Dominar'a vurmanın dayanılmaz hafifliği
Reklamlar
-
15 Temmuz 2017, 12:45
#21
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Bazı bajajcılar "tofaşçı kafasında".
Tamam f/p motosikleti vs olabilir ama bu kadar da marka fanatiği olmamak lazım.
Fabrikanın temeline para saymış gibi avukatlık yapmanın mantığını anlamıyorum.
Al,kullan,işini gör,gez sonra sat. Neticede bir "meta" motosiklet. Bu kadar kasmamak lazım.
Buna japoncular vb. kafadaki herkes dahil.
Reklamlar
-
15 Temmuz 2017, 21:57
#22
Bajaj 200ns zamanında fiyatıyla kraldı şimdi dominar 18 bin tl şaka gibi bu para bu motora verilmez verenin çok parası vardır boşa atacak git yamaha bak mt-25 bak 400 cc lafta olan bir motora verilmez bu paralar.
-
15 Temmuz 2017, 22:07
#23
demirkask adlı üyeden alıntı
Bajaj 200ns zamanında fiyatıyla kraldı şimdi dominar 18 bin tl şaka gibi bu para bu motora verilmez verenin çok parası vardır boşa atacak git yamaha bak mt-25 bak 400 cc lafta olan bir motora verilmez bu paralar.
ABS yi napıcaz? Kaydırmalı debriyaj diye bir terim duyduğunuzdan da şüpheliyim. Bunun yanında MT 25 ler bu sene sondu. Ayrıca MT 25 in çok yakma sorunu da var. Üstüne kalkışta metrelerce fark atacak bir motor bu D400. Alt devirleri özellikle 3000 devirleri aşırı derecede zevkli ve rahat. 5 6 bin gibi alt devir değil 3000 devirden bahsediyorum bakınız. 3000 devirde bile motor aşırı derecede tork a geliyor. Öyle 5 6 dan sonra torku almaya başlamıyor.
Duke 200 ABS
Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR
-
15 Temmuz 2017, 22:14
#24
127 adlı üyeden alıntı
ABS yi napıcaz? Kaydırmalı debriyaj diye bir terim duyduğunuzdan da şüpheliyim. Bunun yanında MT 25 ler bu sene sondu. Ayrıca MT 25 in çok yakma sorunu da var. Üstüne kalkışta metrelerce fark atacak bir motor bu D400. Alt devirleri özellikle 3000 devirleri aşırı derecede zevkli ve rahat. 5 6 bin gibi alt devir değil 3000 devirden bahsediyorum bakınız. 3000 devirde bile motor aşırı derecede tork a geliyor. Öyle 5 6 dan sonra torku almaya başlamıyor.
İsterlerse ESP koysunlar bajaj gene bajajdır 18 bin tl verip plastik almak keyif vermiş size hayırlı olsun kaydırmalı debriyaj ihtiyacı olupta seçen var mı bu motoru ? yok konu bitti.
-
15 Temmuz 2017, 22:18
#25
Bir zamanlar Playstation ile XBox kullananlar birbirlerinin makinelerine b.k atıp dururlardı. Aslında sebebi ikisini birden alacak paraları yoktu, diğerini kötüledikçe, kendi makinesinin iyiliği ile psikolojik mastürbasyon yaparlardı ergen zihniyetleriyle.
Aynı ergen zihniyet motosiklet konusunda da var. Bir motor seni A noktasından B noktasına sorunsuz götürüyor, masrafıyla senin cebini zorlamıyor, seni yolda rezil etmiyorsa iyi motordur. Kaç cc olduğu, kaç saniyede hızlandığı filan detay işler. Birisi sevip alır, diğeri de sevmeyebilir. Çok doğal, ama sevmemek, karalama hakkını vermiyor.
Dominar konusuna gelince, ben sevmedim motoru, Duke 390 kullanıyorum, almadan önce Dominar da aklıma takıldı, fakat tam olarak istediğim değildi, o yüzden piyasaya girmesini beklemedim bile. Başkası da sever, gider alır. Kime ne?
Forumda bakıyorum, R25 kullanan apaçi, Bajaj kullanan şu, Duke kullanan bu, Dominar kullanan o gibi saçma sapan, dingilliğin ötesinde yorumlar fırıl fırıl yazılıyor. Biraz edep yahu.
Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.
-
15 Temmuz 2017, 23:31
#26
Gençler o kadar kasmayın. Tamam Bajaj f/p ürünü, abssi falan var da, Yamaha da daha sağlam ve malzeme kalitesi çok daha iyi motosikletler üretiyor. Yani biri güven veriyor der gider Yamaha alır, biri özellik çok der Bajaj alır, biri gider tipini beğendim der Honda alır vs. İsteyen istediğine binsin. Farklılık olması iyidir.
