+ Bajaj PulsarKuryeler zaten sorunu cevaplamış durumda.
YBR 125
CBF 150
CB 125 Ace
Spacy 110 ve Alpha
+ Bajaj PulsarKuryeler zaten sorunu cevaplamış durumda.
YBR 125
CBF 150
CB 125 Ace
Spacy 110 ve Alpha
Hamdım, piştim, hala hamım.
Tecrübeli adam her motorla akar gider. Motorcuların benzemekten korktuğu kuryelerin sürüşüne bakabilirsin.
Sağ seridin en sağından giderken beyaz yol cizgileri ince tekerlekler dengeyi bozuyor
Wr125x ötesi yok.
Zayıf, atik, hafif, yüksek.
Sadece sıkışık trafikte gideceğim, uzun yol filan gerekmez dersen Duke 250 (maksimum), yol filan da yaparım diyorsan Duke 390 ve üstü.
Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.
Cross olmalı çünkü hafif olmalı, ince olmalı. Gerektiğinde kaldırıma, refüje ve bilimum yol kenarı şartlarına uyum sağlayabilmeli. Scooter olmamalı çünkü scooter geniştir, otomatik olması da büyük dezavantaj düşük hız debriyaj kontraları ve keskin manevralarda otomatik şanzıman kontrolü azaltır.
XVS 950 A Midnight Star almazsın, onu söyleyeyim.
Tecrübe, limitlerini bilmektir.
Msx 125 olabilir.
Bidik tam trafik icin yaratilmis sanki
Lifan pony var msx 125 boyutu ve kros şekli
Bence sıkışık trafik için en uygunu otomatik vites. O yüzden xmax, nmax,
Grom ? nasıl olsa herşeyden alçakta kalıyor
Hero hunk bajaj boxer
Sıkışık trafikte tercihimi yüksek cc nakedtan yana kullanırdım çünkü ses açılmayacak birçok arayı açacaktır naked olmasıda kıvraklıgı yeterı kadar katar
trafikte açınca fanı duke poff süper yanarsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:12 ----------
gel bende 700 cc tarfikte bir fan acıyor amaaaannnnnnnn,
alın bir scooter gidin trafik işte adı ustunde sıkışık
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
PCX 150 der geçerim. Cüsse olarak ince kıyım olduğundan aralardan rahatlıkla geçersin ve hızlanması da gayet iyi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)