ama şimdi ktm şehir serserisi iken dominar ise konforu ve ekonomiyi öne sürmüş yani bunu bile bile tutup karşılaştırma yapıyorsun. iki alakası olmayan motoru karşılaşdırıyon ama bu yanlış. birinde serilik ön planda ve diğerinde ise konfor ve yakıt tasarrufu ön planda.
1- Aynı zamanda "evladı yaşında insanların aktif olduğu tüm portallarda herkese elinden geldiği kadar MOTOR SATMAYA ÇALIŞAN bir SATIŞ MÜDÜRÜ kendisi."
2- Servis şikayetleri söz konusu olduğunda "Servislerde HİZMET değişikliği olabilir. Servisler genel rekabet koşulları içinde bu konuda İSTEDİKLERİ GİBİ oynayabilir. Buna da müdahale edemeyiz" demeyeceğinin garantisi nedir?
3- 4 capondan birini az daha koyup aldım. Yaklaşık iki yıldır, yaklaşık 10 bin kilometredir (9.584 km) kullanıyorum, sadece sağ ön sinyal ampulü patladı. Servisim yamaha, hero, mondial, kral vs. kalitesinde (bajaj hariç hemen hemen her motorun servisi olduğu için) :(
4- Fiyat konusuna girsem forumdan kovulurum. O konuda haklarım saklıdır.
5- 50 yaşında motora başlamış, cc yükseltme kaşıntısı olan 52 yaşında biri olarak evlatlarım yaşında insanların aktif olduğu bir ortamda görüşümü paylaşmak istedim.
Değerli Osman bey; kusura bakmayın ama kıyasınıza katılmak mümkün değil. (Bu arada hemşerimiz olduğunuzu görüyorum),
2 nci maddedeki yorumunuz için konuşuyorum. "Servislerde HİZMET değişikliği olabilir. Servisler genel rekabet koşulları içinde bu konuda İSTEDİKLERİ GİBİ oynayabilir. Buna da müdahale edemeyiz" derseniz size sadece gülerler. Hizmet standartını distribtörler sağlamakla mükelleftir. Bu her marka için böyledir. Hedef budur ve markalar bunun için uğraşır.
Ancak işçilik bedeli ile ilgili sadece tavsiye edilen fiyatlar vardır. Bu sebeple servisten servise az da olsa fiyat farklılıkları oluşur. Kanunla garanti altına alınmıştır. Rekabet kurulu distribtörlere ancak tavsiye fiyatı sunabilirsin der. Bizim de sunduğumuz fiyatlar oldukça tatmin edicidir.
Kısaca hizmet kalitesine müdahale etmek distribtörün asli vazifesi, hizmet bedeli ise tavsiye edilen karar sürecindedir.
İki kavram birbirine karıştırılmamalı.
Dominar sayfası ne kadar ilginç oldu. Model hariç her şey konuşuluyor. Hayırlısı bakalım.
Selamlar...
Şu kadar hesabı, paramızın değeri için yapsak, bu gün herkes istediği motora binerdi. Ya da yapması gereken godamanlar yapsa idi.
Düşünsenize
1 TL = 1 Euro veya Usd. Yani madem Bajaj ı beğenmiyorsan, öyle olsa idi gider 5.000 e R25 alabilirdik. Çünkü çoğu Avrupa ülkesinde yaklaşık 4500-5.000 euro, bizde de 5000 euro.
İster satış yapsın, ister reklam yapsın, karşınızda , hem de markanın en yetkililerinden bir muhattap var, bu bile sektör adına çok şey bence.
Not: Bajaj ım yok.
merhabalar arkadaşlar
dominarın fiyatı şöyle yüksek böyle yüksek yok şu bayi bu fiyata düşmüş vs vs yazışmalarınızı görüyorum
merak etttiğim olay bu paylaşımları yapan arkadaşlarımız hiç bir şirket veya dükkan vs bi yer işletti mi
mesela bakkal dükkanınız var ve şişe suyu 0,25 kuruşa alıyorsunuz satışınız 0,75 tl veya 1 tl olması lazım ki kiranızı elektriğinizi suyunuzu verginizi felan ödeyip sizede bişeyler kalabilsin
şimdi örneğe dönecek olursak 0,25 tl ye aldığınız suyu milleti düşüneyim kimse fazla para verip su içmesin ucuz içsin diye 0,40 kuruşa hanginimiz satar
bazen empati yapmak iyidir arkadaşlar hep kendimizi düşünmeyip karşımızdakileride düşünüp ortak paydalar yakalamak daha iyidir bence
hayırlı forumlar diliyorum
Bir Allah'ın kulu da çıksın,şöyle güzel bir test yazısı yazsın modeli tanıyalım..
Eskiden test yazıları vardı,her türlü detay güzelce dile getirilirdi.
Şimdi ortalık motovlogdan geçilmiyor. Eline kamera alan konuşuyor.
