Dominar'a vurmanın dayanılmaz hafifliği
Reklamlar
-
18 Temmuz 2017, 10:55
#41
Her insan; genel anlamda her şeyi, özel anlamda ise motosikleti kendi ihtiyaçlarına ve zevklerine cevap verecek şekilde tercih eder. Herkesin o maldan beklentileri farklıdır. Yoksa kıyaslamaların sonu gelmez.
BMW G 310 makinenin fiyatı 25.300 TL. Diğer yandan 400 cc Dominar'ın fiyatı 17.000 TL. Her ikisi de Euro 4 normlarını sağlamış makineler. Herkes şöyle düşünebilir: "300 cc makineye 25 bin vereceğime, 100 cc daha fazla 400 cc makineye 17 bin veririm." İşte burada başka faktörler devreye giriyor. Bir yanda BMW'nin kalitesi, sağlamlığı, vs, diğer yanda Dominar'ın uygun fiyatı, servis ağı.
İşte bu faktörler yüzünden farklı insanlar farklı motorlara yöneliyor. Ama biz ne yapıyoruz, futbol takımı ya da siyasi parti tutar gibi seçim yapıyoruz. "Benimki 10 numara, diğerleri tu kaka"
Reklamlar
-
18 Temmuz 2017, 11:29
#42
shruikan adlı üyeden alıntı
meyveyi soymadan içinden ne çıkacak bilemem kardeş.
-
18 Temmuz 2017, 11:57
#43
Mersin İl Temsilcisi
mantigim,
keske bir gs500, er5 gibi bir makina gelse de ortalikta bu segmentteki acik kapansa.
-
18 Temmuz 2017, 13:36
#44
yürekçe adlı üyeden alıntı
mantigim,
keske bir gs500, er5 gibi bir makina gelse de ortalikta bu segmentteki acik kapansa.
Aslında var. Honda CB500F. Fakat ona verecek 28 bin gayme yok
-
18 Temmuz 2017, 14:02
#45
Herkesin aklı var fikri var hiç gerek yok şu daha iyi neden onu almadın yok yamaha var honda var v.s. demeye, altındaki motor ne olursa olsun üstünden
indikten sonraki hareketlerin davranış biçimin seni sen yapar
Alan O Veren O, Nedir Senden Gidecek, Görende Can Senin Zannedecek...
-
18 Temmuz 2017, 21:48
#46
Alonedark93 adlı üyeden alıntı
Öyle deme şimdi eski tofaşçılara ayıp ediyorsun.
Olsada şimdi şöyle 97 bordo doğan slx yüksek torpido, turkuaz döşeme, benekli cam, piooner 4*85, 2 bass, önde yay yok takoz üstünde, arkalar kesik, cms 40 jant, 215 yokohama lastik,51'düz boru,kilit diferansiyel, dereceli eksantrik, üst kapak taşlama. Hey gidi hey.
Eski toşafçılardan kim kaldı be.
Tofaşa kilit difransiyel ovvv kaynaktır o :D
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
18 Temmuz 2017, 21:56
#47
telike adlı üyeden alıntı
Tofaşa kilit difransiyel ovvv kaynaktır o :D
Sende az değilsin yani he. Kaynak kaynak.
1 yan
2 isyaaan
-
18 Temmuz 2017, 22:06
#48
-
18 Temmuz 2017, 22:34
#49
Pulsar 400CS adlı üyeden alıntı
Her insan; genel anlamda her şeyi, özel anlamda ise motosikleti kendi ihtiyaçlarına ve zevklerine cevap verecek şekilde tercih eder. Herkesin o maldan beklentileri farklıdır. Yoksa kıyaslamaların sonu gelmez.
BMW G 310 makinenin fiyatı 25.300 TL. Diğer yandan 400 cc Dominar'ın fiyatı 17.000 TL. Her ikisi de Euro 4 normlarını sağlamış makineler. Herkes şöyle düşünebilir: "300 cc makineye 25 bin vereceğime, 100 cc daha fazla 400 cc makineye 17 bin veririm." İşte burada başka faktörler devreye giriyor. Bir yanda BMW'nin kalitesi, sağlamlığı, vs, diğer yanda Dominar'ın uygun fiyatı, servis ağı.
İşte bu faktörler yüzünden farklı insanlar farklı motorlara yöneliyor. Ama biz ne yapıyoruz, futbol takımı ya da siyasi parti tutar gibi seçim yapıyoruz. "Benimki 10 numara, diğerleri tu kaka"
https://i.hizliresim.com/gWrMyZ.jpg
Adam pulsar 400 diye nick almış sonra diyorki futbol takımı tutar gibi marka tutuyoruz. Karşılaştırdığın bmw'de çöp benim gözümde.25k verene helal olsun.
