Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Dominar 400 fiyat düştü "Ekrem amca buraya"

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Arkadaşlar dominar 400 ün fiyatı 16500 e kadar düştü, sebebi nedir, tutulmadığını düşünüyorum bana göre nedeni; ağırlığı, son hızı vede 200 ns ler satış patlaması yapınca, bajaj fiyat performans ürünü olmaktan çıktı, yeni gelen modellere okkalı zamlar yapıldı.. Ns ve rs 200 lerinde eskisi gibi tutulacağını sanmıyorum açıkcası bu fiyatlar ile..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Biraz satılsın zamlı haliyle geri döner o.
    bursalıali bunu beğendi.

  3. #3
    Akhunturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    15 düşsün söz alacağım bir tane...

  4. #4

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    16500 bu motor için bana göre oldukça cazip fiyat yavaştan cc yükseltmeyi düşünmeye başlayabilirim.

  5. #5

    Üyelik
    12 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul/Artvin
    Motosikleti
    Pulsar 200NS-Yamaha R25-Xmax 250-Fz6 Fazer
    Pahalı olsa beğenmezsiniz fiyat düşse altında bişey ararsınız enteresan gidin o zaman 20 milyara yzf r125 alın 400lük fazla 16 milyara 😊

  6. #6

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Emre Fırat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pahalı olsa beğenmezsiniz fiyat düşse altında bişey ararsınız enteresan gidin o zaman 20 milyara yzf r125 alın 400lük fazla 16 milyara 😊

    Pahalı olsa kaldı ki zaten pahalı o yüzden beğenmiyoruz, fiyat düşse, düştüde zaten, altında bişey arıyoruz çünkü altında bişey olmasa zaten fiyat düşmez aksine satışlar çoğaldıkça fiyat artar, enteresan olan senin gibi düz mantık gidenler.
    abeciMotoru, daghas ve fatih.met bunu beğendiler.

  7. #7
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Dominar 400 Son hız : 166

    CBR 250R son hızı : 10 dk tapagazla 160-170 arası. Geçen arkadaşın CBR sürüyorum ben 140 gidiyorum arkadaş benim Duke 200 de 125 gidiyor yan yana gidiyorduk O motorun belki teli meli eskimiş olabilir ama ciddi kayıp söz konusuydu.

    R25 : 194 hikaye 174 şahane (MT-25 daha da düşüktür)

    Duke 390: 175 görüyor rahatça. Dominarla aynı sürede çıkıyor bu son hıza ve 44 beygir makina Dominar 35 beygir.



    Dominar street naked dan çok cruiser diye satılıyor yabancı ülkelerde. Geçen 1800 km de test motorunu sürdüm ve ne titreme ne de parçalardan gelen bir ses duymadım. İnş. yarın sabahtan gidip bir adet alacağım kendime 17 bin tl ye. Düzce 16.5 veriyor ama ordan alması sıkıntı plaka mlaka uğraşıp burda çıkarıp öyle gitmen filan lazımmış.
    sheriff87 ve bytusem bunu beğendiler.

  8. #8

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Pahalı olsaydı herkes kullanırdı bali.

  9. #9

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    15K olsun bir tane de ben alacağım.

  10. #10

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Vallahi rs200 alırım bunu almam, 10000 tl de olsa almam motor içime sinmiyor şekil şemal ve en önemlisi ağırlığı çok..

  11. #11

    Üyelik
    02 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    [QUOTE=127;4180613]Dominar 400 Son hız : 166

    CBR 250R son hızı : 10 dk tapagazla 160-170 arası.

    Bende 2014 cbr var.
    120 civarı hızda aynı anda bastık ve benim devirim ortalara yakındı tork noktasında bile değil. 157-160 a kadar Dominar 1-1,5 metre önümde kalabildi sonrası malum . Öyle 10 dk tapagaz falan diye bişey yok yani. Hatta kendisi dominarı TR de ilk alan kişi olur.
    fearlesboyy bunu beğendi.

