Bmw S1000RR Hp4 Race (ön kaldırma kontrolü hakkında)
Reklamlar
-
23 Haziran 2017, 21:04
#1
Bu modelin ön kaldırma ile ilgili bütün bilgilerinize ihtiyacım var , yardımcı olursanız sevinirim
Reklamlar
-
23 Haziran 2017, 21:17
#2
-
23 Haziran 2017, 21:20
#3
mavi hapı depoya atıcaksın
-
23 Haziran 2017, 21:24
#4
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
mavi hapı depoya atıcaksın
kırmızı hapıda kendisi yutacak
-
23 Haziran 2017, 21:52
#5
6 bin devirden sonra gazı açman yeterli.
-
23 Haziran 2017, 22:12
#6
DTC kapalı olsun gerisi kolay.
-
23 Haziran 2017, 22:41
#7
Bi arkadaş bahsetti az önce, pek inanamadım.Araştırdım bulamadım bişey.
-
23 Haziran 2017, 22:47
#8
iyi ki bilmiyorum, yoksa o konudaki bütün bilgilerimi aktarmam gerekecekti.
-
23 Haziran 2017, 22:51
#9
Doçkinderi adlı üyeden alıntı
Bi arkadaş bahsetti az önce, pek inanamadım.Araştırdım bulamadım bişey.
ne dedi mesela?
-
23 Haziran 2017, 22:57
#10
-
23 Haziran 2017, 23:04
#11
wolrath adlı üyeden alıntı
ne dedi mesela?
Yok efendim ön kaldırıyomuşsun da hava da dercesini ayarlıyomuşsun da . Falan filan (şuan bu konuyu kendisi de okuyo )
-
23 Haziran 2017, 23:16
#12
Doçkinderi adlı üyeden alıntı
Yok efendim ön kaldırıyomuşsun da hava da dercesini ayarlıyomuşsun da . Falan filan
(şuan bu konuyu kendisi de okuyo )
Havada derece?
Hp4 sürmedim bol keseden atmaya gerek yok da, bahsettiğin olay senteye alma dediğimiz olaymı??
-
23 Haziran 2017, 23:18
#13
Alonedark93 adlı üyeden alıntı
Havada derece?
Hp4 sürmedim bol keseden atmaya gerek yok da, bahsettiğin olay senteye alma dediğimiz olaymı??
yok be kardesım naptın, aku meme yapmıstır sente atlasa duramazsın
-
23 Haziran 2017, 23:25
#14
Wheelie Control - In Rain and Sport modes, lean angle sensors and the ABS sensors can tell the ECU that the front wheel is in the air (it slows down relative to the rear wheel and the brakes are not applied). After a set number of seconds, or according to set maximum wheelie angles for each Mode, the ECU reduces the throttle slightly to bring the wheel back on the ground.
ABS sensöründen gelen hız bilgisine göre çalışıyormuş.Ön teker yavaşlamaya başlayınca ecu gazı kesiyor.
-
23 Haziran 2017, 23:48
#15
Doçkinderi adlı üyeden alıntı
Yok efendim ön kaldırıyomuşsun da hava da dercesini ayarlıyomuşsun da . Falan filan
(şuan bu konuyu kendisi de okuyo )
hp4'ü bilmem de, panigale'de var o zımbırtı mesela
-
24 Haziran 2017, 00:03
#16
Doçkinderi adlı üyeden alıntı
Yok efendim ön kaldırıyomuşsun da hava da dercesini ayarlıyomuşsun da . Falan filan
(şuan bu konuyu kendisi de okuyo )
arkadaşının sniper olma ihtimali ?
-
24 Haziran 2017, 00:09
#17
Kısaca. Var öyle birşey..
-
24 Haziran 2017, 00:12
#18
Alonedark93 adlı üyeden alıntı
Havada derece?
Hava cok soguksa usutmeyesin diye tekere gelmiyordur belki?
Dayanamayip ciddi cevap yaziyorum: IMU diye bir nane var, Atalet Olcum Aygiti diye cevirebiliriz. Eskiden jet ucaklarinda vardi. Simdi ucuzladi. 6-axis hiz ve accelerasyon olcebildigi icin motorun her anki pozisyonunu guvenilir sekilde hesaplayabiliyor. Baska sensore ihtiyac duymadan motorun pozisyonuna gore gaz ve fren tepkisini ayarlayabiliyor.
-
24 Haziran 2017, 00:47
#19
Cok sacma ulan.cok sacma.altimdasin.kaldiramiyorum..
-
24 Haziran 2017, 00:54
#20
Bende ilk söylediğinde ön kaldırmasını engelliyordur dedim. Ama o sentede tutmasından bahsediyo.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)