Mondial Müşteri Hizmetleri Komedisi
Reklamlar
-
01 Ağustos 2017, 18:04
#1
Bugün An itibariyle mondial müşteri hizmetlerini aradim subap aralıklarının fabrika verilerini öğrenmek için.haliyle teknik veriyi alamadım ama şöyle birşey gelişti.sizin servisleriniz el yordamıyla,piston ölü noktasını tornavidayla ya da inşaat telleriyle buluyorlar krank çevirmeden dedim.bayanda bana ; efendim zaten subap ayarı için özel bi alet yok ustalar el yordamıyla buluyorlar,piston ölü noktası için de tornavida yad a dediğiniz gibi tel kullanıyorlar dedi.beyler ben mi yanlış biliyorum yoksa bi hata mı var? krank çevirerek çizgileri ya da çetikleri birleştirerek ölü nokta bulunur ve sentil çakısıyla milimetrik ayarlama yapılır yanlış mıyım?
Reklamlar
-
01 Ağustos 2017, 18:07
#2
%90 öyle yapılır. Aslında bunu başka bir ülkede yada başka bir marka için sorsan %100 derdim ama
-
01 Ağustos 2017, 18:08
#3
müşteri hizmetleri ne bilsin, teknik detay bunlar kullanıcıyı ne ilgilendirir. İlginç yani ne bekliyordunuz ki? Honda'ya sorsan acaba yanıt alır mıydın çok merak ediyorum.
-
01 Ağustos 2017, 18:18
#4
artemis99 adlı üyeden alıntı
müşteri hizmetleri ne bilsin, teknik detay bunlar kullanıcıyı ne ilgilendirir. İlginç yani ne bekliyordunuz ki? Honda'ya sorsan acaba yanıt alır mıydın çok merak ediyorum.
üstad amaç bilgiyi alamamak değil zaten.kanuni tiger motorum için bilgiyi alabilmiştim yine de umrumda değil bulurum bi şekilde ama müşteri hizmetleri beni bekletip teknik konuda uzman kişiyle konuşup dönünce elbettte dedim ki bunlar harbiden işten anlamıyo.bunu bana söyleyen bayandı ama uzmanla görüşmüştü
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------
bi kullanıcı olarak tamirimi kendim yaparım ve sentil çakım var.bi yetkili servis bunu çakıyla yapmıyorsa balata bile değiştirtmem
4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali
-
01 Ağustos 2017, 18:26
#5
Hocam mondial bu yani ne ka ekmek o ka köfte.
-
01 Ağustos 2017, 18:30
#6
ByYlmzZz adlı üyeden alıntı
Bugün An itibariyle mondial müşteri hizmetlerini aradim subap aralıklarının fabrika verilerini öğrenmek için.haliyle teknik veriyi alamadım ama şöyle birşey gelişti.sizin servisleriniz el yordamıyla,piston ölü noktasını tornavidayla ya da inşaat telleriyle buluyorlar krank çevirmeden dedim.bayanda bana ; efendim zaten subap ayarı için özel bi alet yok ustalar el yordamıyla buluyorlar,piston ölü noktası için de tornavida yad a dediğiniz gibi tel kullanıyorlar dedi.beyler ben mi yanlış biliyorum yoksa bi hata mı var? krank çevirerek çizgileri ya da çetikleri birleştirerek ölü nokta bulunur ve sentil çakısıyla milimetrik ayarlama yapılır yanlış mıyım?
Çağrı merkezi çalışanı olarak konuşuyorum. Hiç bir çağrı merkezinde personel teknik deyat bilmez hazır şablondan okur. Sana gelen müşteri temsilcisi şova kalkmış boyunu aşan bir işte sana bilgi vermeye çalışmış. Bu yanlıştır. Eğer şikayet niteliğinde bir konuşma yapacaksan telefonda bunu net bildir. Bilgi olarak sana net bir bilgi vermez savunmacı yaklaşır üstü kapalı konuşur. Onlardan alacağın en detaylı bilgiyi internetten daha kral bir şekilde alırsın. Konu ile olarak senin bilgin daha doğru diyebilirim. Ama Türkiye motor sanayisinde alın teri dökmüş her usta zamanla kendi yöntemini geliştirir.
