Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Bajaj Karabük Yetkili Servisinden Büyük Ayıp

    REKLAM ALANI
  1. #21
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Doğrudur, dükkanın sahibi Fatih beydir. Dediğim gibi, kolayca ulaşılabilen bir bilgi parçası olduğu için buraya yazmayı gereksiz gördüm. Ben arkadaşların "sattım gitti, ne halin varsa gör" kafasında olduklarını düşünüyorum. Bajaj'ın haddini aşan bu servise yaptırım uygulamasını sabırsızlıkla bekliyorum.
    roadpeople bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Benim anlamadığım kendi işinizi kendiniz yapıp garantinin bozulmaması.
    Normalde garanti sürecinde servise gitmek ve bir miktar kazıklanmak gerekir.
    Garantiden ücretsiz iş yaptılarsa valla bravo.

  3. #23
    hknzrdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2016
    Şehir
    Antalya <-> İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT700V Deauville
    Böylesine büyük bir terbiyesizliği ve vurdumduymazlığı, bu denli düzgün şekilde anlatımına büyük saygı duydum.
    Öncelikle çok geçmiş olsun, bu şikayeti sikayetvar.com gibi sitelerde dillendirmen, üstüne de tüketici hakları konusunda yapılabilecekleri zorlamanı tavsiye edebilirim. Senin başın ağrımış, sorunu çözmüşsün, ama bundan sonra birilerinin başının ağrımaması için bir işe yarayabilir belki.
    Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.

  4. #24
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    ----spoiler---

    Sonra ustam başladı söylenmeye, zaten ona para kazandırmıyormuşuz, paralı işleri başkasına yaptırıp ona işin "ameleliğini" yaptırıyormuşuz. Bunları söylerken kast ettiği şeyler garanti durumları, kendisi yedek parça ve sarf malzemeyi fahiş fiyata sattığı için kendi işimizi kendimiz gördüğümüzde sorun oluyormuş, bunu öğrendim. Kısaca ona garantiden garantiye gelmemizden şikayet etti.

    ----spoiler----

    şimdi burada daha once yasanilmis fakat olayda bize bahsetmedigin bir hikaye mevcut gibi.

    sanırım motor garanti kapsamında iken bir seyler yaşanılmış ve usta buradan sana kıl kapmış.

    istersen bunlari da açıkla. hikayenin tamamını öğrenelim.

    yarım yamalak anlatarak ustayi direkt tohmet altinda birakman hoş değil.

  5. #25
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Bir motor markası düşünün ki ülkemize K holding ithal ediyor olsun bu markayı. Fakat herkes bu K holdingden yaka silkmiş ve şikayetçi.

    K holding de pazarlama ve satış müdürü olarak o markanın başına E Beyi getiriyor. E bey çok iyi bir insan, forumlarda bile kişilere yardımcı olmaya çalışıyor tek tek ama E bey harici koskoca firmada muhatap olabileceğiniz veya güvenebileceğiniz bir Allahın kulunu bulamıyorsunuz??!!

    Yani bir sorun olursa E Bey çözdü çözdü, çözemezse geçmiş olsun... Böyle profesyonellik olur mu arkadaş??

    Sonra soranlara Bajaj tavsiye etmiyorum deyince vay efendim sen kim oluyorsun da, vay efendim bizim satış adedimiz bu kadar da, biz şöyle büyük böyle büyük markayız da diye sıralanıyor, tablolar grafikler paylaşılıyor.

    Büyük marka olmak lafla olmuyor demek ki. Sorun her modelde olur, bu sorun ve mağduriyetlerin giderilmesi adına servisleriniz neler yapıyor?? Asıl büyüklük, güvenilirlik ve marka imajınızın yeri bu sorunun cevabında gizli.

    Bu arkadaşın yaşadığı bu sorun öyle ufak tefek bir şey değil(motordaki sorunu kastetmiyorum, yetkili servisin tutumunu diyorum). Bir yetkili servis geçerli büyük bir neden olmadan "Ben senin motoruna bakmıyorum!" cümlesini nasıl kurar bana önce bunun izahını yapsın bir yetkili, ondan sonra bajajı övmeye kaldığı yerden devam edebilirler.
    Darkin bunu beğendi.

  6. #26
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ----spoiler---

    Sonra ustam başladı söylenmeye, zaten ona para kazandırmıyormuşuz, paralı işleri başkasına yaptırıp ona işin "ameleliğini" yaptırıyormuşuz. Bunları söylerken kast ettiği şeyler garanti durumları, kendisi yedek parça ve sarf malzemeyi fahiş fiyata sattığı için kendi işimizi kendimiz gördüğümüzde sorun oluyormuş, bunu öğrendim. Kısaca ona garantiden garantiye gelmemizden şikayet etti.

    ----spoiler----

    şimdi burada daha once yasanilmis fakat olayda bize bahsetmedigin bir hikaye mevcut gibi.

    sanırım motor garanti kapsamında iken bir seyler yaşanılmış ve usta buradan sana kıl kapmış.

    istersen bunlari da açıkla. hikayenin tamamını öğrenelim.

    yarım yamalak anlatarak ustayi direkt tohmet altinda birakman hoş değil.
    Ne olursan olsun isterse motosikleti futbol maçında kaleci niyetine koysun tamirciye ne?Tamircinin işi tamir etmek.Parasıyla değil mi?Babasının güzel gözüne mi tamir ediyor motorları?Açıklamasına da falan da gerek yok hikayenin kalanını.Garantideki motoru yetkili servis seve seve tamir edecek.
    VECİHİ ve roadpeople bunu beğendiler.

  7. #27
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne olursan olsun isterse motosikleti futbol maçında kaleci niyetine koysun tamirciye ne?Tamircinin işi tamir etmek.Parasıyla değil mi?Babasının güzel gözüne mi tamir ediyor motorları?Açıklamasına da falan da gerek yok hikayenin kalanını.Garantideki motoru yetkili servis seve seve tamir edecek.
    kardeş, prensip olarak garantili mala servis dışında müdahale edilmez. olaya bakılırsa arkadaşımız motosikletine birkaç kere -ya kendisi ya da başka bir yer- müdahalede bulunmuş.

    ben bunu öğrenmek istiyorum. üzerime vazife değil ama hikayenin tamamını öğrenmek, büyük resmi görmek açısından önemli.

    garantili bir malı kurcalayip servise goturursen elbette servis trip atacaktır. doğal yani.

    ayrıca ustayi dinlemeden yargıda bulunmak olmaz. yargısız infaz olur.

  8. #28

    Üyelik
    07 Ocak 2017
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş, prensip olarak garantili mala servis dışında müdahale edilmez. olaya bakılırsa arkadaşımız motosikletine birkaç kere -ya kendisi ya da başka bir yer- müdahalede bulunmuş.

    ben bunu öğrenmek istiyorum. üzerime vazife değil ama hikayenin tamamını öğrenmek, büyük resmi görmek açısından önemli.

    garantili bir malı kurcalayip servise goturursen elbette servis trip atacaktır. doğal yani.

    ayrıca ustayi dinlemeden yargıda bulunmak olmaz. yargısız infaz olur.
    Servisin öyle bir şüphesi varsa alır evrakları ürünü garanti dışı bırakan durumu belirterek sisteme bilgilerini girer ve garantiyi iptal eder. Yok öyle bilip bilmeden sallamak.
    Hiç bir servis keyfi ben senin malını tamir etmiyorum başka servise git diyemez. Sizin ki kraldan çok kralcılık başka da bir şey değil.
    RoofRoof, roadpeople ve maktama bunu beğendiler.

