SS ve ST motor kullanıcıları!
Reklamlar
-
Arkadaslar merhaba,
Çok merak ediyorum racing ve turing makinalarda geri geri motoru cıkartırken zorluk çekiyo musunuz? cünkü benim kendi makinamda sanki boyum yetmiyomuş gibi hissediyorum ayakkabının ucuyla basıyorum resmen yere indirdiğimde ayaklarımı buda bana güvensizlik veriyo tedirginlik yaratıyo. Sizdede böyle bir durum söz konusumu? Motorum ağır geliyo biraz daha hafif ve geniş olmasaydı zorlanmazdım diye düsünüyorum arka amortisörün vanasını low seviyesine 3-4 kere cevirdim motor pek alcalmadı bu arada ve sanki daha yumusak oldu gibi cünkü kalkarken ön lastik yerden kesiliyo bana yardımcı olun lütfen. bu kadar uzattığım için ve yazımın karmaşık olmasından dolayı kusura bakmayın. Tesekkürler.
Reklamlar
-
aslında aynı problem bendede var.benim kawasaki normalden biraz daha yüksek sanki geri geri giderken problem yaşıyorum yani ayak tabanlarım yere oturmuyor.ama motoru park ederken geri geri gitmeye lüzum olmayacak şekilde park edersen problem kalmıyor
-
valla arkadaşlar SS ve ST leri bilmem ama benim motorumda yere zaten ayak ucuyla basman gerekiyor
-
Motosikletiniz size uygun mu acaba?!
glock adlı üyeden alıntı
Arkadaslar merhaba,
Çok merak ediyorum racing ve turing makinalarda geri geri motoru cıkartırken zorluk çekiyo musunuz? cünkü benim kendi makinamda sanki boyum yetmiyomuş gibi hissediyorum ayakkabının ucuyla basıyorum resmen yere indirdiğimde ayaklarımı buda bana güvensizlik veriyo tedirginlik yaratıyo. Sizdede böyle bir durum söz konusumu? Motorum ağır geliyo biraz daha hafif ve geniş olmasaydı zorlanmazdım diye düsünüyorum arka amortisörün vanasını low seviyesine 3-4 kere cevirdim motor pek alcalmadı bu arada ve sanki daha yumusak oldu gibi cünkü kalkarken ön lastik yerden kesiliyo bana yardımcı olun lütfen. bu kadar uzattığım için ve yazımın karmaşık olmasından dolayı kusura bakmayın. Tesekkürler.
Arkadaşlar, satın alırken motosiklet seçimi konusunda temel bilgileriniz eksik miydi acaba diye düşünüyorum!
Bu konuda en güzel ve pratik bilgiler Resat “DD” Arbaş'ın (Donald Duck) Motosiklet Teorisi kitabında verilmekte. Şu alıntıların tarafınızdan ve tüm motosiklet seçimi yapacak arkadaşlar tarafından -tekrar,tekrar - okunmasında yarar var:
....... Daha baska mucadeleye ihtiyaciniz varmi? Cevabiniz “evet” ise hemen gidip 250 cc ustunde kocaman gosterisli bir motor secin...hele “olume meydan okuma” gibi bir merakiniz varda pahali bir intihar planliyorsaniz 600cc den baslayan “super sport” bir motosiklet sizin icin bicilmis kaftandir.
Ilk sececegimiz motosiklet herseyden once hafif olmalidir, kivrak olmalidir. Boyu posu size uygun olmalidir. Bunlari nasil anlayabiliriz; soyle. Motora oturun, Bindiniz…her iki ayaginizin tabani yere tam basiyormu? Basmiyorsa aynen inin… Bacaklariniz dumduz ileri uzanmis, ayak topuklariniz yerde olsun. Simdi yine dizlerinizi kirarak motoru one cekip baslangic pozisyonuna gelin. Bu hareketi dort bes defa tekrarlayin…kollarinizdan guc almadan, ikinip sIkilmadan rahatca yapabiliyorsaniz mesele yok. Boyu size uygun ve yeterince hafif demektir......
Arkadaşım amortisör ayarı ile motorun yüksekliğini azaltamazsın. yumuşak ayarlı amortisörle ancak yaylanmayı arttırmışsın.
Amacım işinize karışmak değildi, hepinize kazasız ve keyifli sürüşler.
-
tesekkürler arkadaslar ama bu tarz motorlarda taban yere değmez veya değmesede olur diye duymuştum ztn çoğu insandada gördüğümde parmak uçlarıyla basıyo, alçaltmak mı gerekiyo anlamadımki... ben hayabusaya bindim ona boyum yetti ve daha hafif geldi 1000 rr a bindim oda öyle ama vfr hem ağır hemde yüksek geldi rahat edemedim bi türlü. bi çözümde bulamadım.
-
arkadaşlar motor zaten üstünde oturulup itilmez ki. motorun yanında ayakta iken motoru istediğiniz yere götürmelisiniz.
(low konumu amortisörün yumuşaklığını belirliyo, motorun yüksekliğini değil)
Biz ilhamlarimizi gokten ve gaipten degil dogrudan dogruya hayattan almis bulunuyoruz. K.Atatürk
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler