Türkiye Şartlarında Artçılı Binilebilecek İdeal Motosiklet (Soru değil tartışma)
Reklamlar
-
22 Haziran 2017, 16:34
#1
Reklamlar
-
22 Haziran 2017, 16:38
#2
hocam eğer seleye kaplama yaparsanız ns200 abs, sizin isteklerinizi aşşağı yukarı karşılar
-
22 Haziran 2017, 16:41
#3
-
22 Haziran 2017, 16:41
#4
250 cc 20 bin kayme. Bu gunleri de mi gorecektik....
-
22 Haziran 2017, 16:42
#5
abs söz konusu olduğunda cevap vereyim: "böyle bir motosiklet henüz yok."
not:eşimle geziyorum ve cbf150 kullanıyorum.
not2:abs'den vazgeçilirse Inazuma, Inazuma F, Hyosung Gv250, Daelim 250'lik cruiser olabilir.
-
22 Haziran 2017, 16:58
#6
250 cc zaten yetersiz gelir,
Sizin ilacınız ikinci el CB500F gibi duruyor
-
22 Haziran 2017, 17:02
#7
-
22 Haziran 2017, 17:09
#8
İsyanıma dil olmuşsunuz. )
-
22 Haziran 2017, 17:13
#9
bende sorduğun motorun hayalini kuran biriyim, inş seneye almayı düşünüyorum.
paran varsa kawasaki versys 300 paran yoksa mondial rx3i evo al derim.
yamaha mt-25 daha spor ve naked bir model, honda crf 250 rally ise selesi çok dar endurodan çok cross tarzı.
-
22 Haziran 2017, 17:16
#10
-
22 Haziran 2017, 17:20
#11
-
22 Haziran 2017, 17:22
#12
Araziye girebilmeli şartını kaldırırsak ABS li maxi scooterlar olur, pekala da güzel olur.
-
22 Haziran 2017, 17:28
#13
Nc700x kullanıcısıyım hali hazırda 21-22 civarı veya nc700s 19-20 civarı keza sadece tipleri değişik 2 motor. Yakıt tüketimi benzin fiyatı 5.12 kuruş iken uzun yol 120-130 hızda 17 kuruş. Ortalama 100 km de 3.3 ile 3.6 arası şehir içi bu rakam 4.2 ye çıkabiliyor. Bizi çinliye iten ötv zamları sağolsun ancak 250cc öyle rahat motoru hangi japon çıkartırsa çıkartsın türkiye de sıfır fiyatı en az 26.000 tl olur. Hazır herkes trafikten sıkılmış yaz gelmiş bir kampanya yapmak yerine gizliden gizliye zam yapılıyor. Temiz 2. el bulabilirsen tavsiye ederim.
-
22 Haziran 2017, 18:26
#14
EmirE adlı üyeden alıntı
hocam eğer seleye kaplama yaparsanız ns200 abs, sizin isteklerinizi aşşağı yukarı karşılar
Evet aşağı yukarı ama seleyi değiştirsek de el kadar artçı selesi ve yüksek artçı pozisyonu istenen konforu vermeyecektir. Sanırım :D
SAZMAN adlı üyeden alıntı
0 km mi olacak ?
0 ya da ikinci el yeter ki beklentileri karşılasın
Tundzhay adlı üyeden alıntı
250 cc 20 bin kayme. Bu gunleri de mi gorecektik....
malesef hocam bugünleri de gördük. zamanında 250 cc ye 10.000 bile fazla diyorduk nereden nereye.
cenkyenmez adlı üyeden alıntı
abs söz konusu olduğunda cevap vereyim: "böyle bir motosiklet henüz yok."
not:eşimle geziyorum ve cbf150 kullanıyorum.
not2:abs'den vazgeçilirse Inazuma, Inazuma F, Hyosung Gv250, Daelim 250'lik cruiser olabilir.
bende cbf 150 ile eşimle güzel geziler yaptım. gene ona mı dönelim yeni sattık
zaten absyi çizsen, yukarıdaki seçeneklere göre inazuma f en alınabilir seçenek.
serif abi adlı üyeden alıntı
250 cc zaten yetersiz gelir,
Sizin ilacınız ikinci el CB500F gibi duruyor
farklı bir bakış açısı olmuş. ama güzel bir alternatif gerçekten. nedense hep yok sayıyorum unutuyorum bu modeli. çantanı, tur camını taksan valla olur tek elediğimiz seçenek vergi avantajı olur.
canerz35 adlı üyeden alıntı
DL250......
Hani nerde
waldorf adlı üyeden alıntı
İsyanıma dil olmuşsunuz.
