Ben çok beğendim incelem videosu tur videosu var izlemelisin. Ama ben almam, güce alıştım. 39 hp 42 nm tork. Araba gibi.
https://www.youtube.com/watch?v=hucKiabHjE0
Ben çok beğendim incelem videosu tur videosu var izlemelisin. Ama ben almam, güce alıştım. 39 hp 42 nm tork. Araba gibi.
https://www.youtube.com/watch?v=hucKiabHjE0
buyur kardeşim r6'ya geçebilirsin.
misal ben piaggio xevo 250 aldım ama satamıyorum çünkü çok konforlu, çok fazla işime yarıyo ve az yakıyo, boşuna ömürlük motor dememişler, diğer motorlar dediğiniz gibi gözümde yük olarak gözüküyor,...
skuter candır yahu. Bir yere gidersin arabayla gitmiş gibi o kılık kıyafetle girebiliyorsun kaskını montunu felan yanında taşımıyorsun. Racing kullanan arkadaşlarla ne zaman bir mekana gitsek otostopçu gezginler gibi dolanıyorlar yanımda sırtlarında çanta ellerinde kask rahat rahat gezemiyorlar hele ki şu sıcak yaz günlerinde kan ter içinde kalıyorlar. Tamam skuter uzun yol da vites olmadığından dolayı bazen sıkıcı olabiliyor ama konforuyla telefi ediyor ediyor bu açığını. Ben giderken içeçeğimi felan rahatça içebiliyorum ohh miss Zincir yağmalama gibi sık olan periyodik bakım gibi dertlerinin olmamasını saymıyorum bile Neyse gider ayak şu videoyu atayım da canı çeken olur belki
Burgman 400den şaşma özellikle koltuk altı bildiğin tır dorsesi..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
Benimki de aynı damacana sığıyor.
https://youtu.be/xi7mLfdUaIY
Hocam kim ne derse desin.
Skuter candır yaaa!!!
Dışlanır hor görülür, itilir kakılır şekilsiz diye haksızlık edilir ama
Skuter candır yaaa!!!
Uygun fiyata (pahalı skuterler hariç) konfor, rahatlık, vites derdin yok, selesi rahat, herşeye ve her yola gelir..
Skuter can bea!!!
Skuter yatmaz viraj alamaz diyenlere cevabım, sen yatıramıyorsan skuterin suçu ne? Ben eğitimde ayaklık sürte sürte dönüyordum. Bugün lastiklerime baktım neredeyse yanakların sonuna kadar yatmışım.
Haaa gelelim tavsiye kısmına. ÇOK TEMİZİNİ BULURSAN VE UFAK TEFEK ARIZASI ÇIKSA DA UĞRAŞIRIM DERSEN uzun yol çok yaptığınız için şimdilik kendi motorumu gönül rahatlığıyla öneririm. Yani Piaggio X9 500. Ön çift disk iyi duruyor, yüksek cc olduğundan çeyrek gazla rahatlıkla kalkıp 110a kadar hızlanıyor. Yokuşta bayılmıyor, ağır olduğu için uzun yolda bırakıyorsun o akıyor..
Ama şöyle bişi de var. Ben olur da bu motoru satarsam 250-300 ccden (düşeş denk gelirse KYMCO Downtown 350i de olabilir) yukarı çıkmayı düşünmüyorum artık. Çünkü bu makinalarla uzun yolda stabil kalabildiği maksimum hızlar belli. Ortalama 120 dersek, yakıt, maliyet, yürütme giderleri açısından optimum motosikletler bence 250 cc motosikletler. Zaten yasal sınır 100 ve kısa yolculuklarda 100 ile gitmek bence hiç fena değil.
Gelelim tavsiye kısmına. Şu an cebimde param olsa alacağım motosiklet SYM Joyride 250i ABS olurdu. Çünkü 250 cc nispeten az yakar, seri, ABS var. Benim motorumu şehir içi için çok önermem. Neden Piaggio X9 500 aldım? Çünkü param yoktu CBF 150 ile kafa kafaya takas ettim de ondan..
Ağırlıklı şehir içi kullanacaksanız kendi motosikletimi ÖNERMEM. Çünkü; 500cc şehir içinde 206 kg ağırlıkla biraz zorlanıyor. Motorun kıvraklığında dengesinde gram sıkıntı yok ama alet uzun yol motoru. Otururken bile ayaklarını öne uzatmak istiyorsun. Herşeyi geçtim şehir içinde azap çekiyor motosiklet bunu anlıyorum. Kayışı ötüyor harareti artıyor. Tam gazda bile hantal kalkıyor. Ama dediğim gibi uzun yolda şeker lokumlu helva. Yola otursun, hızını elinle sabitle İzmirden atla direk Van'a kadar sür. Daha bugün denedim 15 derece dik bayırlarda bile yarım gazla 110 km/h hızdan düşmüyorum. Yani uzun yolda gücü torku yerinde, yeter ki yola otursun bi alet. Uzun yolda topcasesiz tek kişi boş olarak 4-4.5 lt yakıyor. Ama şehir içinde malesef 5.5 litreleri rahatlıkla görüyorum. topcaseli ve yüklü yakıtını yarın yeniden ölçeceğim. 250 ccler ne yakıyor bilmiyorum ama sıfır alacaksanız 250cc diyorum.
Bir deneyimimi aktarayım. Forza ile iki kişi yolculuk yaptık, 78-95kg iki adam düzlükte 120yi zor gördük. İndik benim aygıra bindik rahatça 140 yaptık daha da gidiyordu... Forza şehir içi 4.5 litre yakıyor. Sahibinin dediğine göre şehir içi dışı fark etmiyormuş. İki kişiyle son hız 135 görmüş. Forzayı benim motordan sonra sevemedim bi türlü. Hatta sahibi de benim motora binince sevemedi sattı garibi...
Ne alırsanız alın, içinize sineni alın. Herşey gönlünüzce olsun. Tekeriniz düz bassın.
burgman 400 çok güzel bir alet hatta 200 almadan önce kredi çekip acaba 400 mü alsam diye düşündüm hatta burgmanı aldığım da 400 ün fiyatı 27bin civarıydı geçen yıl tam bu zamanlar. Peki neden tercih etmedim. Alacağım motosikleti hem şehiriçi hem de şehirdışı aktif bir şekilde kullanmam gerekiyor burgman 400 maalesef şehiriçinde trafikte hem manevra kabiliyeti düşük hem de çok fazla yakıt sarfiyatı var. Bagaj burgman 200 e göre küçük sebebi lastik boyutu büyüyünce lastiğe göre kalıp çıkarmış arkadaşlar ve aktif olarak değerlendirilebilecek alan kısıtlanmış. İşletmesinin yüksek olması da almamama sebeplerinden biriydi. Ve aralarında 20 kmh gibi sürat farklılığı olunca hımmm dedim. Ama burgman 200 den daha yakışıklı konforu daha iyi. Şehiriçinde 2 kişi 6.7 lt gösteriyordu varın siz düşünün.
Yeni sistemde sigortada hasarsizlik indirimi diye birşey yok. Yani tavan fiyat uygulandigindan misal il istanbul ise sabit 300 lira. İlk senesi de olsa 5. Senesi de olsa fiyat sabit olacak hasarsizlik indirimi diye birşey olmayacak. Onun için motor degiştirme hevesiniz varsa sigortanin yilini dolmasini beklemeyin fiyat indirim degisen birsey olmayacak.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)