Daha ilk günde düştünmü 🙂🙂🙂 ölmediğin için şanslısın biz sana dedik 250 cc olsa düşmezdin birde 600cc motor ile rs6 kafa tuttun 🙂🙂 komiksin insanlar yavaş kullan diyo bu rs6 kafa tutuyo nasıl düştün merak ediyorum video varmı 🙂 Ölmediğin için şanslısın o motoru garaja çek al bi 250 cc 1 sene sonra 600 rr başla yoksa ölürsün ölüm senin için kurtuluş olur ya sakat kalırsan allah korusun valla ömür boyu çekersin
arkadaşlar ben o fakir aptal muhabbetini hak edenler için yaptım. benle dalga geçtikleri için bende onları aşağıladım siz niye üstünüze alıyorsunuz ki?
Sen kimsin dostum,nesin sen.Sadrazamın neresinden düştün de insanları aşağılama hakkına sahipsin.Seninle dalga geçenlerle sende dalga geç.Aptal fakirler demek ne demek.Sen zenginsin ya hani sözde daha altındaki cup motora bile sahip cikamamissin,çaldırmışsın.Sonra gelmişsindir buraya ben cup dan indim rokete bincem ne dersiniz dersen millet ne dicek sana.Kusura bakma da sen kendin kaşındin.İnsanlar seni adam gibi uyardı fikir istedim fikir verdiler,birileri senin o absürt soruna karşılık olarak dalga geçtiyse eğer aga hayırdır ya bunca insan niye dalga geçiyor diye bi düşünmek yerine inat ettin aldın tabi yine sözde. Sonra gelmişsindir dun aldım bu gün düştüm EE ebesine şırdan yedirdiğim millet sana dedi...
kusura bakma da kimse bana yalancı muamalesi yapamaz. ben o motoru alıcam dediğim zaman bana alamazsın tipinde yorumlar yapıldı. bende hak ettikleri cevabı verdim.
Ne desek boş...
Cevizli Un Helvası Tarifi Malzemeleri
-2 su bardağı elenmiş un
-100 gram margarin yağı
-yarım su bardağı sıvı yağ
-2 su bardağı toz şeker
-2 su bardağı sıcak su
-1 su bardağı çekilmiş ceviz içi
Cevizli Un Helvası Yapılışı
Sıcak suyu tencereye koyup altını yakalım. Sonra içerisine şekeri de koyarak şeker eriyip kaybolana kadar karıştıralım. Şeker eriyince ocağı kapatıp tencereyi ocaktan alalım. Büyük boy bir tava alıp ocağa koyun. Tavanın içerisine margarini ve sıvıyağı katın ve eritin. yağlar eridikten sonra içine unu ilave edin. Hafif ateşte kavrulana kadar karıştırın. Un iyice kavrulmuş hale geldikten sonra ceviz içini ilavesi yapın ve 3 dakika kadar karıştırmaya devam edin. Sonra bu tavanın içine daha önceden hazırladığımız şekerli su yavaş yavaş dökülerek karıştırın. Koyu bir kıvama gelene dek karıştırmaya devam edin. Kıvama gelen helvanın üstünü kapatın ve dinlendirin. Dinlenmiş hevadan kaşık ile alarak servis tabağına koyun.
Şunu da hazır bulmuşken bırakayım...
Eğitim pahalı, karenaj ucuz, yaşam bedava.
Haketmişsiniz ama sizde direkt 600RR ile başlayarak keşke daha düşük CC ile başlayıp tecrübe edinseydiniz inşallah kötü haberiniz gelmez.
sorun 600cc ile başlamak değil sorun acemi olduğunu unutup gaza gelmek. rodaj süresi bitmeden motoru zorlamak motosiklete zarar verir hem bunu da dile getirdik biz. gaz tepkisini ve fren mesafesini daha bilmiyorken bu ne akılsızlıktır ki coşar bir insan?
duramayacağın hıza ne diye çıkarsın? dönemeyeceğin viraja ne diye girersin? ben bugün yolun eğimi ve yerin tam eğimli noktada ıslak olması nedeniyle düm düz gittim ve döneceğim yere dönmedim çünkü oradan dönse büyük ihtimal yerdeydim.
bu kafa sayesinde kazalardan yırtıyoruz. bir gün üşenmez de kamerayı kaska yada motora uydurabilirsem yolda nasıl olunması gerektiğini öyle güzel anlatacağım ki ne kadar güzel noktalara değindiğimi göreceksiniz.
motorun cc pek önemli değil yani beynin kodu bozuk olduktan sonra her şeyi hatalı işliyor.