)
herkesin isyanı bu :D
tozlu adlı üyeden alıntı
bende sorduğun motorun hayalini kuran biriyim, inş seneye almayı düşünüyorum.
paran varsa kawasaki versys 300 paran yoksa mondial rx3i evo al derim.
yamaha mt-25 daha spor ve naked bir model, honda crf 250 rally ise selesi çok dar endurodan çok cross tarzı.
versy çok zor ya ikinci el çiçek dl650 var ya o fiyata insan kıyamaz rx3i evo ile ise ilişkim ise çok gelgitli. bir kanım kaynıyor. sonra o göstergeye bakınca ben çinim diye bağırınca bir soğuma oluyor. mt serisi ve ktm duke serisini ben zaten tek kişilik olarak düşündüğüm için direk eledim düşünmedim bile
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
BMW R1200GS
öhö öhö evi arabayı sattırmayın bana
SAZMAN adlı üyeden alıntı
Adam yok.....
artemis99 adlı üyeden alıntı
Araziye girebilmeli şartını kaldırırsak ABS li maxi scooterlar olur, pekala da güzel olur.
eşimde dahil skutır sevemiyoruz bir türlü, evet rahat, evet konforlu ama olmuyor sevemiyoruz.
ousi adlı üyeden alıntı
Nc700x kullanıcısıyım hali hazırda 21-22 civarı veya nc700s 19-20 civarı keza sadece tipleri değişik 2 motor. Yakıt tüketimi benzin fiyatı 5.12 kuruş iken uzun yol 120-130 hızda 17 kuruş. Ortalama 100 km de 3.3 ile 3.6 arası şehir içi bu rakam 4.2 ye çıkabiliyor. Bizi çinliye iten ötv zamları sağolsun ancak 250cc öyle rahat motoru hangi japon çıkartırsa çıkartsın türkiye de sıfır fiyatı en az 26.000 tl olur. Hazır herkes trafikten sıkılmış yaz gelmiş bir kampanya yapmak yerine gizliden gizliye zam yapılıyor. Temiz 2. el bulabilirsen tavsiye ederim.
Gözü karartıp o cc lere çıkarsak kafalar iyice karışıyor. ama göz kararması an meselesi. mesela honda nc750x i 33 bine satabiliyorsa. atıyorum nc250x gibi bir model çıkarıp neden 20 bine satamasın. zor olmamalı
-
22 Haziran 2017, 18:31
#15
Hepsini karşılayan motor memlekette ciddi ihtiyaç. Ihtiyaç bu olduğu için olsa bile gelmez.
-
22 Haziran 2017, 18:33
#16
Eşinizle x10 a bininiz ya da x9 da olur. Sonra tekrar deneyiniz. Ben 12 yıllık evliyim ve sadece evli iken 10 motor değiştirdim. Söylediğine göre en rahatı bu. Bagaj hacmi ve alışveriş cezbediyorsa scooter candır
-
22 Haziran 2017, 18:53
#17
Artçılı ideal motor denilince herkesin aklına skuter enduro gelir. Yerinizde olsam vergi filan avantajını mümkünü varsa eleyip birazcık daha büyük hacim tercih ederdim ama büyük hacimli motosiklet olcaksa ve araba yoksa bitane yanına küçük gerekiyor okadar, varsa o da sıkıntı değil. Bence daha keyifli yol yaparsınız.
-
22 Haziran 2017, 19:02
#18
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
28 Haziran 2017, 10:43
#19
ülgenhan adlı üyeden alıntı
Hepsini karşılayan motor memlekette ciddi ihtiyaç. Ihtiyaç bu olduğu için olsa bile gelmez.
İhtiyaca cevap bekliyoruz artık
SAZMAN adlı üyeden alıntı
Eşinizle x10 a bininiz ya da x9 da olur. Sonra tekrar deneyiniz. Ben 12 yıllık evliyim ve sadece evli iken 10 motor değiştirdim. Söylediğine göre en rahatı bu. Bagaj hacmi ve alışveriş cezbediyorsa scooter candır
Gerçekten güzel bir scooter. Araba gibi maşallah. Bulursam eşimle deneyeceğim.
EldekiDebryj adlı üyeden alıntı
Artçılı ideal motor denilince herkesin aklına skuter enduro gelir. Yerinizde olsam vergi filan avantajını mümkünü varsa eleyip birazcık daha büyük hacim tercih ederdim ama büyük hacimli motosiklet olcaksa ve araba yoksa bitane yanına küçük gerekiyor okadar, varsa o da sıkıntı değil. Bence daha keyifli yol yaparsınız.
Kim istemez bir dl650, versy, ncx750 vs. Bütçe sıkıntım olmasa hemen gider 2017 model vstorm 650 alırım Ancak bütçe işin içine girince 20 bin tl civarları modeli düşük kmsi bol büyük cc almaktansa 1-2 yaşında kmsi düşük veya 0 km bir düşük cc almak daha iyi gibi geliyor bana.
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
crf250 rally
Makina rahatsız abi. Tek başına yayla yayla gezsem süper ama eşime bu işkenceyi yapamam
-
28 Haziran 2017, 10:47
#20
600 700 cc bir enduro daha ekonomik olur
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)