Hayırlısı olsun, hakkını vereceğine inannıyorum
Bajaj Ducati yi alırsa Ktm ile elti mi olacak?
Harley alacak dediklerinde heyecanlanmıştım acaba dizayn konusunda iki firma birbirinden etkilenir mi diye. Keşke yakınlarda seçim olsa da ducati yi Türkiye alsa, yerli ve milli motorumuz olacakmış gibi gelse bi kaç gün bize.
İşin ilginç tarafı BAJAJ, DUCATİ yi satın aldığı zaman AEA Barkın Bayoğlu satar DUCATİ`sini.
Amerika'da 2015 kullanıcı raporlarına bakıldığında Ducati'nin en memnun olunmayan üçüncü motorsiklet markası olduğu düşünülürse, kendileri için hayırlı olur herhalde.
Memnun olunmama oranları (en düşük oran: en memnun marka / en yüksek oran: en sıkıntılı marka)
Yamaha/Star 11%
Suzuki 12%
Honda 12%
Kawasaki 15%
Victory 17%
Harley-Davidson 26%
Triumph 29%
Ducati 33%
BMW 40%
Can-Am 42%
Kaynak isteyen olursa:
http://www.consumerreports.org/cro/news/2015/04/who-makes-the-most-reliable-motorcycle/index.htm
http://www.consumerreports.org/cro/magazine/2015/05/motorcycle-reliability-and-owner-satisfaction/index.htm
Bajaj KTM'yi üretince ne olduysa Ducati'yi üretince de o olacak. Pek hayal kurmayın o yüzden.
Burda tüketicinin düşünmesi gereken herhangi bir markanın avrupa pazarına mal satabilmek için daha önce girmiş bir markayı satın almasının nedenleridir.
Bir marka kendi ürettiği motosikleti avrupada niye satamıyor?
Burda iki cevap ortaya çıkar.
1. Avrupa bu marka veya ülkeye blokaj uyguluyordur.
2. Marka avrupa kalite normlarına uygun motosiklet üretmiyordur.
1 nolu cevap bajaj ve hindistan için söylenemez. Çünkü bajaj motosiklet dışında ürettiği bazı ürünleri avrupada satıyor.
Bu durumda 2. seçenek öne çıkıyor.
Bu durum bajaj markasının satıldığı ülkelerde kalitesinin sorgulanmasına yol açacaktır.
Özetle bajaj ducatiyi alacaksa bile buna gerekçe olarak avrupaya açılma meselesine girmese iyi olur.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Ducati'nin ne üretim yeri değişecektir ne de kalitesi. Sadece bazı parçaların üretimini maliyeti düşürmek adına Hindistan'a kaydırabilirler. Kalitesinin sorumluluğu Ducati'de olduğu sürece o da maliyet dışında bir şeyi etkilemeyecektir. Burada asıl önemli olan bu satış gerçekleşirse sonrasında ortaya çıkacak Bajaj Ducati ortak tasarımı yeni modellerin durumudur. Muhtemelen Bajaj daha büyük cc'ye, Ducati'de rekabet için daha ufak cc'ye oynayacaktır ve bunları da %100 Bajaj üretecektir.
Ben onu "CBF, YBR Çin malıdır" diyenler için yazdım. Önemli olan nerede üretildiği değil kimin markasıyla üretildiğidir.
Zenginin malı(parası) züğürdün çenesini yorarmış.
Şaka bi yana alırsa AEA artık hasta olduğu panigaleyi ballandıra ballandıra anlatmayı bırakır mı, bi daha Bajaj tanıtmayacam dediği için Ducati 'yi de tanıtmaz mı?
Hadi bakalım kolay gelsin, çene yormaya...
Para cok.keske bizim ulkemizde de olsa bu fabrikalar.bu girisimler
biz alsak olmaz mi?
koca turkiyede bu ise el atacak yok mu?
param olsa ben alirdim..
manyak fikirlerim var...
Bajaj ktm yi alınca ne oldu söyleyeyim.Bajaj motorlarındaki teknoloji ktmye çok benzedi. Ducatiyi alırsa ki tüm teknelojisini alacak.Ducatidekullanılan tekneloji diğer motorlarada gelecek.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)