  9. #29
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Alıntı astrofizik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim anlamadığım kendi işinizi kendiniz yapıp garantinin bozulmaması.
    Normalde garanti sürecinde servise gitmek ve bir miktar kazıklanmak gerekir.
    Garantiden ücretsiz iş yaptılarsa valla bravo.
    Eksik bilgi vermişim sanırım, bu bahsettiklerim bende Mondial var idiyken oldu. Discover'ı aldıktan sonra daha bakım kilometresine gelemeden arıza verdik.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    şimdi burada daha once yasanilmis fakat olayda bize bahsetmedigin bir hikaye mevcut gibi.

    sanırım motor garanti kapsamında iken bir seyler yaşanılmış ve usta buradan sana kıl kapmış.

    istersen bunlari da açıkla. hikayenin tamamını öğrenelim.

    yarım yamalak anlatarak ustayi direkt tohmet altinda birakman hoş değil.
    Oo, Ekşi tayfa da buradaymış, selamlar Hikayenin tamamını anlatmadığımı, ustayı töhmet altında bıraktığımı düşünmüşsünüz. Ancak durum böyle değil, hikayenin anlatmadığım kısımları elbet var ama bu kısımlar konunun dallanıp budaklanmış kısımları, özet geçmek adına kısa tutmaya çalıştım, yine de paragraflarca yazı oldu. İzninizle açıklayayım:

    Bu bahsettiğim kendi işimi kendim görme kısmı da Mondial sahipliğimden kalma bir durum, eski motorumu aldığımda beş yaşındaydı ve doğal olarak garantisi yoktu. Ben Mondial kullanırken bu servise yedek parça alışverişi haricinde gitmedim, çünkü Mondial yedek parça satışını servisler üzerinden yapıyor. Siz parçaları internetten seçiyor, istediğiniz yetkili servise gönderilmesini sağlıyorsunuz. Bu durumda yetkili servisin parçaları onaylaması gerekiyormuş, en azından servis bana böyle dedi. Parça onayımı da bir hafta boyunca vermeyerek, sonrasında "parçalar gelmedi, bekliyoruz" diyerek tahmini bir hafta daha beni oyalamışlığı var, servisle sıkıntılarımız eskiden beri var demek istiyorum. Bireysel olarak değil elbette, servisin ustasını sevmem sevmesine ama kendisine bir saygısızlığım olmamıştır, sonuçta büyüğümdür.

    "Bize amelelik yaptırıyorsun" kısmına gelince, yazıyı kısa tutmak adına anlatmadığım bir kısım daha var. O da ustanın bu söylenmeleri yalnızca ben onu Kuralkan'a şikayet ettikten sonra yapmamış olması. Servise gidip de kendisine beni beklettiğini her ima edişimde aynı şeylerden şikayet ediyordu. Dahası, şimdiki motorumun eski sahibi olan arkadaşım da bu servise güvenmediği için bakımlarını başka serviste yaptırdığından, bunun üzerinden de arkadaşımı 'uyanık' olarak nitelendirmişliği var, "Gitsin bakımlarını nerede yaptırdıysa orada hallettirsin işini" demişti bir seferinde. "Usta" dedim, "adamla olan ilişkin bitti, artık motor benim, ben de sana geldim" dediğimde "Tamam, şimdi yerim yok, birkaç gün sonra gel" deyip de birkaç gün sonra gittiğimde aynı şeylerden şikayet etmesi de cabası.

    Kusura bakmayın arkadaşlar, biraz uzun uzun anlatıyorum ancak ufak ufak bir sürü detay var servisin saygısızlığıyla ilgili. Kafanıza takılan bir şey olursa sormaktan çekinmeyin, dilim elverdiğince cevaplamaya çalışırım.
    VECİHİ ve maktama bunu beğendiler.

  10. #30
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı VECİHİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servisin öyle bir şüphesi varsa alır evrakları ürünü garanti dışı bırakan durumu belirterek sisteme bilgilerini girer ve garantiyi iptal eder. Yok öyle bilip bilmeden sallamak.
    Hiç bir servis keyfi ben senin malını tamir etmiyorum başka servise git diyemez. Sizin ki kraldan çok kralcılık başka da bir şey değil.
    birader, biz simdi hüküm verebilmek için ustayi da dinlemek zorundayız. tek taraflı hüküm vermek "yargısız infaz" olur.

