dostum sasi ile oynayacaksan simdiden konfora elveda de. cafe racer motorlar genelde ss makina gibi surulmek icin yapilir. depoya iyice yatarak ruzgar direncini en aza indirmek icin.
simdi sen bu mondial motoru alip selesini su anki halinden daha uzaga, daha alcaga alip, gidonu da dusurup, ayak peglerini o haliyle birakirsan, yarim saat surusten sonra sirtini komple aldirmak icin devlet hastanesi aciline gidersin.
ama tabi bunun gibi bir amac degil de sadece gorsel amacli degisiklikler yapacaksin ama inan bana kullanirken her yerini agritan bir motorun olacak. ayrica sasede yaptigin her bir degisiklik, uretilirken muhendislik hesabi yapilan(agirlik dengesi, ruzgar direncine katkisi, ergonomi, vs. vs.) seylerin tamamini bozmak demektir.
bir de o depodan turkiyede bulamayabilirsin
ben zamaninda bayaa aramistim. cb 750 four deposu bugun bile e-bay de buyuk paralara bulunuyor.
bir de donor olarak cok ama cok modern bir secim yapmissin. belki baska modellere bakip, hic degilse sasiyi kesmezsin sadece sele degisikligi ile bu isi halledebilirsin. bajaj boxer bunlardan biri mesela. ornegi de var bu forumda guzel bir bajaj boxer cafe racer yapmis arkadaslar.
iste boyle biseyler. sen bi karar ver bi basla bakalim.
kolay gelsin.