Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

SL 200 mü yoksa GV250 mi?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Arkadaşlar uzun zamandır motosiklet kullanıyorum. Chopper/cruisser tarzları en çok hosuma giden ve tecrübemin olduğu motosikletlerdir.Daha önce bir tanıdığıma ait GV650 model motosikleti yaklaşık olarak 1 yıl her gün kullandım.Geçirdiğim kaza sonucunda maalesef sol el bilegimde derin bir doku kaybı yaşadım. 6-7 aylık bir tedavi sonrasında tekrar kullanmaya başladım motosikleti.Daha önce actigim konulardan da anlaşılacağı gibi şu anda geçirmiş olduğum kaza sonrasında,hastane masrafları,araç masrafları ve şahsi masraflar nedeni ile bir çinli chopper/cruisser kullaniyordum.Fakat sürekli çıkardığı arızalar nedeni ile ve maddi olumsuzluklar nedeni ile artık ondan kurtulmak istiyorum.
    İste tamda bu asama da siz değerli arkadaşların tecrübelerine ve izlenimlerine başvurmak istiyorum.Bir aylık bir araştırma sonucunda iki model kafamda belirdi gibi su anda 5000-6000 TL arası motosiklet bütçem var.Dün görüştüğüm birisi SL 200
    2012 model 13000 kmde motosiklete 6000 TL istiyor.Sizce biraz daha para biriktirip GV250 mi almalıyım yoksa SL 200 mü. Genelde evi-iş arasında günlük 100 km civarinda kullanicam ve yaz-kış sürekli olarak kullanmam gerekli...
    Sizce ne yapmalı... Şimdiden herkese tesekkur ederim...Şunu da belirteyim,bu konuyu acmamdaki sebep asla iki modeli kıyaslamak değil ki zaten hangisinin diğerine gore iyi olduğu aşikar. Sadece maddi yönden bakıyorum olaya ve ileride sorun çıkarmasını istemiyorum...


    İngilizlerin ben ucuz mal kullanacak kadar zengin değilim lafı aklıma geliyor...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Arkadaşım bende chopper motosiklet arayan birisi olarak gv250 veya daelim daystar 250 bakıyorum.Çünkü Sl 200 hem çin malı hemde bana küçük geliyor.

  3. #3

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Alıntı korayuzuner1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım bende chopper motosiklet arayan birisi olarak gv250 veya daelim daystar 250 bakıyorum.Çünkü Sl 200 hem çin malı hemde bana küçük geliyor.
    Evet cüsse konusunda biraz daha küçük kalıyor doğru,en azından gv650 kullanınca baya küçük geliyor fakat bildiğim kadarı ile diğer çinli motosiklet modellerine göre bir tık daha kaliteli...

  4. #4
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    SL200'e Çin malı deyip geçiştirmeyelim artık bence, çünkü piyasada kendini kanıtlamış ve bolcada kullanıcısı olan bir alet. Bütçesi 6 bin TL'ye kadar olan insanların alabileceği en iyi tercih. Kubayı 8 ay falan kullandım 1 kere bile herhangi bir sorun için ustaya gitmedim. Düşük km'li 2014 model üstünü 6 bin TL'ye alma olasılığınız gayet yüksek. 200 CC ve tek silindir bir alet olduğu için işe git gel 70-80 km aralığında rahat rahat gider gelirsiniz. Ama şu arabayı sollayayım gibi beklentileri karşılamaz. Aşırı rahattır, hiç yormuyor adamı. Başlangıç chopper'ı klasmanında bir alet işte.
    Ama sizin motor tecrübeniz de olduğundan belki isteklerinizi karşılamayabilir. GV250 şu anda kullandığım motorum benimde. Tabiiki arasında dağlar kadar fark var. Yeterince kıvrak, 250 cc'den bekleyebileceğiniz her şeyi fazlasıyla veriyor. 2-3 kronik sorunu dışında bir problem yaratmıyor. Tabii fiyat olarakta yüksek ama 10-11 bin TL arası sağlam bir makine bulma ihtimaliniz yüksek. Görünüşüde gayet cezbedici. Kuba'ya göre sizi daha çok tatmin eder.
    Birinin rahat sürüş hızı 90 km, diğerinin 110 km.
    Kuba top speed, 120.
    Hyosung top speed, 140. (150 görenlerde var imiş.) 10 bin devir çeviriyor makine gerçi olabilitesi var. GT250r race makinesi ile aynı motor bloğuna sahip zaten.
    Sonuç olarak beklentilerinizi en iyi hangisi karşılayacağını düşünüyorsanız onu almanız da fayda var.

