Mt-07 mi? Cbr 650f mi? Kawasaki Z800 mü?
Reklamlar
-
21 Haziran 2017, 22:11
#21
Ön camın nakedde faydası olmuyor
Reklamlar
-
21 Haziran 2017, 22:17
#22
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Ön camın nakedde faydası olmuyor
alkışlıyorum kardeşim seni, müthiş bir bilgi..
-
21 Haziran 2017, 22:44
#23
Salurbey adlı üyeden alıntı
Karakterine ve ihtyaclarina uygun olmalı. Örnek uzun yolda bir mt09 tracerla gitmek var bir de benim motorumla. Ama benim önceliğim değil,yine uzun yol yaparım ama biraz daha zora sokuyorum kendimi. Sıkıntı yok
r25 le 10 bin km ye yakın uzun yol yaptım. Oluyor ama daha zor
Yani sonuçlarınıda bilerek yapıyoruz zaten bu seçimi önemli olan mutlu olup kendini iyi hissetmek daha çok o motorla bağdaştırmak ne kadar daha zor ve çileli olsada (: Önceliğimi zamanla bulucam :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------
YBRMANİA adlı üyeden alıntı
şıklar içersinde yok ama ben fazer-8 derim.
Siz söyleyince baktım. Cidden seçenekler arasnda düşünülebilir. Kaslı ve güçlü bi motor. 4 silindir. Dizaynı çok hoş. Fiyat olarakta bu aletlerden çok farklı değil. Onun dışında fazer-8 le ilgili bilgim yok. (:
-
21 Haziran 2017, 22:47
#24
Ay4rc1 adlı üyeden alıntı
Yani sonuçlarınıda bilerek yapıyoruz zaten bu seçimi önemli olan mutlu olup kendini iyi hissetmek daha çok o motorla bağdaştırmak ne kadar daha zor ve çileli olsada (: Önceliğimi zamanla bulucam :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------
Siz söyleyince baktım. Cidden seçenekler arasnda düşünülebilir. Kaslı ve güçlü bi motor. 4 silindir. Dizaynı çok hoş. Fiyat olarakta bu aletlerden çok farklı değil. Onun dışında fazer-8 le ilgili bilgim yok. (:
800 cc bir yol makinesi.şehiriçini fazla sevmez.tam ideal gezi motoru diyebiliriz.güçlü,şekilli rahat.Eski motorum fazer8 di halen arıyorum ondaki tadı.iyi düşünün derim.
Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012
-
21 Haziran 2017, 22:51
#25
YBRMANİA adlı üyeden alıntı
800 cc bir yol makinesi.şehiriçini fazla sevmez.tam ideal gezi motoru diyebiliriz.güçlü,şekilli rahat.Eski motorum fazer8 di halen arıyorum ondaki tadı.iyi düşünün derim.
Daha çok şehir içinde kullancam o açıdan beni biraz üzebilir gibi (: Özellikle İstanbul gibi bi yerde. Cidden sürücüsünü güvende hissettircek, güçlü hissettircek bi görüntüsü var.
-
21 Haziran 2017, 23:05
#26
Ay4rc1 adlı üyeden alıntı
Daha çok şehir içinde kullancam o açıdan beni biraz üzebilir gibi (: Özellikle İstanbul gibi bi yerde. Cidden sürücüsünü güvende hissettircek, güçlü hissettircek bi görüntüsü var.
çoğunlukla şehiriçi ise mt 07 hem hafif hem yakıtda güzel.fazla da ısınmaz diğerleri gibi.fiyat da uygun.
Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012
-
21 Haziran 2017, 23:15
#27
Kırmızı-siyah renk olursa, Cbr 650f derim. Tamamiyle şahsi kanaatim, bence görünüş olarak en güzel motosikletlerden bir tanesi
-
21 Haziran 2017, 23:27
#28
Ay4rc1 adlı üyeden alıntı
Yani sonuçlarınıda bilerek yapıyoruz zaten bu seçimi önemli olan mutlu olup kendini iyi hissetmek daha çok o motorla bağdaştırmak ne kadar daha zor ve çileli olsada (: Önceliğimi zamanla bulucam :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------
Siz söyleyince baktım. Cidden seçenekler arasnda düşünülebilir. Kaslı ve güçlü bi motor. 4 silindir. Dizaynı çok hoş. Fiyat olarakta bu aletlerden çok farklı değil. Onun dışında fazer-8 le ilgili bilgim yok. (:
Bak sana şöyle bir güzellik yapayım...
Z800, 600F, 650F bakıyordum Fazer 8' i almadan önce... 600F-650F' e Fazer 8' i aldıktan sonra bindim. Z800' ü kullanmadım. Z800 Naked makine, şekil güzel fakat gezi vs. düşünmeyeceksin fazla. Rüzgar adamı manyak eder, bu makinelere bindikten sonra da yok ben yavaş gideceğim rüzgar problem değil diye bir mesele yok. Seri gidiyorsun, yavaş gideceksen düşük CC daha makul bir tercih olacaktır. Birinci viteste 100 ve üzeri hızlara çıkan makineler. Ben öyle uçup kaçmıyorum yanlış anlaşılmasın ama uzun yolda 120-160 arasıdır seyir hızım genelde.
600F ufak makine boyut olarak, hepsi Fazer 8' e göre bariz ufak. Grenajları da haliyle Fazer 8 kadar rüzgar koruması sağlamıyor. 600F-650F hatrı sayılır miktar daha yatık bir sürüş pozisyonuna sahip. Z800, Fazer 8' e göre daha yatık kullanılıyor. 650F' in yakıtı aralarında en makulü, sanıyorum ki en fazla da Z800 yakacaktır. 140-150' ye kadar Fazer 8' de oturuş pozisyonunu çok bozmadan rüzgar yemeden yolculuk yapabiliyorsun, hız arttıkça kasktan aşağı inmeye başlıyor rüzgar. Fazer 8 depoya yatınca hız farketmeksizin rüzgardan koruyor. Yol yaparım diyorsan grenajlı makineye binmelisin. Racing' e yakınsan 650-600F iyidir, biraz daha kalıplı daha Touring makine bakıyorum dersen Fazer 8 tavsiye ederim hiç bir yamuğunu görmedim şu ana kadar çok kasmadan 5.5lt/100km yakıtı var. Benim ortalamam şu an karışık 5.15lt seviyesinde 1500km sonunda... CBR' ler altımda nispeten ufak kaldı, Fazer 8 tam bana göre makineymiş aldıktan sonra fark ettim. Tavsiye ederim, CBR' lerden daha kaliteli daha oturaklı-stabil bir makine. Yüksek hızlarda güven veriyor, sağlam basıyor.
-
22 Haziran 2017, 00:08
#29
z800 derim hepside baya farklı aslında
-
22 Haziran 2017, 09:28
#30
Cbr 650f ne çok deli ne de çok yavaş oturuş pozisyonu agresif değil şekli şemali o biçim ve 4 silindir rahatlığı
-
22 Haziran 2017, 09:32
#31
Kıyaslama yapacak tecrüben yok ama.Mevcut kullandığım RS200 ile yeteri kadar tecrübe ettikten ve eğitim aldıktan sonra almak istediğim motor siyah kırmızı 650F.Güçlü ama çok deli bir motor değil diye düşünüyorum.
-
22 Haziran 2017, 10:20
#32
Altında çıldıran bi makine değil cbr650f ama gazı açmak istediğinizde sizi ulan bu alet gitmiyo da dedirtmez.
Sesi ben burdayım demeye de yetiyor, ara ara apaçilik yapmaya da yetiyor. Sesinden gayet memnunum (full twobrothers-susturuculu)
Cbr250'den sonra geçtim ve ne oturuş pozisyonunu ne de sürüşünü yadırgadım. Şehir içi kullanımı gayet rahat.. Hızlanmak istediğinizde 200'ü rahatça geçiyor.
Mt07 ile karşılaştırırsam şahsi önerim cbr650f olur.
-
22 Haziran 2017, 10:57
#33
Cbr650f ,gerçekten beni de çok etkilemişti. Özellikle sesi. Derinden ve tok bir ses. Motor burdayım ve gücüm kuvvetim yerinde diyor kesinlikle.
-
22 Haziran 2017, 11:09
#34
Erky Perky adlı üyeden alıntı
Kırmızı-siyah renk olursa, Cbr 650f derim. Tamamiyle şahsi kanaatim, bence görünüş olarak en güzel motosikletlerden bir tanesi
Kesinlikle kırmızı siyah olan modeli çok güzel duruyor cekiciliği var resmen (: beyaz jantları olan modelide hoşuma gidiyor, yakıtınında gayet iyi olduğunu söylüyor sürenler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------
kadango adlı üyeden alıntı
Bak sana şöyle bir güzellik yapayım...
Z800, 600F, 650F bakıyordum Fazer 8' i almadan önce... 600F-650F' e Fazer 8' i aldıktan sonra bindim. Z800' ü kullanmadım. Z800 Naked makine, şekil güzel fakat gezi vs. düşünmeyeceksin fazla. Rüzgar adamı manyak eder, bu makinelere bindikten sonra da yok ben yavaş gideceğim rüzgar problem değil diye bir mesele yok. Seri gidiyorsun, yavaş gideceksen düşük CC daha makul bir tercih olacaktır. Birinci viteste 100 ve üzeri hızlara çıkan makineler. Ben öyle uçup kaçmıyorum yanlış anlaşılmasın ama uzun yolda 120-160 arasıdır seyir hızım genelde.
600F ufak makine boyut olarak, hepsi Fazer 8' e göre bariz ufak. Grenajları da haliyle Fazer 8 kadar rüzgar koruması sağlamıyor. 600F-650F hatrı sayılır miktar daha yatık bir sürüş pozisyonuna sahip. Z800, Fazer 8' e göre daha yatık kullanılıyor. 650F' in yakıtı aralarında en makulü, sanıyorum ki en fazla da Z800 yakacaktır. 140-150' ye kadar Fazer 8' de oturuş pozisyonunu çok bozmadan rüzgar yemeden yolculuk yapabiliyorsun, hız arttıkça kasktan aşağı inmeye başlıyor rüzgar. Fazer 8 depoya yatınca hız farketmeksizin rüzgardan koruyor. Yol yaparım diyorsan grenajlı makineye binmelisin. Racing' e yakınsan 650-600F iyidir, biraz daha kalıplı daha Touring makine bakıyorum dersen Fazer 8 tavsiye ederim hiç bir yamuğunu görmedim şu ana kadar çok kasmadan 5.5lt/100km yakıtı var. Benim ortalamam şu an karışık 5.15lt seviyesinde 1500km sonunda... CBR' ler altımda nispeten ufak kaldı, Fazer 8 tam bana göre makineymiş aldıktan sonra fark ettim. Tavsiye ederim, CBR' lerden daha kaliteli daha oturaklı-stabil bir makine. Yüksek hızlarda güven veriyor, sağlam basıyor.
Cbr650f ile fazer8 karsilastirma olarak tüm dedikleriniz kafama yattı, cidden adaletli bi karsilastirma olmus, dediklerinize de katiliyorum. Z800 ü kafadan eledim. Hem artık üretilmemesi hem yakıtı hem fiyatı olarak. Burdaki en büyük ayrntı uzun yola çok fazla çıkmıcak olmamdan kaynaklanıyor. Genel olarak şehir içi kullanıcam ve şuanda da racing kullandigim icin cbr650f daha yakın geliyor (:
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------
velizrsln adlı üyeden alıntı
z800 derim hepside baya farklı aslında
Z800 tip olarak cok hosuma gidiyor ve kawasaki olmasıda çekiyor ancak eksileride çok fazla o yüzden z800 ü eledim. (:
-
22 Haziran 2017, 11:10
#35
cbf 600-1000 şıklardan daha uygun olacaktır.
-
22 Haziran 2017, 12:16
#36
Lifester adlı üyeden alıntı
Cbr 650f ne çok deli ne de çok yavaş oturuş pozisyonu agresif değil şekli şemali o biçim ve 4 silindir rahatlığı
Yakıt olarakta gayet iyiymiş, ilk seçeneğim gibi gözüküyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
Kıyaslama yapacak tecrüben yok ama.Mevcut kullandığım RS200 ile yeteri kadar tecrübe ettikten ve eğitim aldıktan sonra almak istediğim motor siyah kırmızı 650F.Güçlü ama çok deli bir motor değil diye düşünüyorum.
Bence sonraki aşama için gayet mantklı. Mesela gidipte cbr 500 alsak ara segment olarak onuda kısa sürede değiştirmek istiycez o yüzden cbr650f güzel seçenek (:
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------
kakare adlı üyeden alıntı
Altında çıldıran bi makine değil cbr650f ama gazı açmak istediğinizde sizi ulan bu alet gitmiyo da dedirtmez.
Sesi ben burdayım demeye de yetiyor, ara ara apaçilik yapmaya da yetiyor. Sesinden gayet memnunum (full twobrothers-susturuculu)
Cbr250'den sonra geçtim ve ne oturuş pozisyonunu ne de sürüşünü yadırgadım. Şehir içi kullanımı gayet rahat.. Hızlanmak istediğinizde 200'ü rahatça geçiyor.
Mt07 ile karşılaştırırsam şahsi önerim cbr650f olur.
4 silindir olması, grenajlı olması ve gücü bakımından mt 07 den önde (: fikriniz için teşekürler bu mantık yorumlarla birlikte iyice oturmaya başladı (:
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------
Salurbey adlı üyeden alıntı
Cbr650f ,gerçekten beni de çok etkilemişti. Özellikle sesi. Derinden ve tok bir ses. Motor burdayım ve gücüm kuvvetim yerinde diyor kesinlikle.
Motoru test etsem görsem fikrim daha da kesinleşcek gibi hissediyorum (:
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------
wing41 adlı üyeden alıntı
cbf 600-1000 şıklardan daha uygun olacaktır.
Görünüşü hoşuma gitmiyor ve cbf 600 artk üretilmiyor sanırm tam emin değilim.
-
22 Haziran 2017, 12:19
#37
Ay4rc1 adlı üyeden alıntı
Evet çok uzun yol yapılabilecek motorlar değil dediğiniz gibi (: genelde şehir içi kullanıcam ama uzun yola çıkmak istediğimde düşündürmesin istiyorum. Şuan Ktm rc250 sahibiyim. Uzun yol yaptığımda gerçekten çok yoruyor. (: Sürüş pozisyonu, titreşim vb
İnazuma F deyorlar, CBR500 deyorlar, bunlara bir bakın isterseniz. Az da yakıyorlarmış hem.
-
22 Haziran 2017, 12:54
#38
arda4 adlı üyeden alıntı
İnazuma F deyorlar, CBR500 deyorlar, bunlara bir bakın isterseniz. Az da yakıyorlarmış hem.
O motorlarda güzel cidden ama bi süre sonra onlarda kesmicek degistirmek isticem. (:
-
22 Haziran 2017, 13:06
#39
Değiştirme derim
%90 şehir ici ise yüksek hacim her anlamda zorlar.
İlla da değişirim diyorsan cbr650f
Mt07 hariç neredeyse diğerlerini kullandım (z1000)
yol motoru 650fdir
Hiçbiri yol motoru değil diyen arkadaşa selamımı söylüyorum
Sport touring olarak geçiyor alet.
-
22 Haziran 2017, 13:13
#40
Şöyle bir durum var,250cc den 600cc ( 100 beygire yakın veya üzeri,3 veya 4 silindir ) motora geçtikten sonra tekrar bir ust sınıf olan 1000cc ye geçiş farklı oluyor.
Cbr650f size tüm güç ve konforu sağlayarak uzun yıllar teknik ozelliklerden ötürü değiştirme isteği dogurmayacaktir. Ama 250cc aynı değil, bunu saydığım özelliklere sahip motoru kullandıktan sonra anlıyorsunuz.
Ben yaklaşık 20 bin km r25 kullandıktan sonra 675cc 110 beygir 3 silindir bir motora geçtim ve kesinlikle denge,güç,konfor,yol tutuşu,duruşu anlamında pozitif olarak büyük değişim var.
Ama tecrubeniz yeterli degilse KESINLIKLE önermiyorum. Tecrübe tamamsa 650f gayet güzel makina.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)