Scooter candır KYMCO heycandır
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
Daelim s3 advance içlerinde en hafifi en güçlüsü en rahatı. Anahtarsiz çalıştırma filan var. Şahsen 250 lik scooter da benim ilk tercihim.
Sonra hayal bir scooter var. X10 350.
Tayvan malı ve scooter üzeri yoğunluğu olan ve uzmanlığı scooter olan bir markadır kendiler kayınco
Yurt dışında yaşanyanlar bilir kymconun ne kadar popiler ve f/p ürünü olduğunu malesef ülkemizde yerlerde
Bi bakıma biliçli insanların bilip kulanması güzelken bi yandan popiler olmadığı için bütün modeleri ülkemize gelmediği için iç çekiyorum ah ah
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
Umarım hoşuna gider Honda NC 700DC İNTEGRA racing mi racinggg scooter mi hem de maxi canlı olarak görüp test ettim çok rahat
Bakalım şu, asya motorlarnı bırakıp da Piaggio nun değeri ülkemizde ne zaman anlaşılacak, arkadaş avrupa da 3 motordan ikisi piaggio burda milllet gidiyo koreli ye japona üstelik daha fazla para veriyorlar, nasıl iştir çözemedim.
Ama öyle demeyin. Çok iyi motor olsa Ahmet, Mehmet, Hüseyin neden piaggio almasın ki? Hem piaggionun parçası çok pahalıdır kesin... Alırsak bozulursa parçası bulunmaz ustası da yoktur. Kati suretle çöpe atmak zorunda kalırız. Çabuk bozulur. Satamayız da... Başka aklınıza gelen bişi var mı?
21 senedir çinli koreli tayvanlı, hintli bilmemneli, japon italyan scooter sürdüm. Scooter sıralamam ??
1-italyan
2-yamaha
3-diğerleri.......
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------
Yahu İRONİ olayını bilmeyen olur abartma istersen hahahahah. Tamircide de yaptın usta ilk başta anlamadı ya ne gülmüştüm....
Daha büyük cc ye gerek yok modeli yükseltirsiniz. sym joymax da çok konforludur, 2014-2015 model yakışır. Kendi kullandığım piaggio xevo yu da tavsiye ederim,top case gibi ama daha sağlam arka bagajı var, 80cm uzunluğa kadar da yük alabilir, sınıfında bu özelliği olan tek marka.
Bir diğer anlamadığım konu da gezdiğim hiç bir ülkede bizdeki kadar vitesli motora rağbetin olmaması. Üstelik vergisi, benzini, bagajının olmaması, ve özellikle istanbul gibi trafiğin yoğun olduğu yerlerde o motorlarla dur kalk yapıp aralardan geçmeye çalışmaları... Sanırım bizde ihtiyaçtan çok görünüşe, insanların ne söyleyeceğine daha fazla önem veriliyor,tabi tercih meselesi...
Motorsiklet hobi ise ya da yaşam felsefesi ise scooter kullanmıyor insanlar. Gayet doğal. Ama benim gibi motosiklet sadece bir taşıttan ibaret ise genelde scootet tercih ediyor kullanıcılar. Motosiklet araba gibi değil çok çeşidi var.
Motor ırkçılığına hayır !!!!!
Madem yeri geldi içimde kalmadan söyliim arkadaş ne kadar doğru bir tercih yapmış.
1- Sele altı bagajı 2 kapalı kask alacak kapasitededir. Kask ve mont, ıvır zıvır, zincir, kilit, eldiven, yağmurluk her şeyinizi koyarsınız. Top case veya sırtınızı terleten çantalara gerek yoktur, park edince kaskı elinizde taşımazsınız.
2- Önünde modeline göre yüksekçe rüzgar camı vardır, rüzgarı direkt göğsünüze yemezsiniz. Turing camı alırsanız daha da iyi olur.
3- Apış aranız terlemez bacaklarınız rahattır, efil efil gidersiniz.
4- Dur kalk trafikte yok ayak freniydi, debriyajdı, vitesi 1 e alacaktım gibi dertleriniz olmaz gazı açar kalkarsınız, maneti sıkar durursunuz.
5- Ayakkabınız vites değiştirmekten eskimez kirlenmez.
6- Yağmur çamurda sürüş yapsanız dahi üstünüz kirlenmez.
7- Zincir bakımıydı atmasıydı gibi dertleriniz yoktur.
8- Oturuş pozisyonu rahattır, bel ağrısı sırt ağrısı toto ağrısı yapmaz (uzun yol yapılıyorsa mola şart tabi yine de)
9- Artçınız da son derece rahattır. Şehirlerarası yolda uyuyup giden biliyorum, o derece.
10- Hırsızların gözdesi değillerdir, 250cc leri 2 kişi kaldıramaz bile.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)