Tecrübesiz olarak 600RR aldım
Reklamlar
-
22 Temmuz 2017, 22:19
#21
tokhanoğlu adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun inşallah başımıza kötü bir olay gelmez eğitimleri muhakkak alın ki zaten alacağım demişsiniz.
Bir iki ilgili arkadaş özel mesaj ile ulaşıp yardımcı oldular. Pazar günü için bir adet kapalı alan eğitimi ayarladım. Ardından günlük iş ev rotamı koruyarak eğitimlerime devam edeceğim. Tam ekipman giyerek aracımın üzerine biniyorum. Önerileriniz ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Reklamlar
-
22 Temmuz 2017, 22:22
#22
Hayırlısı olsun çevre yoluna çıkıp gazlamak farklı bir zevk
Kendinizi hazır hissettiğinizde otobanda boş bir yolda bunu tatmanızı tavsiye ederim
Dip not:Hiç bir zaman ben oldum demeyiniz
-
22 Temmuz 2017, 22:28
#23
K121L adlı üyeden alıntı
Hayırlısı olsun çevre yoluna çıkıp gazlamak farklı bir zevk
Kendinizi hazır hissettiğinizde otobanda boş bir yolda bunu tatmanızı tavsiye ederim
Dip not:Hiç bir zaman ben oldum demeyiniz
İlk motorumda bana yardımcı olan bir abim vardı, Allah ondan razı olsun hep şöyle derdi "herkes kuralları çiğneyecekmiş gibi sür, kimse seni görmüyormuş gibi davran, o araba oradan çıkmaz deme çıkacakmış gibi hareket et" derdi. Ben hala o kurallara bağlı kalır, takip mesafemi korurum. Ama hız yapma konusunda ilerleme yaşamadım çünkü ilgimi çekmiyor. Niye daha ucuz bir motosiklet almadım sorusunun cevabıda yukarıda yazılı. Teşekkür ederim yorumunuz için.
-
22 Temmuz 2017, 23:37
#24
Bu motor işinde parasal olarak gücün neye yetiyorsa beğendiğin tarzın en kalitelisidir en güçlüsün alacaksın.
-
22 Temmuz 2017, 23:56
#25
Felis Leo adlı üyeden alıntı
Bu motor işinde parasal olarak gücün neye yetiyorsa beğendiğin tarzın en kalitelisidir en güçlüsün alacaksın.
En güçlüsünden ziyade en donanımlı 600 lük cihazı alacaktım fakat yürütme masraflarını göz önüne alınca en mantıklı gelen 600rr oldu. Elbette herkesin söylediği kullanması en kolay 600 lük 4 silindir konularıda etken oldu.
-
23 Temmuz 2017, 00:04
#26
Hocam merhaba, sırf sizin bilinçli duruşunuzu önemsediğimden dolayı hesabımı aktif ettim ve size söylemek istediğim birkaç şey var.
Hocam öncelikle mesajlarınızı dikkatle okudum, aradığınız şey güçlü olsun sesi tok olsun gibi şeyler ancak 600cc ye direk atlamak tamamen intihar etmektir. Size kısa bir örnek vereyim, eğer ki matematikte fonksiyonu öğrenmeden integrale atlarsanız sadece konuyu anlamış gibi yaparsınız halbuki hiçbir şey anlamamışsınızdır. İşte motorsiklette bunun gibidir eğer direk 600cc ile başlarsanız hiç tecrübeniz olmadığı için gazı hafif verdiğiniz anda ya arkası gelecek yada motor kafanıza binecek. Bu işin eğitimi diye birşey yok aslında eğitim dediğinizde 125 cc ile verilen eğitim gelir akıllara ileri sürüş eğitimi bile alsanız eğerki altyapı yolsa biryerlerden patlak verecektir. Size tavsiyem ya motoru değer kaybetmeden satın ya da atın garaja alın birtane 250cc binin ve 10 bin 20 bin kilometreden sonra 600 cc nin tadını çıkarın... Umarım bizi dinlersiniz ve yaptığınız bu hamle hayatınıza mal olmaz...
-
23 Temmuz 2017, 01:06
#27
Forumda sevdiğimiz ama söz dinlemeyen bir kardeşimiz vardı. Burada ortada yer alan bariyere çarparak vefat etti. Bariyer sabit duruyor. Bariyer öncesi en az 200 metre beyaz çizgiyle işaret var.
600RR aldın diye ölmezsin ama fren yapmayı bilmezsen, motora hakim değilsen karşına çıkan ilk bariyere patlarsın.
https://www.google.com.tr/maps/@40.7...2!8i6656?hl=tr
-
23 Temmuz 2017, 01:56
#28
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)