Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar 200ns 2017 ABS Kullanıcıları

    REKLAM ALANI
  1. #1
    caddeadami1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2017
    Şehir
    Hatay/Gaziantep
    Motosikleti
    ???
    Var mı yeni abs li modeli alan varsa bizi aydınlatsın lütfen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

    Henüz kimse almamış herhalde :(


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    ben de merak ediyorum alan var mı yorumları nelerdir diye

  3. #3
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Ben 2017 modelini geçen cumartesi denedim. Selesi biraz daha yumuşak hale gelmiş. Titreşim var yine ancak abs güzel çalışıyor.

    Pulsarın sorunu zaten aküsüydü. Akü değişti mi yoksa yine aynı akü ile mi geliyor öğrenmek gerek.

  4. #4
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    face deki sayfasında bayağı çok kullanıcısı var genelde oradan fikirlerini beyan ediyorlar motor genel olarak sorunlarından arındırılmış bazı motorlardan yanlış şarj etmeden kaynaklı stop etmeler varmış ama onun haricinde sorun yazanı görmedim abs sini deneyimlisi deneyimsizi çok beğeniyor onu biliyorum

  5. #5
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Selam arkadşlar.
    25 gün oldu 2017 modelini kullanmaya başlayalı.
    Daha bugün anahtar işareti kendisini gösterdi ekranda. Rodaj bakımı için beni servise götürebilirsin diyor.
    Acelem yok dedim. 600 km ye kadar binip öyle götürmek istiyorum.

    İzlenimlere gelecek olursak eğer;
    NS150 modelinden geçtim bu motora.

    Fren sistemi hakkında konuşacak olursam eğer ABS olayı ilk defa kullandığım için gayet güven verici ve güzel geldi bana.
    Diğer 200NS konusunda da da yazdığım gibi, frenlemeden dolayı ön tekerleğin kilitlenmeyeceğini bilmek çok güven veriyor insana.
    Fakat ABS sadece ön frende var. Arka normal disk fren. Motoru ortalama bir kullanıcıdan daha az kullandığım için (NS150 ile 9 ayda 4000 km göremedim), ayrıca agresif kullanmadığım için arka frende de ABS olsaydı keşke demedim henüz.
    Yani fren sistemi benim için gayet yeterli diyebilirim.

    Lastiklere değinecek olursam eğer;
    Üzerindeki orjinal lastikleriyle kullanıyorum.
    Dediğim gibi agresif sürüş yapmadığım için, virajlarda motoru yatırmaya çalışmadığım için, ıslak zeminde kullanmamaya çalıştığım için henüz lastiklerle alakalı bir şikayetim olmadı. Ama internette bol bol okuduğum ve sağdan soldan duyduğum kadarıyla bayağı bir güvensiz lastiklermiş.
    Bu okuduğum ve duyduklarım dolayısıyla ister istemez bilinç altıma bir korku yerleşmedi değil. Değiştirirsem eğer bu istemsiz korku yüzünden, ihtiyaç duyduğumdan değil de, içim rahat etsin diye değiştirebilirim belki ilerde.

    Motorun tasarımına gelecek olursak eğer;
    Tasarım zaten bir önceki modeliyle aynı.
    Fazladan alta sakal denilen parçayı atmışlar, o da güzel duruyor zaten. Ben gri siyah olanını aldım ve çok hoşuma gidiyor.

    Motor gücü olarak önceki motorumdan güçlü olduğu kesin zaten. Bunu biner binmez farketmiştim. Ama sınırlarını zorlamadığım için aman aman şöyle iyi şöyle torku iyi gibi yorum yapamayacağım. Motor gazı çevirince gidiyor işte. Benim için yeterli. Ha birde 4k devir altı makinede resmen tork yok gibi birşey. 3-4-5-6 fark etmez yavaşlayıp 4k devirin altına indiğinizde tekrar gaz açınca gaz yemede zorlanıyor ve viteş düşürmeniz gerekiyor. Önceki motorum bu konuda biraz daha iyiydi.

    Problemlerine gelecek olursak eğer;
    Birinci problem motorun çalıştırırken her 10 marştan en az 5-6'sında ekranın gidip gelmesi olayı var. Bu durum gerçekleştiğinde ise sadece ekranda ayarlı olan saat tekrar sıfırlanıyor. Başka bir zararını gözlemlemedim. Bu bayağı insanın canını sıkıyor. Aküyle alakalı bir problem olduğunu duydum birkaç sefer ama çok araştırmadım. Rodaj bakımına gittiğimde detaylı bilgi almaya çalışacağım. Sadece aküden kaynaklı bir durumsa değiştirip kaliteli bir akü alırız olur biter.

