Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Altın Elbiseli Adam'ın vefatından sonra hissedilenler

    REKLAM ALANI
  1. #101
    Taner YILMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Sırasıyla: Hyo GT250R, YAMAHA R1, HONDA 1000 RR,
    Ulan bir paket sigara içtim bu akşam yaaa.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    04 Nisan 2017
    Alıntı Taner YILMAZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaza sonrası orada olan arkadaşın youtube'a attığı videoyu izledim.
    Kaza sonrası ambulansa alınırken hayattaydı diyor.
    Sonra babası boynu kırıldığı için öldü demiş.
    Kaza sonrası BİLİNÇSİZ MÜDAHELE de öldürmüş olabilir.
    Belki de ambulans gelene kadar etraftan gelenler kaskını falan çıkarmaya çalışmıştır.
    Offff offfff.
    videosunu atarmısın

  3. #103
    ..YaNKee.. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR 650F
    Allah rahmet eylesin..

    Arkadaşlar hız yapmamaya özen gösterin özellikle gece görüşümüz çok iyi değilken kesinlikle hız yapmamalıyız..

  4. #104
    Taner YILMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Sırasıyla: Hyo GT250R, YAMAHA R1, HONDA 1000 RR,
    Alıntı voljjn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    videosunu atarmısın
    https://www.youtube.com/watch?v=GsaMqFd2gWc

  5. #105

    Üyelik
    04 Nisan 2017
    Kaza anının net görüntülerini izledim durum içler acısı, nette basit bir aratmayla bulabilirsiniz buraya atmak istemiyorum. Özellikle çarptığı genç feci şekilde can vermiş baya bir hızlı çarpmış 130 ile falan.Barkın bey kazadan sonra yerde baya bir hareket ediyor ama sonra hareketsiz kalıyor.

  6. #106
    Lazasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Motosikleti
    CRF 250 Rally
    Alıntı voljjn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaza anının net görüntülerini izledim durum içler acısı, nette basit bir aratmayla bulabilirsiniz buraya atmak istemiyorum. Özellikle çarptığı genç feci şekilde can vermiş baya bir hızlı çarpmış 130 ile falan.Barkın bey kazadan sonra yerde baya bir hareket ediyor ama sonra hareketsiz kalıyor.
    Bir tane var ama acaba onun dışında başka bir şey var mı?

  7. #107

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Alıntı voljjn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaza anının net görüntülerini izledim durum içler acısı, nette basit bir aratmayla bulabilirsiniz buraya atmak istemiyorum. Özellikle çarptığı genç feci şekilde can vermiş baya bir hızlı çarpmış 130 ile falan.Barkın bey kazadan sonra yerde baya bir hareket ediyor ama sonra hareketsiz kalıyor.
    Nerede nasıl izledin anlamadım. Nette bu olay ile alakalı video vs yok

  8. #108
    Lazasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Motosikleti
    CRF 250 Rally
    Alıntı Dark-ghost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nerede nasıl izledin anlamadım. Nette bu olay ile alakalı video vs yok
    Sedyeden kaldırılan bir adamın videosu var sanırım onu diyor ama o da barkın değil, sanırım barkın'ın çarptığı adam. O da kesin mi meçhul. Benziyor biraz çarptığı adama.

  9. #109

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Alıntı Lazasker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sedyeden kaldırılan bir adamın videosu var sanırım onu diyor ama o da barkın değil, sanırım barkın'ın çarptığı adam. O da kesin mi meçhul. Benziyor biraz çarptığı adama.
    Kaza anına ait herhangi bir görüntü şu ana kadar çıkmadı. Kaza olarak isimlendirip bazı yerlere yukelenen videolar asılsız. Barkın abi ile alakalı değil bunlar.Bu bazı primci kansizlarin işi...