-
18 Temmuz 2017, 23:21
#50
Oncelikle merhabalar forumda dominari 250 cc ile karsilastiran cok mesaj var iki motoruda kullanmadim fakat kullanmadan su yorumu yapiyorum itiraz eden varmi acaba 400 cc ile 250 cc ayni surate cikiyorsa 400 cc nin 8000 devirde ciktigini 250 cc 10000 devirde cikacaktir bununla dogru orantili olarak motor yipranmasi 250cc de daha fazla olacaktir tork olarakta tek silindir 400cc daha torkludur yani vitesle oynamadan yani vites dusurmeden daha genis bir suratlenme veya yavas gitme egrisi olacaktir ben motor omru ve konfor acisindan her zaman yuksek cc taraftariyim rampada vites degistirip uzamak yerine ayni viteste yokus asagi yokus yukari farketmeden gitmek daha konforlu ben er5 kullanicisiyiccm 6 viteste bayira 80 ile girerim vites degistirmeden 140 ile cikarim yanimdaki 250 cc ugrassin dursun sap la samanı karistirmayin bu paraya alinabilecek en yuksek cc motor bu he 250 cc alanada saygim sonsuz keyif meselesi zevk meselesi oda alinir ama dominarda keyif zevk meselesi adam xjr 1200 motor aliyor ciplak niye tork ve saglamliktan xjr 1200 u r6 ile icinden gecersin ama motor omru yari yariya hepsi ayri zevklere hitap ediyor mt 01 diye bir motor var acin inceleyin biraz fikir verir dediklerimi anlamayana
-
18 Temmuz 2017, 23:30
#51
Seko adlı üyeden alıntı
Öyle bir şey yok arkadaşım. Malzeme bilgisine sahip olmadan malzemeler hakkında yorum yapmayalım. Bajaj'ın malzeme kalitesi, Yamaha'nın malzeme kalitesi diye bir genelleme yapılamaz. Ne kadar genellersek o kadar batarız. Model bazında konuşalım. Bajaj Dominar'dan sonra MT-25 insana oyuncak gibi geliyor, öyle bakmadan sallamayalım. MT-125'in malzeme kalitesi de MT-25'ten çok daha iyi. MT-25 ve R25 senin kafandaki Yamaha kalitesinde motorlar değiller. Japon motoru kalitesi diyorsanız Inazuma'ya bakın. Yamaha deyince MT-25'le V-Max bir zannetmeyin. Ayrıca mevzu sadece bu değil, diyelim ki doğru olsun, o motorlar Dominar'dan malzeme açısından daha kaliteli olsunlar. Diğer özellikleri ne yapacağız ? Karenaj kalitesi karın doyurmuyor. ABS'si, motor gücü ne olacak ? Daha azına razıysanız alın. Yakıt tüketimine falan hiç girmiyorum.
YS125 ve NS160 karşılaştırması ise insanlara "Bedava vereceğim hangisini alırsın ?" diye sorarak IQ testi ön elemesi olarak kullanılabilir. Ben sıfır YS125 satın alabilen bir insana söyleyecek söz bulamıyorum. Neredeyse aynı paraya ABS'li, Pirelli lastikli Nmax veriyorlar. Yamaha alacaksa bari onu alsın.
Özetle aşağılık kompleksi falan değil, basit mantıktır bu... Markalar gözünüzü kör etmesin.
Kör ettiği falan yok hocam, hiçbirine param yetmiyor da zaten Dominar'ın başı kalabalıktı da, Pulsarlara baktım fuarda. Yamaha'nın "125 cc'ye bu kadar para mı verilir yea?" dedikleri motorları, Pulsarlara göre çok daha kaliteli. Adamlar plastik yapmış depoyu resmen.. Ha, desen "Alır mısın Mt 125?", almam çünkü fiyatı benim bütçeme göre çok yüksek. Benim vurgulamak istediğim; zaten motorların hepsi olması gerekenden pahalı ülkemizde, ama X ile aynı cc olup, daha pahalı olan Y de, X'e göre daha kaliteli. En temizi; hiç marka fanatikliği yapmadan, işimizi en iyi gören ve bütçemize uyan motosikleti seçmek. Yani arkadaşın Dominar alması için, Bmw ile aşık atan bir motosiklet olmasına gerek yok. Kendine en uygun o gelmiştir, almıştır, bitti..
-
20 Temmuz 2017, 11:16
#52
Pulsar 400CS adlı üyeden alıntı
Her insan; genel anlamda her şeyi, özel anlamda ise motosikleti kendi ihtiyaçlarına ve zevklerine cevap verecek şekilde tercih eder. Herkesin o maldan beklentileri farklıdır. Yoksa kıyaslamaların sonu gelmez.
BMW G 310 makinenin fiyatı 25.300 TL. Diğer yandan 400 cc Dominar'ın fiyatı 17.000 TL. Her ikisi de Euro 4 normlarını sağlamış makineler. Herkes şöyle düşünebilir: "300 cc makineye 25 bin vereceğime, 100 cc daha fazla 400 cc makineye 17 bin veririm." İşte burada başka faktörler devreye giriyor. Bir yanda BMW'nin kalitesi, sağlamlığı, vs, diğer yanda Dominar'ın uygun fiyatı, servis ağı.
