Dominar 400 fiyat düştü "Ekrem amca buraya"
-
12 Temmuz 2017, 10:25
#21
Dominar benim tarzım değil ama şu an için Dominar haksız rekabet koşullarında kendine yer bulmaya çalışıyor.Euro4 standardı tam olarak geldiğinde daha avantajlı bir duruma gelecek.Muhtemelen o zaman bu fiyatlara bulmak hayal olacak.
Buradan Ekrem beyede bir istekte bulunmuş olalım.Dominar donanımında RS400 bekliyoruz.CC yükseltmeyi düşünen RS200 sahipleri için bir alternatif olması lazım.
Reklamlar
-
12 Temmuz 2017, 10:29
#22
Kusura bakmayın biraz konudan uzağım. Euro 4 dediğiniz olay nedir acaba ?
-
12 Temmuz 2017, 10:36
#23
C.Q.Legend adlı üyeden alıntı
Kusura bakmayın biraz konudan uzağım. Euro 4 dediğiniz olay nedir acaba ?
euro'nun 4 lira olması demek.
1 euro=4 lira. çok pahallı
-
12 Temmuz 2017, 10:37
#24
Euro 4 egzoz un dışarı saldığı kirli havanın daha az olmasidir
-
12 Temmuz 2017, 10:38
#25
Ekrem bey bu motor Türkiye ye ne zaman gelecek ve fiyatı ne kadar olacak
-
12 Temmuz 2017, 10:40
#26
Bajaja o kadar vereceğinize gidin KTM alın 2 3 milyar daha fazla verirsiniz ama daha güzel daha ilgili bı markanın motorunu alırsınız
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------
Bajaja sesleniyorum acilen şu depo ve kafayı tasarlayan adamı değiştirin lütfen bıktık o çirkin görüntüden
-
12 Temmuz 2017, 10:42
#27
bursagsli adlı üyeden alıntı
Bu motor Autologue adlı firmanın dizaynı. Diğer modellerine de bakın çok güzel iş çıkarmışlar. Bajaj ın yerinde olsam o firmayı satın alıp ekstra dominarlar tasarlardım onların üstünden.
Kit olarak satıyorlar bu arada ama bildiğim kadarıyla kitler baya pahalı. Hatta bu resimde ki kitler tahminimce 3000-4000 binden aşağı değildir.
Duke 200 ABS
Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR
-
12 Temmuz 2017, 10:42
#28
bursagsli adlı üyeden alıntı
modeli nedir bunun hocam?
-
12 Temmuz 2017, 10:44
#29
MotoRR adlı üyeden alıntı
Euro 4 egzoz un dışarı saldığı kirli havanın daha az olmasidir
Teşekkür Ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------
hokahey adlı üyeden alıntı
euro'nun 4 lira olması demek.
1 euro=4 lira. çok pahallı
euro 6'da euronun 6 lira olacağının öngörüsü mü
-
12 Temmuz 2017, 10:49
#30
Euro4 genele olarak.
Egzoz gazlarının daha düşük olması
OBD-1 bağlantısının olması
ABS
Yakıt buharının geri dönüştürülmesi gibi standartları içeriyor.
-
12 Temmuz 2017, 10:51
#31
hokahey adlı üyeden alıntı
modeli nedir bunun hocam?
bajaj dominar 400 tourex
Sen arabaya gezmek için binersin, bizler ise motosiklete binmek için gezeriz
-
12 Temmuz 2017, 11:00
#32
Bajaj bey 15den bir tanede bana sar
-
12 Temmuz 2017, 11:07
#33
Elimde ki NS 200'ü sattığım gibi Dominar alacağım büyük ihtimal. Tipi nedense çok hoşuma gidiyor. KTM güzel makina ama tip olarak nedense ilgimi çekmiyor.
-
12 Temmuz 2017, 11:22
#34
18 den alanların 2 el değeri düştü tüm sorun bu
-
12 Temmuz 2017, 12:09
#35
Eruo 4 nedir sormuş bir arkadaş ..Eruo 4 bir takım satdartlar ın minimum (Asgari seviyede olması demektir)
Bunlardan başlıcaları
**ABS ,abs y, tartışmaya gerek bile yok,
**Veya odB ,Şimdi arabalarda ODB2 diye bir olay var ..Evet var da Diyeceksiniz ki ODB2 nedir? ODB nedir diye google amcaya sorsanız zaten söylerde aracı bilgisayara takıyorsun sana arızalarını söylüyor..Ama esas bizi bu ilgilendirmiyor ilgilendiren kısım KM 10 senelik araçlar artık 30K da olmayacak gerçek km neyse o olacak. Yanlış anlamayın bu şu demek degil göstergede ki KM ayrı çalışır beyinde ki ayrı çalışır. Gösterge deki KM yi çekmek yine eskisi kadar kolay göstergeyi sök her hangi bir elektronik tamircisine git sana istedigin KM yi yazıp versin bu işlem degişmedi. Ama diyogstik beyin Km ayrı sayıyor onu degiştirmek imkansı degil ama o kadar da kolay degil ayrıca bu işi yaptıgında gösterge ile birlikte yapmalısın ..Artık ODB takmak zorunlu oldugu için cihazı alıyorsun odb cizhazına takıyorsun sana direk gerçek KM yi veriyor kardeş senin gösterge 26 binde ama beyin 142 bin diyor dersiniz....