  10. #110

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    ne hissettiğimi durun size açıkca söyliyim;
    hani benim polisim ne yaparsa iyi yapar diyenler varya işte onu diyen geri zekalılar mallar bu olayın olmasında bile bir parmağınız var sizin,
    eğerki bu vatandaşların arasından seçmece karpuz gibi seçilerek polis olan iyi kötü bilemem ama en iyi ihtimalle işini yaptığını zannederek egzoz a ceza kesen polisler değilde düşünüp "egzoz hayat kurtarır" olduğunu düşünebilselerdi bu böyle olmayabilirdi, ama düşünemedikleri için motorlar sessiz sinek gibi uçup geçiyor, belki egzoz olsaydı o otobandaki eşşekler sesi duyup dikkat ederlerdi, ben egzozdan ceza yedim diye gelip konu açtığımda ohh iyi olmuş diyen akılsız köpeklerin otobanda durup yolda kavga edenlerden pek bir farkı olduğunu düşünmüyorum, gerçekten yaşadığım bir olay ki yolda karşıdan karşıya geçmeye çalışan köpekler(hayvan) egzoz sesimi duyunca geri dönüyor ve ben hayatta kalıyorum, buradaki hakaretler kişisel değildir ve o küçük canlılara itafen yapılan cümleler onlara hakaretmiş gibi gelebilir ama değildir, hakaretlerim küçücük cc motosikletteki egzozları arabalardan ayıramayıp arabaların egzozundan dert yanıp motosikletin egzozuna laf eden aptal motosiklet kullanıcılarınadır, aptal olduğunuz konusunda hiç şüphem yoktur

  11. #111

    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    XT 660z Tenere
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne hissettiğimi durun size açıkca söyliyim;
    hani benim polisim ne yaparsa iyi yapar diyenler varya işte onu diyen geri zekalılar mallar bu olayın olmasında bile bir parmağınız var sizin,
    eğerki bu vatandaşların arasından seçmece karpuz gibi seçilerek polis olan iyi kötü bilemem ama en iyi ihtimalle işini yaptığını zannederek egzoz a ceza kesen polisler değilde düşünüp "egzoz hayat kurtarır" olduğunu düşünebilselerdi bu böyle olmayabilirdi, ama düşünemedikleri için motorlar sessiz sinek gibi uçup geçiyor, belki egzoz olsaydı o otobandaki eşşekler sesi duyup dikkat ederlerdi, ben egzozdan ceza yedim diye gelip konu açtığımda ohh iyi olmuş diyen akılsız köpeklerin otobanda durup yolda kavga edenlerden pek bir farkı olduğunu düşünmüyorum, gerçekten yaşadığım bir olay ki yolda karşıdan karşıya geçmeye çalışan köpekler(hayvan) egzoz sesimi duyunca geri dönüyor ve ben hayatta kalıyorum, buradaki hakaretler kişisel değildir ve o küçük canlılara itafen yapılan cümleler onlara hakaretmiş gibi gelebilir ama değildir, hakaretlerim küçücük cc motosikletteki egzozları arabalardan ayıramayıp arabaların egzozundan dert yanıp motosikletin egzozuna laf eden aptal motosiklet kullanıcılarınadır, aptal olduğunuz konusunda hiç şüphem yoktur
    doğru söyledin

  12. #112
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Barkın abi de siyah kask vizörü mü varmış? Normal durumda yol açıksa eğer karşıdan karşıya geçen birinin görmeme gibi bir şansın yok anca bir anda önüne atlaması lazım ama sol şeritte çarpmamış anladığımız kadarıyla sağ şeritlerde çarpmış. Yani merak ettim eğer siyah vizör varsa kafasında ciddi anlamda gelecekte ki bir çok kazayıda önleyebiliriz. Bir çok kişi geceleri siyah vizörle dolaşıyor ve önünü görmek imkansız o vizörlerde.