  12. #12
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Bayi kampanya yapmış olamazmı

  13. #13
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Ekrem abi bizi diskoya götür

  14. #14

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pahalı olsa kaldı ki zaten pahalı o yüzden beğenmiyoruz, fiyat düşse, düştüde zaten, altında bişey arıyoruz çünkü altında bişey olmasa zaten fiyat düşmez aksine satışlar çoğaldıkça fiyat artar, enteresan olan senin gibi düz mantık gidenler.
    Satışlar çoğaldıkça fiyat neden artsın onu anlamadım ? Yani önce gidip fiyat yüksek diye yazıyorsun, sonra da 10000 TL olsa da almam falan diyorsun. Herhalde sabahın üçünde yazdığın için böyle oluyor. Motoru sürmediğin belli, git bir sür tekrar konuşuruz.

    15 - 18 bin TL arası 250 cc Japonlar bayilerde duruyor. Koşun arkadaşlar, 16500 TL'ye Dominar gibi motor varken hala fiyatı düştü diye isyan edip, kendinizi enayi yerine koydurup 250 cc ABS'siz motora 16 bin TL verin. Sonra da Dominar'la aynı gidiyor diye kendinizi kandırıp son sürat muhabbeti yaparsınız.

  15. #15

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Hayırlı sabahlar arkadaşlar;

    Çağırdınız geldim.

    Bajaj’ın her ürününün piyasaya ses getirerek girmesine alıştık. Ancak PULSAR NS 200 modelimizden sonra üzerinde en çok spekülasyon yapılan modelimiz DOMİNAR 400 modelimiz oldu. Bunun da sebebi modele duyulan ilgi ve alakadır. Nitekim 400 cc aralığı hem kısa mesafede ve hem de uzun mesafede kullanılabilecek ve Türkiye’de önemli bir boşluğu olan önemli bir aralıktır.

    Fiyat konusunu bir-iki kere daha önce açıkladım.

    Bizim tavsiye ettiğimiz parekende satış fiyatımızda değişiklik yoktur. Lansman fiyatı devam ediyor. Muhtemelen yılın ikinci yarısında yukarı yönlü fiyat ayarlaması yapacağız.

    Bayilerde fiyat değişikliği olabilir. Özellikle yeni modelin ilk aylarında. Bayi karı da % 8 seviyesindedir. Bayiler genel rekabet koşulları içinde bu aralıkta oynayabilir. Buna da müdahale edemeyiz. O an için bayi kaynaklı özel bir durum da olabilir. Ama zikredilen fiyatlar maliyet fiyatlarıdır. Bu fiyatlara bulabilen varsa ve almak niyetinde ise beklemesin derim. Tabi ki herkesin kendi kararıdır.

    Çok açık olarak ifade etmek isterim. Modelimizin kullanıcılardan gelen geri bildirimleri çok iyidir. Bazı kıyaslamalar görüyorum. Eğer bir motorda tek önemli husus son hız ise evet bu modelimizin şu anda arkadaşlardan aldığım bilgi çerçevesinde 9500 devirde son hızı 162-164 km civarıdır. Ama tork, bu torkun artçılı olarak uzun rampalarda keyfinin hissedilmesi, 120-140 km sabit hız aralıklarında 100 km’de 3,5 lt gibi bir yakıt sarfiyatı olması bazı arkadaşlar için de çok değerlidir.

    Tüm bunlara karşın yazılımda küçük bir değişiklik ile örnek olarak devir kesici 10.000-10.500 aralığında devreye girecek şekilde yükleme yapılırsa bu hız çok rahatlıkla 180 km seviyesine çıkacaktır. Bu da son derece kolay ve mümkündür. Bajaj isterse ve ihtiyaç duyarsa bunu da yapar. Daha kaydırmalı debriyaj, çok kuvvetli led farlar ve çift kanallı ön,arka abs saymadım.