  11. #31
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    garantili bir malı kurcalayip servise goturursen elbette servis trip atacaktır. doğal yani.

    ayrıca ustayi dinlemeden yargıda bulunmak olmaz. yargısız infaz olur.
    Ustayı elbette dinleyebilirsiniz, hatta size söyleyeceklerini büyük bir merakla dinliyorum, kendini nasıl savunacak acaba. Bir kere beni (daha doğrusu "biz"i, Karabük'teki Bajaj kullanıcılarını kastediyor) Facebook'ta kendisini karalamakla itham etmişti. Dedim ki "Ben Facebook'a ayda yılda bir girerim, hiçbir motosiklet sayfasına da üye değilim. Seni yazanların arasında adımı bulursan resmini at." Bunun üzerine tabii ki yan çizen usta "Yav şöyle yazıyorlar, böyle yazıyorlar." diye devam etti, "Yazanlara söyle" dedim, "benimle işin yok." Bunu söylememin sebebi, olur da kendisini dinlemeye kalkacak olursanız, benim yüzüme yaptığını arkamdan yapmaktan çekinmeyecektir, bir şekilde bir şeylerle itham etmeye kalkacaktır. İşin gücün arasında Karabük'e gelip ustayı dinleyeceğinizden değil tabii, ancak altını çizerek söylemek isterim ki, hiçbir yanlışım veya saygısızlığım bulunduğunu düşünmüyorum, bu yüzden bunları anlatıyorum. Ustayı dinlemek isterseniz buyrun gelin tabii, gelmişken bir çayımı, kahvemi için. Sohbet edelim, tanışalım, bu konuya ilgi gösterip kafa yoran arkadaşların hepsiyle tanışmak isterim. Sağ olun, var olun.

    Trip atma meselesine gelince, size katılmıyorum. Garantiyi kurcalamamış olsam da, varsayın ki kurcaladım, servisin bana trip atma hakkı diye bir şey yoktur. Benim elimdeki motor servisin babasının malı mı ki servis bana trip atabilsin? Ya da harcamalar servisin mi cebinden çıkıyor? Garantinin bozulduğunu düşünüyorsa, Vecihi'nin de gayet doğru bir biçimde belirttiği üzre, garantiyi iptal eder. Servisin trip atma hakkı korkarım ki sözleşmesinde saklı değildir.

  12. #32

    Üyelik
    07 Ocak 2017
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birader, biz simdi hüküm verebilmek için ustayi da dinlemek zorundayız. tek taraflı hüküm vermek "yargısız infaz" olur.
    Hocam hüküm falan verdiğimiz yok biz hakim ya da savcı değiliz.
    Arkadaş başından geçen durumu anlatmış benzer olay benimde başımdan geçti aynı serviste. Ekrem beyle motoru sattıktan sonra iletişim kurabildim.
    Arkadaş bu konu aracılığıyla belki Ekrem beye ulaşabilir ve servise bir çeki düzen verirler. Böylece o servisle muhatap olmak zorunda olan herkesin potansiyel sorunu çözülür...

  13. #33

    Üyelik
    14 Mayıs 2017
    Türkiye'deki marka fanlığından artık bana gına geldi,her üründe böyle telefon,oyun,televizyon adamların Ceosu bu kadar ürününü savunmuyor hata varsa çıkıyor özür diliyor.Bizim millet öyle bi savunuyorki bazen düşünüyom markada ortaklığı falan var galiba diye

    İmkanım vardı konuyu okudum,freelancer ilçesindeki bayiye gitti diye suçlu çıkaracaksınız nerdeyse.Mondial,bajaj garanti garantisi bitmiş bu fark etmez.Bayi garantisi varsa bakar yoksa yaptığı hizmetin ücretini alır,yok senin ameliliğini yapiyom işleri boş senin işin adamın motorunu yapmaktır.

