Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

600 cc motor aldım tavisyeler

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Hayırlı olsun kazasız belasız binin inşallah.

    Keşke daha kolay bi motosikletle başlasaydınız dicem ama zaten almışsınız. Kendinize dikkat edin, gaza gelmeyin lütfen.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    D e m i r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    MERSİN
    Hayırlı olsun, çok dikkatli olursan sorun olmayacaktır. Gaza basınca insanın da harareti yükseliyor hep ileri bakmayı ihmal etme, göstergeye dalarsan çok sıkıntılı. rodajına dikkat et. hatalarını görüp, sürüşünü sürekli geliştirmeye çalış.

  3. #23
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500
    İnşallah açtığı son konu olmaz 18 senedir motosiklet kullanırım altımdaki x9 bile nefesimi kesiyor doğrusu cesaret edemiyorum helal olsun..
    100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im

  4. #24
    K121L - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2015
    Önünü görmediğin ve bilmediğin yolda basma yoksa bu açtığın son konu olur

  5. #25
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    e5 görmiyim oglum tekme atıcam sana ezik 600luk alabılmıs

  6. #26
    S3cond - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2016
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda
    Tecrübeli bir arkadaşla 150 200 km yol yap motoru ona ver o kullansın.Lastiklerdeki koruyucu mumu eritsin.

    Koruma takoz al hem diz kısmına,hem gidon,hem arka adaklık hizasına illaki o motoru yan yatıracaksın.;)yada 2. El granaj takımı al tak yada Çin! orjinalleri eve bırak

    Hayırlı olsun diyip kanka bir kesiciye sok diyenlere kulağını kapat gaza gelme rodajdasın.;)
    ahmetyildiz bunu beğendi.

  7. #27
    anafartas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2016
    Şehir
    Çankaya/Ankara
    Motosikleti
    Aprilia SR GT 200 S
    Hayırlı olsun kazasız belasız kullan inşaallah...

  8. #28
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Adam gibi kullan yoksa senin için hiç iyi olmaz ona göre. ayağını denk al yoksa bu açtığın son konu olur, tehdit ediyorlar adamı sanki :D

  9. #29

    Üyelik
    20 Temmuz 2017
    aman yavas hocam.techizat full,gaz yarim olsun.

  10. #30
    erenedip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2016
    Motosikleti
    mondial znu 125
    hayırlı olsun benim tavsiyem 200+ giderken ön frene ani asılın ve gidonu kırın, oh mis

  11. #31

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    186 kg, 120 beygir. Yatar vaziyette sürüş pozisyonu. Çekiş kontrolü yok, ABS yok. Kapalı alan eğitimi yok, yol eğitimi yok, tecrübe yok. İşin sonu hayır olsun.
    espresso, Ali Bircan ve alp010 bunu beğendiler.

  12. #32

    Üyelik
    21 Mart 2017
    Motosikleti
    Honda CB 250R
    ben çözdüm galiba bu işi dediğin anda sana sıkıntı çıkartabilecek bir motor gücü var ortada. dikkatli kullan. paran durumun var gibi gözüküyor keşke seneye abs li olan modelleri bekleseydin 1 senelik 250 lik bi alet alıp eğitimlerini tamamlasaydın daha iyi olabilirdi.

  13. #33
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Hayırlı olsun kazasız belasız binersiniz inşallah.Bu 600RR ı bir ben sevmiyorum galiba.Heralde çok korktuğum için.Benim hedefim CBR650F bana daha uygun bir alet.

  14. #34
    erenedip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2016
    Motosikleti
    mondial znu 125
    best action for the natural selection
    espresso ve Ali Bircan bunu beğendiler.

  15. #35
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı zaferce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    186 kg, 120 beygir. Yatar vaziyette sürüş pozisyonu. Çekiş kontrolü yok, ABS yok. Kapalı alan eğitimi yok, yol eğitimi yok, tecrübe yok. İşin sonu hayır olsun.
    Sana konuda baya saydırdık ama umarım kaza yapmazsın dostum. Seni elektronik destekleri bol olan bir motosiklet alman konusunda uyarmıştım ama gidip en boşunu almışsın. Umarım arka tekeri kitlemezsin veya virajda fazla gaz açtığında arkayi bir taraflara kaydırmazsın.
    Sahip olmadigin tecrübe ile 600rr' ın maalesef tadına varamayacaksin. Ne yapacağını bilmediğin bir durumla karşılaşmaman dileğiyle hayırlı olsun.

  16. #36
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Şehir
    lubnatsi
    Motosikleti
    z1000e kesik.
    O makina alınmış olduğuna göre artık denecek pek bişey kalmamış.


    Polyana gibi bakarsak olaya,ucuz(!) olması sebebiyle 2007 ve öncesi gibi gücu aniden veren aletlerden almamışsın bu iyi. Beygirler sağ elinin altında ne kadar açarsan o kadar koşar. (alışma süreci (~1500km) boyunca 7000/8000dd/dk aralığı 250cc aletten hallicedir oralarda takılırsın. Gerisi sen ve yukarıdaki ile alakalı. *Trafikteki başka bir aracı ortadan ikiye bölmediğin sürece.)

