son hız 184 gördük
son hız 184 gördük
Ben cumartesi test ettim gidişi falan güzel şehir içi için.Ama çok çabuk devir kesiciye giriyor.Motorun daha gideri var anlıyorsun sesinden belli.
Geçen bir arkadaş "150 basamayan bir motora göre çok pahalı." demişti. Meğer baya kaçıyormuş. yanlış bilgilendirme var. Alacak olsam vazgeçerdim. Şikayetçiyim.
Tamam anladık dişli değişince son hızı değişti peki motordan ne aldı ne götürdü kimse bahsetmiyor yapılan değişiklikler oluşan farklılıklardan da bahsedinde belki diğer dominar sahipleride bu yolu izler ler
biraz daha açıklayıcı olalım lütfen
Hesap makinesi ile mi çektiniz?
Üst devirlerdeki titreşimi göstermek açısından yararlı olmuş.
Bir de anlamadığım, her yerde 0-100km/h'i 9 küsür saniye denen motosiklet nasıl 5-6 saniyede çıktı.
Son hız da soru işareti.
Güzel modifiye olmuş anladığım kadarıyla.
Şimdi bajaj fanboyları gelip, "Tam spor makine aaabi" demeye başlayacak "sport-cruiser" savunmasını unutup.
İlk Önce Kameradan Başlayayım Evet Elimizde çok iyibir kamera yoktu Üstüne Yanlıs ayarda çekince böyle kötü bir görüntü çıktı ortaya en yakın zamanda profosyenel kayıt yuklenecektir.
ikinci olarak . Motorda Arka Dişlide Ufaltma Yapıldı. Burda Söyleyeceğime kimse inanmaya bilir ama ben Dominar 400 Sahibi olarak söylüyorum bunu bu motor 35 Hp değil gibi 5 Diş Dişli Küçükltmesinde Neredeyse hiç bir fark yok . Çekişi Ve Kaçışı Hala Aynı diriliğinde. Bayılma Ağırlaşma yok .
Titreşim olarak Motorda Titreşimde Dişli ile beraber neredeyse yok Pulsar Ns200 den Çok çok daha az bir titreşimden bahsediyorum burada. Neredeyse yok oldu kameranın titremesi Kamerayı Aynaya Plastik Kelepçe ile tutturmamız Rüzgar yani o
Herhangi farklı bir sorunuz varsa Cevaplaya bilirim.
Hayırlı Akşamlar..
bu motorun şanzıman aralığının kötü olduğunu ilk videolar ortaya çıktığı zaman söylemiştim.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Yapılan modifiyedenmidir yoksa rodajımı düzgün yapılmamış biliyorum ama bu motosikleti kullanma fırsatım oldu gerçekten titreşim çok fazla. Sonrasında aynı gün farklı bir bayide 100 km civarlarındaki dominar'ı sürdüm. Titreşim olarak aralarında dağlar kadar fark vardı.
starvays
Evet bu motor 30 Km de iken test için gelen bir arkadaş abi 165 i geçmiyor dedi sen anla rodajı.
Motor 140 - 150 bandında gayet stabil gidiyor sonuçta stabil olarak 180-200 görmek isteyen adam gider 600-1000cc bişey alır
250lik R25ten 5km daha az yani.
Gommek icin soylemiyorum da motorla top speed isleri hakikatten hic bir seyin kaniti degil. 50 bin km sonra kac kmyi hangi hallerde goruyorsun, o motor da o 50 bin kmde ne halde onlari konusmak lazim
Sanki biraz daha zorlansa 185'i de görecek gibi.
Çokta şey yapmamak lazım.Sonuçta rüzgardan beyin lopları yer değiştiriyor.
arka dişli küçültülmüş büyük ihtimalle kalkış yavaşlayıp son sürat artmış çok öyle modifiyelik bir durum yok yani.
http://www.carblogindia.com/bajaj-do...p-speed-0-100/
https://www.motorbeam.com/2016/12/bi...yer-must-know/
Bu başlığın da ilk sayfalarına bakarsanız, konuşulduğunu görürsünüz.
Oktay Motor'a videonun altında "dişli ile mi oynadınız ?" diye soruyorlar, görmezden geliyor. Büyük sırrınızı kendinize mi sakladınız ?
Performansa gelince şunu diyeyim, hani 175'ten sonra hız birer birer artıyor ya, işte o nokta yani 175 benim için motorun son hızıdır. Ondan sonraki kısım apaçi tatminidir ve zaten gereksizdir. Şu forumda motorlar hakkında yapılan son hız tartışmalarının tümü, karşıdan esecek 5 km/saat hızdaki rüzgar veya %5 eğimli yokuşa bakan o birer birer artma bölümü ile ilgili işte. Ben dişli değişimi ile birer birer atlayıp, inleye inleye 184 yapacağına normal dişlisi ile bir anda 150 yapmasını tercih ederim. Titreşimi azaltıcı etkisi vardır mutlaka, o ayrı...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)