Yok mu bir tane kullanıcı,şu motosikleti alsın,uzun-kısa yol sürüş dinamiklerinden bahsetsin,yakıtı sakin-sert kullanımda ölçsün,sürüş karakteristiği hakkında bilgi versin,malzeme kalitesini değerlendirsin...
Uzar gider bunlar...
Velhasıl hiç kullanmadığı bir motosiklet hakkında "gardaş o grank gırıyo" diyen,azımsanmayacak kadar motosiklet hakkında bilgisi olmadan,fikri olan bir kitlenin var olduğu bir ortamda bu saçma,döngüsel tartışmalar bitmez...
Boş konuşmak ve KLİŞE laflarla bir şeyler yorumlamak, kimse kusura bakmasın ama bu forumun genel karakteristik özelliği. Aslında kullanıcı ve tüketici kimliğinin ülke olarak nerelerde olduğunun bir özeti bu site. Neden mi?
Motor almayı düşünen ya da değiştirmeyi düşünen biri iseniz gram fayda sağlamaz bu platformlar size. Aslında tam aksine fayda sağlaması lazım değil mi. Bırakın motoru, fotoğrafçılıkta bile klişe söylemler sizi bırakmaz. Sağlık sektöründe bile. Çünkü işin içinde bize has, kulaktan dolma bilgi sahibi olmak var.
"Hacı Nikon fotoğraf makinesi aldım" dersiniz, cevap gecikmez. Ya neden Nikon aldın Canon daha iyi çekiyor.
"Şu arabayı aldım" Ya neden ondan aldın, onda sorun var diyorlar !
İşin özü, ağzı olan herkes konuşabilir dünya üzerinde yani fikir beyan edebilir. Bakılması gereken cümleyi kuran kişinin o konu hakkında donanımı ve tecrübesidir. Bu yıl 3 festivale katıldım dolu dolu. Salihli, Antalya, Manavgat.. Oradaki motorları ve kullanıcılarını görmeliydiniz. Ortalık Mondial RX3i Evo kaynıyor, ortalık Bajaj motorları ile dolup taşıyor..
Ama ne hikmetse klişe timi halen görev başında. Hayatında kullanmadığı test etmediği motorlar çamur atma derdinde. Şunun çatalı yamuluyormuş, bu stop ediyormuş. Bu cümleler ise geçen hafta başka bir yerden başka birisinden okuduğu cümleler. Düşünün bunu yazan da kim bilir nerelerden okudu bunları. Kısacası kısır bir döngü. Ne içinize siniyorsa alın geçin, çünkü boş konuşan çok..
dominarın sayfasınada 40 kez yazdım şunun adını fiyatını koyun diye adamlara dokunmadı ha 17miş ha 18.18 veren 20 de verir o zaman 25 te ne fark edicek ? bu kafayla bu iş olmaz tabi zengin değilseniz kaldıki zengin adam dominara binmez.neyse burdaki isyan pulsar da olmuştu bi zaman ama mebla düşük olduğu için isyan noktasına gelemedi.pulsar aldığında adam 300 500tl neyse artık olan oldu diyordu ama plakan bedavaya geliyordu yinede millet bu farkı sindirdi.8290a da veren vardı 7.590 a da veren vardı aynı zaman içinde.şimdi 1000 1500 tl gibi rakamlar ortaya çıktı hemde LANSMAN FİYATI adı altında.millette gördü 250 ccler 20binlere dayandı ne kaparsak kardır bizde yüksek cc edinelim nasılsa hepsine zam geliyor dedi.nitekim sudan sabuna arabadan eve hamburger den pantolona herşeye zam gelirken dominarın fiyatı DÜŞTÜ ekrem bey kusura bakmayın hiç kimse aldığı malın değerinin ayaklar altına alınmasını istemez.özellikle 18 ler 20 binler konuşuluyorken.hayat eskisi kadar ucuz değil 2014 haziran ayında arkadaşım 0km mt07 18 e almıştı.enflasyon aldı başını gidiyor sadece 3 senede 13.000tl mt07 nin fiyatı arttı.burda ben motordan hiç bahsetmiyorum sadece fiyatını belirlenmesini istiyorum.evet en ucuz 250 cc üzeri motor ama konu bu değil.bajaj ürünlerinin piyasada 5 para etmemesi meselesi.çok fazla fiyatla oynanıyor buna bir dur demeniz lazım gördüğünüz gibi çok müşteri kaybetmeye başlıyorsunuz.hemde daha motorun 4. ayı falan.henüz yolda bile görmedim açıkcası antalyada.eski bir pulsar kullanıcısı olarak hatta 2 yakın arkadaşıma ns200 aldıran biri olarak bu konuyu ciddi ciddi ele almanız şart.dediğiniz gibi motor hakkında hiç kimse bir şey yazmamış bile önce bu konuyu halletmek gerekiyor.tabi burda bizim bilemiceğimiz bir konuda bajaj bayiliği verirken onlara %kaç iskonto hakkı vs verdiğiniz ilede ilgili.motoru türkiyeye yaymada servis satış vs çok başarılı oldunuz ama ipleri kaybetmeye başladınız gibi gözüküyor.
en iyisi imkanın varsa kendin test edicen.