  13. #113

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Alıntı 127 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barkın abi de siyah kask vizörü mü varmış? Normal durumda yol açıksa eğer karşıdan karşıya geçen birinin görmeme gibi bir şansın yok anca bir anda önüne atlaması lazım ama sol şeritte çarpmamış anladığımız kadarıyla sağ şeritlerde çarpmış. Yani merak ettim eğer siyah vizör varsa kafasında ciddi anlamda gelecekte ki bir çok kazayıda önleyebiliriz. Bir çok kişi geceleri siyah vizörle dolaşıyor ve önünü görmek imkansız o vizörlerde.
    Yani şimdi bunları sen düşünebiliyorsun ama Barkın abi düşünemiyor bumudur sence dostum. Sence boyle bir şeyi yapar mı? Sen buna ihtimal veriyormusun?
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  14. #114
    uçanmotor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2014
    Motosikleti
    aynı anda iki motor kullanıyorum
    aea nin yeni videosu varsa bi bakim dedim zaman geçirmek adına aea yazdım yutuba baktım barkın bayoğlunun ölümü diye bi şey çıktı o yaşadığım duygu anlatılamıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

    ağladım ve motora karşı midem bulandı motor beni başka bi erkekle aldattı gibi oldu

  15. #115

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara

    Barkın Bayoğlu’nun ardından

    Bu başlık gün içinde bir ara kayboldu. Esasen burada olan bir yazıyı ben de başka bir başlığa kopyalamıştım. Başlık geri geldiğinde bazı mesajlar yoktu. Mesajı tekrar yerine koymak amacıyla aynı mesajı buraya da ekliyorum. Eğer uygun bulunmazsa iki mesajdan birisi silinebilir. Yazıyı blogdan okumak isteyenler ise buradan erişebilir. Metnin aynısını aşağıya kopyalıyorum.


    Barkın Türkiye motosiklet camiasının en önemli, en etkili insanı oldu. O, hem çok insana ulaşması bakımından, hem ulaştığı insanların motosiklet camiasında büyük çoğunluk olan genç insanlar olması bakımından, ulaştığı gençlerin zengin fakir, eğitimli eğitimsiz birçok sosyal katmandan olması bakımından, hem de mesajını ulaştırdığı insanları ikna etmesi bakımından etkiliydi. Barkın bu geniş kitle içinde kime hitap edeceğini çok net belirlemişti: Gençlere. Esas kalabalık olan ve önemli olan gruba. Barkın gençler üzerinde çok etkiliydi. Bu kadar etkili olması sebebiyle her ifade ettiği görüş didik didik irdelendi, eleştirildi. Sürüşe dair önerilerinden bazılarını ben de eleştirdim. Altın Elbiseli Adam (AEA) sürüşe dair bir şey söylüyorsa onu uygulayacak çok fazla genç sürücü vardı çünkü. Barkın çok seviliyordu, coşkuyla takip ediliyordu. Dolayısıyla onun söyledikleri çok önemliydi.

    AEA hiçbir zaman suya sabuna dokunmayan biri olmadı. Görüşlerini coşkuyla benimseyenler olduğu gibi şiddetle karşı çıkanlar da vardı. Zaten söylediklerinize kimse karşı çıkmıyorsa kayda değer bir şey söylemiyorsunuzdur. Barkın da önemli şeylere değiniyor, bir bakış açısına sahip, bir perspektifi olan görüşler anlatıyordu. Bizlere motosiklet üzerine çok fazla şey öğretti. Öğrettiği konularda öyle de olur böyle de olur gibi ortaya oynayan bir tavrı yoktu. Bir bakış açısını da savunuyordu. Önemli bir söz söyleyen herkeste olması gerektiği gibi.

    AEA’dan hepimiz ekipmanın önemini öğrendik. Kaliteli ve kalitesiz ekipmanlar olabileceğini öğrendik. Bugün sokaktaki çocukların hatırı sayılır bir kısmı kafasında bir kaskla, ekipmanla sürüyorsa Barkın sayesindedir. AEA bize motosiklet sürüşünün teknik bir iş, karmaşık bir beceriler bütünü olduğunu öğretti. Motosikleti yönetme becerilerini bize defalarca anlattı. Oturuş pozisyonu, fren yapmak ve kontra, motosiklet süren herkesin bilmesi gereken şeylerdi. O da bunları defalarca anlattı. AEA motosiklet sürüşünün bir eğitimi olduğunu ve bu eğitimin gerekli olduğunu vurguladı. Bugün forumlarda motosiklete yeni başlayacak insanlara eğitimle başla cevabı veriliyorsa, bu AEA sayesindedir.