  14. #34
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Alıntı VECİHİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam hüküm falan verdiğimiz yok biz hakim ya da savcı değiliz.
    Arkadaş başından geçen durumu anlatmış benzer olay benimde başımdan geçti aynı serviste. Ekrem beyle motoru sattıktan sonra iletişim kurabildim.
    Arkadaş bu konu aracılığıyla belki Ekrem beye ulaşabilir ve servise bir çeki düzen verirler. Böylece o servisle muhatap olmak zorunda olan herkesin potansiyel sorunu çözülür...
    Çok doğru, benim de amacım bu zaten, potansiyel olarak yaşanacak sorunları önlemek. Aslında, mümkünse Karabük'te daha iyi bir servisle anlaşılması, ben de böylece her sorunumda Kastamonu'ya gitmek zorunda kalmam. Bu son söylediğimi yaşıyor olmam, affedin ama, çok saçma geliyor bana.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

    Alıntı hknzrdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Böylesine büyük bir terbiyesizliği ve vurdumduymazlığı, bu denli düzgün şekilde anlatımına büyük saygı duydum.
    Öncelikle çok geçmiş olsun, bu şikayeti sikayetvar.com gibi sitelerde dillendirmen, üstüne de tüketici hakları konusunda yapılabilecekleri zorlamanı tavsiye edebilirim. Senin başın ağrımış, sorunu çözmüşsün, ama bundan sonra birilerinin başının ağrımaması için bir işe yarayabilir belki.
    Hocam kusura bakmayın, arada kayboluyordunuz az daha. Övgüleriniz için çok teşekkür ederim, şikayeti dillendirmeyi ben de planlıyorum ancak biliyorsunuz ki tüketici mahkemeleri vesaire ülkemizde biraz masraflı ve uğraştırıcı şeyler. Böyle değilse bana yol gösterilmesini rica ederim. Ayrıca mahkemeye elle tutulur delil olarak neyi sunabileceğimden emin değilim, elimde ses kaydı veya benzer bir şey yok. Telefon konuşması bile yok, servis birkaç km ötemde çünkü.

  15. #35

    Üyelik
    07 Ocak 2017
    Hocam,il tüketici hakem heyetleri 3.600 liraya kadar olan ürünlerle ilgili sorunları kabul ediyor. Daha yüksek fiyatlı ürünler için tüketici hakları mahkemesine başvurmak gerekiyor. Yamulmuyorsam bulunduğunuz yerde tüketici hakları mahkemesi yoksa asliye hukuk mahkemesine başvuruyorsunuz.
    Ve evet dava açmak için dosya masrafı ve benzeri ücretler ödemeniz gerekiryor.
    Ve ayrıca hukuk sisteminden biraz anlamak gerekli ki bu temel bilgiler okullarda öğretilmediği için hakkımızı aramamız avukatların elinden geçiyor bu da ödeyeceğimiz parayı Bir kaç katına çıkartıyor.

    Bazı sözde esnaflarda bunu fırsat bilip, müşteriye ürünü satana kadar canım cicim deyip sattıktan sonra pislik muamelesi yapıyorlar.

    Okullarda sosyal medya okuryazarlığı gibi tırı vırı dersler yerine hukuk sistemiyle ilgili temel bilgileri öğretseler bazı kan emiciler piyada tutunamazlar.
    Bu yorum geneldir bu bayiye özel yazmadım.
    crxforever bunu beğendi.

  16. #36
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Alıntı VECİHİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam,il tüketici hakem heyetleri 3.600 liraya kadar olan ürünlerle ilgili sorunları kabul ediyor. Daha yüksek fiyatlı ürünler için tüketici hakları mahkemesine başvurmak gerekiyor. Yamulmuyorsam bulunduğunuz yerde tüketici hakları mahkemesi yoksa asliye hukuk mahkemesine başvuruyorsunuz.
    Ve evet dava açmak için dosya masrafı ve benzeri ücretler ödemeniz gerekiryor.
    Ve ayrıca hukuk sisteminden biraz anlamak gerekli ki bu temel bilgiler okullarda öğretilmediği için hakkımızı aramamız avukatların elinden geçiyor bu da ödeyeceğimiz parayı Bir kaç katına çıkartıyor.