Harleycilere yağlı kağıt sıkıştırmayı öğretmiş bir milletiz. Kafaya takma o kadar
-
01 Ağustos 2017, 19:08
#7
doğrudur dünyanın geri kalanı sentille ya da otomatik/elektronik ölçüm sistemleri ile yapıyor ama mondialin gelmiş olduğu noktada onlara gerek yok...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
artemis99 adlı üyeden alıntı
Hocam mondial bu yani ne ka ekmek o ka köfte.
kusura bakmayın ama, bu iş öyle değil.. koltuk almadık eve üzerine serilip uyuyacak, motor aldık binmek için.. ama servislerde karşılaştığım şeylerden ötürü bir daha mondial almayacağım sanırım. motor çok iyi çıktığı halde.
-
01 Ağustos 2017, 21:08
#8
GreenheadG adlı üyeden alıntı
Çağrı merkezi çalışanı olarak konuşuyorum. Hiç bir çağrı merkezinde personel teknik deyat bilmez hazır şablondan okur. Sana gelen müşteri temsilcisi şova kalkmış boyunu aşan bir işte sana bilgi vermeye çalışmış. Bu yanlıştır. Eğer şikayet niteliğinde bir konuşma yapacaksan telefonda bunu net bildir. Bilgi olarak sana net bir bilgi vermez savunmacı yaklaşır üstü kapalı konuşur. Onlardan alacağın en detaylı bilgiyi internetten daha kral bir şekilde alırsın. Konu ile olarak senin bilgin daha doğru diyebilirim. Ama Türkiye motor sanayisinde alın teri dökmüş her usta zamanla kendi yöntemini geliştirir.
Harleycilere yağlı kağıt sıkıştırmayı öğretmiş bir milletiz. Kafaya takma o kadar
üstad eşimde cağrı merkezi çalışanı.bayan beni bekletip konu ile ilgili uzamanla görüşüp bu bilgiyi verdiği için buraya takıyorum yoksa bende biliyorum bayanın şablon okuduğunu
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------
üstadlar drift'in subap aralığını bilen var mı peki? 125 mh drift 2013 model
-
02 Ağustos 2017, 10:14
#9
sdirer adlı üyeden alıntı
doğrudur dünyanın geri kalanı sentille ya da otomatik/elektronik ölçüm sistemleri ile yapıyor ama mondialin gelmiş olduğu noktada onlara gerek yok...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
kusura bakmayın ama, bu iş öyle değil.. koltuk almadık eve üzerine serilip uyuyacak, motor aldık binmek için.. ama servislerde karşılaştığım şeylerden ötürü bir daha mondial almayacağım sanırım. motor çok iyi çıktığı halde.
Hocam sizin beklentileriniz Toyota, sahip olduğunuz araç Tofaş.
Köy yerinde Mondial motosiklet kullanan akrabalar var. motosiklet dağa bayıra her yere kullanıyorlar, üzerine binmeyen yok, it köpek muamelesi görüyor, periyodik bakım diye birşey yok. 15 yıllık motor daha 1 kez yolda kaldıklarını duymadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------
-
02 Ağustos 2017, 10:23
#10
Mondial Müşteri Hizmetlerinin böyle sorulara cevap vermesini beklemiyoruz ama hiç bir konuda mı yardımcı olmazlar. Servis yalan söylüyor dedim servisin tarafında yer aldılar ben de tüketici hakem heyeti kararı ile ispatladım haklı olduğumu mesela.
Rx3i de 2015 ve 2016 model arasında farklar var ancak kullanım kılavuzu aynı ve hiç bir detay bilgi yok. Kılavuzdan edinemediğimiz bilgileri servisten de edinemeyince ister istermez müşteri hizmetlerine iletiyoruz. Çünkü her markada olduğu gibi fanatikler müşteri hizmetleri çok ilgili, her konuda yardımcı oluyor diyorlar ancak öyle bir şey yok.
-
02 Ağustos 2017, 10:34
#11
artemis99 adlı üyeden alıntı
Hocam sizin beklentileriniz Toyota, sahip olduğunuz araç Tofaş.