Fiyatı eleştiren kişilerin yarısından çoğu kaba tabirle bakkal dükkanının maliyetini dahi hesaplayamaz
Forumda okudukça gözlerimden kan aktı kask konusunda firmalar test kaskları vericekmiş insanlar deneyecek denediği kaskı bile almadan sıfır kask alacaklarmış
Çıldırıyorum nasıl bir hesap kitap ,
Motoru test edecek bir babayiğit bulunmaz burda boşuna debelenmeyin beyler, test etseler de objektif yorumlar beklemeyin,
motoru kitlenen pulsarcının hala motorunu savunduğunu gördü bu gözler neden bahsediyosunuz :D
ben bajajı, elinden şekeri alındığında köşe bucak zırlayan bebelere benzetiyorum. müşteri kitlesinden ne bekliyosun.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Herkes yazıyor ama empati yapan koca bir sıfır...
Şimdi bizim bi arkadaşımız bu mereti aldı. İlk alanlardan. Heryeri araştırdı 18 binden aşağı fiyat yoktu. Gitti ve aldı. Memnun mu? HEMDE ÇOK.. . Ama 1 ay geçmeden sıfırı 16.500tl oldu.
Şimdi bizim çocuk satmak istiyor motoru,ihtiyacından.
18 e aldı hiç kullanmasa yatırsa bile kafadan 1.5 zarar. Hadi zararına 16.500den ilan açsa yine satamaz adam gider o paraya sıfırını alır sandıktan. Lafa geldimi diyoruz ya sıfır alırım ben!!! Gideceği rakam 15.000!!
1 ayda 3 bin. Güzel para.
Emeğinle aldığın bi motorun piyasası 2 gün sonra seni 3 bin aşağı cekecek ve sende bunu savunacaksın?
Forumun hepsi 2 daha koyar sıfır alırım diye bas bas bağırıyor ama sıfır aldığı cihaz 1 ay geçmeden 3 geride..
Tamam motor güzel, Ekrem abi şeker gibi adam bişey demiyoruzki..
Ulan ne adamlarsınız..
Pardon da biz çalışarak kazanıyoruz, ya siz.???
Hoşgelmişsiniz abeciMotoru; epeydir yoktunuz.
Arkadaşımızın 1591 adet mesajı var bugüne kadar. % 99'u Bajaj aleyhine. Açık konuştuk ama o kaçak güreşti. Gel tanışalım, derdiniz nedir dedik. Cevap yok.
O bilmez ama kendisini tanıdım. Canı sağ olsun. İzmir'e selam olsun...
ilginç yorumları okudum. bir motosiklet ve araba meraklısı veya sevdalısı olarak anlamakta güçlük çektim.
her bir motosiklet bir tarza sahiptir. ve motosikletlerin tarzları arabalar gibi de değildir yani benzemezler birbirlerine.
mesela son zamanların çok tutulan 2 motosikleti biri nc 750. sözde rakiplerini de inceleyip görürsünüz. aslında çok farklıdır. aynı şey xmax scooter dada var. joymax ile j300 ile bariz farklı bir makinedir.
şimdi burda dominar biraz yerilmiş birazda eleştirilmiş. ancak dediğimiz gibi eğer rakiplerinin aynısı olsaydı o zmn karaktersiz bir makina olacaktı. hele hele son sürat gibi kavramlarla eleştirmek bir motora hakaret olur. dominar son süratte 200 görebilir. küçük arka dişlei ve devir kesici güncellemesi ile bu hızlara çıkarabilirsiniz dominarı.
mesela ben uzun süredir emektar bir f650 gs kullanıyorum. 650 cc 50 beygir makina. 150 yi geçmiyor. üstelikte 2oo kg. yani size baakrsak benim makine çöp.ama çok memnunum. hele hele 100 civarı bir hızla giderken uzun yol çok keyifli.
ama sizler farklı arayışlardasınız sanırım. dominara 17 vermeyin gidin temiz bir cbr600 alın. sanırım 240 falan yapan bir makine.
sonuç olarak her motorun bir tarzı bir yapısı vardır ve bağımsızdır. dominar bizim f650gs gibi sakin adamın motoru. rx3 falan denmiş ama rx3 dominarın baya altında bir kalitede.
Fatih evladım (iki çocuğum da senden bayağı büyük, bu yüzden böyle hitap ettim),
Motosikletlerin kıyaslarken ilk göze alınan faktör sınıfıdır (390 Duke ve Dominarın ikisi de Naked/Roadster sınıfındadır). aynı sınıftaki, farklı markalara ait iki motoru karşılaştırırken, artık BG, fiyatı vs. gibi özelliklerini karşılaştırırsın. "Şehir serserisi" ile "konforu ve ekonomisi öne çıkmış" sınıf diye motosiklet sınıfı yoktur. Yaşın genç, okumanı ve tecrübelileri dinlemeni tavsiye ederim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)