İşte bu faktörler yüzünden farklı insanlar farklı motorlara yöneliyor. Ama biz ne yapıyoruz, futbol takımı ya da siyasi parti tutar gibi seçim yapıyoruz. "Benimki 10 numara, diğerleri tu kaka"
https://i.hizliresim.com/gWrMyZ.jpg
Kalitenin ne olduğunu bilmeyen adamın hali bir başka oluyor. Kıyasladığı motora bak bmw. Sen hiç bi bmw ye dokundun mu? Yemin ederim kalpten gitcem şimdi. Bajajla bmw karşılaştırıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------
Bi de bajajda öyle bişey yaptılar ki. Güzel tek özellik euro4 gibi bişey. O da yere çöp atan lavuk kalkıp diyo ki eyro 4 motor var. Ulan motor gitmiyo emisyonu düşürcez diye. Ona kulp bulamamışlar euro 4 var diyip dezavantajı avantaja çevirmeye çalışmışlar. Bizim mal toplumumuz da yere tükürür küllüğü camdan boşaltır çöplerini sağa sola atar ama euro 4 varsa iyi motor der. Anında çevreci oldunuz.
-
20 Temmuz 2017, 13:14
#53
Kardeşim piyasada 3-4 modeli olan ki bu modeller nerdeyse aynı olan bir firmayı neden bu kadar kafaya takıyorsunuz.
-
20 Temmuz 2017, 13:22
#54
bacacda gözünü açmışlar kendini buğday ambarında sanıyor olay bu.
yorumlar da ayrı ayrı kahkahalık. aşağılık kompleksinden konu bile açılıyor, var sen düşün :D
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
21 Temmuz 2017, 07:11
#55
Alonedark93 adlı üyeden alıntı
Yaş ilerliyor bak Haşmet ağabey al bi doğan, Hells Angels'da gezersin. Amarıkada tek.
Lada Samara dusnuyordum ayni maksatla sahsen. Delinin biri getirmis bi tane
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:06 ----------
telike adlı üyeden alıntı
Kalitenin ne olduğunu bilmeyen adamın hali bir başka oluyor. Kıyasladığı motora bak bmw. Sen hiç bi bmw ye dokundun mu? Yemin ederim kalpten gitcem şimdi. Bajajla bmw karşılaştırıyor.
Himm. KTM'in Hindistanda urettirdigi motorun muadili mi, yoksa BMW'nin Hindistanda urettirdigi motor mu? Simdiki izlenimler cercevesinde BMW kalte acisindan onde gibi, ama tabii ki saglam bir fiyat karsiliginda. Kimi vermek ister, kimi istemez. Tercih edecek secenek olmasi guzel.
Bu arada BMW kalitenin kitabini yazmis bir marka da degil bence. Hic mi dokuk BMW gormediniz yahu?
-
21 Temmuz 2017, 07:31
#56
hasmet adlı üyeden alıntı
Lada Samara dusnuyordum ayni maksatla sahsen. Delinin biri getirmis bi tane
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:06 ----------
Himm. KTM'in Hindistanda urettirdigi motorun muadili mi, yoksa BMW'nin Hindistanda urettirdigi motor mu? Simdiki izlenimler cercevesinde BMW kalte acisindan onde gibi, ama tabii ki saglam bir fiyat karsiliginda. Kimi vermek ister, kimi istemez. Tercih edecek secenek olmasi guzel.
Bu arada BMW kalitenin kitabini yazmis bir marka da degil bence. Hic mi dokuk BMW gormediniz yahu?
93 samaramız vardı. Tam keçi gibi araba. Babam canını aldı onun, katil adam.
Aklımda hep vardır 2001 lada samara enjeksiyonlu. Ben seviyor russian.
-
21 Temmuz 2017, 08:20
#57
-
21 Temmuz 2017, 13:51
#58
hasmet adlı üyeden alıntı
Lada Samara dusnuyordum ayni maksatla sahsen. Delinin biri getirmis bi tane
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:06 ----------
Himm. KTM'in Hindistanda urettirdigi motorun muadili mi, yoksa BMW'nin Hindistanda urettirdigi motor mu? Simdiki izlenimler cercevesinde BMW kalte acisindan onde gibi, ama tabii ki saglam bir fiyat karsiliginda. Kimi vermek ister, kimi istemez. Tercih edecek secenek olmasi guzel.
Bu arada BMW kalitenin kitabini yazmis bir marka da degil bence. Hic mi dokuk BMW gormediniz yahu?
Bajajla kıyaslanmaz lütfen ya iki tane sıfır makina koyun bi karşılaştırın
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
21 Temmuz 2017, 14:15
#59
Test eden de motor titriyor diyor o zaman da o test motoru kes sesini diye cullaniyorsunuz ustune
-
21 Temmuz 2017, 15:18
#60
16500 e sıfır 400 cc makine on numara bence kim ne derse desin... benelli italyanmış 500cc 8700 dolar, dominar 35 beygir 35 tork trk 48 beygir 45 tork dominar 16500 tl trk 30700 tl hesap ortada... yok dominar tek silindirmiş titriyormuş aradaki 14000 tl fark inanın adamı daha çok titretir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)