tabıkı ıclerınde en ıyısı ybr , fakat kıme gore neye gore tartısılır..
parasına bakarsan aradakı fark olarak bır cazıbesı yok ybr nın ustelık sana has durumda altında nıspeten en zayıf goruntusu olan ve en gucsuz motora sahıp aday.
dıger ıkısı bu acılardan daha mantıklı,fakat benım okudugum,gorudgum,sordugum,duydugum olarak apache tıtresımlı.
hunk ıse hem goruntsu guzel,hem motoru guclu,hemde f-p acısında cazıp,saglam ayrıca cogu kısıye gore heronun en basarılı modelı.
acıkcası bu ucune param yetse ve ıcınden bırı olmak zorunda ıse ben hunk alırdım
ybr tek geçerim. hunk alırsan satmak istediğinde aylarca beklersin, ybryi ise fiyatı abatmazsan 1 haftada elinden çıkar. sahibindene bakarsan 4-5 aydır bekleyen hero ilanlarını rahatlıkla görebilirsin.
birisi Çin'de üretim vs birşeyler yazmış, Evet şase de made in china yazıyor ama çin malı kalitesinde kesinlikle değil.
Çin'de, normal Yamaha kalite standartlarında üretimi yapılıyor.
Maliyetleri azaltmak için diye tahmin ediyorum.
Hero almayın da ne alırsanız alın.
Antalyada hero yazili tisort giyen kisi tutuklandiAntalya'nın Serik ilçesinde "hero" yazılı tişört giyen kişi, "silahlı terör örgütü propagandası" suçundan tutuklandı.
Belek Turizm merkezindeki 5 yıldızlı otelde çalışan M.S. (29), üzerinde "kahraman" anlamına gelen, İngilizce "hero" yazılı tişörtle iş yerine geldi.
Otel çalışanlarının ihbarı üzerine M.S. polis tarafından gözaltına alındı.
Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen zanlı, çıkarıldığı mahkemece "silahlı terör örgütü propagandası" suçlamasıyla cezaevine gönderildi.
M. S'nin, emniyetteki ifadesinde tişörtü Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) sanığının giydiğini televizyonda gördüğünü, önemsemediğini, beyaz tişörtleri çok sevdiğini söylediği öğrenildi.
Kendi sinifinin en konforlu ve kalitelisi olarak bildigimiz suzuki inazuma'da Çin'de uretiliyor. Takmislar bir 'eski teknoloji, yillardir degismedi' cart curt. Iyi olan seyin degismeye ihtiyaci yoktur. Bugun ybr ve cbf ikilisi commuter sinifinda beklenen hemen hemen her seyi kullanicisina sunuyor. Milletin bayildigi hunk'i kac paraya satiyorlar??? Cbf 150'den daha pahali. Ben ybr kullanicisiyim. 16bin kusur km yaptim 2 yilda. Yag degisiminden baska hic bir sey yapmadim. Orjinal buji, orjinal hava filtresi, balatalar hic bir sey degismedi. Zincir ayari bile yapmadim bugune kadar. 10 km daha suratli gidiyormus... hadi bu konuda da kapissin bakalim ybr ile. Yine Cbf 150 dedigin motor o paraya alabilecegin en konforlu, en oturakli motordur. Su anki 0km fiyatlarina bakinca cbf 150 bu sinifin en alinir motorudur. Ybr fahis zamlar yedi ve bayilerde bulunmuyormus diye duyuyorum. Ama kim ne derse desin ybr - cbf ikilisi bir doneme damgasini vurmus ve esas kullanim amaclarini sonuna kadar karsilayan motorlardir.
Mondial Drift in 162 lik olanını alabilirsin veya Z-One 180 alabilirsin
Bende apache var ve saglamlik konusunda tartismaya gerek yok. 2012 model ve 59xxx kilometrede.
Titresim var ve rahatsiz olurum diyor iseniz deneyip karar verin derim. Benim icin titremesi sorun olmuyor yeterki yakisikli buyuk ve guclu olsun.
Topcase takmadiginiz surece emsallerinden daha kivrak ve dengeli bir motor yani ben iki el birakarak motoru saga ve sola yoneltebiliyorsa bu motora dengesiz demek abes olur ve annemlede istanbul esenyurdun en dik rampalarinda dahi sorun yasamiyorum.
Yedek parca pahali :D 18.03.2016 tarihinde aldim sabah 9:30 sularinda aldim ve eve gelirken 10:15 gibi ilk defa polis cevirdi sans iste
Bu gun ayin 22'si yani 1 sene 4 ay 4vgun oluyor bu gunle beraber alali ve 40 binde almistim.
Motoru aldiginiz kisi onemli yani gormussunuzdur @scirocco isimli uye daha bir hafta once aldigi cbr600rr motoru ile yaris yapmaya kalkmis yani rodaj bilmeyen yag ve filtreleri degistirmeye yani kisacasi bakim nedir bilmeyen adamdan ne cbf ne tvs nede bajaj alinir cunku hepsini azina eder o tip motorcular.