    Bazı sözde esnaflarda bunu fırsat bilip, müşteriye ürünü satana kadar canım cicim deyip sattıktan sonra pislik muamelesi yapıyorlar.

    Okullarda sosyal medya okuryazarlığı gibi tırı vırı dersler yerine hukuk sistemiyle ilgili temel bilgileri öğretseler bazı kan emiciler piyada tutunamazlar.
    Bu yorum geneldir bu bayiye özel yazmadım.
    Araştırdığınız için teşekkür ederim. Hukuk sistemimiz gittikçe çöküyor zaten, muz cumhuriyetine dönüyoruz. Allah sonumuzu hayretsin, ne diyeyim. Dibi görmeden, insanlarımız insan eti yemek zorunda kalmadan önce yükselişe geçip modernleşebilecek miyiz acaba? Benim başıma gelen yalnızca can sıkıcı bir olay, bir şekilde de çözüldü. Her gün onlarca insanın başına ağza alınmayacak şeyler geliyor, yine de "hayat bir şekilde devam ediyor" deyip hakikaten devam ediyoruz. Ses çıkarmamız için bizim başımıza mı gelmesi lazım illa? Bu konudaki arkadaşları tenzih ederim elbette, sağ olun, kendi sorununuzmuş gibi bir başkasının sorununa ortak oldunuz, çözüm yolu aramaya giriştiniz. Umarım böyle insanlar çoğalır ve daha yaşanabilecek bir yer olur güzel ülkem.

  17. #37

    Üyelik
    26 Eylül 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2017
    Ben de ilk aldığımda çok kızıyordum ne istiyorlar kuralkandan herkes bi laf ediyor diye. Ekrem bey, servisler felan ben kesinlikle memnun değilim. Kendimi yolunan tavuk gibi hissettim hep. Profesyonel bir çözüm ve çalışma kesinlikle yok. Muhattap bulsam da 10 kerede 1 kere oluyor sözlerle rahatlatılıp yola devam ettiriliyorum. Allah nasip ederse bir ay içinde farklı bir markadan da devam edeceğim. He şimdi napıcam mondiale geçicem onlarda üzücek ama en azından bunu bilerek geçicem. İmkanınız varsa japon veya bmw den başka binmeyin.

    Çok geçmiş olsun size yapılan ayıp çok daha fazla keşke gerekli mercilere başvursaydınız müşteriyi kabul etmemek ne demektir. Yardım edebileceğimiz bir konu olursa, sizi daha çok yıpratırlarsa buradan iletişim halinde olun mutlaka. Geçmiş olsun tekrardan. Kuralkan hysung zamanındaki hatalarına geri dönüyor Ekrem Bey servislerinize ciddi yaptırım gerekiyor. Bakkalcılık mantığıyla olmuyor 2017'de her şeyin standartı ve resmiyeti olmalı.
    VECİHİ bunu beğendi.

  18. #38
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    İlginiz için çok teşekkür ederim, bugüne kadar yetkili iki merciye ulaştım: Ekrem bey ve Kuralkan müşteri hizmetleri. İkisi de sorunuma ilgili göründüler; ancak sizin de belirttiğiniz gibi işin sonunda sözlerle rahatlatılıp, sonuç alamadım.
    roadpeople bunu beğendi.

  19. #39
    CriminalS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2017
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Mondial 150 Mh Drift
    Alıntı freelancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Yakın zamanda büyük bir haksızlığa uğradım, bunu sizlerle paylaşmak ve fikirlerinizi almak istedim. Biraz uzun olacak kusura bakmayın, hikayenin başlangıç tarihi bayağı eski çünkü, beni uzun süredir oyalıyorlar.