    AEA ve Barkın Bayoğlu iki ayrı karakterdi. Bunu kendisi de yayınlarında ve röportajlarında anlatmaya çalıştı. AEA insanları güvenli sürmeye teşvik eder, ekipmanın ve eğitimin önemine vurgu yapardı. Ama Barkın güvenli sürüşün elçisi değildi. Ana akım medyada yer aldığı gibi motosiklet güvenli sürüş teknikleri uzmanı değildi. Barkın motosiklet sevgisinin, motosiklet sürüş zevkinin elçisi oldu. Barkın büyük kazalar yapmanın kendi motosiklet sürüşünün bir parçası olduğunu söylerdi. Ama AEA olarak bunu gençlere hiçbir zaman yakıştırmadı, imha olmamayı öğütledi. Oysa insanlar Barkın’ı da AEA’yı da çok sevdiği için onun kendi sürüşündeki kişisel tercihleri ile AEA olarak öğütleri arasındaki ayrımı çok yapamadılar. Motosiklete başlayan gençler, Barkın Bayoğlu gibi sürmeyi kendilerine hedef olarak seçtiler, onu kendilerine rol modeli olarak aldılar. Bunu Barkın da istemezdi. Ama bu kadar çok sevilip takip edilince ve işe kendini, kişiliğini yansıtınca bu durum kaçınılmaz oldu. Barkın’ın videolarıyla motosiklete başlayan sürücüler bugün Barkın’ın gidişiyle motosikleti bırakmayı düşünmeye başladı. “O bile böyle gidiyorsa biz ne yapacağız?” düşüncesi yaygın. AEA tek başına Türkiye motosiklet satışlarını artıran bir proje oldu. Barkın’ın gidişi de belirgin ölçüde motosiklet hayatından uzaklaşmaya yol açacak. Bir Ekşi Sözlük yazarı olayın özünü çok net ifade etmiş: “Motosikleti o sevdirdi. Şimdi de o soğuttu.”

    AEA kanalı özgündü. Sadece Türkiye ölçeğinde değil, dünya ölçeğinde özgündü. Sürüş becerileri, gezi, eğitim tanıtımları, ekipman incelemeleri bir arada yer aldı. İnsanların gönlünü kazandı. Ama AEA’ı bu noktaya taşıyan şey motosiklet incelemeleri oldu. Barkın tecrübeli ve becerikli bir sürücü olarak CBF 150’den Panigale 1200’e kadar her motosikleti hakkıyla test edip, dolu dolu bir içerikle, kendine has, samimi üslubuyla anlattı. Motosiklet inceleme videolarını en iyi yapan dünyanın en iyi birkaç yayıncısından biriydi. Motosiklet incelemeleri konusunda bir model oluşturdu. Bu modeli takip etmeye çalışan genç yayıncılar da oldu. Ancak Barkın gibi motosiklet mekaniğine ve motosikleti yönetme becerilerine çok hakim birinin sunabileceği videoları hiç biri sunamadı. O birikim yok çünkü diğer arkadaşlarda. AEA’ın Türkiye motosiklet video yayıncılığında boş bıraktığı yeri yakın zamanda dolmayacak.

    AEA bize eğitimin önemini vurgularken Barkın da bize bir başka önemli şeyi öğretti: Eğitimin de iyisi ve kötüsü olduğunu. Barkın’ın hangilerinin iyi hangilerinin kötü olduğuna dair görüşlerini paylaşmıyordum ama iyi ve kötü eğitim, daha faydalı ve daha az faydalı eğitimlerin olabileceğini ondan öğrendik. Barkın bize eğitim alacağımız yerleri iyi seçmemiz gerektiğini öğretti.