Bu arada Ys 125'e 10 bin istiyor Yamaha falan demişler, ben de bu fiyatı çok eleştirdim zaten, ama Bajaj da Pulsar 160 Ns'sine 10 bin istiyor, bedavaya dağıtmıyor..
-
16 Temmuz 2017, 03:34
#27
Herşey arz talep meselesi. Alan alıyor.Memnun kalanda var kalmayan da.
Bundan 20 yıl sonra Bajaj markası dünya devleriyle kapışırken biz hala yerli sağlam motorlarımız neden yok diye düşüneceğiz. Bu işler böyledir Hint firması gidip BMW S1000RR kafa tutacak motor yapabiliyor bile olsa oraya gelene kadar yapmayacaktır. Şuan marka değerini arttırmakta ve yavaş yavaş global bir marka yolunda.
Bu gibi hikayeleri XAOMI gibi markalarda gördük.
-
16 Temmuz 2017, 10:58
#28
Naked/Roadster sınıfındaki 400 (372) cc bir makineyi başka sınıftaki ve farklı motor hacmindeki makinelerle kıyaslayanları yılın aptalı ilan ediyorum.
Dominar'ı LÜTFEN aynı sınıftaki 400 cc makinelerle KIYASLAYIN.
-
16 Temmuz 2017, 11:16
#29
Dışlanmış hisseden bir ruh durmadan kabul edilmek için onaylanmaya çaba gösterir. Bajaj nispeten ucuz bir motor olabilir, olsun! Ama Suzuki yamaha vs den daha iyi diye ispatlamaya çalışmak gereksiz, suzukiciler ve yamahacilardan onay görerek ruhu rahatlatmak gereksiz. Ama işte bir kere açlık varsa kafada kimse engel olamaz. Halbuki hepsi motorcu ve hepsi motor işte. Hepsi virajda yatıyor, gaza basınca gidiyor. Nuanslarla dağlar kadar fark oluşmuyor. Kimse pistte değil. Hepimiz iki tekerin zevkini almaya çalışıyoruz.
-
16 Temmuz 2017, 11:21
#30
demirkask adlı üyeden alıntı
İsterlerse ESP koysunlar bajaj gene bajajdır 18 bin tl verip plastik almak keyif vermiş size hayırlı olsun kaydırmalı debriyaj ihtiyacı olupta seçen var mı bu motoru ? yok konu bitti.
127 adlı üyeden alıntı
Kaydırmalı debriyaj diye bir terim duyduğunuzdan da şüpheliyim.
Bu cümleyi boşuna kurmadım. Biraz araştırdıktan sonra her 250CC üstü motorda olması gereken bir şey olduğunu anlarsınız. Bildiğim kadarıyla şuan sadece 2 firmada var; KTM ve Bajaj(Düşük CC olarak). Üst CC leri tam araştırmadım.
Duke 200 ABS
Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR
-
16 Temmuz 2017, 11:36
#31
Tofaşçıların iki tekerli versiyonu bu bajajcılar.
Bi de "parası olan deyil hastası olan biner" yazın tam olsun. Ama değil yazmayın deyil yazın.
-
16 Temmuz 2017, 12:42
#32
Bütçe, zevk ve keyif meselesi. Bir markayı tercih etmemeniz onu kötü marka yapmaz veya almanız onu kaliteli bir marka yapmaz. Tartışması yersiz bir konu.
-
16 Temmuz 2017, 12:47
#33
Ulan ne kadar çok saf ve aptal var. Niye bu kadar çok bilmiş bu insanlar. Bilmediği halde biliyormuş gibi konuşan adama cahil denir. Bu tür insanlara bişey anlatmak için uğraşmayın. Boşuna uğraşmış olursunuz. Aylarınızı da verseniz hiçbir ilerleme olmaz. Abs, kaydırmalı debriyaj, 9 jetli yağlama vs bunlar boş şeyler. Hatta kapitalistlerin bizden para koparmak için uydurduğu şeyler. Hiçbir işe yaramazlar. Teknolojiden bilimden anlamayan insanlara abs anlatmakla yorulmayııın
-
16 Temmuz 2017, 12:53
#34
Yaaa adam nik neymini bile pulsar almış bu adama ekrem ata bile "bajaj dandik motor" dese inandıramaz. HAHAHAHAHAH
-
16 Temmuz 2017, 12:54
#35
telike adlı üyeden alıntı
Tofaşçıların iki tekerli versiyonu bu bajajcılar.
Bi de "parası olan deyil hastası olan biner" yazın tam olsun. Ama değil yazmayın deyil yazın.
Öyle deme şimdi eski tofaşçılara ayıp ediyorsun.
Olsada şimdi şöyle 97 bordo doğan slx yüksek torpido, turkuaz döşeme, benekli cam, piooner 4*85, 2 bass, önde yay yok takoz üstünde, arkalar kesik, cms 40 jant, 215 yokohama lastik,51'düz boru,kilit diferansiyel, dereceli eksantrik, üst kapak taşlama. Hey gidi hey.
