Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Mt-07 mi? Cbr 650f mi? Kawasaki Z800 mü?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Ön camın nakedde faydası olmuyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön camın nakedde faydası olmuyor
    alkışlıyorum kardeşim seni, müthiş bir bilgi..

  3. #23

    Üyelik
    14 Haziran 2016
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karakterine ve ihtyaclarina uygun olmalı. Örnek uzun yolda bir mt09 tracerla gitmek var bir de benim motorumla. Ama benim önceliğim değil,yine uzun yol yaparım ama biraz daha zora sokuyorum kendimi. Sıkıntı yok r25 le 10 bin km ye yakın uzun yol yaptım. Oluyor ama daha zor
    Yani sonuçlarınıda bilerek yapıyoruz zaten bu seçimi önemli olan mutlu olup kendini iyi hissetmek daha çok o motorla bağdaştırmak ne kadar daha zor ve çileli olsada (: Önceliğimi zamanla bulucam :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

    Alıntı YBRMANİA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şıklar içersinde yok ama ben fazer-8 derim.
    Siz söyleyince baktım. Cidden seçenekler arasnda düşünülebilir. Kaslı ve güçlü bi motor. 4 silindir. Dizaynı çok hoş. Fiyat olarakta bu aletlerden çok farklı değil. Onun dışında fazer-8 le ilgili bilgim yok. (:
    Salurbey bunu beğendi.

  4. #24
    YBRMANİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    AnTALYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000RR(14)-YAMAHA YBR(12)
    Alıntı Ay4rc1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani sonuçlarınıda bilerek yapıyoruz zaten bu seçimi önemli olan mutlu olup kendini iyi hissetmek daha çok o motorla bağdaştırmak ne kadar daha zor ve çileli olsada (: Önceliğimi zamanla bulucam :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------



    Siz söyleyince baktım. Cidden seçenekler arasnda düşünülebilir. Kaslı ve güçlü bi motor. 4 silindir. Dizaynı çok hoş. Fiyat olarakta bu aletlerden çok farklı değil. Onun dışında fazer-8 le ilgili bilgim yok. (:
    800 cc bir yol makinesi.şehiriçini fazla sevmez.tam ideal gezi motoru diyebiliriz.güçlü,şekilli rahat.Eski motorum fazer8 di halen arıyorum ondaki tadı.iyi düşünün derim.
    Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012

  5. #25

    Üyelik
    14 Haziran 2016
    Alıntı YBRMANİA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    800 cc bir yol makinesi.şehiriçini fazla sevmez.tam ideal gezi motoru diyebiliriz.güçlü,şekilli rahat.Eski motorum fazer8 di halen arıyorum ondaki tadı.iyi düşünün derim.
    Daha çok şehir içinde kullancam o açıdan beni biraz üzebilir gibi (: Özellikle İstanbul gibi bi yerde. Cidden sürücüsünü güvende hissettircek, güçlü hissettircek bi görüntüsü var.

  6. #26
    YBRMANİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    AnTALYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000RR(14)-YAMAHA YBR(12)
    Alıntı Ay4rc1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha çok şehir içinde kullancam o açıdan beni biraz üzebilir gibi (: Özellikle İstanbul gibi bi yerde. Cidden sürücüsünü güvende hissettircek, güçlü hissettircek bi görüntüsü var.
    çoğunlukla şehiriçi ise mt 07 hem hafif hem yakıtda güzel.fazla da ısınmaz diğerleri gibi.fiyat da uygun.
    Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012

  7. #27
    Erky Perky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2016
    Şehir
    Orgrimmar
    Motosikleti
    Mekgineer's Chopper
    Kırmızı-siyah renk olursa, Cbr 650f derim. Tamamiyle şahsi kanaatim, bence görünüş olarak en güzel motosikletlerden bir tanesi
    Lifester bunu beğendi.

