Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KARTER BLOGU KIRILDI.

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Mayıs 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Arkadaslar merhabalar.
    Mondial z-one 150 yagini degistiricektim ilk motorum ilk yag degisimim olacaktı motoru ikinci el bi arkadaşımdan aldım yag tahliye vidasini çok sıkılmış zorlayinca da blogu kırdı bilgi olan başına gelen anadolu pendik civarında tavsiye edeceği usta servis varsa yardımcı olursaniz sevirim. (Tahmini ne kadar tutar diye de icim icimi yiyor)
    Selamlar tekrardan ..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    Geçen sene karter tapası benimde yalama oldu. Gidip yeni diş açtırdım. Büyük diş açılınca yuva etrafı inceldiği için karter yuvasının bir tarafı koptu. Gidip sunfix macun aldım karter tapasının etrafını temizleyip orayı macun ile doldurdum. Yağı doldurdum. 3.5 saat oldu şuan yağ sızıntısı yok. Ama macunu bloğa sürerken, sürdüğün yer temiz ve kuru olmalı

  3. #3

    Üyelik
    06 Mayıs 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Cevap verdiğin için öncelik le tşkler çok saol bi kac ustayla konustum kaynak yapar dis açarız bisey olmaz şeklinde konuştular ama ne kadar sağlam olacağı icime sinmedi mondial yp den de parçayı bulamadim 150-200 civarındadır dediler ama parçayı almak daha mantıklı geliyor.

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    şuraya bak be bu çinliler harbi dayaklık adam.vidayı sıkınca karter kırılan motor varsa çinlilerdir.zaten konuya girmeden ya kanuni çıkar dedim ya da mondial.

  5. #5

    Üyelik
    06 Mayıs 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Bu kirilan yer tahliye vidasini soktugum kısım karter blogu mu motor blogu ile bütün bir parcami bulamadim internetten bir türlü

  6. #6
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Kaynakla doldurttur sonrada tornacıda diş açtır bişey olmaz.

    Kamyonun motor bloğuna bile kaynak yapılıyor. (Dikiş derler. ) ustasına bağlı olarak sorun çıkmaz. İyi bi kaynakçı bul. Eksozcuda olur oda yapar genelde.

    Resim atarsan daha iyi yardımcı olunur. Komple ikiye ayrıldıysa blok kaynak iyi olmaz.

  7. #7

    Üyelik
    06 Mayıs 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Çok sağolun vermiş oldugunuz bilgiler için mobil den kullanıyorum formu resim nasıl atarım. Var resim ama

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------


  8. #8
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Halledilmeyecek bir sorun değil ancak ustasını bulman lazım.

    Ben cıvata yuvasını yalama yaptım ustam diş açtı ve tornaciya cıvata yaptırdım orijinal gibi oldu.

    Umarim iyi bi ustaya denk gelirsin bunun için motor indirmek isteyen ustalar var.

    Şans diliyorum sana.

  9. #9

    Üyelik
    06 Mayıs 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Çok tşkler saol ins dediğin gibi bir usta bulurum bi tanesi aynen de söylediğin gibi dedi motoru indiricez dedi de bilgim yok afaki soruyorum resimde görülen kirilan kısım motor bloguyla bir butunmu ayrı bj parcami illa motoru indirmek şart mi acaba yoksa işçilik girsin işin içine ne koparirsak kar mantığıyla mi yapıyorlar.

  10. #10
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Motor bloguyla bütün.

    Aslında motor indirip yapılsa hem daha sağlıklı hemde daha sağlam yapılır diye düşünüyorum.
    Tabi zaman ve masraf olayı var.

    Kaynak ile doldurulur ama dediğim gibi usta lazım.

    Ben kendi motorum için cıvata yaptiramadim birkaç tornaci gezdim adamlar yüzüme bakmadı. Sağolsun bi arkadaş çalıştığı fabrikada torna ustasına yaptırdı da çözdük.

    İnsanlar da uğraşmak istemiyor anliyacagin.

  11. #11
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    Alıntı lejyonerz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok sağolun vermiş oldugunuz bilgiler için mobil den kullanıyorum formu resim nasıl atarım. Var resim ama

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

    http://imageshack.com/a/img924/1428/KD3Iob.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------

    http://imageshack.com/a/img923/9660/Z72RWZ.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

    https://imagizer.imageshack.us/v2/88...922/iUID7l.jpg
    resimde attığın yerin aynı yerinden benimde kırıldı. Bayramda birkaç gün önce orayı iyice temizledim. Kartel vidasını yerine elimle döndürerek sıktım daha sonra etrafını macun ile güzelce doldurup 3-5 saat arası kurumaya bıraktım. Kuruduktan sonra vida giren yeri zımpara yardımı ile düzledim. Bugün öğleden sonra 3.30 gibi yağını doldurdum. Şuan kaçırmadı. Ama yarın birkaç tur atıp sonucu yazarım
    Sen arabaya gezmek için binersin, bizler ise motosiklete binmek için gezeriz

  12. #12
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Düzgün yapılacaksa orası kaynak olur diş açmaya gerek yok sadece tapanın en son oringli oturan yeri düz tesfiye edilmeli.Ayrıca neden bu kadar sıkıyorsunuzki o vidayı tatlı hafif sert sık bırak.Motor çok sıcakkende o tapa açılmamalı.O kaynak zaten dıştan yapılacak.

  13. #13

    Üyelik
    06 Mayıs 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Çok sağolun verdiginiz cevaplar bilgiler için tapa ağzı dişleri gitmiş yalama olmuş diyebilirim bj kac dis kalmis arkadaştan aldım.motoru muhtemelen oraya ilaç sürüp sıktılar..

  14. #14
    hasangazili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    650 mt
    Alıntı lejyonerz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok sağolun verdiginiz cevaplar bilgiler için tapa ağzı dişleri gitmiş yalama olmuş diyebilirim bj kac dis kalmis arkadaştan aldım.motoru muhtemelen oraya ilaç sürüp sıktılar..
    Mondial zone 150 nin motor buloğu kanuninin hangi motoruyla aynı biliyor musun?

  15. #15

    Üyelik
    06 Mayıs 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Hiç bi bilgim yok ..

  16. #16
    hasangazili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    650 mt
    Kuralkanın sitesinde parçaların çizimleri var hangi parça olduğu ordan anlışılır diye düşündüm aynı motor bloğuna bakarak ama motor bloğunu koymamışlar siteye.

  17. #17
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Kaynak olur o parçaya. Sanayide bi eksozcuya git kaynatsın oksijenle. Dişler bozuksada ordan tornacıya gidersin.

  18. #18

    Üyelik
    06 Mayıs 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Evet bi kac motorcu gezdim aynı şekilde bilgi verdiler kaynak yaparız bi sıkıntı olmaz dediler.herkese tsk ederim dikkate alıp cevap verdiği için çok saolun.

  19. #19

    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Vitello VT 100 Sport
    Kardeş ne kadar sıkarlarsa sıksınlar senin kartelin yuvası kırılmış tornada iş yaramaz aynısı başıma geldi kaynakta yüksek basınçta kaçırır sunfix hamur yapıştırıcı al orayı temizle ve yapıştır ama dikkatli ol 2 hamurunda eşit birleşmesi gerek sonra oraya yapıştır 1 gün kurumaya bırak ertesi gün yağını koy devam et bir daha ki yağ değişimini yağ filtresinin olduğu yerden yap geçmiş olsun


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler