Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Chopper Başlangıç Motoru Yardımlarınızı bekliyorum.

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Haziran 2017
    Hepinize selamlar.
    Chopper motorsiklet tutkum uzun zamandır mevcut ve sonunda bir chopper almayı düşünüyorum.Düşündügüm motor ise Regal Raptor Daytona 250
    Ancak motor bilgim araba kullanan birisi kadar anlayacağınız tecrübem yok teorik bilgim var.Birkaç arkadaşım motorun bana ağır gelebileceğini kontrol edemeyeceğimi söylediler siz tecrübeli büyüklerime danışmak istedim.
    Boyum:1.77 Kilom:70


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ahmetozulus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    suzuki intruder c800
    Merhaba.Bence uygun bir başlangıç motoru.size de büyük gelmez.zaten daha küçük chopper yok ki!

  3. #3

    Üyelik
    27 Haziran 2017
    çok teşekkür ederim güven verdin resmen

  4. #4
    ahmetozulus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    suzuki intruder c800
    Rica ederim.Kazasız belasız kullanın.Ben de 1.79 ve70kg biri olarak 300kg chopper kullanıyorum😀 ondan rahat konuşuyorum.

  5. #5
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı BrokenMind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepinize selamlar.
    Chopper motorsiklet tutkum uzun zamandır mevcut ve sonunda bir chopper almayı düşünüyorum.Düşündügüm motor ise Regal Raptor Daytona 250
    Ancak motor bilgim araba kullanan birisi kadar anlayacağınız tecrübem yok teorik bilgim var.Birkaç arkadaşım motorun bana ağır gelebileceğini kontrol edemeyeceğimi söylediler siz tecrübeli büyüklerime danışmak istedim.
    Boyum:1.77 Kilom:70
    Öncelikle chopper değil, cruiser. Bu kavram kargaşasını netleştirelim.

    Regal Raptor'ı arızalarıyla baş edebileceğinizi düşünüyorsanız alın. Piyasada daha kaliteli motosikletler var. Hyosung GV250, Kymco Venox 250, Daelim Daystar 250 gibi. Bunların hiçbiri Çin üretimli değil. Çinlilerin içinde de kaliteli farzedilebilecek RKS Cruiser 250 ve Lifan LF250-B 'yi de incelemeniz gerekir. Regal Raptor görsel olarak tatmin etse de ne sürüşüyle, ne şanzımanıyla, ne olmayan yakıt göstergesiyle yeni başlayacak adamı bezdirmek dışında çok bir işe yaramayacaktır. Sahipleri darılmasın, gücenmesin ama durum böyle.

    Benim tavsiyem 2. el Daelim Daystar bakmanız olacaktır. Sıvı soğutmalı, ön arka disk frenli, Kore yapımı, sorunsuz bloklu bir makine sürmüş olursunuz en azından.

    Son olarak motosiklet boy ve kiloya alınmaz. Kıyafet değil bu. Boy bir nebze etkilese de kilonun hiç alakası yok. Sizi ağırlık zorlamaz, dönüş manevraları ve berbat lastikler zorlar. Bu motosiklet de bu yapısıyla zaten başlangıç için uygun değildir. Zaten normal şartlarda cruiser ile motosiklete başlamak, temel motosiklet sürüş dinamiklerini öğrenmenize engel olur. Dönüşü, duruşu, gidişi her şeyiyle standart motosikletten farklıdır cruiser. Yeni başlayan kişiler 2. eli hızlı olan YBR125, CBF150 gibi motosikletlere yönelmeli. Emeklemeden koşmaya çalışmak diye sık kullanılan bir tabir var. İşte aynen o hesap.

    Alıntı ahmetozulus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba.Bence uygun bir başlangıç motoru.size de büyük gelmez.zaten daha küçük chopper yok ki!
    Nasıl yok ? Kuba Superlight 200, Regal Raptor'ın 125'lik ve 150'likleri var. Keeway Superlight 150 var.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  6. #6
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    150CC mondial kt 150 başlangıç için uygun yada mendial sentor

  7. #7

    Üyelik
    27 Haziran 2017
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle chopper değil, cruiser. Bu kavram kargaşasını netleştirelim.

    Regal Raptor'ı arızalarıyla baş edebileceğinizi düşünüyorsanız alın. Piyasada daha kaliteli motosikletler var. Hyosung GV250, Kymco Venox 250, Daelim Daystar 250 gibi. Bunların hiçbiri Çin üretimli değil. Çinlilerin içinde de kaliteli farzedilebilecek RKS Cruiser 250 ve Lifan LF250-B 'yi de incelemeniz gerekir. Regal Raptor görsel olarak tatmin etse de ne sürüşüyle, ne şanzımanıyla, ne olmayan yakıt göstergesiyle yeni başlayacak adamı bezdirmek dışında çok bir işe yaramayacaktır. Sahipleri darılmasın, gücenmesin ama durum böyle.

    Benim tavsiyem 2. el Daelim Daystar bakmanız olacaktır. Sıvı soğutmalı, ön arka disk frenli, Kore yapımı, sorunsuz bloklu bir makine sürmüş olursunuz en azından.

    Son olarak motosiklet boy ve kiloya alınmaz. Kıyafet değil bu. Boy bir nebze etkilese de kilonun hiç alakası yok. Sizi ağırlık zorlamaz, dönüş manevraları ve berbat lastikler zorlar. Bu motosiklet de bu yapısıyla zaten başlangıç için uygun değildir. Zaten normal şartlarda cruiser ile motosiklete başlamak, temel motosiklet sürüş dinamiklerini öğrenmenize engel olur. Dönüşü, duruşu, gidişi her şeyiyle standart motosikletten farklıdır cruiser. Yeni başlayan kişiler 2. eli hızlı olan YBR125, CBF150 gibi motosikletlere yönelmeli. Emeklemeden koşmaya çalışmak diye sık kullanılan bir tabir var. İşte aynen o hesap.



    Nasıl yok ? Kuba Superlight 200, Regal Raptor'ın 125'lik ve 150'likleri var. Keeway Superlight 150 var.
    Öncelikle teşekkür ediyorum ayırdığınız vakit ve detaylı anlatımınızdan dolayı.Soruyu sorarken chopper tarzından devam edeceğim anlamında söylemek istemiştim Kuba Superlight 200 ile regal raptor arasında git gel yaşadım uzun süre regal raptorun spyder ve daytona modelleri daha çok ilgimi çekti nedense commuter tarzı motorlarıda pek sevemedim açıkcası benim öyle süratte falanda gözüm yok yolun keyfini çıkarmak için alıyorum desem yeridir.

  8. #8
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı BrokenMind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle teşekkür ediyorum ayırdığınız vakit ve detaylı anlatımınızdan dolayı.Soruyu sorarken chopper tarzından devam edeceğim anlamında söylemek istemiştim Kuba Superlight 200 ile regal raptor arasında git gel yaşadım uzun süre regal raptorun spyder ve daytona modelleri daha çok ilgimi çekti nedense commuter tarzı motorlarıda pek sevemedim açıkcası benim öyle süratte falanda gözüm yok yolun keyfini çıkarmak için alıyorum desem yeridir.
    Zaten bu motorlar sürat motoru değil ki. Önemli olan durmaktır. Saate 50 kilometre ile kafayı bir yere vurduğunuzda kafa travması riski %90 üzeridir. Siz kendi verdiğiniz kararı onaylayacak birilerini arıyorsunuz anlaşılan. Hayırlı olmasını dilerim.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)