Eski toşafçılardan kim kaldı be.
-
16 Temmuz 2017, 23:05
#36
Pulsar 400CS adlı üyeden alıntı
Naked/Roadster sınıfındaki 400 (372) cc bir makineyi başka sınıftaki ve farklı motor hacmindeki makinelerle kıyaslayanları yılın aptalı ilan ediyorum.
Dominar'ı LÜTFEN aynı sınıftaki 400 cc makinelerle KIYASLAYIN.
Farketmez hocam. Yamaha'nın düşük ccsi de döver Bajaj'ı malzeme kalitesinde. Bi Mt 125'in gidonuna dokun bi de kendi motoruna. Tamam fiyatı uygun, nispeten iyi özellikleri olan bir motosiklet aldınız ama aynı ccde güç, kalite gibi durumlarda Japon motorları gibi olma ihtimali yok. Madem çok seviyorsunuz motorunuzu tepe tepe binin, gezin, dolaşın. Nedensiz bi aşağılık kompleksine girmişsiniz. Dışarıdan bir duyan olsa, zanneder ki adam Ducati falan anlatıyor..
-
17 Temmuz 2017, 00:51
#37
Kim ne derse desin Suzuki der tüyerim..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
18 Temmuz 2017, 08:04
#38
Alonedark93 adlı üyeden alıntı
Öyle deme şimdi eski tofaşçılara ayıp ediyorsun.
Olsada şimdi şöyle 97 bordo doğan slx yüksek torpido, turkuaz döşeme, benekli cam, piooner 4*85, 2 bass, önde yay yok takoz üstünde, arkalar kesik, cms 40 jant, 215 yokohama lastik,51'düz boru,kilit diferansiyel, dereceli eksantrik, üst kapak taşlama. Hey gidi hey.
Eski toşafçılardan kim kaldı be.
Tofaş fenomeni konusunda acayip vurdumduymaz, duyarsız ve habersiz olduğumu anladım
-
18 Temmuz 2017, 09:14
#39
Erky Perky adlı üyeden alıntı
Farketmez hocam. Yamaha'nın düşük ccsi de döver Bajaj'ı malzeme kalitesinde. Bi Mt 125'in gidonuna dokun bi de kendi motoruna. Tamam fiyatı uygun, nispeten iyi özellikleri olan bir motosiklet aldınız ama aynı ccde güç, kalite gibi durumlarda Japon motorları gibi olma ihtimali yok. Madem çok seviyorsunuz motorunuzu tepe tepe binin, gezin, dolaşın. Nedensiz bi aşağılık kompleksine girmişsiniz. Dışarıdan bir duyan olsa, zanneder ki adam Ducati falan anlatıyor..
Öyle bir şey yok arkadaşım. Malzeme bilgisine sahip olmadan malzemeler hakkında yorum yapmayalım. Bajaj'ın malzeme kalitesi, Yamaha'nın malzeme kalitesi diye bir genelleme yapılamaz. Ne kadar genellersek o kadar batarız. Model bazında konuşalım. Bajaj Dominar'dan sonra MT-25 insana oyuncak gibi geliyor, öyle bakmadan sallamayalım. MT-125'in malzeme kalitesi de MT-25'ten çok daha iyi. MT-25 ve R25 senin kafandaki Yamaha kalitesinde motorlar değiller. Japon motoru kalitesi diyorsanız Inazuma'ya bakın. Yamaha deyince MT-25'le V-Max bir zannetmeyin. Ayrıca mevzu sadece bu değil, diyelim ki doğru olsun, o motorlar Dominar'dan malzeme açısından daha kaliteli olsunlar. Diğer özellikleri ne yapacağız ? Karenaj kalitesi karın doyurmuyor. ABS'si, motor gücü ne olacak ? Daha azına razıysanız alın. Yakıt tüketimine falan hiç girmiyorum.
YS125 ve NS160 karşılaştırması ise insanlara "Bedava vereceğim hangisini alırsın ?" diye sorarak IQ testi ön elemesi olarak kullanılabilir. Ben sıfır YS125 satın alabilen bir insana söyleyecek söz bulamıyorum. Neredeyse aynı paraya ABS'li, Pirelli lastikli Nmax veriyorlar. Yamaha alacaksa bari onu alsın.
Özetle aşağılık kompleksi falan değil, basit mantıktır bu... Markalar gözünüzü kör etmesin.
-
18 Temmuz 2017, 09:24
#40
hasmet adlı üyeden alıntı
Tofaş fenomeni konusunda acayip vurdumduymaz, duyarsız ve habersiz olduğumu anladım
Yaş ilerliyor bak Haşmet ağabey al bi doğan, Hells Angels'da gezersin. Amarıkada tek.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)