Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Kawasaki Z900RS 2018

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Honda'nın 3 sene CB1100 ile yaptığı retro UJM'ye yeni yetişen bir Kawasaki modeli.

    Satmaz diyen arkadaşlara, hiç bir firma Türkiye'yi düşünüp model çıkarmayor zaten. Elde Türkiye'ye uyan ne varsa gönderiyorlar...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Çooook beğendim. Tam hayalimde ki makina.. şimdiye kadar teknik bilgiler ve model araştırmalarıyla çok yakından ilgilendiğim bu sınıf hakkında konu açmayı düşünüp vazgeçmıs olsamda hergun zamaninda uretilen bu benzer klasiklerin videolarini izlerim.. Ayrica satmaz diyen arkadaslarin bindigi motorlara yasadigim sure boyunca hicbir zaman binmicem hasmet abi dedigin gibi eldeki secenekler boyle olunca motorsuz kaldik zaten

  3. #23
    rebirth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2014
    Alıntı Erky Perky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Retro motosikletler çok güzel ya Ne olur sanki düşük cc de yapsalar?
    Commuter olsa, 10 beygir olsa gitmese motor ama tipi de şöyle olsa tadından yenmez Artık tüm commuterlerde o aptal üçgen fardan var. Hey gidi eski Ybrler..
    Ülkemizde satılan global firmalarda(Bmw,Yamaha,Kawasaki,Honda vs.) yok ama; Kuba, Mondial gibi düşük bütçelerle de alınabilen motosikletler satan firmalar getiriyor eski tip Cg'ler, retro tarzlar falan.

    Örneğin;




    Bu tip motosikletleri sevenler için güzel bir seçenek olabilir. Alırken ucuz, az benzin harcar, parçası çok ucuz, istediğin gibi modifiye et...

    http://www.kubamotor.com/new5/produc...caferacer.html

  4. #24
    Sabırsız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2014
    Motosikleti
    ZXr
    Allahım senn ne tatlı şeysin böyle.İnşallah gelir ama sanmıyorum :(

  5. #25
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Sanki hiç olmayan bir tarz Türkiye'de.
    Motoguzzi v7 serisi var, Triumph bonneville thurxton serileri var, ikinci elde kawasaki w800 var. Yamaha xsr serisi var. Ama bunları alan sayısı iki elin parmaklarını geçmez. Sanki bu model gelse kapışılacak.

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    gerçek z900 buymuş zaten aslında eski olan.yenisi z800 ün devamı z900 adı altında.yamaha sr demiş bunlar rs.şu motoru beğenmiyen bir varlık olucağını sanmıyorum.

  7. #27

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    neden böyle nostalji motorları 4 silindir yapıyolar

  8. #28
    Erky Perky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2016
    Şehir
    Orgrimmar
    Motosikleti
    Mekgineer's Chopper
    Yüksek ccde retro olarak bence Triumph en başarılısı. Zaten çok beğeniyordum görünüşünü. Fuarda da baktım malzeme kalitesi falan da çok güzel. Valla hiç umrunda değil ssmiş 300 basarmış falan.. Japonlar falan getirse retro scrambler 125-250 cc bandında hemen alırım bir tane tırım tırım gezerim. Mondial Buccaneer var onunda pek kullananı falan yok bide Çin malı, güvenemiyorum başka bişey de çıkabilir. Bajaj v15'ten umutluydum, onunda arkasını yapmışlar, önüne üçgen fardan bile çirkin bişey koymuşlar. Cb125 Ace alıp retroya mı dönüştürsek acaba?

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neden böyle nostalji motorları 4 silindir yapıyolar
    Cevap:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Univer...ese_Motorcycle

    Bilgi cok tehlikeli olmali ki buyuklerimiz Wikipedia'yi yasaklamislar. Icerik soyle:

    The term "Universal Japanese Motorcycle", or UJM, is a term coined in the mid-1970s by Cycle Magazine[2][3] to describe a proliferation of similar Japanese standard motorcycles that became commonplace following Honda's 1969 introduction of its successful CB750. The CB750 became a rough template for subsequent designs from all three of the other major Japanese motorcycle manufacturers.[4][5] In 2011, the New York Times said lightning struck for Honda "with the 1969 CB 750, whose use of an inline 4-cylinder engine came to define the Universal Japanese Motorcycle."[6]

    The UJM template featured a four-cylinder engine, standard riding position, carburetor for each cylinder, unit construction engine, disc front brake, conventional tubular cradle frame and telescopic front forks and twin-shock rear suspension. As the major Japanese motorcycle manufacturers, Honda, Kawasaki, Suzuki, and Yamaha, began replicating each other's designs, the UJM's created a homogeneity of form, function and quality. UJMs included such prominent models as the Honda CB500, the Kawasaki Z1, and the Suzuki GS750. Such machines had massive sales, and UJMs continued to be produced for more than a decade, with some examples like the CB750 Nighthawk continuing into 2003.