  8. #28
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07
    Alıntı Ay4rc1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani sonuçlarınıda bilerek yapıyoruz zaten bu seçimi önemli olan mutlu olup kendini iyi hissetmek daha çok o motorla bağdaştırmak ne kadar daha zor ve çileli olsada (: Önceliğimi zamanla bulucam :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------



    Siz söyleyince baktım. Cidden seçenekler arasnda düşünülebilir. Kaslı ve güçlü bi motor. 4 silindir. Dizaynı çok hoş. Fiyat olarakta bu aletlerden çok farklı değil. Onun dışında fazer-8 le ilgili bilgim yok. (:
    Bak sana şöyle bir güzellik yapayım...

    Z800, 600F, 650F bakıyordum Fazer 8' i almadan önce... 600F-650F' e Fazer 8' i aldıktan sonra bindim. Z800' ü kullanmadım. Z800 Naked makine, şekil güzel fakat gezi vs. düşünmeyeceksin fazla. Rüzgar adamı manyak eder, bu makinelere bindikten sonra da yok ben yavaş gideceğim rüzgar problem değil diye bir mesele yok. Seri gidiyorsun, yavaş gideceksen düşük CC daha makul bir tercih olacaktır. Birinci viteste 100 ve üzeri hızlara çıkan makineler. Ben öyle uçup kaçmıyorum yanlış anlaşılmasın ama uzun yolda 120-160 arasıdır seyir hızım genelde.

    600F ufak makine boyut olarak, hepsi Fazer 8' e göre bariz ufak. Grenajları da haliyle Fazer 8 kadar rüzgar koruması sağlamıyor. 600F-650F hatrı sayılır miktar daha yatık bir sürüş pozisyonuna sahip. Z800, Fazer 8' e göre daha yatık kullanılıyor. 650F' in yakıtı aralarında en makulü, sanıyorum ki en fazla da Z800 yakacaktır. 140-150' ye kadar Fazer 8' de oturuş pozisyonunu çok bozmadan rüzgar yemeden yolculuk yapabiliyorsun, hız arttıkça kasktan aşağı inmeye başlıyor rüzgar. Fazer 8 depoya yatınca hız farketmeksizin rüzgardan koruyor. Yol yaparım diyorsan grenajlı makineye binmelisin. Racing' e yakınsan 650-600F iyidir, biraz daha kalıplı daha Touring makine bakıyorum dersen Fazer 8 tavsiye ederim hiç bir yamuğunu görmedim şu ana kadar çok kasmadan 5.5lt/100km yakıtı var. Benim ortalamam şu an karışık 5.15lt seviyesinde 1500km sonunda... CBR' ler altımda nispeten ufak kaldı, Fazer 8 tam bana göre makineymiş aldıktan sonra fark ettim. Tavsiye ederim, CBR' lerden daha kaliteli daha oturaklı-stabil bir makine. Yüksek hızlarda güven veriyor, sağlam basıyor.

  9. #29

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    z800 derim hepside baya farklı aslında

  10. #30

    Üyelik
    17 Mayıs 2016
    Cbr 650f ne çok deli ne de çok yavaş oturuş pozisyonu agresif değil şekli şemali o biçim ve 4 silindir rahatlığı

  11. #31
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Kıyaslama yapacak tecrüben yok ama.Mevcut kullandığım RS200 ile yeteri kadar tecrübe ettikten ve eğitim aldıktan sonra almak istediğim motor siyah kırmızı 650F.Güçlü ama çok deli bir motor değil diye düşünüyorum.

  12. #32
    kakare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Muğla-İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR650FA
    Altında çıldıran bi makine değil cbr650f ama gazı açmak istediğinizde sizi ulan bu alet gitmiyo da dedirtmez.
    Sesi ben burdayım demeye de yetiyor, ara ara apaçilik yapmaya da yetiyor. Sesinden gayet memnunum (full twobrothers-susturuculu)
    Cbr250'den sonra geçtim ve ne oturuş pozisyonunu ne de sürüşünü yadırgadım. Şehir içi kullanımı gayet rahat.. Hızlanmak istediğinizde 200'ü rahatça geçiyor.

    Mt07 ile karşılaştırırsam şahsi önerim cbr650f olur.
    Salurbey bunu beğendi.

  13. #33
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Cbr650f ,gerçekten beni de çok etkilemişti. Özellikle sesi. Derinden ve tok bir ses. Motor burdayım ve gücüm kuvvetim yerinde diyor kesinlikle.
    kakare bunu beğendi.

