Ben 250 den 1000 e gectim direk. Sonucta teknolojik bir makine yoluda biliyosun. Yavas yavas gelirsin hemde makineyi tanimana firsatin olur.
yeteri kadar km atmışsın ama korkuyorsan çekiniyorsan uzak dur derim.cesaret iyi bir şey değil aynı şekil korkuda iyi bir şey değil.ayrıca ha 100 hp ha 130 hp yarış motoru alıyorsun.100lük aldım bunda rahat ederim diye düşünme hangisni alıcaksan onu al o basamağa gelmişsin zaten.bu arada zx636 en güçlü ve hızlı 600 cc yarış motorudur.şimdiden hayırlı olsun beyaz yeşil 2015 14 yada renginin hastasıyım.
Sen bence foruma cok bakma,elinde hazir bekleyen helvacilar cok.Motor tecruben var,niye getiremeyesin ? Korkma,ama bilincsizce de ustune gitme.Cok basit bi matematik motosiklet tecruben var sadece bilmedigin bir motor kullancaksin,atlicaksin ustune sessiz sakin gelceksin boyle boyle o motora da alisacaksin.600 motor bilmeyen icin felaket bilen icin buyuk keyif,kendine guven atla deve degil motor kullanmayi bilen adama.Herkes abartmasin artik sanki bu 600 1000 likleri kullananlarin ayri bi sertifikasi var
+1
Bu ölürsün bitersin muhabbetleri yapanların profile bakıyorum da hep 16, 17, 18 yaşında çocuklar.
Bu kadar kasılacak bir olay değil. Sistem aynı motor aynı sadece kuvvetli. Emin ol ilk 5 dakikadan sonra öyle bir alışacaksın ki.
Hatta önünü görebileceğin, trafiğin olmadığı bir yol bulursan motorun tepkilerini görmek için güvenli bir şekilde gaz açıp kapatabilirsin. Altındaki cihazında tepkisini öğrenmiş olursun..
Bakma sen burdakilere...
Kafanda çok büyütmüşsün hiçbir sorun olmadan paşalar gibi gidip getireceksin kasma bukadar kendine güvenin olsun
Herkese tesekkürler, transfer ettirmeye calısacağım, ama yorumlara bakınca bi sıkıntı çıkarsa kendim yavas yavas getirebileceğimi anladım, insallah cuma günü fotoğrafını atarım. Herkes insallah istediği motora ,en uygun zamanda kavuşur
Abartilacak birsey yok bence. O kadar tecrube ve ortalama uas bence kafi. Korkuyorsan kesinlile kendin sur korku adami daha dikkatli yapiyor.
Merhaba...Motorunuza ulaştınız mı alıştınız mı acaba? Ben de üç yıl cbr 250 kullandım.13.000 km yol yaptım. Şimdiyse 600 cc bandında birşeyler bakıyorum.Yine Honda'dan 600rr ile devam etmek istiyordum fakat Abs özelliği yok...R6'nın çok agresif olduğunu ve kullanımının da çok rahat olmadığını okuyorum.Oyüzden onu da eledim...gsx r6 mantıklı gibiydi fakat servis ağı çok yok...Şuandaki kararım zx6r.Ama kullananlar biraz bilgilerini paylaşabilir mi?
Teşekkürler...
Bütçe nedir? Şuanda 600 Sınıfı inanilmaz bir ikilem arasında..
2016 model'e kadar olan 600 RR - Yamaha R6 - Suzuki GSXR 600 tamamı babadan kalma motorlar, hepsi teknoloji yoksunu. Fakat bu makineler arasında R6 deli fişektir,, kimse kovalayamaz, neredeyse 1000lerle koşar.. 2017 R6 Abs, ve cekis kontrol, motor eskiye nazaran biraz daha gücü kısılmış, daha uysal, cok daha tarz, fakat fiyat uçtu...
Şimdi benim de kişisel fikrim 636'dan yana fakat, bu gün eli ayağı düzgün, 2015-2016 model bir zx636 55 -60 aralığında.. Bu para bu motosiklete maalesef benim nezlimde cok..
O yüzden belki sizin tercihiniz biraz daha rahat olan ve agresif olmayan, Diversion F, Er6n, Honda 650 F gibi makineler olmalı. Hem fiyat hem performans, aynı zamanda konforlu makineler.