    Barkın söylediklerini bir çocuk coşkusuyla paylaşır, anlatırdı. En iyi öğretmenlerin en iyi hikaye anlatıcılarının sırrı budur. Anlattığı şeye karşı coşku duymak ve anlatırken bu coşkunun insanın içinden taşması durumu. Barkın bu haliyle bize nasıl anlatıcı olunabileceğini de öğretmiş oldu. Bu coşkulu üslubu araba sürücüleri tarafından iyi karşılanmadı. Araba sürücüleri onu hiç anlamadı, sevmedi. Genel olarak motosiklet sürücülerini hiç anlamadıkları, sevmedikleri gibi. Zaten Barkın’ın onlar tarafından anlaşılmak gibi bir derdi de olmadı. O hayatta kalması için motorcuların daha akıllıca daha becerikli davranmaları gerektiğini vurguladı hep. Ancak bu vurguyu yaparken kapalı alan hakimiyet becerilerine daha fazla değinirken yoldaki diğer sürücülerin hatalarına ve yolun durumu gibi değişkenlerle baş etmenin öğretildiği yol eğitimlerini o kadar öne çıkarmıyordu. Yol eğitimi veren (Motto Akademi dışındaki) ileri sürüş okullarına kızıyordu. Eğitim alınmaması gerektiğini anlattığı eğitmenler de bu diğer ileri sürüş okullarıydı. İleri sürüş tabirine de kızıyor, bunun sadece yol ve trafik adabı olduğunu anlatıyordu. Yola dair sürüş becerilerinin de sezgisel olarak veya sadece tecrübeyle gelişen şeyler değil gerçekten eğitimi alınarak öğrenilmesi gereken şeyler olduğunu söylemiş olmasını isterdim. Sponsoru Motto Akademi’nin kapalı alan eğitimlerini tanıttığı kadar yol eğitimlerinin de reklamını yapsın isterdim. Bu konuya dair bir kaç video çekti, canlı yayınlarda da bahsetti. Ama insanları kapalı alan eğitimlerine yönlendirdiği kadar yol eğitimlerine yönlendirmedi. Şimdi AEA izleyicisi bir çok genç sürücü, diğer yol kullanıcılarının hatalarını tolere edebilecek bir sürüş yapmanın da sürüş becerilerine dahil olduğunu kavrayamıyor. Ben ne kadar iyi sürebilirsem süreyim diğer kullanıcılar bana zarar verir, diye düşünüyor. Günün sonunda motosikleti bırakma kararı alıyorlar. Keşke böyle olmasaydı.

    Barkın bana insan olarak motosiklet dışında da çok şey öğrenme imkanı sundu. Öğrenebildim, örnek alabildim demiyorum ama o üzerine düşeni yaptı, anlattı, örnek oldu. Çalışma disiplini vardı. İş yaşamını ciddiye almak ve kendinden beklenenin, daha önce yapılmış olanın üzerinde bir ürün ortaya koymak için üst düzey bir performansla çalışmayı gösterdi bize. Alkole karşı kazandığı mücadele de aslında bana iyi bir yol gösterici oldu. Dediğim gibi ben iyi bir öğrenen olamadım ama o üzerine düşen örnek olma vazifesini layığıyla yerine getirdi. Sadece konuşmak veya şikâyet etmek yerine ortaya bir ürün koymayı öğretti bize. İyi yayın yok, para yok, seyirci bilinçsiz, izleyici okumuyor, anlamıyor, motosiklet bulamıyorum diye dertlenmek yerine bu engellerle mücadele etmesi için gerekenleri yaptı ve değişimin parçası oldu, değişimin kendisi oldu. İnsanlar okumuyorsa video çekti, televizyonlar saçma sapan kurallarla işliyorsa internete geçti, para yoksa sponsor buldu, motor yoksa insanlardan istedi. Yapması gerekeni yaptı ve yoluna devam etti. Ben en son böyle bir yapılması gerekeni yapıp engelleri aşma temasını Bitmeyen Kavga kitabında görmüştüm. Barkın bunun canlı bir örneği olarak her hafta karşımızdaydı. Bize düşen onun bu çalışma disiplinini, üretme coşkusunu ve engelleri aşmak için yeni yollara girmek cesaretini kendi alanımızda, kendi yapacağımız işlerde uygulamaktır.

    Barkın’ın ölümü, sürüşünün ve yaptığı işin bir parçası olarak görmesi dışında genel olarak ölüm hakkındaki görüşleri de her insan evladının altından kalkabileceği basit düşünceler değildi. Sade, ama basit değil. Ölümüyle barışmış gibiydi. İnsanların birçok davranışına yön veren ölüm anksiyetesi AEA’da sanki yoktu veya videolar yapmasına, ürün ortaya koymasına bir enerji oluyordu. Üzerine hiç düşünmemeyi tercih ettiğimiz konularda yol gösterici olmaya çalışıyordu.