  14. #34

    Üyelik
    14 Haziran 2016
    Alıntı Erky Perky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kırmızı-siyah renk olursa, Cbr 650f derim. Tamamiyle şahsi kanaatim, bence görünüş olarak en güzel motosikletlerden bir tanesi
    Kesinlikle kırmızı siyah olan modeli çok güzel duruyor cekiciliği var resmen (: beyaz jantları olan modelide hoşuma gidiyor, yakıtınında gayet iyi olduğunu söylüyor sürenler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

    Alıntı kadango adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak sana şöyle bir güzellik yapayım...

    Z800, 600F, 650F bakıyordum Fazer 8' i almadan önce... 600F-650F' e Fazer 8' i aldıktan sonra bindim. Z800' ü kullanmadım. Z800 Naked makine, şekil güzel fakat gezi vs. düşünmeyeceksin fazla. Rüzgar adamı manyak eder, bu makinelere bindikten sonra da yok ben yavaş gideceğim rüzgar problem değil diye bir mesele yok. Seri gidiyorsun, yavaş gideceksen düşük CC daha makul bir tercih olacaktır. Birinci viteste 100 ve üzeri hızlara çıkan makineler. Ben öyle uçup kaçmıyorum yanlış anlaşılmasın ama uzun yolda 120-160 arasıdır seyir hızım genelde.

    600F ufak makine boyut olarak, hepsi Fazer 8' e göre bariz ufak. Grenajları da haliyle Fazer 8 kadar rüzgar koruması sağlamıyor. 600F-650F hatrı sayılır miktar daha yatık bir sürüş pozisyonuna sahip. Z800, Fazer 8' e göre daha yatık kullanılıyor. 650F' in yakıtı aralarında en makulü, sanıyorum ki en fazla da Z800 yakacaktır. 140-150' ye kadar Fazer 8' de oturuş pozisyonunu çok bozmadan rüzgar yemeden yolculuk yapabiliyorsun, hız arttıkça kasktan aşağı inmeye başlıyor rüzgar. Fazer 8 depoya yatınca hız farketmeksizin rüzgardan koruyor. Yol yaparım diyorsan grenajlı makineye binmelisin. Racing' e yakınsan 650-600F iyidir, biraz daha kalıplı daha Touring makine bakıyorum dersen Fazer 8 tavsiye ederim hiç bir yamuğunu görmedim şu ana kadar çok kasmadan 5.5lt/100km yakıtı var. Benim ortalamam şu an karışık 5.15lt seviyesinde 1500km sonunda... CBR' ler altımda nispeten ufak kaldı, Fazer 8 tam bana göre makineymiş aldıktan sonra fark ettim. Tavsiye ederim, CBR' lerden daha kaliteli daha oturaklı-stabil bir makine. Yüksek hızlarda güven veriyor, sağlam basıyor.
    Cbr650f ile fazer8 karsilastirma olarak tüm dedikleriniz kafama yattı, cidden adaletli bi karsilastirma olmus, dediklerinize de katiliyorum. Z800 ü kafadan eledim. Hem artık üretilmemesi hem yakıtı hem fiyatı olarak. Burdaki en büyük ayrntı uzun yola çok fazla çıkmıcak olmamdan kaynaklanıyor. Genel olarak şehir içi kullanıcam ve şuanda da racing kullandigim icin cbr650f daha yakın geliyor (:

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------

    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    z800 derim hepside baya farklı aslında
    Z800 tip olarak cok hosuma gidiyor ve kawasaki olmasıda çekiyor ancak eksileride çok fazla o yüzden z800 ü eledim. (:

  15. #35

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    cbf 600-1000 şıklardan daha uygun olacaktır.