    Her zaman ifade ettiğimiz gibi ben ne istiyorum, bu motor bana ne verebilir sorularının cevabı belirleyici olacaktır.

    Yıl sonunda bu modelimiz 250 cc üzeri vitesli tüm grupta satış sıralaması ilk 3 içinde yerini alacaktır. Zamanı gelince paylaşmaktan onur duyarım.

    Zaten tüm markaların euro4 fiyatları oluştuğu zaman dominar 400 modelimizin avantajlı fiyatının değeri çok daha iyi anlaşılacaktır. Bugün PULSAR NS 200 modelimizde olduğu gibi.

    Selam ve saygılarımı sunuyorum.

  16. #16
    hasangazili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    650 mt
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı sabahlar arkadaşlar;

    Çağırdınız geldim.

    Bajaj’ın her ürününün piyasaya ses getirerek girmesine alıştık. Ancak PULSAR NS 200 modelimizden sonra üzerinde en çok spekülasyon yapılan modelimiz DOMİNAR 400 modelimiz oldu. Bunun da sebebi modele duyulan ilgi ve alakadır. Nitekim 400 cc aralığı hem kısa mesafede ve hem de uzun mesafede kullanılabilecek ve Türkiye’de önemli bir boşluğu olan önemli bir aralıktır.

    Fiyat konusunu bir-iki kere daha önce açıkladım.

    Bizim tavsiye ettiğimiz parekende satış fiyatımızda değişiklik yoktur. Lansman fiyatı devam ediyor. Muhtemelen yılın ikinci yarısında yukarı yönlü fiyat ayarlaması yapacağız.

    Bayilerde fiyat değişikliği olabilir. Özellikle yeni modelin ilk aylarında. Bayi karı da % 8 seviyesindedir. Bayiler genel rekabet koşulları içinde bu aralıkta oynayabilir. Buna da müdahale edemeyiz. O an için bayi kaynaklı özel bir durum da olabilir. Ama zikredilen fiyatlar maliyet fiyatlarıdır. Bu fiyatlara bulabilen varsa ve almak niyetinde ise beklemesin derim. Tabi ki herkesin kendi kararıdır.

    Çok açık olarak ifade etmek isterim. Modelimizin kullanıcılardan gelen geri bildirimleri çok iyidir. Bazı kıyaslamalar görüyorum. Eğer bir motorda tek önemli husus son hız ise evet bu modelimizin şu anda arkadaşlardan aldığım bilgi çerçevesinde 9500 devirde son hızı 162-164 km civarıdır. Ama tork, bu torkun artçılı olarak uzun rampalarda keyfinin hissedilmesi, 120-140 km sabit hız aralıklarında 100 km’de 3,5 lt gibi bir yakıt sarfiyatı olması bazı arkadaşlar için de çok değerlidir.

    Tüm bunlara karşın yazılımda küçük bir değişiklik ile örnek olarak devir kesici 10.000-10.500 aralığında devreye girecek şekilde yükleme yapılırsa bu hız çok rahatlıkla 180 km seviyesine çıkacaktır. Bu da son derece kolay ve mümkündür. Bajaj isterse ve ihtiyaç duyarsa bunu da yapar. Daha kaydırmalı debriyaj, çok kuvvetli led farlar ve çift kanallı ön,arka abs saymadım.

    Her zaman ifade ettiğimiz gibi ben ne istiyorum, bu motor bana ne verebilir sorularının cevabı belirleyici olacaktır.

    Yıl sonunda bu modelimiz 250 cc üzeri vitesli tüm grupta satış sıralaması ilk 3 içinde yerini alacaktır. Zamanı gelince paylaşmaktan onur duyarım.

    Zaten tüm markaların euro4 fiyatları oluştuğu zaman dominar 400 modelimizin avantajlı fiyatının değeri çok daha iyi anlaşılacaktır. Bugün PULSAR NS 200 modelimizde olduğu gibi.

