Bende ramak kala olmadı henüz. Önümde birden durdular düştüm. Önüme birden atladılar çarptım O seviyeye gelince devamını yazarım.
Bende ramak kala olmadı henüz. Önümde birden durdular düştüm. Önüme birden atladılar çarptım O seviyeye gelince devamını yazarım.
Emniyet şeridinde ilerlerken bir servisin aniden önüme atlaması ve konumuma göre fazla hızlı olmamdan ve abs olmamasından dolayı ağırlıklı arka frene asılmam ve yaklaşık 10 metre kaydıktan sonra servisin son anda geri çıkması.
29 Temmuz Cumartesi günü Edirne istikametinde Galatasaray'ın stadı geçip Hasdal civarına geldiğimizde aynadan gördüğüm motosikletli bir arkadaş aniden hızlanıp bizim aralardan geçti sağ tarafta bulunan körüklü İett otobüsünüde geçip onun önünden makas atarak en sağ şeride daldı. Aynı zamanda en sağdan kopmuş gelen megan sürücüsü otobüsün arkasında kaldığı için motosiklet tam önüne daldı, araç fren yapıp emniyet şeridine oradan da su tahliye kanalına kadar daldı. Motorcu arkadaş bastı gitti ama santimlerle kurtuldu. Motoru tam seçemedim ama yüksek ihtimal Ducati scrambler gibiydi. Hızı en az 140 150 km. Görmediğiniz kör noktalara dalmayın arkadaşlar. Orta şeritten yavaş ilerleyen büyük araçların sağından yüzde yüz bir araç çıkıyor. Sağdan sollamak bizim memlekette ata sporu.
2013 yılı yaz aylarında Ordu-Kastamonu arası seyahat ederken Kavak-Havza arası bölünmüş yolda 100-110 ile orta şeritte gidiyorum.Sağ şeritte bir kamyon şoförü durmuş,yükü bağlamaya çalışıyordu.Öyle bir denk geldi ki adamın yola sırtı dönük halde yük bağlamak için attığı ucu çengelli kalın yassı halatın sert esen rüzgardan geriye savrularak tam o anda hizasından geçmekte olan benim belime ve motora dolandığını hissettim.Halatın diğer ucunun bağlı olduğunu düşündüğümden çok kısa bir an öleceğimi düşündüm ama Allah'tan bağlı değilmiş.Müthiş bir sarsıntı, yalpalama ile beraber (her an düşme beklentisi ile )kontrollü bir frenleme ile zar zor sağa yanaştım.Aşağı inip baktığımda halatın arka teker göbeğine dolandığını gördüm.Eğer o halatın diğer ucu kamyona bağlı olsaydı büyük ihtimalle bunları yazamayacaktım.Yaklaşık 100.000 km.lik motosiklet hayatımın belki de en ciddi kaza riskiydi.
4 yol agizinda arabayla gidersem bekleyen motorla gidersem burnunu çıkaran veya yavaş yavaş hareket eden sürücüler var. 2 kez bu insanlar yüzünden teker kitlemesiyle kaza yaptım. Benim öndeki araçla koyduğum takip mesafesine adam dalıyor
He birde gece dağ yollarında hayvanların ipini baglamayan köylüler var önüme 3 kez at 1 kez eşek çıktı
Başlığı görünce iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili birinin açtığını tahmin ettim.
Benimde iş sağlığı ve güvenliği maceram olmuştu.
Mütevazi olamayacağım ilkinde barajı geçemediğim 60 ta filan kalmıştım,işyeri hemşireliği sınavında
ikinci girişimde Türkiye 2. Si olmuştum.
Gerçek bir mücadele ve hırs örneğiydim
Gel gelelim sertifika öyle duruyor.
Kamuda olduğum için hiç bir firma ek iş isteğimi kabul etmedi.Sen o kadar derece yap,ek iş başvurusunda reddedil
Gururumla oynadılar resmen.
O ek iş ile motosiklet alacaktım ben.Vicdansızlar
İsg denilince aklıma hiç bir işe yaramayan kağıtlar geliyor. Birde senede bin lira istiyorlar benden.
konuyu tam anlamadım ama;
korkutelinden antalya merkez e gelirken virajlarda kendimi kaybedip sağ şeritte giden kamyona arkadan giriyordum az kalsın kamyona takılı kaldı bakışım
panikleyip ön freni biraz sert sıkıp motorun önden kaymaya başlaması.
Kirmizi isikta durmus vaziyette beklerken arkamdan suratli geliyodu aracin biri.. gaz verirken " allah allah allah allah napiyo bu yaaa" dedim. Biraz ileri gittim o da aci frenle durdu )) gaz vermeyeydim nolurdu bilmiyorum , arkadan carpacak herif .
Sonra ozur diledi de napican.. onemli degil mi dicen ne dicen...
3-4 yıl önce İzmir - iki çeşmelik yokuşundan yokuş aşağı ilerlemek suretiyle yoluma gidiyordum.Hızım 60-70km arası , giderken önümdeki araçların durmaya başladıklarını gördüm frene bastım ama hiç bir fark yaratmadı. Motosiklet yine aynı hızla gitmeye devam ediyordu hatta motosiklet düz gitmesi gerekirken yamuk bir hal aldı.
Sağ tarafım da , motosikletin arka tarafını görebiliyordum.
Durmam için hala 20-25 metre olmasına rağmen motosiklet hiç yavaşlamıyor oda yetmezmiş gibi o an etrafımdan bağırış sesleri gelmeye başladı ( ayyyyy çarpıcak ,hasiiiiii ) diyen bağırışlar zaten gergindim daha da gerildim.
Kafamda ki acil durum planı şuydu.
Gemisini terk etmeyen kaptan gibi çok acil bir durum olmadığı sürece atlamayacaktım.
Frenleri bir kaç kere baş çek yaparak motosikleti düz bir konuma getirmeyi başardım hatta 1-2 metre kala durmayı bile başardım.
İlk ışıklarda durup 2-3 tane sigara içtiğimi hatırlıyorum .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)