  16. #36

    Üyelik
    14 Haziran 2016
    Alıntı Lifester adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr 650f ne çok deli ne de çok yavaş oturuş pozisyonu agresif değil şekli şemali o biçim ve 4 silindir rahatlığı
    Yakıt olarakta gayet iyiymiş, ilk seçeneğim gibi gözüküyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

    Alıntı okanbagiscan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kıyaslama yapacak tecrüben yok ama.Mevcut kullandığım RS200 ile yeteri kadar tecrübe ettikten ve eğitim aldıktan sonra almak istediğim motor siyah kırmızı 650F.Güçlü ama çok deli bir motor değil diye düşünüyorum.
    Bence sonraki aşama için gayet mantklı. Mesela gidipte cbr 500 alsak ara segment olarak onuda kısa sürede değiştirmek istiycez o yüzden cbr650f güzel seçenek (:

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

    Alıntı kakare adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Altında çıldıran bi makine değil cbr650f ama gazı açmak istediğinizde sizi ulan bu alet gitmiyo da dedirtmez.
    Sesi ben burdayım demeye de yetiyor, ara ara apaçilik yapmaya da yetiyor. Sesinden gayet memnunum (full twobrothers-susturuculu)
    Cbr250'den sonra geçtim ve ne oturuş pozisyonunu ne de sürüşünü yadırgadım. Şehir içi kullanımı gayet rahat.. Hızlanmak istediğinizde 200'ü rahatça geçiyor.

    Mt07 ile karşılaştırırsam şahsi önerim cbr650f olur.
    4 silindir olması, grenajlı olması ve gücü bakımından mt 07 den önde (: fikriniz için teşekürler bu mantık yorumlarla birlikte iyice oturmaya başladı (:

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------

    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr650f ,gerçekten beni de çok etkilemişti. Özellikle sesi. Derinden ve tok bir ses. Motor burdayım ve gücüm kuvvetim yerinde diyor kesinlikle.
    Motoru test etsem görsem fikrim daha da kesinleşcek gibi hissediyorum (:

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf 600-1000 şıklardan daha uygun olacaktır.
    Görünüşü hoşuma gitmiyor ve cbf 600 artk üretilmiyor sanırm tam emin değilim.

  17. #37
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı Ay4rc1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet çok uzun yol yapılabilecek motorlar değil dediğiniz gibi (: genelde şehir içi kullanıcam ama uzun yola çıkmak istediğimde düşündürmesin istiyorum. Şuan Ktm rc250 sahibiyim. Uzun yol yaptığımda gerçekten çok yoruyor. (: Sürüş pozisyonu, titreşim vb
    İnazuma F deyorlar, CBR500 deyorlar, bunlara bir bakın isterseniz. Az da yakıyorlarmış hem.

  18. #38

    Üyelik
    14 Haziran 2016
    Alıntı arda4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnazuma F deyorlar, CBR500 deyorlar, bunlara bir bakın isterseniz. Az da yakıyorlarmış hem.
    O motorlarda güzel cidden ama bi süre sonra onlarda kesmicek degistirmek isticem. (:

  19. #39
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Değiştirme derim
    %90 şehir ici ise yüksek hacim her anlamda zorlar.

    İlla da değişirim diyorsan cbr650f
    Mt07 hariç neredeyse diğerlerini kullandım (z1000)
    yol motoru 650fdir

    Hiçbiri yol motoru değil diyen arkadaşa selamımı söylüyorum
    Sport touring olarak geçiyor alet.

  20. #40
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Şöyle bir durum var,250cc den 600cc ( 100 beygire yakın veya üzeri,3 veya 4 silindir ) motora geçtikten sonra tekrar bir ust sınıf olan 1000cc ye geçiş farklı oluyor.

    Cbr650f size tüm güç ve konforu sağlayarak uzun yıllar teknik ozelliklerden ötürü değiştirme isteği dogurmayacaktir. Ama 250cc aynı değil, bunu saydığım özelliklere sahip motoru kullandıktan sonra anlıyorsunuz.

    Ben yaklaşık 20 bin km r25 kullandıktan sonra 675cc 110 beygir 3 silindir bir motora geçtim ve kesinlikle denge,güç,konfor,yol tutuşu,duruşu anlamında pozitif olarak büyük değişim var.

    Ama tecrubeniz yeterli degilse KESINLIKLE önermiyorum. Tecrübe tamamsa 650f gayet güzel makina.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)