    In 1976, Cycle described the new phenomenon, saying:

    "In the hard world of commerce, achievers get imitated and the imitators get imitated. There is developing, after all, a kind of Universal Japanese Motorcycle.... conceived in sameness, executed with precision, and produced by the thousands." [7]

    In the 2010 book, Sport Bikes, Hans Hetrick wrote that "throughout the 1970s, the Japanese companies experimented with different types of engines and frame designs. Their ideas soon came together in a rock-solid package. This design became known as the Universal Japanese Motorcycle, or UJM."[8]

    Subsequently, in the 1980s and 1990s, the Japanese manufacturers diversified their ranges, producing faired sportsbikes, race-replicas, dual-sport bikes and muscle bikes.[9]

    127 bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Univer...ese_Motorcycle

    Bilgi cok tehlikeli olmali ki buyuklerimiz Wikipedia'yi yasaklamislar. Icerik soyle:

    The term "Universal Japanese Motorcycle", or UJM, is a term coined in the mid-1970s by Cycle Magazine[2][3] to describe a proliferation of similar Japanese standard motorcycles that became commonplace following Honda's 1969 introduction of its successful CB750. The CB750 became a rough template for subsequent designs from all three of the other major Japanese motorcycle manufacturers.[4][5] In 2011, the New York Times said lightning struck for Honda "with the 1969 CB 750, whose use of an inline 4-cylinder engine came to define the Universal Japanese Motorcycle."[6]

    The UJM template featured a four-cylinder engine, standard riding position, carburetor for each cylinder, unit construction engine, disc front brake, conventional tubular cradle frame and telescopic front forks and twin-shock rear suspension. As the major Japanese motorcycle manufacturers, Honda, Kawasaki, Suzuki, and Yamaha, began replicating each other's designs, the UJM's created a homogeneity of form, function and quality. UJMs included such prominent models as the Honda CB500, the Kawasaki Z1, and the Suzuki GS750. Such machines had massive sales, and UJMs continued to be produced for more than a decade, with some examples like the CB750 Nighthawk continuing into 2003.

    In 1976, Cycle described the new phenomenon, saying:

    "In the hard world of commerce, achievers get imitated and the imitators get imitated. There is developing, after all, a kind of Universal Japanese Motorcycle.... conceived in sameness, executed with precision, and produced by the thousands." [7]

    In the 2010 book, Sport Bikes, Hans Hetrick wrote that "throughout the 1970s, the Japanese companies experimented with different types of engines and frame designs. Their ideas soon came together in a rock-solid package. This design became known as the Universal Japanese Motorcycle, or UJM."[8]

    Subsequently, in the 1980s and 1990s, the Japanese manufacturers diversified their ranges, producing faired sportsbikes, race-replicas, dual-sport bikes and muscle bikes.[9]

    Bilgi cok tehlikeli bu ulke icin milllet icin vatan icin oleyy

    Bro 1 yil ing kursuna gittim ama hala su basit yaziyi okuyamiyorum rahat rahat, sadece 4 silindir japonyanin gelenekseli falan diyor

  11. #31
    Erky Perky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2016
    Şehir
    Orgrimmar
    Motosikleti
    Mekgineer's Chopper
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilgi cok tehlikeli bu ulke icin milllet icin vatan icin oleyy

    Bro 1 yil ing kursuna gittim ama hala su basit yaziyi okuyamiyorum rahat rahat, sadece 4 silindir japonyanin gelenekseli falan diyor
    Hocam pratik eksikliğindendir. Kurs sadece temel verir size. Kelime haznenizi sizin geliştirmeniz lazım. İngilizce oyun oynayarak veya ingilizce altyazılı film izleyerek giderebilirsiniz bu eksikliği..

  12. #32
    manofsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2014
    Şehir
    Aydın/Kuşadası
    Motosikleti
    MT-25
    Motor bloğu eski bloklardan. Kimse fark etmemiş. Bence fan sayfalarının yaptığı tasarımlardan bence fazla heveslenmeyin derim.

  13. #33
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Eski modelin fotografini da koyalim o zaman


  14. #34

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Beğendim..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Univer...ese_Motorcycle

    Bilgi cok tehlikeli olmali ki buyuklerimiz Wikipedia'yi yasaklamislar. Icerik soyle:



    [/B]
    Yahuu kaslı diyor, motosiklet diyor, japon diyor daha ne desin

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Ekim 2017
    sacma sapan transformers kafalı motorlar görmekten bıkmıştık,güzel olmuş


  16. #36

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    900 cc 4 silindirli motor. Kafadan 70 bin TL olur ama gelmez.

  17. #37
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Video guzel ama 0:44'te celik bariyerler bana malum kazayi hatirlatti. Motordan sogumak boyle bir sey midir nedir. Kaza videolarini seyretmemek lazim sanirim.

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Ekim 2017
    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Video guzel ama 0:44'te celik bariyerler bana malum kazayi hatirlatti. Motordan sogumak boyle bir sey midir nedir. Kaza videolarini seyretmemek lazim sanirim.
    Ben de özellikle izliyorum.Sonra kendime iyiki gereksiz riskler almadan kullanıyorum şu aleti diyorum.

  19. #39
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı Erky Perky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek ccde retro olarak bence Triumph en başarılısı. Zaten çok beğeniyordum görünüşünü. Fuarda da baktım malzeme kalitesi falan da çok güzel. Valla hiç umrunda değil ssmiş 300 basarmış falan.. Japonlar falan getirse retro scrambler 125-250 cc bandında hemen alırım bir tane tırım tırım gezerim. Mondial Buccaneer var onunda pek kullananı falan yok bide Çin malı, güvenemiyorum başka bişey de çıkabilir. Bajaj v15'ten umutluydum, onunda arkasını yapmışlar, önüne üçgen fardan bile çirkin bişey koymuşlar. Cb125 Ace alıp retroya mı dönüştürsek acaba?
    adamın biri yuvarlak far takmış.

    https://www.xbhp.com/talkies/motorcy...riences-4.html

  20. #40
    BAIIHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2008
    Şehir
    İst
    Motosikleti
    CB1000R
    Bu segment doğru düzgün motosiklete binmek istiyorum, fosforlu yeşil kask takıp uzaya gidecekmiş gibi de görünmek istemiyorum diyen adam için daha da güzel hale geliyor.

    Bizde yine gitmez pek. Alet nefismiş https://www.youtube.com/watch?v=uABL88z4JMA" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)