Cbf beklenen herşeyi sunuyor diyor öneren arkadaşlar. Ben güç bekliyorum yorumda belirttiğim gibi bunu bana sunamıyor malesef. Ben artçılıda yokuş ta bastı mı gitsin istiyorum motor.
Kim ne derse desin, ybr-cbf satış rakamları ortada, yaptıkları km ortada, ne sıklıkla tamircilere gittikleri ortada.Evet ülkemiz için pahalı, ama değer.
Bence Yamaha ve Honda stok yapıp, daha en az 2 yıl sıfırını satmaya devam edecek ve satacakta.
Bahsettiğin motorların hepsine bindim, yaşınız kaç bilmiyorum ama ben Hero ya çook uzun yıllar önce de bindim, o zamanlar en çok kıpraşımından rahatsızdım, aradan geçen zamana rağmen hala bence tam olarak geçmedi bu sorun. Ha Hero alacaksan bence en alınası modeli de Hunk tur. o ayrı.
Ben 2008 de diğer motorumun birini satmaya gittiğimde, satacağım motor ve şimdiki Ybr ile gitmiştik, alıcı arkadaşın yanında Tvs bayii bir arkadaşı vardı, o bayi o zamanlar bana sıfır Tvs ile takas önermişti benim motora, kabul etmedim, alan kullanan arkadaşlarım vardı, hepsi en fazla 15 bilemdin 20 bin bindi, sonra en fazla yarı fiyatına ellerinden çıkardılar. Belli bir km den sonra, diğer muadillerine göre daha çok tabiri caizse dökülüyor.
Bakın ne Tvs ne de Hero ya pis-kaka demiyorum, ama bence hala ''total'' de Ybr ye Cbf e rakip değiller, +4-5 hp den çok daha önemli hususlar var.
Ne kadar eskidi, çok pahalı, güçsüz dense de Ybr ve Cbf bu memleketin Tofaş ıdır.
yaşınızı ve ehliyetinizi bilmiyoryum ama ucuz ve diğerlerine denk bir rakip arıyorsanız discover 125 e bakabilirsiniz a1 ehliywtim var ve motorumdan memenunum çok torklu güzel bir makina sadece 90 dan sonra tıkanıyor orjinal dişliyle 110 u geçmiyor yakıtı sürekli 90 100 80 şeklinde gitmeme rağmen 12 kuruştan fazla yaktıramadım boyum 1.86 85 kilo bir adamın altındada oyuncak durmuyor ybr cbf elbette güzel motorlar saydıklarınız arasında apache(yeni kasa) harici pek tipi güzel olan yok o yüzden ucuz yollu bir altarnetifde ekleyebilirsiniz discover 125 i
@Metehan anlama sorunun yoktur umarim? Adam ciliz motor istemiyor ve sinifinin en guclulerini istiyor.
Seceneklerde ybr zaten yok, cbf ise hantal kaliyor.
Cbf saglamligi hint motorlarinda da var ama bu senin umurunda degildir fakat saglam motorlar.
Bakmasini bilmeyene ne verirsen ver dokecektir zaten ve herkes titresimden rahatsiz olmaz, nedir bu fasistlik? Bazilari yavas motora katlanamaz bazilari titreyene.
Birakta isteyen cbf isteyen tvs alsin ama kendi secimi olsun. 150cc sinifta sanirim en guclu motor pulsar 150ns, ben hic surmedim pulsar.
aslında sizin aradığınız Honda cb300f fakat kendisi bizim memlekette satılmıyor.
gelse ilk ben alırım terbiyesiz olayım.
dominar 400 var. bir de onu inceleyiniz.
benim babam 94 model heronun cd100 modelini hala kullanıyor, herolar oldukca dayanıklıdır o konuda tavsiye ederim, ha ben öküz gibi kullanacağım bakım yapmadan aragazlarda redline yapıp duracağım diyen adam için ybr kadar dayanıklı hiçbir motor yok
sıfır alacak iseniz
hero karizma modelini de listeye eklemeyi bir düşünün derim, 220 cc torku yüksek 19 beygir 19nm tork, sizin yazdığınız 3 beklentiyi de karşılıyor, ben aldığım sıralarda ybr-cbf-karizma-hunk her biri 6000 tl idi
eksileri (cbf kıyasla)
-oturuş pozisyonu daha eğik, (benim boy 170, sizde sorun olmayabilir malum kollar uzun)
-titreşim (apache de titriyor)
-tüketimi daha fazla, (dip gaz 150 civarı hızlarla 20 kuruş, 60ı geçmezken 13 kuruş karma tüketim 17 kuruş)
-satışı daha zor veya 1000 lira daha ucuza gider,
-orjinal dişlisi kısa, ön veya arka dişliyi değiştirmek gerekiyor, (orjinali hunk ile aynı vites oranlarına sahip)
-biraz cüsseli oluşu, trafikte aralara girmeyi hafif zorlaştırıyor
karizma almasaydım
-apache
-t sports (hunkla aynı motor bloğu var)
-hunk
bunlardan birini alırdım
kalite tasarım dersen apache sağlamlılık dersen hulk
Cbf ve Hunk kullanan arkadaş var ise aralarında ki performans farkı hakkında bilgi verebilir mi ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)