    Barkın sevmediği sürüş okullarından birinin eğitmeninin karıştığı kazayı anlatırdı. Bu sürüş okulu kendisini dava açmakla tehdit edinceye kadar da o okulla ilgili eleştirilerini sürdürdü. Barkın’ın anlattığı kazada bir kadın ölmüştü. Hatta Barkın’ın arkadaşları, bazı motosiklet gruplarında o sürüş okulunun adı her anıldığında “Haa şu köylü teyzeyi öldürenlerin okulu mu?” derlerdi. Hayatın garip bir tesadüfü, Barkın’ın karıştığı kazada da bir yaya vefat etti. Muhtemelen her iki kaza da senin benim gibi sürücülerin kaçamayacağı türdendir.

    Ankara’da toplantılarına katılmış, yüz yüze tanışmıştım. Hatta bir keresinde Ankara girişinde bir benzinlikte biz mola vermişken o geldi tek başına. Kendisi için yapabileceğimiz bir şey olup olmadığını sordum. Bilkent’e nasıl gideceğini bilmiyordu. Kardeşim kısa bir süre Ankara’ya uğrayacaktı ve ben onunla buluşmaya gidecektim. O nedenle kendisini Bilkent’e götürmek yerine sadece tarif ettim. O da yola çıktı tek başına. Keşke kardeşimi ekip Barkın’ı Bilkent’e götürseydim. Bu satırları şimdi bu kadar hüzünlü yazıyor olmazdım. Ben siyasal görüş açısından, dünyaya bakış açısından ve sürüş mentalitesi açısından Barkın’ın karşısında bir yerdeyim. Ancak ondan çok şey öğrendim, çok şeyini örnek almam gerektiğini düşündüm. Gidişine çok üzüldüm.

    Test edeceği motosikletler yetim kaldı. Barkın’ın bu kadar sevilmesinde samimiyeti büyük rol oynadı. İnsan olarak sevdi gençler onu. Kendilerinden buldular, bağırlarına bastılar. Bu hayatı güzel yaşadı. Çok insana dokundu. Güzel izler bıraktı. Unutulmayacaktır.
    Cloud bunu beğendi.

  16. #116
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Konvoyda ara gaz yapıp kornaya abananlara diyecek sözüm yok.
    YAMAHA-MT bunu beğendi.

  17. #117
    Xavosa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2015
    Şehir
    Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konvoyda ara gaz yapıp kornaya abananlara diyecek sözüm yok.
    Bir de pek cok kasksiz, ekipmansiz surucu gordum. Bu konuda cok hassas olan birinin cenazesine oyle gelmeselerdi keske. Bilincsizlik ulkemizin sorunu malesef.

  18. #118

    Üyelik
    04 Nisan 2017
    Kazadan hemen sonra sedyeye alınırken videosu düşmüş, baya bir kan kaybı var ancak sedyedeyken gözleri açık ve öksürüyor. Hatta şu kaza anında oradaydım diye video çeken elemanda var videoda. Yardım ediyor sağlık ekiplerine.

  19. #119
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Alıntı voljjn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kazadan hemen sonra sedyeye alınırken videosu düşmüş, baya bir kan kaybı var ancak sedyedeyken gözleri açık ve öksürüyor. Hatta şu kaza anında oradaydım diye video çeken elemanda var videoda. Yardım ediyor sağlık ekiplerine.
    Videoyu paylaşabilir misiniz?

  20. #120
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
     Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
    Sebep:   Arkadaşlar bu başlık Moto Sohbet bölümünde açıldığı için ilerleyen zamanlarda burada yazılanlara ulaşmak zor olacaktır. Konuya, Barkın Bayoğlu [Altın Elbiseli Adam] başlığından devam edelim isterseniz.

    Tekrar hepimizin başı sağolsun...
     Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
     Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
     Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
     Şikayetleriniz için tıklayın


6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)