  5. #5

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SL200'e Çin malı deyip geçiştirmeyelim artık bence, çünkü piyasada kendini kanıtlamış ve bolcada kullanıcısı olan bir alet. Bütçesi 6 bin TL'ye kadar olan insanların alabileceği en iyi tercih. Kubayı 8 ay falan kullandım 1 kere bile herhangi bir sorun için ustaya gitmedim. Düşük km'li 2014 model üstünü 6 bin TL'ye alma olasılığınız gayet yüksek. 200 CC ve tek silindir bir alet olduğu için işe git gel 70-80 km aralığında rahat rahat gider gelirsiniz. Ama şu arabayı sollayayım gibi beklentileri karşılamaz. Aşırı rahattır, hiç yormuyor adamı. Başlangıç chopper'ı klasmanında bir alet işte.
    Ama sizin motor tecrübeniz de olduğundan belki isteklerinizi karşılamayabilir. GV250 şu anda kullandığım motorum benimde. Tabiiki arasında dağlar kadar fark var. Yeterince kıvrak, 250 cc'den bekleyebileceğiniz her şeyi fazlasıyla veriyor. 2-3 kronik sorunu dışında bir problem yaratmıyor. Tabii fiyat olarakta yüksek ama 10-11 bin TL arası sağlam bir makine bulma ihtimaliniz yüksek. Görünüşüde gayet cezbedici. Kuba'ya göre sizi daha çok tatmin eder.
    Birinin rahat sürüş hızı 90 km, diğerinin 110 km.
    Kuba top speed, 120.
    Hyosung top speed, 140. (150 görenlerde var imiş.) 10 bin devir çeviriyor makine gerçi olabilitesi var. GT250r race makinesi ile aynı motor bloğuna sahip zaten.
    Sonuç olarak beklentilerinizi en iyi hangisi karşılayacağını düşünüyorsanız onu almanız da fayda var.
    Verdiğin cevap.için teşekkürler. Evet SL200 baya bi rağbet gördü. Bende bir donem kullandım biraz bakımsız kaldığı için bi kaç sorun olmuştu.GV250 içinde korkularım tamamen kronik sorunlardan dolayı, elektrik akşamı nedeni ile biraz sorun yaşayanları duydum ve motor blok kısmı GT250r da yasanan sıkıntılar.Tabi GT250r da millet makinayı zorladıkları için krank da vs sorun oluyor diye biliyorum.Senin yaşadığın kronik bir sorun olarak ornek verebileceğini bir şey varmı...

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Alıntı Dark-ghost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet cüsse konusunda biraz daha küçük kalıyor doğru,en azından gv650 kullanınca baya küçük geliyor fakat bildiğim kadarı ile diğer çinli motosiklet modellerine göre bir tık daha kaliteli...
    O zaman kuba sl200 al niye soruyorsun ? Bide böyle bobber yaptıır gören çatlasın

    https://www.youtube.com/watch?v=jHMX-s3KFxw

  7. #7

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Alıntı korayuzuner1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman kuba sl200 al niye soruyorsun ? Bide böyle bobber yaptıır gören çatlasın

    https://www.youtube.com/watch?v=jHMX-s3KFxw
    Motosiklet zaten küçüktü iyice küçülmüş gibi ☺
    Ayrıca ben motosikletin lrjinalini bozmayı pek seven biri değilim custom-bobber pek tarzın değil...

  8. #8
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı Dark-ghost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Verdiğin cevap.için teşekkürler. Evet SL200 baya bi rağbet gördü. Bende bir donem kullandım biraz bakımsız kaldığı için bi kaç sorun olmuştu.GV250 içinde korkularım tamamen kronik sorunlardan dolayı, elektrik akşamı nedeni ile biraz sorun yaşayanları duydum ve motor blok kısmı GT250r da yasanan sıkıntılar.Tabi GT250r da millet makinayı zorladıkları için krank da vs sorun oluyor diye biliyorum.Senin yaşadığın kronik bir sorun olarak ornek verebileceğini bir şey varmı...
    GT250r dediğiniz gibi zorluyorlar race makine sonuçta devir kesicide olmayınca insan gibide kullanmayınca krankı ellerine alıyorlar. Kronik sorunları, buji piposu çatlaması ve buji ile alakalı. Onlar da forumdaki konu başlığında defalarca kez paylaşıldı. NGK'nın pipo ve cr9e veya cr8e bujileri ile değiştiriyorsun bitiyor. Onun dışında oluşacak sorunlar kullanıcıya göre değişiyor. 250 cc olduğunu bilerek kullanan birinin sorun yaşayacağını düşünmüyorum. Makineden 500 cc bir chopperın tadını alabiliyorsun. Ama 500 cc'lik makine gibi kullanırsan o zaman sorunlar yaşayabilirsin. 1200 küsür sayfalık bir konu başlığı var forumda oradan da okuyup bilgi edinebilirsin.
    Live To Ride, Ride To Live

  9. #9

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GT250r dediğiniz gibi zorluyorlar race makine sonuçta devir kesicide olmayınca insan gibide kullanmayınca krankı ellerine alıyorlar. Kronik sorunları, buji piposu çatlaması ve buji ile alakalı. Onlar da forumdaki konu başlığında defalarca kez paylaşıldı. NGK'nın pipo ve cr9e veya cr8e bujileri ile değiştiriyorsun bitiyor. Onun dışında oluşacak sorunlar kullanıcıya göre değişiyor. 250 cc olduğunu bilerek kullanan birinin sorun yaşayacağını düşünmüyorum. Makineden 500 cc bir chopperın tadını alabiliyorsun. Ama 500 cc'lik makine gibi kullanırsan o zaman sorunlar yaşayabilirsin. 1200 küsür sayfalık bir konu başlığı var forumda oradan da okuyup bilgi edinebilirsin.
    Teşekkürler dostum


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)