Not:ODB2 2001 den beri tüm araçlarda zorunlu..
Not2 : Benim araba az eskice değiştirmeye gerek görmedim 2007 model göstergede dış ısıyı göstermiyor (Para verseydim donanım yüksek olsa göstereni vardı) ama ODB 2 takınca 3 farklı yerde termo metre var dış ısıyı veriyor, manifolta giren hava sıcaklıgını veriyor, motor ısısını numerik)sayısal) olarak veriyor..Ama göstergede hiç birisi yok..
-
12 Temmuz 2017, 12:20
#36
Şu son hız meraklılarını anlamak gerçekten zor. Elbette bir kriter olarak söylenebilir, kıyaslayabilir veya değerlendirilebilir. Fakat sürekli olarak son hızda sürüyormuş gibi davranmanız gerçekten komik oluyor. Ayrıca bir motorun son hızı isterse 300 olsun, o hıza birkaç dakikadan önce çıkamıyorsa zaten o hıza ulaşabilecek yolu bulma ihtimaliniz de çok az.
Fiyat konusuna gelince de şu fiyatlara fazla demek ve dalga geçmek bana tabiri caizse "ölücülük" gibi geliyor. Yukarıda da yazılmış. Bajaj zaten dezavantajlı olduğu bir pazarda 2017 yılı Türkiye'sinde.
Elbette motosikletin eksik yanları konuşulabilir. Gerçekten bence asıl büyük problem olan servis ağı ve servis kalitesi konuşulabilir.(Bajaj almama sebebim olmuştu kendileri) Ama aynı teknik donanıma ve standartlara sahip birçok motosikletin fiyatı ile uzaktan yakından alakası olmayan bir motosikletten bahsediyoruz.
Ben Bajajın motosikletlerinin kaliteli olduğunu düşünüyorum. Ama en ufak sorunları bile çözmekten bihaber olmayı geçin, sağlam yerleri de bozma potansiyeli olan sıkıntılı bir servis kısmı var bu işin. Onu da bu çizgide giderlerse birkaç yıl içinde çözeceklerini düşünüyorum.
-
12 Temmuz 2017, 12:30
#37
Ben şuan sıfır cbr250 alacağıma sırf japon olsun diye o parayı vereceğime gider dominar 400 alırım aynı paraya üzerine birde çift abs gibi bir çok donanımı alırım Pulsar 200ns alırkende dediler yok cbf 150 al , dedim sıf japon olsun diye 6 milyar ona vereceğime 7 milyara pulsar alırım enjeksiyonlu olur 2 3 katı daha performanslı olur en azından motor gibi motor olur dedim öylede yaptım pişmanda değilim
-
12 Temmuz 2017, 13:04
#38
Herkes çok beğeniyor sözde ama alan yok?Forumdaki tartışma sayısına göre yollarda cbf den fazla olmalı
-
12 Temmuz 2017, 13:15
#39
[QUOTE=4till4;4180625]
127 adlı üyeden alıntı
Dominar 400 Son hız : 166
CBR 250R son hızı : 10 dk tapagazla 160-170 arası.
Bende 2014 cbr var.
120 civarı hızda aynı anda bastık ve benim devirim ortalara yakındı tork noktasında bile değil. 157-160 a kadar Dominar 1-1,5 metre önümde kalabildi sonrası malum
. Öyle 10 dk tapagaz falan diye bişey yok yani. Hatta kendisi dominarı TR de ilk alan kişi olur.
Naked motorun işi top speed değil 140-150 den sonra aşırı rüzgar alıyor. aynı 120 km de basma işini 36 hp lik MT-25 le yap kaskını camın altına soktugun zaman 150 den itibaren yine dominarı gectiğin gibi öne geçeceksin.
Dominarla ışıklarda 10 kalkış yap hepsindede geçilir rezil olursun. arkada artçı varken kalkış yap yine rezil olursun. rampada tek kişi 50-150 km hızlanma yap yine rezil olursun.
5. viteste 6. viteste 50-60 km den esneklik testi yap en az 10 metre arkasında kalırsın.
Hint testlerinde adamlar cbr250 den açık sekilde daha seri daha çabuk hızlanıyor diyorlar. Sence 250cc-350cc tek silindir bir motorun 0-120 simi daha önemli daha keyifli yoksa rüzgardan yamulduğu 130-140 tan sonrasımı?
R25 in 0-100 göstergede 7 sn gps 8 sn. yani 1600cc 1800cc 2000cc modern araçlardan bile seri. ama 25 yıllık eski tüplü külüstür bi reno 11 flash ile altındaki cbr 250 veya r25 le ile düz otobanda yarışamassın
görende zannedecek 250 cc japonlar 200 yapıyorda dominar 160 ta kalıyor. CBR 250 yi otobanda geçmek isteyen adam 2.000 daha verir R25 alır dominar almaz zaten
hızlanırken arkada kaldığını kendin söylemişşisn önünde 120 ile giden aracı sollasan demekki dominar daha önce sollayıp kendi seridene girecek
-
12 Temmuz 2017, 13:22
#40
18'den al,sonra 16,5'a satıldığını gör.
Ben olsam kendimi enayi yerine koyan böyle kurumsallık dışı uygulamaları olan firmalara yaklaşırken acaba derim...
Neyse hayırlısı olsun.
Bajajin sonu umarım hyo gibi olmaz...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)