  17. #37
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Diğer motor heveslisi arkadaşlar örnek almasınlar. Yanlış ve sağlıksız bir yol izledi scrco.

    Cbr600rr ve muadili motorların gücünü ciddiye almıyorsunuz. Teknik güç ve sürüş kabiliyeti dışında mental, zihinsel kontrolü de kolay değil bu tarz motorların.

    Daha önce uzun süre düşük güçte motor kullanmış ve hayatında hiç bu tarz motorlarla 5000 km yol yapmamış arkadaşlar,sizler de eksik deneyiminizle gerçeklikten uzak ve tahmini yorumlar yazıyorsunuz.

    Forumu okuyanlar birçoğu halen pekbirşeyler alamamışlar burdan. Tecrubeli,bu işe yıllarını vermiş,ne söylediğini bilen kullanıcıların yorumlarını tekrar tekrar okuyun.

    Motoru alabilmek maddiyat ile alakalı,parasını ödeyin alın,helal olsun bravo denecek bir durum yok. Önemli olan kendinize,tecrübenize uygun motorlar alarak,uzun süre keyifle binebilmek.

    "Atla deve değil ne olcak, düşük devirde kullanırsın 1500 km sonra alışırsın" diyenlere kulak asmayın,600rr için verilecek bir tavsiye değil.

    Motoru geri ver, 100cc yarı otomatik motor tecrubene uygun olan bir motor al ,cbr250r onla 15-20 bin km'yi bitir,eğitimlerini tamamla,full.ekipmani tamamla sonra 600rr geri dönersin.

    Adettendir,hayırlı olsun,allah kaza bela vermesin.
    espresso ve alp010 bunu beğendiler.

  18. #38
    Coach_k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Xciting R
    Dikkatli ol
    sen onu sürmeye çalış
    motosikletin seni sürmesin

    yeterli eğitim - tecrübe işi paradokstur
    Eğitim alınmalı, belirli bir tecrübeye sahip olunmalı ama nereye kadar ?
    Kendi kendini eğitmeye bak, motosikletini sev, saygı duy, ona iyi davran
    Bilen de bilmeyende, seni iyi görmek isteyende istemeyende yorum yapar,
    Daha iyi, iyinin düşmanıdır,
    İyi olanı yap
    doğru olanı yap,
    emeklemeden koşmaya çalışma...

    Hayırlı olsun...
    Straights are for Fast Bikes, CORNERS are for FAST RIDERS !

  19. #39
    erenedip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2016
    Motosikleti
    mondial znu 125
    yalnız bu motor fakir motoru gibi geldi bana, en kötüsü sanki

  20. #40
    Metilen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2016
    Şehir
    Denizli
    Bilmen gereken bir kaç şeyi naçizane yazayım. Önceki başlıkta da belirtmiştim. Eğitim al. İlk 10bin km süresince sürüş yeteneklerin/duruşun oturmaya başlayacak. Yolu okumayı falan saymıyorum, motosiklet üzerindeki pozisyonun bile bu süre içerisinde yerleşecek. Yanlış oturuş, örneğin depoyu doğru şekilde kavramaman yükü kollarına bindirmene sebep olur. Uzun süreli sürüşlerde ellerin, kolların yok yere ağrır. En azından bunları doğru şekilde öğren ki boşu boşuna zorluk çekme.

    20 yaşında olduğunu söylemiştin yanılmıyorsam. Umarım ehliyetin 600rr' a uygundur. Polis çevirmesi falan neyse de arabacının biri sana sıkıntı çıkarır, suçlu sen olursun, kimseye derdini anlatamazsın...

    Tam koruma olmaksızın motosiklete binme. Kasksız montsuz motosiklet kullanmak inanılmaz rahat. O rahatlığa bir defa alıştın mı mont giymek özellikle bu sıcaklarda eziyet gibi gelmeye başlar. Ne olursa olsun alışma o rahatlığa. Önce güvenlik...

    Sürüş esnasında çevrendeki araçların yaptığı hatalara takılma, kimseye kendini kanıtlamaya çalışma, kimseyle iddalaşma (bak bu kısım senin için özellikle önemli) Senin altındaki cihaz trafikte karşılaşacağın makinelerin %99 undan daha seri, daha hızlı. Bunu sen bil yeter. Kimse umrunda olmasın.

    En azından 10bin km sürüş yapmadan grup sürüşüne çıkma. Hele hele yüksek süratle yapılan grup gazlamalarından kesinlikle uzak dur.

    Kendini bilen biri için cc lerin bir önemi yok. Hayabusa ile de başlangıç yapılabilir. Ama ne yazık ki trafikteki insanların büyük bölümü "BİLİNÇSİZ" sen azınlıkta kalanlardan ol.

    İnşallah seneye bugün gelir "600RR ile ilk senemi sıkıntısız geride bıraktım" diye bir başlık açarsın.

    Tekerin düz bassın. Forumdaki arkadaşların söyledikleri yüzünden de alınıp gücenme. Merak ettiğin bir şey olursa gel sor. Hiç birimizi 10 yaşında cross kursuna yazdırmadılar sonuçta (MrMud hariç olabilir) Yaşayıp öğreniyoruz hepimiz.
    D e m i r bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)