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Merhabalar, motora ulaştım , 1 sezon boyunca kullandım ve alıştığımı düşünüyorum. Benim de ilk 600 cc'lik motorumdu ve çok ama çok memnun kaldım.Özellikle traction control ve abs ikilisi artık benim için olmazsa olmaz oldu. Aslında ilk başlarda aklımda r6 veya 600rr vardı ama 2. el fiyatlarına bakınca pek bir fark olmadığını gördüm ve tabi ki zx6r'ı seçtim. Servis konusuna gelince ben motosikletimin bakımlarını kendim yapıyorum çünkü iyi bir servise götüreceksen fiyatı tuzlu gelebilir . Onun dışında benim 30 bin km civarı tecrübem vardı ama yinede ilk birkaç hafta gaz açmakta zorlandım sonrasında normal 250'lik bir motor sürüyormuşum gibi rahat gelmeye başladı. Artık zaten abs veya traction controlün önemini anlatmaya gerek yoktur diye düşünüyorum. Ben genel olarak çok memnun kaldım ,motorumu çok seviyorum, tavsiye de ederim. Eğer motoru alırsanız bence en çok dikkat etmeniz gereken şey gaz kontrolüne alışmak çünkü ne kadar traction control olsa da eğer birine kızıp cbr 250 rr daki gibi gaz açarsanız motor şahlanabilir (Tecrübeyle sabittir).
Çok yakın bi arkadaşımdan örnek vereceğim. Yıl 2007 de beraber çalışmaya başlamıştık - 2009'a kadar beraber çalıştık altında hiç bi zaman taşıt görmedim. Daha sonra 2012de babasının scoterı ile gördüm kız arkadaşıyla yavaş yavaş gidiyodu, bi kaç kere daha altında o scoterı gördüm. Sonra market açtı araba aldı araba kullanmaya başladı düzenli olarak. Bundan 2-3 ay kadar önce marketine uğradım ziyatere kapıda repsol bi 600rr duruyo hatta motorun egzosu yanda olunca çok ilgimi çekti gittim sağına soluna baktım ardından içeri girdiğimde öğrendim ki motoru bizim Burak almış. 0 tecrübe, ilk vitesli motor tecrübesi 600rr olmuş adamın.
Al bin dedi ben cesaret edemedim mesela. Nasıl güvendinde gidip aldın dedim hiç bilmiyosun. Öğreneceğimi biliyodum dedi, gitmiş Antalya'nın bi ilçesinden almış binip gelmiş evine. Tam bir deli cesareti ama kontrolü elden bırakmayıp gaza gelip gazı çevirmedikçe sana hiç bi sıkıntısı olmaz bence. Aldığında bi yarım saat debriyajına alıştın mı sadece ağırlığı biraz zorlayabilir ama dediğim gibi bence gözün kapalı alıp gelebilirsin.
dip not: arkadaşım bu kısa sürece eğitimler almış ve gayet iyi kullanmaya başlamış bile.
Dünya mavidir, tıpkı Portakallar gibi.
Hayırlı olsun , yüksek cc ve donanımlı makinalar kendini bilen ve trafik tecrübesi olan insanlar için tehlike değil aksine çok büyük kolaylık. Ybr125 le garajıma giren dik yokuşta defalarca düşme tehlikesi yaşadım beton bi yokuş ne kadar süpürülsede oldukça kumlu, mt07 ile aynı garaja girerken en ufak sıkıntı yaşamıyorum.Hakikaten bir kez bile abs sizi kurtarırsa birdaha abssiz motora bakmıyorsunuz.
Bilgileriniz için teşekkürler.Gittikçe daha çok aklıma yatıyor bu zx6 r ...Başka deneyimleyen arkadaşlar da fikirlerini yazarsa çok memnun olurum.
Didem Hanım birçok deneyimli arkadaşın da bahsettiği gibi olay daha çok kullanıcıda bitiyor.Tamam güçlü motor ama siz sağ bileğinizi çevirmediğiniz sürece o güç içinde kalıyor tekerde değil.Benimde 1000km 200cc,ardından 5000 km 500 cc. deneyimim vardı ve bende 600 cc nin 4 silindir cazibesine kapılarak 650F aldım.İlk başlarda (1 hafta kadar ) ciddi korku içinde kullandım ama sonra baktım ki gerçekten düşük hacimlere göre kullanımı daha rahat.Tek sıkıntı ağırlık olabilir ama benim eski cbr500r ım da 196 kg olduğu için alışkındım.Siz kendiniz bildikten sonra,nerede gaz açacağınızı bildikten sonra çokta bir sorun olmaz.Ben genelde şehir içi kullanıyorum ve öyle top speed le de fazla işim yok,o nedenle çok bir sorun yaşamadım.Ama derseniz ki otobanda hız,viraj vs işte o zaman sıkıntı başlar diye tahmin ediyorum eğer yeterli deneyiminiz yoksa.Ama dediğim gibi çok agresif değilseniz bir sorun yaşayacağınızı sanmıyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)