    Bundan üç ay bilmem kaç gün önce motorum olan Discover 150F ile Karabük-Ankara turu yapmıştım. Gidiş yolunda ve Ankara trafiğinde hiçbir sorun çıkarmamış olan motordan, dönerken ince, garip bir ses geldiğini fark ettim. Halbuki ne gidişte, ne de dönüşte motoru çok fazla yoracak bir hareket yapmıştım. "Belki ısınmıştır ya da uzun süredir yolda olduğum içindir" deyip yola devam ettim ancak ertesi gün sesin devam ettiğini fark edip yetkili servise gittim. Bu esnada takvimler 24 nisanı gösteriyordu.

    Karabük Bajaj yetkili servisi bana eline yeni motorlar geldiğini, motorumu almaya yerinin olmadığını söyledi. Bekleriz, deyip eve döndüm. Dört gün sonra tekrar gittim, cevap aynıydı. Bu durum toplam 10 gün içerisinde üç kez tekrarlandı. Son gidişimde de aynı cevabı alınca "allah allah, adam bizi mi sallıyor acaba" deyip Kuralkan'la iletişime geçtim, durumu ilettim. Servise ulaşacaklarını ve bana haber vereceklerini söylediler ancak yine yaklaşık 10 günlük bir beklemenin sonrasında tekrar servise gidip duruma bakmaya karar verdim.

    Servise gittiğimde usta bana manalı manalı baktı, "konuştun mu fabrikayla" dedi, belli ki ya fabrika kendisine ulaşmıştı, ya da etrafımdan biri durumu ustaya çıtlatmıştı. "Madem fabrikaya beni şikayet ettin, ben de senin motorunu tamir etmiyorum" özetli bir cümle kurdu. "Ne demek motorunu almıyorum" dedim, "böyle bir lüks olabilir mi?" Sonra ustam başladı söylenmeye, zaten ona para kazandırmıyormuşuz, paralı işleri başkasına yaptırıp ona işin "ameleliğini" yaptırıyormuşuz. Bunları söylerken kast ettiği şeyler garanti durumları, kendisi yedek parça ve sarf malzemeyi fahiş fiyata sattığı için kendi işimizi kendimiz gördüğümüzde sorun oluyormuş, bunu öğrendim. Kısaca ona garantiden garantiye gelmemizden şikayet etti. "Bajaj'a ücretsiz mi çalışıyorsun" dediğimde "Bajaj bana paramı 4-5 ay sonra veriyor, ben neden onları bekleyeyim ki?" dedi, benim yapabileceğim bir şeymiş gibi.

    Mantıksız bir karar vermemesi için dil döktüm ustaya, "Bak usta" dedim," ufacık şehirdeyiz, senin bize ihtiyacın olur, bizim sana" dedim, "Ben senin motoruna bakmam, git nerede yaptırırsan yaptır" deyince uzatmanın anlamı olmadığına kanaat getirip tekrar Kuralkan'la iletişime geçtim. Bana sundukları çözüm her biri 130'ar kilometre ötede olan Bartın veya Kastamonu'daki bir servise motoru bırakmam oldu. Dedim bu nasıl iş, servis kafasına göre beni kabul etmiyor ve sizin bana sunduğunuz çözüm başka bir şehre gitmem mi? Motorum yol yapacak durumda değil ve ben de öğrenciyim, bilmem kaç yüz lira verip de kamyona yükletip götüremem motorumu. "Bari servis yol masraflarımı karşılasın" dedim, "böyle bir şey yapamayız" dediler. "E bunun servise bir yaptırımı yok mu" dedim, "kafasına göre müşteriyi engelleyebiliyor mu?" "Biz başka bir servis arayışına gireceğiz" dediler, "eğer bize bir öneriniz varsa şu şu yollardan iletin."