Scrco vesile oluyor aslında,hevesli arkadaşlar,okuyun bunları.
Cc önemli, motorun gücü önemli,iş sadece kafada bitmiyor. Motora hakim olmak,kafa olarak hazır olmak,trafik bilgisi bakımından yeterli olmak. Tüm bunların 600rr gibi bir motor için yeterli seviyede olması SART.
Biri dahi eksik OLAMAZ. Mental olarak hazırsın ama 600rr ı kullanacak tecrüben yok,olmaz. Tecrüben var ama kafa olarak hazır değilsin, olmaz.
Özetle sevgili arkadaşlar,hepsi birden tam olmalı yoksa OLMAZ.UNUTMAYIN BUNU.
Motor kullanmayı 600rr da ÖĞRENEMESSİNİZ, OLMAZZZ...
İlginç! Motorun alınma kararına, alımına,kazaya söylenecek ne çok şey var ama.Öyle olsun madem..Hepsine rağmen geçmiş olsun.
Hocam ölünce motoru pertini bana bırakır mısın
Kardeşim bak oleceksen git bi işe yara fakir fukara için banka felan soy ne biliyim dünya kadar kaliteli ölme yolu var. Sen o motoru hak etmiyorsun. Ben de etmiyorum . Bu tecrübe ile binme şuna zaten ... azina koy kenarı gel sana r25 alalım mt25 alalım cbr250 alalım . Yorma devletin ambulansı polisini .bak alırsın 250 kullanıp satarsın piyasa yükselecek aldığın fiyata satarsın 2. Eli yanında da hayatta kalırsın işte. Yok ben kafamı kullanmayacağım diyorsan da sakın gidip arkana birini alma. Tek başına öl biz arkandan düzeltiriz. Çok akıllı bir arkadaşti diye (!)
Mesele tamamen hatayı telafi payı. 125 cc sana hata yaptığında telafi için 3 saniye veriyorsa, 250 lik 2 saniye verir. 600 lük ise 1 saniye bile vermez. Kesin ölürsün diyen yok. Ama bu bütün olaylar gerçek ise daha aldığından sonraki gün gaza gelen birinin yaşama ihtimali aşırı düşük. Yok gibi bir şey yani. Ki yukarıda da yazmışlar. Bu işin sakat kalması, kolu bacağı koparması var.
Ailenden sevgi görmedin diye mantıklı bir davranış değil. Ölür rahatlarım diyorsan o da garanti değil. Yukarıda da anlatmışlar uzun uzun. Biz de yazıyoruz işte öylesine. Maksat muhabbet olsuna döndü çünkü iş.
Bu arada ben de olmeni bekliyorum. Ama istemiyorum o ayrı konu. Hocam etki tepki vardır. Sen gençsin acemisin anladığım kadarıyla da hırslısin ve cahilsin (motosiklet hakkında ben de öyleyim laf sokmak için demedim) bunların hepsi senin parametrelerinken senin 250 400 cc ile vermen gereken inputu sen 600 le verdin bunun tepkisi olum ya da sakatlık olacak. Acemiler kaza yapar ben de yaptım ama altımda r6 olmadigi için 120 ile değil 50 ile carptim mesela. Bana 40 yaşında sakin bir adamım desen al sür r1i aama iki ara gaz duyunca tapa gaz motor sürüp kaza yapan bir karakterin var öleceksin ortağım belki sakat kalacaksın bizim de riskiniz var ama seninki çok çok yüksek. Umarım ölmezsin hoşuma gitti bu hikaye dizisi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)