Motosikletin gidebildiği kadar değil, senin sürebildiğin kadardır yol..
Herkes sürücü olabilir ama herkes şoför olamaz. (Babamın sözü)
xmax ın rüzgar konforu , viraj kabiliyeti ve özellikle fren performansı çok daha üstün , forzanin ayak uzatma mesafesi ve gaz açınca uzaması veya yolculu yüklü rampa performansı bir tık daha güzel, ikinci elde xmax cumhuriyet altını gibidir , senelik mtv düşüktür , gerisi size kalmış pekde farklı makineler degil aslında ha bide forzanin sele cok daha alçak..
Boyum 1.74cm xmax uzun mu kalır?
Motosikletin gidebildiği kadar değil, senin sürebildiğin kadardır yol..
Herkes sürücü olabilir ama herkes şoför olamaz. (Babamın sözü)
Xmax , rahattır hoştur , kaliteli , virajlarda daha güven verdi bana. Ayrıca Nikkfurie'nin dediği gibi bir nevi cumhuriyet altını bir nevi Steve jobs un telefonu gibidir.
-Konfor için Yamaha Xmax önermem zira çok iyi değil. Honda Forzayı çok uzun süre test etmedim ama Xmax'tan iyidir diye düşünüyorum.
-Artçılı uzun yol, ben tek başıma Xmax 250'yle yüzlerce km yaptım. Hiçbir sıkıntı yaşamadım. Honda Forza Xmax 250'yi aratmaz diye düşünüyorum.
-Uzun ömürlü kullanım Her ikisi de kaliteli motosiklet ama Xmax Türkiye'de kendini kanıtlamış bir motor. Onlaraca fanatiği var.
-Bakım, aksesuar ve yedek parça uygunluğu(ucuzluğu) Burada eğer yetkili servis kullanmayacaksınız Xmax 250'nin orjinal ve muadil parçasını birçok yerde rahatlıkla bulabilirsiniz. Xmax 12 senedir TR piyasasında. Çıkma parçaları da çokca bulunabiliyor.Forza'da gün gelir parça sıkıntısı yaşabilirsiniz.
-Ortalama bir şehir içi kullanım, şehir içinde ikiside ağır motor. Araba aralarında vs. sıkıntı oluyor onun dışında ikisi de üzmez.
-İkinci el piyasaı içinde Xmax daha iyi.
durduğunda ayağını yere basman veya geri geri gitmen gerektiğinde selenin ön tarafındaki alcak bölüme poponu kaydirabilir ve cok rahat kontrol edersin,
ben 189 boyumla geri manevra yapacak isem selenin önündeki bahsettigim alcak bölüme iniveriyorum..
yani xmax in yüksek selesi sıkıntı değil asıl sıkıntılı yeri arka amortisor, maalesef çok sert, ozellikle yolcu varken her tumsekte en küçük çukurda neredeyse yürüme hızına düşüp gecmelisiniz aksi halde böbrek taşı düşürür : D
ben motoruma yolcu olarak binersem sürücünün bel desteğine oturuyorum ki oranın süngeri hacimli ve yumusak oldugundan darbeleri belime yemiyorum, xmax sadece arka amortisorunden adami kendinden sogutur yoksa temiz asfaltta şahane makine..
Forza kullanıcı sayısı 5 ise xmax kullanıcısı 100 tane (örnek rakamlar).. bu tabloya bakınca koşarak xmax almak istiyorum ama sonra aklıma bizim hep sürü psikolojisi ile hareket ettiğimiz belki de xmax ın o kadar iyi olmadığı forza ya bir şans verilebilir gibi düşünceler geliyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------
Yamaha'nın artçılı konforuna 1 kişi de iyi demez mi arkadaş ya..
Motosikletin gidebildiği kadar değil, senin sürebildiğin kadardır yol..
Herkes sürücü olabilir ama herkes şoför olamaz. (Babamın sözü)
Forza kullanmadim ama pcx 125 le 1 senelik maceram oldu suan 0 xmax e biniyorum
Kesinlikle ve kesinlikle bidaha yamahanin onunden gecmem
Evet motor olarak kaliteli ama diger parcalar cacik her arizan kullanici hatasi sele kaya gibi amortisorler odun gibi motoru motor gibi kullanirsan y.tuketimin 4-4.2 olur orjinal parcalar cok cok gereksiz pahali mesela arka fren balatasi 3000-4000 km gibi biter orjinal balara ne kadar 115 tl
Butun bu yazdiklarima virgul koyup forzaya gore yakisikli makinadir diyebilirim ama honda honda dir unutma
Motosikletin gidebildiği kadar değil, senin sürebildiğin kadardır yol..
Herkes sürücü olabilir ama herkes şoför olamaz. (Babamın sözü)
İki motoruda kullandım, bir kere x max 2006 yılından beri değişmeyen 2 valfli eski teknoloji motoru ile bence artık eskidi, yağ filtresi bile Yok, bence x max ın tipi ve ikinci el canlılığı hariç hiç bir krıterde forza ile boy ölçüşemez,
İkisini de kullandım. Forza 300 " binici " isen , X max 250 " 2.el ve karizma düşünüyorsan " diyebilirim.
Yorumları okudum da, işin rahatlık kısmına bakarsak X Max Nc İntegra ise, Forza 300 Gold Wing'dir .. Net ! ..
Fora 300 gidişi çok daha iyidir, X Max'e göre iyi değildir çok çok iyidir . Ani kalkarken yanlamadan kalkman zordur Forza'da o kadar iyidir ..
Forza 300 de yağ filtresi olup X Max'de olmaması bile sana bir mesaj vermeli de .. neyse .. şekilci milletiz.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
Scooter alacak olsam benim tercihim honda forza olurdu.
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
forza xmas den iyidir .. ama ben bile alıcak olsam gider xmas alırım.. xmas cumhuriyet altını gibidir deli gibi prim yapar ve ikinci eli aşırı kuvvetlidir forzanın sıfırıda çok satmadı ikinci elleride hem fazla prim yapmıyor hemde çok ağır gidiyor alıcı kesmi çok az..
paran değerl ise xmas para çok bende sıkıntı olmaz diyorsan forza..
ben 4 günde satılan xmas bilirim çocuk satıcam dedi dört beş gün sonra gördüm ne oldu koydunmu ilana dedim sattım bile abi dedi.. oha dedim ne zaman koydun ne zaman sattın.. 4 günde satılmış..
1.Başlıkta ya da açıklamada X Max için "yeni kasa" diye bir ibare var mı?
2. Karşılaştırma olarak ABS'li olarak 15.000 - 20.000 Try arası bulabileceği Forza ile, 25.000 - 30.000 Try arası bulabileceği " yeni kasa " X Max"i mi soruyor sence bize?
Laf olsun diye yorum yazıyorsunuz şu foruma.
25.000 den sonra Integra var zaten kim ne yapsın "yeni kasa" X Max'i?
Kısacası Forza kalkış, duruş, çift far, tork v. s her anlamda üstün.
Bir kere bana göre aynı sınıftaki motorlarda 250 cc ile 300 cc'nin kıyaslaması olmaz. X-Max zamanında konforsuzluğundan çok şikayet edilen bir motordu. Şu anda nasıl bilmiyorum ama bu sınıfta konfor olmazsa olmazdır. Hiçbirimiz bunu alıp piste çıkmayacağız ve herhalde koskoca Honda yol tutuşu zayıf motor yapmamıştır değil mi ? X-Max bu popülerliğini çok iyi bir motor olduğu için değil, tipi güzel olduğu için kazandı. Bizim millet popüler olanı sevdiği için de kullanıcı sayısı çığ gibi büyüdü ve şu anda alanların çoğu tipini beğendiğinden ve ikinci el hareketliliğini düşünerek alıyor. İlk çıktığında Joymax ile kıyaslanırken, sonra SYM'nin Crusym'in fiyatında saçmalamasından dolayı meydanı boş bulup iyice piyasaya hakim oldu.
Özetle, sürüyü takip etme Forza al, 300 cc'nin keyfini çıkar.
Burda katılamıycam xmas çokda beğendiğim amanda aman bir motor değil forza ondan çok daha iyi hatta 2 kat iyidir diyebilirim.. ama gel görki bu segmentte motor alanlar için maliyet ve para unsuru herzaman ön planda olmuşdur birazdaha keyifli konfrlu rahat gidicem diye kimse parasını zararlı bir yatırıma atmaz en azından 250cc-300cc gibi bir segmentte.. forzayı maddi durumu iyi satarken ediceği zararı dert etmiycek insan alır.. xmas nmax bunlar cumhuriyet altını ilana koy değerinde bir kaç günde çıakr elinden bir gramda zarar etmessin...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)