    Buraya kadar her şey güzel. Ancak bugün bile görüyorum ki, Kuralkan için bir günümü harcayıp, bölgedeki servisleri gezip, Kuralkan'a öneride bulunduğum halde servis için bir şey yapılmadığını görüyorum, hala yetkili servis listesinde Karabük'te tek görünüyor. İsim vermeyi gereksiz görüyorum çünkü buradakiler zaten durumu bilir ve servisten de bir şekilde şikayetçidir zaten; bilmeyen diğer forumdaşlarımsa resmi siteden kolaylıkla bakabilir. Bu arada eklemeliyim ki Ekrem Ata beye bireysel olarak ulaştım ve bana konunun inceleneceğini söyledi, ancak bugüne kadar bana ne Kuralkan'dan herhangi bir biçimde dönüş yapıldı, ne de herhangi bir sonuç görebildim. Ekrem bey bu konuya denk gelirse kendisinden bana ulaşmak nezaketini göstermesini rica edeceğim.

    Konuya dönersek, iş başa düştü deyip Kastamonu'daki bir servisle görüştüm, gelin dediler. Arızalı motorum ve iki motorcu arkadaşımla birlikte yollara düştük, ancak gel gelelim biz 10km gidemeden motordan "ciyak" diye bir ses geldi ve bir şeyler boşa düştü. Motora giden güç kesilmişti, kranktan kaynaklı bir sorun olduğunu tahmin etmiştik arkadaşlarla ama bugün biliyorum ki krank ve şanzıman komple dağılmış.

    Hikayenin bundan sonrası daha da ilginç, bilmem daha önce motorla motor çekmeyi denediniz mi ancak ben denememiştim, oldukça lanet bir işmiş. Yanımıza aldığımız, nalburun "bu seni rahat rahat çeker abi" dediği ip her fırsatta kopmaya başladı, o gün de şansımıza ülke genelinde motorcu çevirmeleri varmış. Daha yola çıkmadan çevrilmeye başlanan biz, yol boyunca yanlış hatırlamıyorsam dört kez çevrildik. Bunlardan biri de bir jandarma karakoluna denk geldi, sağ olsunlar hem bize çay ve su ikram ettiler (hava 30'lu derecelerin üst çeyreğindeydi ve yanıyordu), hem de tahminen tank çekmeye müsait olan, başparmak kalınlığında bir uydu kablosunu bize hediye ettiler, yola devam edebilelim diye. O kablo sayesinde (ki onu da iki kez koparmayı başardık) Kastamonu'ya üç kez ölüm tehlikesi atlatarak ulaştık ve motoru servise bıraktık. Motor 23 gün boyunca serviste kaldı, ustanın söylediğine göre yedek parça bekleniyordu. Her ne ise, sonuç olarak birkaç gün önce motorumu teslim aldım, birkaç eksiklik var ancak uzatmayı ve sizi daha fazla yormayı gereksiz görüyorum.

    Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim, okumaya üşenen arkadaşlar içinse özet geçeyim ki çok da küfür yemeyelim:

    Bajaj Karabük servisi, bireysel arzuları çerçevesinde, arızalı olan motorumu tamir etmemeyi uygun gördü ve beni çok sıkıntılı durumlarda bıraktı; Kuralkan'dan da servise yönelik herhangi bir çalışma görmedim, en azından sonuç olarak. Dahası, anlattığım gibi bunlar üç küsur ay önceydi, dolayısıyla bu servis benim garanti süremden en az iki ayı boşa harcamayı başardı. Servisi tüketici mahkemesine vermeyi düşünüyorum, bana bu konuda yol gösterecek arkadaşlar var mıdır? Tüketici mahkemesine neyi delil olarak gösterebilirim?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

    Şu an fark ediyorum ki bayağı yazmışım ancak dediğim gibi konu uzun, en özet halini de sonda belirttim. Tekrar kusuruma bakmayın arkadaşlar. Dilimiz sürçmüş ise de affola.
    Aynı sıkıntıyı bende çekiyorum inşallah mondial bitane daha servis açar açsada yine gitmem safranboludaki faruk usta en iyisi bence ...
    roadpeople bunu beğendi.

  20. #40
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Ne bajaj, ne kuralkan, ne servisler, ne satış sonrası, ne ilgi alaka, ne de bajajın ürünleri gerçekten beş para etmez. Fiyatına göre iyi motor diye alıyorlar sonra "bajaj kötü" e biz ne diyoz?


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)