    Selam ve saygılarımı sunuyorum.
    Bizde kullanıcı olarak sizi bulmuşken bazı noktaları bir daha hatırlatmak isteriz. Rs 200 kullanıyorum motordan çok memnunum 5.000 km bakımı için Ankara'da bir servise götürdüm yanımda nakit yoktu kredi kartıyla ödeyeceğimi söyledim post cihazının olmadığını söylediler banka hemen şu ileride ordan çekebilirsiniz dediler gittim bankaya 10 dakika geçmedi geldiğimde motorunuz hazır dediler. Bana güven vermedi servisin yaptığı (yada hiç yapmadığı) iş. Eğer yağını değiştirmediler ise 10.000 km aynı yağ ile kullanmış olacağım. Hadi onu geçtim 10 dakikada motorun bakımı biter mi? Honda servisinden biliyorum motorun kontrolleri bile 10 dakikadan fazla sürüyor. Eğer götürdüğüm servis bana güven verseydi böyle bir kuşkuya kapılmazdım. Ama güven vermediği için hızlıca para çekmeye gidip geldim yinede motorunuz hazır dediler. Garantisi bittikten sonra bile bir arıza olsa bajaj kötü oluyor işte bu motoru yapmak için harcanan çabaya emeğe karşılık bakımlarına da bir o kadar çaba ve emek harcamak gerekiyor.
    Bizimle burada irtibat kurduğunuz için ayrıca teşekkür ediyorum. Sağlıcakla

  17. #17

    Üyelik
    20 Mart 2017
    dominar en büyük kazıgı hükümet attı Eruo 4 gelseydi görürdüm 17999 bile vermezlerdi 18 den bir kuruş araşgı düşmezdi bu malın fiyatı ..
    Eruo 4(ABS) gelseydi ne olur
    R25,MT25 olmazdı
    CBR250 olmazdı,.....olmazdı da olmazdı

    gelecek olan R25 ler 2XXXXXX fiyatdan olacagı için dominar rakipsiz olurdu.

    Şimdi bu alet haksız rekabetin içinde yer aramaya çalışıyor, Esas satışları seneye görün..

    RX3 i Evo bile gelmeyecekti eruo 3 olınca apartopar bir parti daha getirmeye çalışıyorlar..Yavaşklık bajaj da değil ERuo 4 getirecegim deyip getirmeyenlerdedir..
    sdt, 127, caddeadami1 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  18. #18
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Şehir
    lubnatsi
    Motosikleti
    z1000e kesik.
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı sabahlar arkadaşlar;

    Çağırdınız geldim. .... kesildi...
    Şu yaklaşıma hastayım ben

    Not:Bajaj kulanıcısı değilim
    sheriff87, Erdost, Kızıl pars ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  19. #19
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Hız ile karşılaştırma yapmak nedir?
    O mantıkla gidersen git 2.el 100 cc köylü CG motosiklet al, 1.000 TL ye bulursun. 200-300 cc motor yaptır üzerine yat 150-160 hıza çıkabilirsin. Maliyeti olur sana 2.000 TL. Al sana hızlı motor sen napcan dominarmış Abs varmış gereksiz işler bunlar dimi?


    Gidin kumda oynayın abicim.

    ByBre marka Ön-arka Abs fren, ön 320 mm disk kalınlığı-arka 230 mm . Ters amortisör. Kaydırmalı debriyaj.


    Yeni kasa CBR250 ve R25 sahibiydim motosikletler güzel Eyvallah ama fiyat/performans olarak Dominar400 ün önüne geçemezler.

    Euro4 zorunlu olunca görcem sizleri Japonlara abs eklenince fiyat nerelere çıkıyor anlarsınız ABS nin bedelini.

  20. #20

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    bugün topspeed konuşanlar seneye 250 cc japonların 20 binli fiyatlarını konuşup aman ya benim için topspeed önemli değil demeye başlayacaklar.
    127, Eski_kasa, Kızıl pars ve 2 diğerleri bunu beğendiler..


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)