Köy yerinde Mondial motosiklet kullanan akrabalar var. motosiklet dağa bayıra her yere kullanıyorlar, üzerine binmeyen yok, it köpek muamelesi görüyor, periyodik bakım diye birşey yok. 15 yıllık motor daha 1 kez yolda kaldıklarını duymadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------
hocam bende o işe akıl sır erdiremedim.yağmura girsem ertesi gün zincir yağlama ve temizleme yaparım,her 1000 km de yağımı koyarım(motul e başladım)500 km de bir filtreler iyi ise hava tutarak temizlerim.temizliğine ve kullanımına çok dikkat ederim ama köyde ki bakımsız mondial kadar sağlam olmuyor yine.köy havası başka demek ki
4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali
-
02 Ağustos 2017, 11:01
#12
Bu nasıl konu, ben daha onlarla neler yaşadığımı söylemedim size, bir motor düşünün adı sfs sport mondial 3 günde bir ampul patlarmı mondialde patlar, 5-6 kez değiltikten sonra aradım o müşteri hizmetlerini aldığım cevap motoru benzinliktemi yıkıyorsunuz dedi ? Hayır dedim, yapmurdamı kullanıyorsunuz dedi ? Yok evde saklıyorum turşusunu kurup yaza hazırlıyorum dedim kapattım. Diğer arızalardan dolayıda canıma tak etti sattım kurtuldum..
-
02 Ağustos 2017, 21:21
#13
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Bu nasıl konu, ben daha onlarla neler yaşadığımı söylemedim size, bir motor düşünün adı sfs sport mondial 3 günde bir ampul patlarmı mondialde patlar, 5-6 kez değiltikten sonra aradım o müşteri hizmetlerini aldığım cevap motoru benzinliktemi yıkıyorsunuz dedi ? Hayır dedim, yapmurdamı kullanıyorsunuz dedi ? Yok evde saklıyorum turşusunu kurup yaza hazırlıyorum dedim kapattım. Diğer arızalardan dolayıda canıma tak etti sattım kurtuldum..
vay arkadaş demek ki mondialde sikinti.Allah'tan tamirini kendim yapiyorum
4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali
-
02 Ağustos 2017, 21:31
#14
emme 10 egzoz 12 fakat ben kendimde elle ayarlıyorum 72 binde sorun yaşamadım öteki türlü üst kapağı sök sentili sok bçyle hemen üst vidayı söküyorum hallediyorum
-
02 Ağustos 2017, 21:38
#15
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
emme 10 egzoz 12 fakat ben kendimde elle ayarlıyorum
72 binde sorun yaşamadım öteki türlü üst kapağı sök sentili sok bçyle hemen üst vidayı söküyorum hallediyorum
bu değerleri nerden öğrendin ?acaba net bilgi mi başka konuda emme 0.6 egzos 0,8 yazıyor.birde elle nasil yapıyorsun?
4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali
-
02 Ağustos 2017, 21:41
#16
89da çekilmiş MZ tamir bakım videosu vardı. Onu benim konuya eklemiştim görmüşsündür. Onda ayarı kumpas benzeri bi alet ile yapıyordu. Tabi bizde o yok tornavida var. :D
-
02 Ağustos 2017, 21:43
#17
kendi ustamdan bu ayarlar ile bir sorun yaşamamıştım el ile bildiğin 10 no somunu gevşetiyorum sora üsttekinden mesafeyi ayarlıyorum tıkırtıya göre yapıyorum ilkel ama sorun yok tavsiye etmem en zor durumda kağıt jiletlerle yapıyorum emmeye zor girecek egsoza biraz boşluk olucak şekilde bizim motorlar çok performanslı değiller şuana kadar elle yaptığım ayarlarda hiç sorun dahi yaşamadım
-
02 Ağustos 2017, 21:54
#18
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
kendi ustamdan bu ayarlar ile bir sorun yaşamamıştım el ile bildiğin 10 no somunu gevşetiyorum sora üsttekinden mesafeyi ayarlıyorum tıkırtıya göre yapıyorum ilkel ama sorun yok tavsiye etmem en zor durumda kağıt jiletlerle yapıyorum emmeye zor girecek egsoza biraz boşluk olucak şekilde bizim motorlar çok performanslı değiller şuana kadar elle yaptığım ayarlarda hiç sorun dahi yaşamadım
peki verdiğin değerleri nerden aldı ona göre yapıcam?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
Ekarademir adlı üyeden alıntı
89da çekilmiş MZ tamir bakım videosu vardı. Onu benim konuya eklemiştim görmüşsündür. Onda ayarı kumpas benzeri bi alet ile yapıyordu. Tabi bizde o yok tornavida var. :D
bende sentil var kullanmak istiyorum :D
-
02 Ağustos 2017, 21:58
#19
-
02 Ağustos 2017, 22:08
#20
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
onu sormadım malesef
kesin değerler mi peki?
4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)