermişsin adama Kaldı ki bu konuyu Ekrem Bey'le de görüşmüşsünüz. Sonuç ? Demek ki adamın bir forsu yok veya umrunda değil. Geçenlerde dominar 400 alsam mı diye düşünüyodum. Uzak durmak en iyisi.
    roadpeople bunu beğendi.

  12. #12
    Eski_kasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-03 660 / tvs apache 150
    eee dostum bu işler böyle malesef. marka belki her servise diş geçiremiyordur profesyonel olmayı başaramamıştır bazı konularda vsvs...
    roadpeople bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    20 Temmuz 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200 ABS-TNT250-MT25
    Alıntı ccc67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda deyince bize markacılık yapmayın diyorlar.Bazı şeyler maalesef marka kalitesi oluyor.Geçmiş olsun
    Onu bi geçeceksin kardeşim. Yamaha servisine motorumu bırakıp daha kötü halde aldım ben. Marka olayını geçin servisten servise değişiyor işler
    roadpeople bunu beğendi.

  14. #14
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk başta "okumadık kardeş, durumumuz yoktu" diyecektim, ama bir nefeste okudum vallahi. Öncellikle çok geçmiş olsun.Bu Kuralkan malesef sittin senedir böyle. Hyosung 2008'de globalden kendilerine geçerken atıp tutan şöyle bir reklamatörleri vardı forumda (forum unutur, dünya unutur, evren unutur, ben unutmam). Off ne atıp tutmalar, caka satmalar ! Kuralkan hyosungu şöyle uçuracak, böyle kaçıracak ... Hyosung bunlara geçti, aynı senin açtığın gibi başlıklar açılmaya başlandı Hyosung sürücüleri tarafından.

    Hiçbir değişiklik yok. Kullanıcıya güven verme sıfırın altında. Ekrem Bey gibi gene reklamasyon hamleler. Bu adamı da methede ede bitiremidler. Yahu kardeşim, sen verdiğin paranın karşılığını alabiliyor musun ona bak. Yok efenim, Ekrem Bey çok sıcak, ilgili, babacanmış, sen kimsin köpek nasıl laf edermişsin adama Kaldı ki bu konuyu Ekrem Bey'le de görüşmüşsünüz. Sonuç ? Demek ki adamın bir forsu yok veya umrunda değil. Geçenlerde dominar 400 alsam mı diye düşünüyodum. Uzak durmak en iyisi.
    Oo, eskilerden ayar gelmiş Zamanında Kuralkan'a servis önermek için dolaştığım servislerden biriyle konuşmuştum geçen, "servisin elinden yetkisini alacağız dediler ama hala bekliyoruz" dediğimde bana şöyle demişti: "Kuralkan ikili ilişkileri iyi olan bir firma, sana 'Tamam, servisin yetkisini alıyoruz' derler ama öbür taraftan servis 'Arada bir olur böyle sıkıntılar' dediğinde bir şey demezler."

    Umarım böyle bir şey doğru değildir, Kuralkan bana böyle olmadığını lütfen göstersin.

  15. #15
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Geçmiş olsun, çok can sıkıcı bir durum yaşamışsın.
    O servisteki usta nedir hayret ediyorum.
    Bajaj çok kötü yorumlar alıyordu zaten ama bu iyice saçmalıkmis.
    roadpeople bunu beğendi.

  16. #16
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Evet, böyle bir ustayla muhatabız ne yazık ki. Üstelik şehirde başka Bajaj servisi olmadığı için her sorun yaşadığımda Kastamonu'ya kadar gitmem mi gerekli? Mesela akü sorunum var, uzun zamandır akü şarj tutmuyor, daha önce değiştiği halde. Şimdi tekrar değişmesi gerek ve Kastamonu'daki servis aküyü değiştirmemiş, şimdi benim akümün değiştirilebilmesi için tekrar Kastamonu'ya gitmek zorunda kalmam çok mantıksız.

  17. #17

    Üyelik
    07 Ocak 2017
    Dükkanın sahibi yanılmıyorsam Fatih beydi, tamir taklavat işine kardeşi olarak tanıttığı yüzü sirke satan kişi bakıyor. Bu yüzü sirke satan arkadaş, tamir işlerine bakıyor derken sadece yağ ve filtre değiştiriyor bunun dışında bir şey yapmıyor.
    Ha hakkını yemeyelim telefondan aldığı direktiflerle stop sorunu yok dediği motosikletime yazılım da atmıştı, gerçi işe yaramamıştı.

    Benim düşüncem ya motosiklet tamirinden anlamıyorlar ya da sattım gitti ne halin varsa gör kafasındalar.

    Bu bayi yüzünden töbe ettim bajaj a hatta uzun bir süre motosiklet almaktan çekindim bunlar yüzünden.

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Kanuni zamanında Tekirdağ Çerkezköy Aslanlar moto da benim cahilligimden faydalanıp haksız kazançlar elde etti.Musteri hizmetleri benle resmen dalga geçti.Sikayet var a yazan arkadaş direk işten atılmalı markaya tamamen zarar veriyor.Ben ve çevremdeki tüm motosiklet arayışı içinde olan arkadaşlarım "Acaba bajaj mi alsak" sorularına yaşadığımı anlatır vazgeçiririm.Hep söylemişimdir bajaji keske kuralkan getirmeseydi diye.Servisler rezalet olabilir ama onemli olan o servise gereken cezayı verip müşterinin memnuniyetini sağlamaktır.
    BAKMAYİN ŞİMDİKİ TAVİRLARİNA.SİRF BAJAJ SATTİ DA PARA KAZANDİLAR DİYE MUSTERİ DEGERE BİNDİ.AMA HALA AYNİ EKİP İLE DEVAM EDİLİYORSA KURALKAN BİTİK BİR FİRMADİR.

  19. #19
    ccc67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2013
    Motosikleti
    Cbr 125 (2014 kirmizi) /Artik Cbr 250 (2016 siyah)
    Alıntı etc33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onu bi geçeceksin kardeşim. Yamaha servisine motorumu bırakıp daha kötü halde aldım ben. Marka olayını geçin servisten servise değişiyor işler
    Yamaha en azından bu şekilde sizi geçiştirmez diye düşünüyorum.Magduriyeti misli ile karsilar

  20. #20
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Bu motor isterse japonun yari parasi olsun ve daha kaliteli olsun ne anladim simdi bu isten.Kavga degil cinayet sebebi.

    Daha once ismini vermistim suan vermiyorum 2011 de 0 aldigim cbr 125 motoruma 2. Bakim icin anadolu yakasinda yetkili bir honda servisine gittigimde fatura da scooter yagi koyduklarini gordum.Sordugumda bisey olmaz dediler.Neyse dedim ciktim evime gittim Honda TR ye bir mail,ardindan yarim saat gecti Honda TR aradi.Yasanan olay icin ozur dileriz,istediginiz gun ve saat gidip bakiminizi tekrar yaptirabilirsiniz diye.1 gun sonra sozu gecen bayii aradi cagirdi,gittim pasa pasa degistiler bir de motoru yikayip teslim ettiler.Kimse yamaha servisinden daha kotu halde aldim motorumu demesin.Lafini gecirememissindir o zaman,ya da pesine dusmemissindir.Marka bayii ye boyle soz geciriyor iste.

    Arkadasin yasadigi bu olayda Kuralkan a ulasip nasil baska bir servise gidin cevabi alir ya.Boyle bisey Kuralkan musteriye nasil soyleyebilir.Gecmis olsun..


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)