    Bir diğer gözlemlediğim problem ise far üzerinde bulunan ufak siperlik gibi camın zırıltı yapması. Bunun da arasına kauçuk parça sıkıştırarak hallolduğunu duydum. Rodaj bakımına gittiğimde bunu da hallettireceğim.

    Bu iki problem dışında hiçbir problem görmedim henüz. Rabbim de göstermez inşallah.
    Bir iki kere istop etme olayı oldu fakat bu benim kullanımımla alakalı olduğu (vites ikideyken birde sanıp düşük gazla kaldırmaya çalıştığımdan dolayı) problem olarak saymıyorum.

    Motosikletle alakalı ilk izlenimlerim bunlar arkadaşlar. Bayramdan sonra Ankara'ya falan gidip gelerek uzun yolda da görmek istiyorum motoru.

    Ben motorumdan gayet memnunum. Benim mootosikletten beklediklerimi fazlasıyla karşılayan bir motor.

    Hepinizin tekerleri düz bassın inşallah.

    Hayırlı akşamlar...
    Aydin1966, caddeadami1 ve Emron bunu beğendiler.

  6. #6
    caddeadami1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2017
    Şehir
    Hatay/Gaziantep
    Motosikleti
    ???
    Cam zırıltısını bilmem ama ekran gitmesi yazılımsal olarak halledilir bence bakıma gidince de bilgileri yazarsan çok sevinirim

  7. #7
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı nat675 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ha birde 4k devir altı makinede resmen tork yok gibi birşey. 3-4-5-6 fark etmez yavaşlayıp 4k devirin altına indiğinizde tekrar gaz açınca gaz yemede zorlanıyor ve viteş düşürmeniz gerekiyor.
    Bu dediğiniz şey bir sorun değil motorun tasarımından gelen normal bir durum. 6 tane vitesi boşuna koymamışlar oraya Her devirde aynı torku verecek benzinli motor daha icat edilmedi. Üretici mecburen bir devir aralığı seçecek ve subapları ona göre ayarlayacak. Motosiklet motorlarında küçük hacimden yüksek güç almak için yüksek devir tercih ediliyor.Bu yüzden pulsar motorunun en verimli çalıştığı devir 8000. Yani 6.000-10.000 d/d arasında sürmek gerekiyor.

  8. #8
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu dediğiniz şey bir sorun değil motorun tasarımından gelen normal bir durum. 6 tane vitesi boşuna koymamışlar oraya Her devirde aynı torku verecek benzinli motor daha icat edilmedi. Üretici mecburen bir devir aralığı seçecek ve subapları ona göre ayarlayacak. Motosiklet motorlarında küçük hacimden yüksek güç almak için yüksek devir tercih ediliyor.Bu yüzden pulsar motorunun en verimli çalıştığı devir 8000. Yani 6.000-10.000 d/d arasında sürmek gerekiyor.
    Bunu ciddi bir problem olarak yazmadım zaten.

    Diğer motosikletim bu kadar bariz bir şekilde zorlanmadığı için bu motordaki dikkatimi çektiği için yazdım.
    Önceki motorum 5'inci viteste 3k devire bile indiğimde gazı tekrar açtığımda motoru silkelemeden yavaş yavaşta olsa gaz yiyerek hızlanmayı başarıyordu. Fakat bu motor silkeleniyor zorlanıyor gaz yemekte. Bunu belirtmek istedim sadece. Bizde vitesi bir tık aşağı çekip yolumuza devam ediyoruz.

  9. #9

    Üyelik
    12 Mart 2017
    bende almayı düşünüyorum bu vatandaştan da işte o parayı buna vermek mantıklı mı, bilemedim

  10. #10

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    Istanbul Ataşehir-Levent
    Motosikleti
    Honda PCX150 >>> PULSAR NS200
    Ben 2017 gri siyah modelini 23 Mayıs'tan beri kullanmaktayım. Yukarıda arkadaşın yazdıklarının çoğuyla aynı fikirdeyim. Ben de 550 Km'deyim ve yarın akşam ilk bakımına götüreceğim.

    Benim ilk vitesli motor deneyimim olduğu için ben de vitese alışamamaktan bir kaç kez makineyi stop ettirdim. Ama daha çok benden kaynaklaydı. Şimdi alıştım ve artık stop ettirmiyorum.

