Bajaj Karabük Yetkili Servisinden Büyük Ayıp
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar daha önce mondial KT125 motorum varken 2007 de başıma buna benzer bir olay meydana geldi. Biraz araştırma yapınca,
1)Markalar pazara girebilmek için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın şart koştuğu bilmem kaç il ve ilçede servis olması şartı için rast gele, firma rehberlerinden motosiklet tamircisi seçerek servis ilan ediyor.
2)Bu servislere ilk 500 bakımının parası nasıl olsa ileride parça alacaksınız diye ödenmiyor.
3)Büyük markaların servislik vermek için istediği fiziksel yeterlilik( dükkan metre karesi, usta adeti vs) yanında istediği banka teminat mektubu istenmiyor.
4)Servis yedek parça istediğinde; istediğin parçaların tutarını cebinden X bankasına yatır, dekontunu bize faks ile gönder bizde yedek parçaları gönderilim sen parçaları kullanınca tahsil edersin diyorlar. (banka teminat mektubu yok ya)
Bunların ışığında servis fabrikada parça yok sen piyasadan parça temin et diyor.
Ve sorumsuzluk örneği sergileyerek düzenlemeleri gereken 3 nüsha servis formunu ( 1 nüsha size veriliyor, 1 nüsha fabrikaya gönderiliyor, 1 nüsha kendinde kalıyor) doldurmuyorlar. Fabrikada sen bakımları yaptırmadığından ürün garanti dışı diyor. Uzun ve zorlu uğraşlar sonunda garanti mekanizması çalıştırılıyor.
Yazım hatalarım varsa af oluna
Reklamlar
-
Bajaj bu ayıbı düzeltti mi ?
-
Nekronun kralını yapmış gibi olacağım ancak affedin, forumda ara sıra takılmama rağmen hiç denk gelmemişim kendi başlığıma. Sevgili Shrieker, merak edip sorduğunuz için teşekkür ederim. Sonuç alamadık tabii ki, ben ve görünen o ki birçok kişinin daha şikayetçi olduğu servis hala yetkili servis unvanıyla ortalıkta dolaşıyor.
Yine de diğer motosiklet tamircilerinde gezindikçe kulağıma bazı şeyler çalındı. Örneğin, bir tamirci Bajaj'ın arada bir gelip kendisine servislik vermek istediğini; ancak kendisinin Bajaj'ın servis işlerine çok düşük ücret vermesinden dolayı kabul etmediğini söyledi. Ne kadar doğrudur bilemiyorum, bu bahseden arkadaşın durumumdan da haberi vardı. Eğer zihnim beni yanıltmıyorsa bu sözcük kalıbını bir tamirciden daha duymuş olabilirim; yine de emin konuşmayayım. Tabii küçük şehirdeyiz, dedikodular elbet dolaşıyordur kendi aralarında.
Bu durumda belki de Kuralkan servislere hakikaten doğru düzgün para vermiyordur; yine de az para vereceğiz diye etrafta ne kadar çer çöp servis varsa toplamak doğru mudur, tartışılır. Beni aylar sonra tekrar dinlediğiniz için teşekkür ederim
-
freelancer adlı üyeden alıntı
Nekronun kralını yapmış gibi olacağım ancak affedin, forumda ara sıra takılmama rağmen hiç denk gelmemişim kendi başlığıma. Sevgili Shrieker, merak edip sorduğunuz için teşekkür ederim. Sonuç alamadık tabii ki, ben ve görünen o ki birçok kişinin daha şikayetçi olduğu servis hala yetkili servis unvanıyla ortalıkta dolaşıyor.
Yine de diğer motosiklet tamircilerinde gezindikçe kulağıma bazı şeyler çalındı. Örneğin, bir tamirci Bajaj'ın arada bir gelip kendisine servislik vermek istediğini; ancak kendisinin Bajaj'ın servis işlerine çok düşük ücret vermesinden dolayı kabul etmediğini söyledi. Ne kadar doğrudur bilemiyorum, bu bahseden arkadaşın durumumdan da haberi vardı. Eğer zihnim beni yanıltmıyorsa bu sözcük kalıbını bir tamirciden daha duymuş olabilirim; yine de emin konuşmayayım. Tabii küçük şehirdeyiz, dedikodular elbet dolaşıyordur kendi aralarında.
Bu durumda belki de Kuralkan servislere hakikaten doğru düzgün para vermiyordur; yine de az para vereceğiz diye etrafta ne kadar çer çöp servis varsa toplamak doğru mudur, tartışılır. Beni aylar sonra tekrar dinlediğiniz için teşekkür ederim
Bende sevmiyorum o bayiyi hiç gitmem . Motoru sattıktan sonra kesinlikle tavırları değişiyor ne motorla ilgileniyorlar ne bşey le inşallah karabüke başka mondial bayisi açılır
-
Aynen, eskiden Mondial kullanıcısıyken de anlaşamazdık pek. Şimdi cross motor alacağım, X-treme Max 200 düşündüklerim arasında, sırf yetkili servis orası diye sıfır motor almayı düşünmüyorum.
-
ccc67 adlı üyeden alıntı
Honda deyince bize markacılık yapmayın diyorlar.Bazı şeyler maalesef marka kalitesi oluyor.Geçmiş olsun
Honda benim evime kadar servis aracı yollamıştı, sağlamlık kalite falan tartışılır o konuya girmiyorum ama servis konusunda hintliler ciddi sıkıntılı, Bajaj ile ilgili servis sorunu yaşayan arkadaşlarım var, motoru yapmadan "ben yaptım onu sen bozmuşsundur tekrar" diyen ustalara denk gelince dedim ki kanka bu iş böyle olmaz.
-
rezillik puanım : 10/9. puan kırdığım yer bu motorların hala alınıp satılıyor oluşu. benzer bir sorunu ben de yaşadım zamanında. bendeki de 150s olanından idi. bunların hepsinde olan terletme vakası ile karşılaşmış ve ustanın kim uğraşacak şimdi bununla triplerine maruz kalınca satış müdürü de dahil olmak üzere bu holdingin tüm birimlerine kadar ulaşmış ancak sonuç alamamıştım. hatta bir ara servis yahu bir şey olmaz bundan bin gitsin dediğinde en son kızıp ciddi bir zararla sattım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)