    Aküyle veya ekranla ilgili hiç problem yaşamadım. Saat hala ilk ayarladığım günki gibi. Alırken aldığım bayiye, akü sıkıntıları oldugunu okudugumu ve bu konuda endişeli oldugumu, ilk vitesli motorumda böyle bir problem yaşamak istemediğimi tembihlemiştim. Onlar da kendilerinin akü şarjına çok dikkat ettiğini ve genelde şarjdan dolayı başka yerlerde sorun olmuş ama kendilerinde sadece 1 motorun bu şikayetle geldiğini söylediler. Ben de aldıktan sonra sıkıntı yaşamayanlardanım.

    Motorun görüntüsü beni çok mutlu ediyor ve iyiki 2017 gri siyahını aldım diyorum. Ben öne tur çamı, gidon yükseltme ve arkaya da çanta taktım ve motor tüm beklentimi şu an karşılıyor. Ondeki küçük cam değiştiği için zırıltıda duymuyorum. Titreşim PCX sonrası fazla olsa da rahatsız edecek kadar uzun bir yola gitmediğim için şimdilik bir yorum yapamıyorum.

    Lastikler nylon ve güven vermese bile ilk motorum PCX 150'de ki IRC'nin güvensizlik hissini yaşatmıyor. Hatta Pazar günü motto akademi eğitimi sonrası yağmur yağdı ve Kemerburgaz'dan Ataşehir'e ıslak zeminde gelmek durumunda kaldım. Hiç bir kayma ve tutunma problemi yaşamadım. Yavaş ve dikkatli geldim. Ama PCX 150 nin lastikleri motoru dik tutsanız bile ıslakta güvensizlik hissi veriyordu ama bunda öyle bir problem yaşamadım. Yine de bir sonraki modifikasyon hedefim lastikleri değiştirmek olacak. Ön ABS yola ters yöne bakarak ve koşturarak giren bir yayaya hem çarpmamı hem yere kapaklanmamı kurtarmıştı. Bence gayet iyi ve benzer rakiplerine göre tercih sebebi.

    Fiyat performans olarak piyasaki iyi bir seçenek oldugunu düşünüyorum. Bütçe sıkıntım yoktu ve ilk motorumda mutlaka ABS olsun istiyordum ve bu nedenle KTM Duke 250 bakıyordum. Ama 2017 lerde ABS olunca ve etrafımda 2014 ten beri 50000li kilometrelere kadar kullananlar olunca tercihimi Pulsar'dan yana kullandım. İyiki de öyle yapmışım. 6000 Tl'ye yakın fiyat farkıyla önümüzde ki hafta çok uzak bir ülkeye tatile gidiyorum mesela (motorsuz olarak )) Tüm paramı motora ayırıp, yazın gezememekten çok daha iyi. Umarım bu şekilde sıkıntısız ve problemsiz olarak daha uzun süre kullanırım motorumu.
    caddeadami1 ve enescanatar bunu beğendiler.

  11. #11

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı nat675 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu ciddi bir problem olarak yazmadım zaten.

    Diğer motosikletim bu kadar bariz bir şekilde zorlanmadığı için bu motordaki dikkatimi çektiği için yazdım.
    Önceki motorum 5'inci viteste 3k devire bile indiğimde gazı tekrar açtığımda motoru silkelemeden yavaş yavaşta olsa gaz yiyerek hızlanmayı başarıyordu. Fakat bu motor silkeleniyor zorlanıyor gaz yemekte. Bunu belirtmek istedim sadece. Bizde vitesi bir tık aşağı çekip yolumuza devam ediyoruz.
    Silkelenme , vuruntu zamanla geçecektir , sanırım 3000 6000 km kadar sıhhatle kullanın tek silindirin karekteristiği diyebiliyorum.

  12. #12

    Üyelik
    21 Şubat 2015
    Merhaba, ns160 modelinde ön arka abs iken ns200 de neden arka abs olmaz anlamiyorum. Ucuz bir pazarlama oyunu mu yoksa sebebini bilen var midir? Tesekkurler.

  13. #13
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı Granis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, ns160 modelinde ön arka abs iken ns200 de neden arka abs olmaz anlamiyorum. Ucuz bir pazarlama oyunu mu yoksa sebebini bilen var midir? Tesekkurler.
    Ns160 modelinin ön abs arka kampana diye biliyorum ben. Yanılıyor olmayasın sakın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:25 ----------

    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Silkelenme , vuruntu zamanla geçecektir , sanırım 3000 6000 km kadar sıhhatle kullanın tek silindirin karekteristiği diyebiliyorum.
    Silkeleme vuruntu derken konu biraz farklı yöne kayıyor sanırım.
    Ben yanlış kelime kullandım anlatmaya çalışırken. Okuyanlar yanlış anlayıp bu motorda 4k devir altında Silkeleme falan var sanacaklar.
    Anlatmak istediğim olay sizinde dediğiniz gibi motorun mekanik yapısıyla alakalı bir durum.
    Yüksek viteste düşük devirlere indiğimiz zaman her türlü araba ve motosikletin doğal bir şekilde hafiften titreyerek gaz yememe olayından bahsetmek istemiştim. Nasıl ki bir arabayı 3'üncü dördüncü viteste düşük devirle kaldırmaya çalıştığımızda motor gaz yemez ve hafiften silkelenerek kalkar yada kalkamayıp stop eder. Buydu anlatmak istediğim.
    Önceki motosikletim bu gibi durumlarda biraz daha kolay gaz yiyordu ve bu motora kıyasla vites düşürmeden geç te olsa devrini tekrar yakalıyordu. Bu durum dikkatimi çektiği için belirtmek istedim sadece.

  14. #14

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı Granis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, ns160 modelinde ön arka abs iken ns200 de neden arka abs olmaz anlamiyorum. Ucuz bir pazarlama oyunu mu yoksa sebebini bilen var midir? Tesekkurler.
    http://www.bajaj.com.tr/turkce/modeller/motosikletler/pulsar/pulsar-ns-160-yeni/genel-bakis/

    "Güvenlik" kısmına bakın arka kampana olduğunu göreceksiniz. size kim hangi akılla ön arka abs dedi anlamadım. herkese inanmayın. bilgi çağındayız açın web sitesini bakın çok zor değil. ona buna inanmayın kaynağından öğrenin

  15. #15

    Üyelik
    21 Şubat 2015
    Merhaba, oktay motorun youtube kanalinda ns 160'in arka lastiginda abs okuyucu var. O sebeple soruyorum. 200ns'de arkada abs okuyucu var mi? Canli gormedim henuz net soyleyemeyecegim.

  16. #16
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı Granis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, oktay motorun youtube kanalinda ns 160'in arka lastiginda abs okuyucu var. O sebeple soruyorum. 200ns'de arkada abs okuyucu var mi? Canli gormedim henuz net soyleyemeyecegim.
    Güzel arkafaşım o NS 160'ın arka tekerleğinde gördüğün okuyucu sadece Abs okuyucu olarak kullanılan bir zımbırtı değil. Onu gördüğün her tekerleği ABS'li zannetme.
    O zımbırtı kilometre okuyucu olarak ta kullanılıyor. Ns 160 ve Ns 200 modellerinin ön tekerleğine ABS sistemi yerleştirildiği için kilometre okuyucu da arka tekerleklere taşınmış.

    Yani özetle o gördüğün zımbırtı sadece km okumaya yarıyor Ns160 ve Ns200 modelinde.

  17. #17

    Üyelik
    21 Şubat 2015
    Merhaba, oktay motor youtube da alttaki yoruma da abs okuyucu diye cevap vermis. Yanlis biliyorumdur dogrudur, onun da dalginligina gelmistir.

  18. #18

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı Granis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, oktay motor youtube da alttaki yoruma da abs okuyucu diye cevap vermis. Yanlis biliyorumdur dogrudur, onun da dalginligina gelmistir.
    Oktay abiye sormuştum ben bayideyken. Km okuyucu demişti. Videoda belki dalgınlığına gelmiştir

  19. #19
    caddeadami1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2017
    Şehir
    Hatay/Gaziantep
    Motosikleti
    ???
    Bugün test sürüşüne katıldım abs çok farklı bir ayrıcalık olmuş .. hayatımda ilk defa abs li motora biniyorum ve bayideki adamın da sözüyle cesaret edip denedim hızım 70km/h iken birden ön frene asıldım öyle limon sıkar gibi değil bildiğin öküz gibi asıldım ve sonuç muazzam. Bastığım yerde şak diye durmadı tık tık yaptı çok az ileride durdu ama asfalta yapıştırmadı. Bayide bi abide 2015 ns 200 vardı onu denedim bi de fren e basarken korkarak bastım ve dedim ki değil 2bin, 5 bin bile farka değermiş abs.. ve abs nin sadece önde olması bence fazlasıyla yeterli. Dominar 400ü de kullandım bugün ve arka frene asıldığımda abs devreye girdi fakat ön fren kadar vay arkadaş dedirtmedi bana .. o yüzden ön abs yeterli diye düşünüyorum..

  20. #20
    caddeadami1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2017
    Şehir
    Hatay/Gaziantep
    Motosikleti
    ???
    Yeni sahiplenen arkadaşlar varsa buyursun görüşlerini merak ediyoruz


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler